Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42461/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä enää, käytänkö sittenkään sitä mun JO:n konserttilippuakaan... En tod odottanut Kärtsää sinne, mutta olisin mennyt heidän ihanan orastavan suhteensa ihailussa sinne tottakai, etten missaa mitään, mitä ihana Bojan tekee :) Mutta siis nyt sellaisellakaan ei tietenkään ole mitään väliä.

Kannattaa mennä niin näät taas tätä ihanuutta 💙 💚

https://i.pinimg.com/736x/c0/d1/f9/c0d1f9ee2c02eefcb575e96d1d288075.jpg

En mä avaa noita linkkejä nykyään enää.

Vierailija
42462/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuuma on B:kin 🔥🔥🔥

https://www.tumblr.com/leopardom/723015082783735808/x?source=share

Huhhuh Bojan on kyllä miehistynyt viime aikoina 🔥

Mikseivät vaan voi esiintyä pelkissä tangoissa? Silkkaa hullutta pitää 40-50 asteen helteessä tuollaisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42463/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei. 

Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla? 

Vaikka nyt sanotaan, että ei pidä loukkaantua yms muiden puolesta, niin kyllä mua taas harmitti Bojan kommentit niissä Kn rohkeanpuoleisissa viime postauksissa. Varmasti on K tiennyt, mitä seuraa. On sillä Bojanilla pitkä pinna, jos se vielä K n kutsuu.

Yhdessä ne on sopineet tai vähintään kysyneet että käykö. Ja hetihän se B tykkäsi seuraavista kuvista.

Jotenkin olen saanut K sta sellaisen kuvan, että ei hän paljon lupia kysele.

Siitä voi päätellä, että B on tykännyt heti seuraavasta K:n julkaisusta.. Ei B tarvitse meitä täällä häntä puolustamaan

Se ei kerro heidän väleistään ja Bojanin kokemuksesta Suomessa yhtään mitään. Se sen sijaan kertoo, että K oli Rautalammella vai missä kuusessa se nyt olikaan yksin ja vielä viipyi siellä täysin rauhassa. Ja aikaa vietettiin K:n kämäsessä yksiössä gf mukana. Ei kauhean ihanat puitteet kivalle pikku pussailulle.

Itseasiassa mä en edelleenkään tajua et miks se tyttis oli edes siellä, jos sillä oli kuitenkin omakin kämppä? Siis ajatellaan nyt ihan vaikka vaan et sun miehes hyvä ystävä tulee käymään (ulkomailta!) ja sen asunto on yksiö. Jäätkö sinne pyörimään itse, vaikka sulla olis oma asunto? Vai mahdollisesti antaisitko miehellesi ja kaverillensa kahdenkeskistä aikaa?

Enkä nyt tarkoita mitään muuta ku ihan vaikka jutella rauhassa, vaihtaa kuulumisia.

Miks v*tussa ei voinut olla sitä yhtä yötä (tai mitä nyt onkaan ollu) omassa kämpässä?

Oli sitten pojilla sutinaa tai ei.

Musta taas tuntuu että jotkut ajattelee näin vain koska se on K:n tyttöystävä. Jos kämpillä olisikin ollut yötä myös Mikke niin olisiko kukaan raivonnut ettei Mikke antanut ollenkaan omaa rauhaa? Kukaan ei tiedä missä kukakin vietti aikaansa somen ulkopuolella tai kuinka paljon hengailivat yhdessä reissun aikana.

Niinpä! jotkut jopa sanoivat että jalat näyttivät miehen jaloilta (=mikke). En tiedä, miksi gf olisi istunut B:n eikä K:n vieressä :D Ja minä en ole shippaaja, olen nähnyt K:n ja B:n vain kavereina koko kevään

Häärijän jalat. Oliko kuskina myös 🤔

Hei totta! 😂 Ihan selvästi olivat, vertailkaa vaikka. Todistusaineistoa julkaistu ihan vasta tässä parin päivän sisään, varmaan jääny teiltä osalta (kaikilta eiku) huomaamatta.

SO WHAT , toi "suhde" ei tule ikinä johtamaan mihinkään!!!

