Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeita Ilosaaren kuvia 💚
En kestä! K on niin kuvauksellinen ja komea 💚💚💚
Ihania kuvia kyllä.
On!💓 Käärijä on jotenkin sellainen, että kamera ei voi koskaan mennä liian lähelle. Aina vois mennä vähän lähemmäs ja aina löytys jotain uutta!
Hyvin sanottu jajotenkin näissä viimeaikaisissa kuvissa, sen siniset silmät korostuvat ihanasti 💚
Käärijällä on yleensä pupillit tosi suurena (kyllä, toisilla on ihan luonnostaankin) niin sen silmät näyttävät tummanruskeilta.
Päivänvalon osuessa loistavan sininen väri pääsee esiin.
Olen huomannut saman! Tai, eivät ne mielestäni ruskeilta ikinä näytä, mutta tummilta :D Siinä kotiinpaluu keikalla sen silmät näyttää myös tosi sinisiltä! Olen yleensä pitänyt enemmän ruskeista silmistä, koska ne ovat täällä harvinaisemmat, ja näyttävät lämpimiltä.. Mutta K:lla musta pottatukka+ siniset silmät... Toi yhdistelmä näyttää niin hyvältä ja "striking" en ny tkeksi suomenkielistä vastinetta :D
Iskevä?
Kyllä! tai hyvällä tavalla silmiinpistävä.. sellainen, johon kiinnittää huomiota ja ei meinaa saada katsetta irti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeita Ilosaaren kuvia 💚
Ihania kuvia kyllä.
On!💓 Käärijä on jotenkin sellainen, että kamera ei voi koskaan mennä liian lähelle. Aina vois mennä vähän lähemmäs ja aina löytys jotain uutta!
Hyvin sanottu jajotenkin näissä viimeaikaisissa kuvissa, sen siniset silmät korostuvat ihanasti 💚
Käärijällä on yleensä pupillit tosi suurena (kyllä, toisilla on ihan luonnostaankin) niin sen silmät näyttävät tummanruskeilta.
Päivänvalon osuessa loistavan sininen väri pääsee esiin.
Olen huomannut saman! Tai, eivät ne mielestäni ruskeilta ikinä näytä, mutta tummilta :D Siinä kotiinpaluu keikalla sen silmät näyttää myös tosi sinisiltä! Olen yleensä pitänyt enemmän ruskeista silmistä, koska ne ovat täällä harvinaisemmat, ja näyttävät lämpimiltä.. Mutta K:lla musta pottatukka+ siniset silmät... Toi yhdistelmä näyttää niin hyvältä ja "striking" en ny tkeksi suomenkielistä vastinetta :D
Iskevä?
Kyllä! tai hyvällä tavalla silmiinpistävä.. sellainen, johon kiinnittää huomiota ja ei meinaa saada katsetta irti :D
Silmiinpistävä on hyvä käännös 👍
Joo ei Kärtsä itse valinnut myöskään tota vihreätä, mistä ei ensin tykännyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se B nyt mikään pikkuvauva ole, että tuommoiset kommentit vaikuttaisi
Niinpä.. Ja suurin osa kommenteista on muutamalta yli-innokkaalta shippaajalta.. K voisi julkaista mitä tahansa, ja aina he löytäisivät yhteyden B:hen.. He eivät oikeasti seurustele, joten K voi kyllä julkaista näitä flirttailevia/ronskeja kuvia ilman että se liittyy B:hen
Justin Bieber oli kyllä ihan suora viittaus Bojaniin, ei sitä tarvinnut etsiä.
https://twitter.com/mylowlen_/status/1680310534262906880?t=nf6C9EoGjAV5…
En ihmettelisi, vaikka koko jokeriporukka alkaisi saada tarpeekseen K n tempauksista.
Ei ne Jokeritkaan mitään pyhäkoululaisia ole. Tuskin paljon hetkauttaa.
Jep, en ymmärrä tällä palstalla vallitsevaa narratiivia siitä, kuinka JO-pojat ovat niin "tyylikkäitä ammattilaisia"... Kyllähän hekin tupakoivat lavalla, hierovat toistensa nännejä, tekevät sensuelleja asioita esiintyessään... Enkä sano että nämä ovat millään tavalla huonoja asioita, ne tuovat tiettyä karsimaa heidän brändiinsä!
