Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randomaihe tähän väliin :D en seuraa mitään bändejä ikinä missään, joten minulle pisti silmään se, että JO:ssa on niin monta kitaristia! Yksi on basisti ilmeisesti, joten kolme kitaraa löytyy.. Lisäksi joissain kappaleissa myös B soittaa kitaraa.. Onko tähän joku tarve/syy? Onko jokainen kitara välttämätön, luoko se syvyyttä musiikille yms.? Kun Martin lopetti, tilalle tuli uusi kitaristi, joten varmaan se heidän musiikilleen on vaatimus.. Mutta eikö esim. yksi kosketinsoittaja yms. olisi hyvä joukkoon? :D
Toinen kitara säestää,komppaa ja toinen keskittyy enemmän sooloihin.Bojan varmaan sitten haluaa myös juuri taitojaan näyttää.
Ukon mielipide JO kosketinsoittimet voisi tehdä sekavan kuuloista jos sovituksia ei tehtäisi kunnolla.
Huom.minä en näistä niin tajua.
💚🌹🌹Kiitos! Sinun kommentteja on aina ihana lukea täällä, olet kuin hyvä haltijatar :)
Ole hyvä 💚 Ukko on jo tottunut mun kyselyihin 🤣 Hänen mielestä JO tosi lahjakas mutta mielellään näkisi heidät menevän vähän rockimpaan tai raskaampaan suuntaan.
Bojanin sanoituksia kehuu mitä olen hänelle kääntänyt.
Mulla on aivan hirveä hedari...kai se Harry sai mun aivot ylikuumenemaan. Pakko pötköttää,että jaksaa taas tienata rahaa näihin kaikkiin konsertteihin mihin olen menossa.🤭
Hyvää illanjatkoa kaikille ja yöllä kaksikon kuvia 💚🌹🌹
Kyllä minä ainakin toivon musiikillista yhteistyötä K&B -kaksikolta. Kyllä siitä voisi jotain kiinnostavaa seurata. Molemmat vaikuttavat musiikillisesti aika uteliailta rikkoessaan genrerajoja.
Löysin yhden homosivun, ollaanpas siellä mieltyneitä Kärtsän jalkoihin.....Ja useat haluis olla sen bitch
K sanoi sanoi jo liverpoolissa katrin haastattelussa hotellihuoneessa, että ovat kutsuneet toisensa puolin ja toisin luoksensa kyläileen.
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt oikeasti vaan toivoisin että ei sanota trollaajaksi meitä joka kyllä tykätään seurata ja fiilistellä Kärtsän ja Joker Outin touhuja muuten, mutta ei (enää) usko mihinkään syvempään tai Slovenian reissuihin.
Trollaaja yleensä on ilkeä. Siksi erottaa mikä on aitoa ja mikä vain sellaista tahallista eripuran yritystä. T. sen pitkän viestin tehnyt. En mäkään kovin paljon odota K:n ja B:n tapaamiselta. Etenkin K:lla tosi rankka kesä keikkojen puolesta ja päälle varmaan muutakin. En yhtään ihmettele vaikka ei jaksaisi reissata mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt oikeasti vaan toivoisin että ei sanota trollaajaksi meitä joka kyllä tykätään seurata ja fiilistellä Kärtsän ja Joker Outin touhuja muuten, mutta ei (enää) usko mihinkään syvempään tai Slovenian reissuihin.
Samoin! Se ei tunnu kivalta.