Oot niinku ne nettipalstojen sankarit jotka postaa

Vit... mitä pas... miks sun pitää olla tollane kovis

Jonka puheenvuoro on ku battle freestyle ota rewind

Sillä nää bileet ei oo mitkää mihi tullaan käyttäytyy noin

Ja sä hiffaat sen ennen pitkää jos tuut näyttäytyy noin

Sä et lähde pois vaa intät vastaa ja se suututtaa muut

Voit tehä u-käännöksen ens kerral kun sä tuut

(Käärijä: Kovis)

Nooh, itse on herra Riimittelijä syypää reaktioihin.

Ei ole K syyllinen yhtään kenenkään reaktioihin, vaan jokainen vastaa itse omista reaktioistaan. Jotkut reagoi positiivisesti, jotkut negatiivisesti K:n tekemisiin. Se reaktio syntyy aina sinussa itsessäsi, sinusta itsestäsi käsin. Mikään ulkopuolinen ei _aiheuta_ reaktiota. Voit yhtä hyvin olla kokonaan reagoimatta. Tämän kun oppii, niin elämä muuttuu huomattavasti kevyemmäksi.

Eli: "Minun ei ole pakko reagoida tähän asiaan tunteella ollenkaan".

Entä jos on reagoinut tunteella poikien rakkaustarinaan?

Vierailija
42464/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42465/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan Käärijä ja Olavi tapaavat? Joko lavalla tai takahuoneessa. 😛

Olavi ei ole mikään eilisen teeren poika. Hänelle ei Kärtsän kannata heitellä mitään nähdään mun makkarissa kommentteja. Olavi nimittäin tulee paikalle ja se on sitten Kärtsä kulta kyydit tiedossa.

Ai kauhea sentään.🤣

Tainnut koeajaa Johanneksen just.

Ovat homoja sit?

Are you?

Vierailija
42466/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä enää, käytänkö sittenkään sitä mun JO:n konserttilippuakaan... En tod odottanut Kärtsää sinne, mutta olisin mennyt heidän ihanan orastavan suhteensa ihailussa sinne tottakai, etten missaa mitään, mitä ihana Bojan tekee :) Mutta siis nyt sellaisellakaan ei tietenkään ole mitään väliä.

Onko tämä mustaa huumoria vai onko kommentoija tosissaan? Ei helkuta sentään.😂

Hänellä on psykoosit kolmatta päivää tulilla.

Vierailija
42467/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei. 

Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla? 

Vaikka nyt sanotaan, että ei pidä loukkaantua yms muiden puolesta, niin kyllä mua taas harmitti Bojan kommentit niissä Kn rohkeanpuoleisissa viime postauksissa. Varmasti on K tiennyt, mitä seuraa. On sillä Bojanilla pitkä pinna, jos se vielä K n kutsuu.

Yhdessä ne on sopineet tai vähintään kysyneet että käykö. Ja hetihän se B tykkäsi seuraavista kuvista.

Siitä voi päätellä, että B on tykännyt heti seuraavasta K:n julkaisusta.. Ei B tarvitse meitä täällä häntä puolustamaan

Se ei kerro heidän väleistään ja Bojanin kokemuksesta Suomessa yhtään mitään. Se sen sijaan kertoo, että K oli Rautalammella vai missä kuusessa se nyt olikaan yksin ja vielä viipyi siellä täysin rauhassa. Ja aikaa vietettiin K:n kämäsessä yksiössä gf mukana. Ei kauhean ihanat puitteet kivalle pikku pussailulle.

Itseasiassa mä en edelleenkään tajua et miks se tyttis oli edes siellä, jos sillä oli kuitenkin omakin kämppä? Siis ajatellaan nyt ihan vaikka vaan et sun miehes hyvä ystävä tulee käymään (ulkomailta!) ja sen asunto on yksiö. Jäätkö sinne pyörimään itse, vaikka sulla olis oma asunto? Vai mahdollisesti antaisitko miehellesi ja kaverillensa kahdenkeskistä aikaa?

Enkä nyt tarkoita mitään muuta ku ihan vaikka jutella rauhassa, vaihtaa kuulumisia.

Miks v*tussa ei voinut olla sitä yhtä yötä (tai mitä nyt onkaan ollu) omassa kämpässä?