Näin tekevät mutta eivät he tule mitään an*alipanoja simuloimaan. Täällä pohjoisessa ollaan niin vapaamielisiä et kaikki käy mutta unohdetaan välillä että joka puolella Eurooppaakaan ei tosiaankaan ole niin.
Toi an*alipanon simulointi oli siis niin törkeää että. Näkee että ihmisissä on paljon mauttomuudessä eläviä hulluja, joille ei ole ikinä annettu normaaleihin tapohin liittyvää kotikasvatusta
Kyllä, elämme syntisiä aikoja. Kaikenlainen SE ja rakkaus onkin tässä mustassa maailmassa mautonta, syntistä ja pahaa. Hyvinkasvatettu ihminen tekee SITÄ (en voi mainita) kaksi tai kolme kertaa elämässään, kun lapset saatetaan alkuun. Sodat, suvaitsemattomuus, väkivalta, syrjäytyminen, köyhyys, mielenterveysongelmat, ilmaston lämpeneminen ja luontokato ne on niitä kauniita ja iloa tuovia asioita tässä elämässä.
Vihataan toisiamme vähän enemmän ja haukutaan myös , siitähän se todellinen onnellisuus syntyy.
Leila
(Oli sarkasmia jos joku ei ymmärtänyt)Tyylitön ihminen postailee jotain an*aliseksipanoja kaikkien nähtäville, sellaistenkin, joita ei liiemmin huvittaisi nähdä. Aina tämä kasvattamattomien brattien iänikuinen vänkäys, että jos ei saa laittaa an*alipanoja esille, sitä seksiä ei sellaisella ihmisellä ole.
Julkinen tyylittömyys ei ole vaade nautinnolliselle seksielämälle.
Hyvä herra, tämä on Hesburger.
Nauroin tälle ääneen, onneksi Zoom-työpuhelu oli mutella ja kamera pois. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se B nyt mikään pikkuvauva ole, että tuommoiset kommentit vaikuttaisi
Niinpä.. Ja suurin osa kommenteista on muutamalta yli-innokkaalta shippaajalta.. K voisi julkaista mitä tahansa, ja aina he löytäisivät yhteyden B:hen.. He eivät oikeasti seurustele, joten K voi kyllä julkaista näitä flirttailevia/ronskeja kuvia ilman että se liittyy B:hen
Justin Bieber oli kyllä ihan suora viittaus Bojaniin, ei sitä tarvinnut etsiä.
https://twitter.com/mylowlen_/status/1680310534262906880?t=nf6C9EoGjAV5…
En ihmettelisi, vaikka koko jokeriporukka alkaisi saada tarpeekseen K n tempauksista.
Ei ne Jokeritkaan mitään pyhäkoululaisia ole. Tuskin paljon hetkauttaa.
Jep, en ymmärrä tällä palstalla vallitsevaa narratiivia siitä, kuinka JO-pojat ovat niin "tyylikkäitä ammattilaisia"... Kyllähän hekin tupakoivat lavalla, hierovat toistensa nännejä, tekevät sensuelleja asioita esiintyessään... Enkä sano että nämä ovat millään tavalla huonoja asioita, ne tuovat tiettyä karsimaa heidän brändiinsä!
Näin tekevät mutta eivät he tule mitään an*alipanoja simuloimaan. Täällä pohjoisessa ollaan niin vapaamielisiä et kaikki käy mutta unohdetaan välillä että joka puolella Eurooppaakaan ei tosiaankaan ole niin.
Toi an*alipanon simulointi oli siis niin törkeää että. Näkee että ihmisissä on paljon mauttomuudessä eläviä hulluja, joille ei ole ikinä annettu normaaleihin tapohin liittyvää kotikasvatusta
Kyllä, elämme syntisiä aikoja. Kaikenlainen SE ja rakkaus onkin tässä mustassa maailmassa mautonta, syntistä ja pahaa. Hyvinkasvatettu ihminen tekee SITÄ (en voi mainita) kaksi tai kolme kertaa elämässään, kun lapset saatetaan alkuun. Sodat, suvaitsemattomuus, väkivalta, syrjäytyminen, köyhyys, mielenterveysongelmat, ilmaston lämpeneminen ja luontokato ne on niitä kauniita ja iloa tuovia asioita tässä elämässä.
