Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toinen kitaristi on vissiin rytmikitaristi ja toinen jotain muuta, soolo- tms., en tiiä noille oikeita nimityksiä ja Bojan tosiaan haluaa varmaan välillä brassailla taidoillaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä näköjään itsekkään ehtinyt edes nähdä sitä omaa pitkähköä viestiä aiheesta yrittäjän salakuvaaminen ja erään henkilön tympeä ilme. No jokatapauksessa videon tilanne tuskin alkoi ihan tuosta koska Häärijä oli jo roolissaan hääräilemässä omiaan.
Katsotaan pysyykö tämäkään kauaa täällä. Jos ei niin on aika tehdä taas jotain muuta.
Kenellä oli tympeä ilme?
Kyse oli tästä videosta.
Ei se tyttis itse muuten mihinkään tossa siirry niinku joku sano.
https://www.tiktok.com/@khaled.azizi/video/7256109956414426395
Kääntäähän se päänsä selkeästi piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Bojan ei esiinny nyt hihattomalla tai T-paidalla, kun helle? Mikä järki?
Varmaan siksi, ku niistä hihattomistaki tuli palautetta Khon liittyen.
Joku täällä laittoi aikaisemmin viisu-videoita, niin tää on kans kiva video.
Vois olla muuten semmonen akustisella kitaralla säestetty, rauhallisempi CCC olla aika hieno.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän niissä viimeisimmissä formulalakanakuvissa (eilisillalta) on peiton alla K:n lisäksi? Oudon mallinen asetelma.
Mun mielestä hyvinkin luonnollinen package.
Vierailija kirjoitti:
Randomaihe tähän väliin :D en seuraa mitään bändejä ikinä missään, joten minulle pisti silmään se, että JO:ssa on niin monta kitaristia! Yksi on basisti ilmeisesti, joten kolme kitaraa löytyy.. Lisäksi joissain kappaleissa myös B soittaa kitaraa.. Onko tähän joku tarve/syy? Onko jokainen kitara välttämätön, luoko se syvyyttä musiikille yms.? Kun Martin lopetti, tilalle tuli uusi kitaristi, joten varmaan se heidän musiikilleen on vaatimus.. Mutta eikö esim. yksi kosketinsoittaja yms. olisi hyvä joukkoon? :D
Martin oli basisti ja hänen tilalleen tuli Nace bassoon. Kris ja Jan ovat kitaristeja ja Bojan soittaa kitaraa joskus kun se tulee laulua.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän niissä viimeisimmissä formulalakanakuvissa (eilisillalta) on peiton alla K:n lisäksi? Oudon mallinen asetelma.
Kyllä tästä nyt täytyy tehdä joku tomografinen korkeuskäyrämallinnus. Vähän kuin maantieteessä alppivuoristoille 😂 Mä voin tehä!
Vierailija kirjoitti:
Jan ja "hellyys" jotenkin kutittaa vatsanpohjassa.
Niin tekee ;)
Vierailija kirjoitti:
K fanitaidetta :)
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1680539228097196032
Ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä laittoi aikaisemmin viisu-videoita, niin tää on kans kiva video.
Vois olla muuten semmonen akustisella kitaralla säestetty, rauhallisempi CCC olla aika hieno.
Toivottavasti saadaan semmoinen CCC versio joskus kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kitaristi on vissiin rytmikitaristi ja toinen jotain muuta, soolo- tms., en tiiä noille oikeita nimityksiä ja Bojan tosiaan haluaa varmaan välillä brassailla taidoillaan. :D
B sanoi jossain haastiksessa, että kitara on ainoa soitin, jota osaa soittaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Randomaihe tähän väliin :D en seuraa mitään bändejä ikinä missään, joten minulle pisti silmään se, että JO:ssa on niin monta kitaristia! Yksi on basisti ilmeisesti, joten kolme kitaraa löytyy.. Lisäksi joissain kappaleissa myös B soittaa kitaraa.. Onko tähän joku tarve/syy? Onko jokainen kitara välttämätön, luoko se syvyyttä musiikille yms.? Kun Martin lopetti, tilalle tuli uusi kitaristi, joten varmaan se heidän musiikilleen on vaatimus.. Mutta eikö esim. yksi kosketinsoittaja yms. olisi hyvä joukkoon? :D
Toinen kitara säestää,komppaa ja toinen keskittyy enemmän sooloihin.Bojan varmaan sitten haluaa myös juuri taitojaan näyttää.
Ukon mielipide JO kosketinsoittimet voisi tehdä sekavan kuuloista jos sovituksia ei tehtäisi kunnolla.
Huom.minä en näistä niin tajua.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kitara säestää,komppaa ja toinen keskittyy enemmän sooloihin.Bojan varmaan sitten haluaa myös juuri taitojaan näyttää.
Ukon mielipide JO kosketinsoittimet voisi tehdä sekavan kuuloista jos sovituksia ei tehtäisi kunnolla.
Huom.minä en näistä niin tajua.
💚🌹🌹
Kiitos! Sinun kommentteja on aina ihana lukea täällä, olet kuin hyvä haltijatar :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä nyt täytyy tehdä joku tomografinen korkeuskäyrämallinnus. Vähän kuin maantieteessä alppivuoristoille 😂 Mä voin tehä!
Luotan, että teet todenmukaisen mallinuksen, vaikka ei se haittaa vaikka olis liioteltukin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😋🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Bojan ei esiinny nyt hihattomalla tai T-paidalla, kun helle? Mikä järki?
Varmaan siksi, ku niistä hihattomistaki tuli palautetta Khon liittyen.
Voi raukkaa, kun mitään ei voi tehdä enää ilman vihjailuja.
Bojan?