Musta taas tuntuu että jotkut ajattelee näin vain koska se on K:n tyttöystävä. Jos kämpillä olisikin ollut yötä myös Mikke niin olisiko kukaan raivonnut ettei Mikke antanut ollenkaan omaa rauhaa? Kukaan ei tiedä missä kukakin vietti aikaansa somen ulkopuolella tai kuinka paljon hengailivat yhdessä reissun aikana.

Niinpä! jotkut jopa sanoivat että jalat näyttivät miehen jaloilta (=mikke). En tiedä, miksi gf olisi istunut B:n eikä K:n vieressä :D Ja minä en ole shippaaja, olen nähnyt K:n ja B:n vain kavereina koko kevään

Hei totta! 😂 Ihan selvästi olivat, vertailkaa vaikka. Todistusaineistoa julkaistu ihan vasta tässä parin päivän sisään, varmaan jääny teiltä osalta (kaikilta eiku) huomaamatta.

Ei ole K syyllinen yhtään kenenkään reaktioihin, vaan jokainen vastaa itse omista reaktioistaan. Jotkut reagoi positiivisesti, jotkut negatiivisesti K:n tekemisiin. Se reaktio syntyy aina sinussa itsessäsi, sinusta itsestäsi käsin. Mikään ulkopuolinen ei _aiheuta_ reaktiota. Voit yhtä hyvin olla kokonaan reagoimatta. Tämän kun oppii, niin elämä muuttuu huomattavasti kevyemmäksi.

Tunteella? Mä olen ainakin reagoinut alapäällä.

Vierailija
42468/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En availe linkkejä, koska niissä ei ole mulle mitään.

Vierailija
42469/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se anus tänne palstalle ja sassiin!!!!! Ei mulla ole koko iltaa aikaa odottaa.

Vierailija
42470/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia Öhmanin kuva galleriasta....huh huh...nyt on K kuuma! 🔥🔥🔥

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1680638502864601088

Kitisevän Annaliisan silmin sanoisin, että kuuma, mutta tukka taaksevedettynä olis 🔥KUUMA!

Vierailija
42471/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteella? Mä olen ainakin reagoinut alapäällä.

Puhuiko toi henkilö sinulle?

Eikä psykopaateille kait muutenkaan.

Vierailija
42472/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se anus tänne palstalle ja sassiin!!!!! Ei mulla ole koko iltaa aikaa odottaa.

😂😂

Vierailija
42473/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olavi ei ole mikään eilisen teeren poika. Hänelle ei Kärtsän kannata heitellä mitään nähdään mun makkarissa kommentteja. Olavi nimittäin tulee paikalle ja se on sitten Kärtsä kulta kyydit tiedossa.

Ai kauhea sentään.🤣

Ovat homoja sit?

Are you?

Onko ne?

Vierailija
42474/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi olla että tarvitaan tällä kertaa Janin yksityishenkilö korotettuna anuksella. Mutta kysymys kuuluu että kenen? 🤔

Vierailija
42475/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin sopii K.n terveiset 🔥🔥🔥🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Vierailija
42476/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin sopii K.n terveiset 🔥🔥🔥🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

No tämä!!!!!!!!!🔥🔥🔥🔥💦💦💦💦

Al

Vierailija
42477/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen hienoisen hieno, juuri ja juuri aistein havaittava transformaatio tapahtunut ensimmäisen sivun hyljesöpöilystä 🤣😂😂 😆

Sehän on hyvinkin looginen kehityskaari 😄

Vierailija
42478/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vissiin alkaa esileikki jo riittämään?😂

Vierailija
42479/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instaseurattavien joukko sen kuin kasvaa. Nyt Olavi. Kävin katsomassa stoorit. Sehän pussas meidän Johannesta! Johanneksesta voi muuten kehkeytyä vaikka mitä, vaikka toivoisin, että joku edes pysyisi ihan tavallisena kilttinä poikana. Kysyyköhän nuo pussailijat etukäteen lupaa vai tunkevatko vain iholle yllättäen. 💋

Ties mitä niissä Pikkujoulussa voi  tapahtu jos Johanneksen "kehityskaari" jatkaa kulkuaan :)

Vierailija
42480/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhea sentään.🤣

Ovat homoja sit?

Are you?

Onko ne?

Olavi ja Laulu tulipunaisesta kukasta. Nuorimmat ei varmaan tiedä.

Ketju on lukittu.