Vihataan toisiamme vähän enemmän ja haukutaan myös , siitähän se todellinen onnellisuus syntyy.
Leila
(Oli sarkasmia jos joku ei ymmärtänyt)Tyylitön ihminen postailee jotain an*aliseksipanoja kaikkien nähtäville, sellaistenkin, joita ei liiemmin huvittaisi nähdä. Aina tämä kasvattamattomien brattien iänikuinen vänkäys, että jos ei saa laittaa an*alipanoja esille, sitä seksiä ei sellaisella ihmisellä ole.
Julkinen tyylittömyys ei ole vaade nautinnolliselle seksielämälle.
Hyvä herra, tämä on Hesburger.
Nauroin tälle ääneen, onneksi Zoom-työpuhelu oli mutella ja kamera pois. :P
Tylsää olla töissä sunnuntaina. Ootko itse siis Hesessä?
Trollin ansiosta tämäkin ketju on taas palstan luetuin. Ei muuta kuin 🍹 ylös.
Vierailija kirjoitti:
Trollin ansiosta tämäkin ketju on taas palstan luetuin. Ei muuta kuin 🍹 ylös.
Drinks all around! 🍺 🍻 🍸 🍹 🍷 Ja kiitos trolli 🍼
Missä täällä on kuvailtu a*seksiä. Voitteko linkata ne uudestaan? Kenen anu*sta nyt puhutte?
Tiia Öhmanin kuva galleriasta....huh huh...nyt on K kuuma! 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä on kuvailtu a*seksiä. Voitteko linkata ne uudestaan? Kenen anu*sta nyt puhutte?
Nyt aletaan päästä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeita Ilosaaren kuvia 💚
Ihania kuvia kyllä.
Varmaan tyrkkinyt värilliset piilolasit silmiinsä, et ois ees vähän väriä.
Ootko 12-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Ja kuuma on B:kin 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/leopardom/723015082783735808/x?source=share
Huhhuh Bojan on kyllä miehistynyt viime aikoina 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan Käärijä ja Olavi tapaavat? Joko lavalla tai takahuoneessa. 😛
Olavi ei ole mikään eilisen teeren poika. Hänelle ei Kärtsän kannata heitellä mitään nähdään mun makkarissa kommentteja. Olavi nimittäin tulee paikalle ja se on sitten Kärtsä kulta kyydit tiedossa.
Ai kauhea sentään.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olavi ei ole mikään eilisen teeren poika. Hänelle ei Kärtsän kannata heitellä mitään nähdään mun makkarissa kommentteja. Olavi nimittäin tulee paikalle ja se on sitten Kärtsä kulta kyydit tiedossa.
Ai kauhea sentään.🤣
Tainnut koeajaa Johanneksen just.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä enää, käytänkö sittenkään sitä mun JO:n konserttilippuakaan... En tod odottanut Kärtsää sinne, mutta olisin mennyt heidän ihanan orastavan suhteensa ihailussa sinne tottakai, etten missaa mitään, mitä ihana Bojan tekee :) Mutta siis nyt sellaisellakaan ei tietenkään ole mitään väliä.
Onko tämä mustaa huumoria vai onko kommentoija tosissaan? Ei helkuta sentään.😂
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä enää, käytänkö sittenkään sitä mun JO:n konserttilippuakaan... En tod odottanut Kärtsää sinne, mutta olisin mennyt heidän ihanan orastavan suhteensa ihailussa sinne tottakai, etten missaa mitään, mitä ihana Bojan tekee :) Mutta siis nyt sellaisellakaan ei tietenkään ole mitään väliä.
Kannattaa mennä niin näät taas tätä ihanuutta 💙 💚
https://i.pinimg.com/736x/c0/d1/f9/c0d1f9ee2c02eefcb575e96d1d288075.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea sentään.🤣
Tainnut koeajaa Johanneksen just.
Ovat homoja sit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei.
Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla?
Vaikka nyt sanotaan, että ei pidä loukkaantua yms muiden puolesta, niin kyllä mua taas harmitti Bojan kommentit niissä Kn rohkeanpuoleisissa viime postauksissa. Varmasti on K tiennyt, mitä seuraa. On sillä Bojanilla pitkä pinna, jos se vielä K n kutsuu.
