Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41501/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois muuten loistavaa jos B:llä ja K;lla olis ylihuomenna Manchesterissä treffit ja K pääsis nackstagelle seuraamaan JO:n keikkaa 😃

Vierailija
41502/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan saa ja ansaitsee niin paljon paremman kuin jonku pasin vantaalta.

Älä viitti. Kuka tahansa olis onnellinen jos sais Jeren Vantaalta. Myös Bojan Ljubljanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41503/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vuorokausi on ollut kyllä varsinainen never stop the madness ja kohta vedetään taas -kokemus. Eikä päivä ole vielä edes ohi. Oon ihan loppu.

Vierailija
41504/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vuorokausi on ollut kyllä varsinainen never stop the madness ja kohta vedetään taas -kokemus. Eikä päivä ole vielä edes ohi. Oon ihan loppu.

Sulla on erikoinen ajatus tuosta never stop the madnessistä. Tai siis, aika konkreettinen. No, lauseensa kullakin, eri tilanteisiin.

Vierailija
41505/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli JO:n brittikiertue alkaa 18. päivä? Katsoin lippujuttuja mielenkiinnosta, niin vain yksi noista päivistä oli loppuunmyyty.. Toivottavasti on kuitenkin valtaosa lipuista mennyt! Intiimimmät keikat on tietenkin mukavia, mutta sali saisi olla suht. täynnä

Vierailija
41506/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41507/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni tänään Ilosaarirockiin mennyt hyihytteli mielessään Kärtsän eilisiä postauksia? Aika moni varmasti, suurin osa seuraa varmaan viisukäärijää ihan vain. 

Ei juuri kukaan, katso niitä videoita <3

Vierailija
41508/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lärtsyn seuraajat nyt ig: 555t. hahaa

Tiktokissa nousussa :)

Vierailija
41509/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä sai fanilta bulbasaur -maton.

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722928145978818560/he-got-a-bulbasa…

Tämä oli söpöä! :)

Vierailija
41510/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulkaas luulen ,että se instaseuraajien määrän lasku johtuu siitä enimmäkseen ,että siellä on lapsia ollut paljon ,ja nyt ,kun siellä on ollut riittävän paljon härskejä juttuja ja mammat ovat lastensa jutuista alkaneet aavistamaan ,että pikkuiset ovat instassa ,niin ovat ryhtyneet holhoamaan ja estämään heidän pääsynsä instaan ,etteivät järkyty ,kun ihana viisukäärijä postaa sellasta matskuu mitä mukulat eivät ymmärrä ( bulbasauria yhdistettynä omituisiin asentoihin),ja hyvä niin.Jere on kiltti ja lapsirakas ,mutta Käärijä haluaa olla härski ja provosoiva ,eikä instassa pitäisi lasten ollakaan.Ugh.

Vierailija
41511/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana video :)

Vierailija
41512/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41513/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanikin koittaa lahjoa itseään suosioon, mitä muuta vois Käärijälle ostaa, että sais toisenkin katseen?

Ei tuossa epätoivoisessa krääsäntuuttauksessa ole mitään söpöä, huomiota haluaa vaan nuoret keskenään kilpailevat fanit. Ei oo tarkotus olla eko-ankeuttaja, mutta tuo kilpavarustelu voi mennä överiksi.

Kärtsälle vois heittää lavalle vaikka itse tehtyjä nameja tai pähkinöitä :)

Vierailija
41514/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulkaas luulen ,että se instaseuraajien määrän lasku johtuu siitä enimmäkseen ,että siellä on lapsia ollut paljon ,ja nyt ,kun siellä on ollut riittävän paljon härskejä juttuja ja mammat ovat lastensa jutuista alkaneet aavistamaan ,että pikkuiset ovat instassa ,niin ovat ryhtyneet holhoamaan ja estämään heidän pääsynsä instaan ,etteivät järkyty ,kun ihana viisukäärijä postaa sellasta matskuu mitä mukulat eivät ymmärrä ( bulbasauria yhdistettynä omituisiin asentoihin),ja hyvä niin.Jere on kiltti ja lapsirakas ,mutta Käärijä haluaa olla härski ja provosoiva ,eikä instassa pitäisi lasten ollakaan.Ugh.

niinpä +homofoobikot, tiukkapipot, mielensäpahoittajat...

Vierailija
41515/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41516/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni tänään Ilosaarirockiin mennyt hyihytteli mielessään Kärtsän eilisiä postauksia? Aika moni varmasti, suurin osa seuraa varmaan viisukäärijää ihan vain. 

