Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42081/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊

Juu Manchester kutsuu :)

Siis täältä poistuu nekin viestit joissa lukee että K ei ole menossa minnekään Britteihin.. mikä hiton järki?? No eläkää harhoissanne.

Okei no on kyllä outoa jos ei voi todeta että K ei ole matkustamassa mihinkään vaan on suomessa

No on todella. Itsekin laitoin ihan neutraalin toteamuksen että en usko että K on menossa Britteihin tai edes Sloveniaan niin eikun poistoon. MIKSI? Jos olen sitä mieltä niin sitten olen.

Joku ei halua, että se sanotaan hänelle.

Ilmeisesti ei mutta sehän on ihan harhaista jos ei saa edes todennäköisintä vaihtoehtoa sanoa.

Vierailija
42082/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan se K lähtee Sloveniaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42083/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJ4w52ud/

Jerppu ja poliisit haastattelu

Vierailija
42084/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan se K lähtee Sloveniaan?

Ei tuu menemään ollenkaan ja nyt lasketaan sekunteja milloin tää lähtee :D

Vierailija
42085/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊

Juu Manchester kutsuu :)

Siis täältä poistuu nekin viestit joissa lukee että K ei ole menossa minnekään Britteihin.. mikä hiton järki?? No eläkää harhoissanne.

Okei no on kyllä outoa jos ei voi todeta että K ei ole matkustamassa mihinkään vaan on suomessa

No on todella. Itsekin laitoin ihan neutraalin toteamuksen että en usko että K on menossa Britteihin tai edes Sloveniaan niin eikun poistoon. MIKSI? Jos olen sitä mieltä niin sitten olen.

Joku ei halua, että se sanotaan hänelle.

Ilmeisesti ei mutta sehän on ihan harhaista jos ei saa edes todennäköisintä vaihtoehtoa sanoa.

Tämäkin varmasti poistuu, koska sanoit poistajan toimia harhaiseksi.

Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
42086/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere lienee matkalla lentokentälle Myrtin kanssa.

Vierailija
42087/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso korkealla

Vierailija
42088/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ne siis poistuu? Riittääkö että yksi ilmiantaa? Eikä ilmeisesti mee moden kautta. Itse olen joskus ilmiantanut jonkun ulkonäköä haukkuvan kommentin, eikä se lähtenyt ainakaan saman tien.

Ei tuokaan mun ilmiantama lähtenyt heit vaan ehkä minutti tai pari meni. Siellä joku naputtaa poistoja mutta ei kuitenkaan lue viestejä.

Täällä jo tunnistaa mitkä viestit varmasti poistuu, oon seurannu joskus kauanko menee, joskus ne lähtee heti ja joskus on menny yli 10 minuuttiakin.

Jep. Viestini, jossa ei ole mitään sääntöjenvastaista mutta mukana sana m y r t t i, poistui alle viidessä minuutissa.

Heh, lähti. voisiko mode tiedottaa mikä tässä on sääntöjenvastaista?

Vierailija
42089/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ne siis poistuu? Riittääkö että yksi ilmiantaa? Eikä ilmeisesti mee moden kautta. Itse olen joskus ilmiantanut jonkun ulkonäköä haukkuvan kommentin, eikä se lähtenyt ainakaan saman tien.

Ei tuokaan mun ilmiantama lähtenyt heit vaan ehkä minutti tai pari meni. Siellä joku naputtaa poistoja mutta ei kuitenkaan lue viestejä.

Täällä jo tunnistaa mitkä viestit varmasti poistuu, oon seurannu joskus kauanko menee, joskus ne lähtee heti ja joskus on menny yli 10 minuuttiakin.

Jep. Viestini, jossa ei ole mitään sääntöjenvastaista mutta mukana sana m y r t t i, poistui alle viidessä minuutissa.

Heh, lähti. voisiko mode tiedottaa mikä tässä on sääntöjenvastaista?

Täältä voi ihan hyvin lähteä esimerkiksi viesti olipa K:lla kivat vaatteet tänään tai olipa Jokereilla kiva keikka eilen. Ei siinä ole logiikkaa.

Vierailija
42090/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun taso korkealla

Yksi ilonpilaaja trolli keskustelee sivupersoonansa kanssa asioista, jotka ei millään tavalla liity ketjun aiheeseen .

Vierailija
42091/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun laittavat keikkapätkiä mutta on kyllä niin että vähän ahistaa katsoa pikkutyttöjen muuria tuolla pyörtyilemässä ja kirkumassa. Voisko ne vetää jonkun 40+ keikan Suomessa 😅

Yritän miettiä sitä Harry Styles -fania jolla oli I'm too old to be a Harry fan -kyltti ja Harry oli karjaissut Never! Tällä asenteella sit vaan.

Pidän Kaija Koon keikkaa tällaisena 40+ -keikkana 🙈

Se Harry Stylesin Never! video on ihana. Törmäsin myös yhteen videoon, jossa Harry tapasi lähes 80 vuotiaan faninsa, joka on kyllä tosi nuorekas.

Vierailija
42092/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Euran keikka on k18 niin saadaan vähän kuumempaa matskua, kun mitä nää festarikeikat tuotti.

Saa K olla vapautunut oma itsensä! 😉

Vierailija
42093/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää Ilosaaren hienoja kuvia 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722998813271490560/the-colours-inka…

Kiitos postauksesta, upeita kuvia!

Tää on kans ihana K Etelin ja Katrin kanssa 😍

https://www.tumblr.com/musicalislife/722998813624762368/he-looks-happy-…

Minulta myös kiitokset kaikille linkkien laittajille, vaikka trollit selkeästi yrittää haudata kaiken ihanan turhien kommenttiensa alle ja sekaan.

Vierailija
42094/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei. 

Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla? 

Vierailija
42095/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Euran keikka on k18 niin saadaan vähän kuumempaa matskua, kun mitä nää festarikeikat tuotti.

Onko kukaan muuten menossa sinne?

Vierailija
42096/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurila Festivaalin keikka kans K18 :)

Vierailija
42097/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42098/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun Etel näyttää söpöltä tuossa toka kuvassa Jertsua vasten (se on muuten aina Etel lähimpänä, ei ikinä Katri 🤭)

https://www.instagram.com/p/CuwXS_GouYa/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
42099/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo oli myös K18.

Vierailija
42100/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Palstailitko vauvalla aktiivisesti jo ennen tätä ketjua? Peukku ylös tai alas.

Ketju on lukittu.