Yhdessä ne on sopineet tai vähintään kysyneet että käykö. Ja hetihän se B tykkäsi seuraavista kuvista.
Jotenkin olen saanut K sta sellaisen kuvan, että ei hän paljon lupia kysele.
Siitä voi päätellä, että B on tykännyt heti seuraavasta K:n julkaisusta.. Ei B tarvitse meitä täällä häntä puolustamaan
Se ei kerro heidän väleistään ja Bojanin kokemuksesta Suomessa yhtään mitään. Se sen sijaan kertoo, että K oli Rautalammella vai missä kuusessa se nyt olikaan yksin ja vielä viipyi siellä täysin rauhassa. Ja aikaa vietettiin K:n kämäsessä yksiössä gf mukana. Ei kauhean ihanat puitteet kivalle pikku pussailulle.
Itseasiassa mä en edelleenkään tajua et miks se tyttis oli edes siellä, jos sillä oli kuitenkin omakin kämppä? Siis ajatellaan nyt ihan vaikka vaan et sun miehes hyvä ystävä tulee käymään (ulkomailta!) ja sen asunto on yksiö. Jäätkö sinne pyörimään itse, vaikka sulla olis oma asunto? Vai mahdollisesti antaisitko miehellesi ja kaverillensa kahdenkeskistä aikaa?
Enkä nyt tarkoita mitään muuta ku ihan vaikka jutella rauhassa, vaihtaa kuulumisia.
Miks v*tussa ei voinut olla sitä yhtä yötä (tai mitä nyt onkaan ollu) omassa kämpässä?Oli sitten pojilla sutinaa tai ei.
Musta taas tuntuu että jotkut ajattelee näin vain koska se on K:n tyttöystävä. Jos kämpillä olisikin ollut yötä myös Mikke niin olisiko kukaan raivonnut ettei Mikke antanut ollenkaan omaa rauhaa? Kukaan ei tiedä missä kukakin vietti aikaansa somen ulkopuolella tai kuinka paljon hengailivat yhdessä reissun aikana.
Niinpä! jotkut jopa sanoivat että jalat näyttivät miehen jaloilta (=mikke). En tiedä, miksi gf olisi istunut B:n eikä K:n vieressä :D Ja minä en ole shippaaja, olen nähnyt K:n ja B:n vain kavereina koko kevään
Häärijän jalat. Oliko kuskina myös 🤔
Hei totta! 😂 Ihan selvästi olivat, vertailkaa vaikka. Todistusaineistoa julkaistu ihan vasta tässä parin päivän sisään, varmaan jääny teiltä osalta (kaikilta eiku) huomaamatta.
SO WHAT , toi "suhde" ei tule ikinä johtamaan mihinkään!!!
Oot niinku ne nettipalstojen sankarit jotka postaa
Vit... mitä pas... miks sun pitää olla tollane kovis
Jonka puheenvuoro on ku battle freestyle ota rewind
Sillä nää bileet ei oo mitkää mihi tullaan käyttäytyy noin
Ja sä hiffaat sen ennen pitkää jos tuut näyttäytyy noin
Sä et lähde pois vaa intät vastaa ja se suututtaa muut
Voit tehä u-käännöksen ens kerral kun sä tuut(Käärijä: Kovis)
Nooh, itse on herra Riimittelijä syypää reaktioihin.
Ei ole K syyllinen yhtään kenenkään reaktioihin, vaan jokainen vastaa itse omista reaktioistaan. Jotkut reagoi positiivisesti, jotkut negatiivisesti K:n tekemisiin. Se reaktio syntyy aina sinussa itsessäsi, sinusta itsestäsi käsin. Mikään ulkopuolinen ei _aiheuta_ reaktiota. Voit yhtä hyvin olla kokonaan reagoimatta. Tämän kun oppii, niin elämä muuttuu huomattavasti kevyemmäksi.
Eli: "Minun ei ole pakko reagoida tähän asiaan tunteella ollenkaan".
Ja sitten kun tuohon lisätään vielä tumma silmämeikki korostamaan sitä sinistä, niin huhheijaa! 🔥