Ei niillä mammoilla oo ees puolilla instaa. Ja jos onkin niin ne kuolas eilen itsekseen, ei Villevaltterille kerrota vihreän sedän hömpötyksistä

Ei niissä kuvissa ollut mitään kuolattavaa, vain vastenmielinen töpö ukkeli. Tyhmä postaus tyhmille seuraajille. Kaikki aivot omistavat olivat silleen et 🤨

Kun omalla "ukkelillakin" ois joskus noin k**mainen ilme ja kivat rintalihakset niin ai ai 😍

Vierailija
41517/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä mammoilla oo ees puolilla instaa. Ja jos onkin niin ne kuolas eilen itsekseen, ei Villevaltterille kerrota vihreän sedän hömpötyksistä

Ei niissä kuvissa ollut mitään kuolattavaa, vain vastenmielinen töpö ukkeli. Tyhmä postaus tyhmille seuraajille. Kaikki aivot omistavat olivat silleen et 🤨

Kun omalla "ukkelillakin" ois joskus noin k**mainen ilme ja kivat rintalihakset niin ai ai 😍

Tai istuis wc-pöntöllä samalla tavalla

Vierailija
41518/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)

Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎

Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!

Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?

Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?

Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)

No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.

Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.

Mannantaina töihin ja sen jälkeen vain illaksi raivoamaan tänne jos ehdin, enää ei tartte saavuttaa kaikkia sivuja ja avata yhtäkään paskan linkkiä, missä se pulloperse vois patsastella!!! Eiköhän se unohdu siinä ihan itekseen, vaikka niin kauan kuin tää p*skaketju täällä pyörii, tulen haukkumaan tänne henkilöitä, jotka shippailevat jotain valhep*skaa.

Jos vain pystyt, kannattaa antaa tän ketjun pyöriä vaan ihan omaa tahtia ja sun miettiä itelle jotain muuta kivaa tekemistä. Negatiivisuus vaan kasvattaa negatiivisuutta, enkä siis tarkoita sitä että täällä tunnelma happanee vaan se tapahtuu myös sun omassa päässä. Kannattaa miettiä onko tää sen arvoista?

No eipä kiinnosta kyllä mikään muu. ei siis toi shippaaminen kiinnosta enää, tietenkään, en voisi ikinä ajatella mitään noin sairata ja harhaisia ajatuksia ihmisistä, joille ei yllä edes uskomusta, että olisivat ihan oikeastikin toisistaan kiinnostuneita, mutta siis ei ainakaan toistaiseksi kiinnosta mikään muu, kuin teidän haukkumisenne ja tunnelman latistaminen. 

Miksi? Tai siis mitä siitä saat että haukut muita täällä ja latistat tunnelman?

Purkaa v i t u t u k s e n i sinne, mistä se on peräisinkin.

Sä oot yrittänyt sitä nyt koko päivän ja oot itse todennut että se ei ole auttanut. Sillon ei auta muu kuin vaihtaa lähestymistapaa. Kokeile oikeesti sitä mitä aiemmin ehdotin, eli positiivisia juttuja (ihan mitä vaan) + ruokaa ja lepoa. Itsellä ainakin ihan kaikki maailmanloput peruuntuu kun saa ruokaa ja unta riittävästi. 😊

Ei kyllä mä tiedän, että tää lähtee vasta maanantaina, kun mun on pakko tehdä jotain muuta. Näin se on.

Mee edes huilaamaan välillä. Sun itkupotkuraivari on jatkunut jo niin kauan, että kohta oot ihan burnoutissa. Ja se se kauheaa olis, viestienkään naputtelusta ei tulis enää mitään, kun ei vaan jaksais.

Vierailija
41519/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO can you please help? What does he say in this, what is that word he changed in lyrics??👀

https://twitter.com/ema_unofficial/status/1679932383703736320?t=Honyg-D…

Sure. He sings "Za EMO" - means "For EMA" which is the Slovenian ESC selection that he hosted in the past together with Melani. I think this was an intro into the show, he adapted the lyrics so that it's about the contest.

Thank you!!

Vierailija
41520/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois muuten loistavaa jos B:llä ja K;lla olis ylihuomenna Manchesterissä treffit ja K pääsis backstagelle seuraamaan JO:n keikkaa 😃

Voi kun oliskin 😍

Ketju on lukittu.