No luuletko että K:n ja B:n fanien on kiva lukea viestejä, joissa haukutaan K:ta ties millä kamalalla nimellä ja asialla luultavasti joku vihainen B-fani, joka ei kestä ajatusta että miehet ovat ystäviä. Eihän täällä B:tä haukuta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se B nyt mikään pikkuvauva ole, että tuommoiset kommentit vaikuttaisi
Niinpä.. Ja suurin osa kommenteista on muutamalta yli-innokkaalta shippaajalta.. K voisi julkaista mitä tahansa, ja aina he löytäisivät yhteyden B:hen.. He eivät oikeasti seurustele, joten K voi kyllä julkaista näitä flirttailevia/ronskeja kuvia ilman että se liittyy B:hen
Justin Bieber oli kyllä ihan suora viittaus Bojaniin, ei sitä tarvinnut etsiä.
https://twitter.com/mylowlen_/status/1680310534262906880?t=nf6C9EoGjAV5…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin toivon musiikillista yhteistyötä K&B -kaksikolta. Kyllä siitä voisi jotain kiinnostavaa seurata. Molemmat vaikuttavat musiikillisesti aika uteliailta rikkoessaan genrerajoja.
Joku mainitsi akustisen CCC:n, vois oikeasti olla mielenkiintoinen juttu. Ja ilman jotain ihan uutta musaakin olis kaksikolta kiva kuulla.
Noi Tiian kuvat on mahtavia! Miten joku voi saada noin hyviä kuvia livekeikalta, ihan studiotasoa!
Vierailija kirjoitti:
K sanoi sanoi jo liverpoolissa katrin haastattelussa hotellihuoneessa, että ovat kutsuneet toisensa puolin ja toisin luoksensa kyläileen.
Katridoggin siis.
Käärijä myös sanoi, että Etel odottaa pientä Käärijävauvaa, ja että heillä on kotonaan runsaasti valjaita 🙈🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Se ei tunnu kivalta.
No luuletko että K:n ja B:n fanien on kiva lukea viestejä, joissa haukutaan K:ta ties millä kamalalla nimellä ja asialla luultavasti joku vihainen B-fani, joka ei kestä ajatusta että miehet ovat ystäviä. Eihän täällä B:tä haukuta ollenkaan.
Juurihan me kerrottiin, ettei haukuta täällä kumpaakaan, ei vaan esim. uskota Kn olevan matkalla manchesteriin.
Vierailija kirjoitti:
Noi Tiian kuvat on mahtavia! Miten joku voi saada noin hyviä kuvia livekeikalta, ihan studiotasoa!
Laitetaan linkki vielä uudestaan, ettei huku kommenttimereen:
Ainakin minulla ne aamuiset K lähdössä Manchesteriin viestit olivat ihan läppää ja hyväntahtoisena läppänä ne muiltakin ymmärsin. Toivottiin, mutta tajuttiin kyllä että tuskin tapahtuu, ei sitä erikseen tarvitse muiden kertoa.
Mikä homosivusto? Kerro muillekin
Kyllä, mutta kun niitä alkoi tulla kymmeniä, alkoi jo vähän ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Katsoin kuvat läpi, ja joukossa niiin monta hyvää kuvaa fanitileille jaettavaksi, ja vaikka profiilikuvaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mullekin rantautui kesäflunssa. Kuumehourailuja ei vielä ole, mutta onko kellään suositella mitään pidempää videoo tai keikkatallennetta mitä vois asettua tölläämään sohvanpohjalle?
Tällä videolla on koko JO:n Belgrade Beerfestin keikka kesäkuulta.
Kiitos, näyttää tosi hyvältä keikalta! Ja ekan välispiikin aikana näkyy iso Are you? -kyltti. :P
Vierailija kirjoitti:
Hetket on bongattu upeasti. Tekninen laatu sais olla piirun parempi.
Mutta siis valokuvaushan on ennenkaikkea vangittuja hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mullekin rantautui kesäflunssa. Kuumehourailuja ei vielä ole, mutta onko kellään suositella mitään pidempää videoo tai keikkatallennetta mitä vois asettua tölläämään sohvanpohjalle?
Tällä videolla on koko JO:n Belgrade Beerfestin keikka kesäkuulta.
Kiitos, näyttää tosi hyvältä keikalta! Ja ekan välispiikin aikana näkyy iso Are you? -kyltti. :P
No onpa tyhmää, jos shippiä hierotaan naamaan.
Yhdessä ne on sopineet tai vähintään kysyneet että käykö. Ja hetihän se B tykkäsi seuraavista kuvista.