Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41481/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)

Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎

Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!

Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?

Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?

Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)

No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.

Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.

Mannantaina töihin ja sen jälkeen vain illaksi raivoamaan tänne jos ehdin, enää ei tartte saavuttaa kaikkia sivuja ja avata yhtäkään paskan linkkiä, missä se pulloperse vois patsastella!!! Eiköhän se unohdu siinä ihan itekseen, vaikka niin kauan kuin tää p*skaketju täällä pyörii, tulen haukkumaan tänne henkilöitä, jotka shippailevat jotain valhep*skaa.

Jos vain pystyt, kannattaa antaa tän ketjun pyöriä vaan ihan omaa tahtia ja sun miettiä itelle jotain muuta kivaa tekemistä. Negatiivisuus vaan kasvattaa negatiivisuutta, enkä siis tarkoita sitä että täällä tunnelma happanee vaan se tapahtuu myös sun omassa päässä. Kannattaa miettiä onko tää sen arvoista?

No eipä kiinnosta kyllä mikään muu. ei siis toi shippaaminen kiinnosta enää, tietenkään, en voisi ikinä ajatella mitään noin sairata ja harhaisia ajatuksia ihmisistä, joille ei yllä edes uskomusta, että olisivat ihan oikeastikin toisistaan kiinnostuneita, mutta siis ei ainakaan toistaiseksi kiinnosta mikään muu, kuin teidän haukkumisenne ja tunnelman latistaminen. 

Miksi? Tai siis mitä siitä saat että haukut muita täällä ja latistat tunnelman?

Purkaa v i t u t u k s e n i sinne, mistä se on peräisinkin.

Sä oot yrittänyt sitä nyt koko päivän ja oot itse todennut että se ei ole auttanut. Sillon ei auta muu kuin vaihtaa lähestymistapaa. Kokeile oikeesti sitä mitä aiemmin ehdotin, eli positiivisia juttuja (ihan mitä vaan) + ruokaa ja lepoa. Itsellä ainakin ihan kaikki maailmanloput peruuntuu kun saa ruokaa ja unta riittävästi. 😊

Ei kyllä mä tiedän, että tää lähtee vasta maanantaina, kun mun on pakko tehdä jotain muuta. Näin se on.

Vierailija
41482/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä K on bratty ja B sais antaa sille uhmaajalle vähän isän kädestä. Laittaa poika anelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41483/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. todellisuudessa myös top/bottom ei oo kiinni kenenkään koosta tai ulkoäöstä, vaan siitä mistä kukin sattuu tykkäämään. Tietysti kaksi versiä vois keskenään painia siitä kumman vuoro on tänään olla mitäkin ;D

B ja K painimassa keskenään, kumpi on tällä kertaa bottom. Kiitos tästä mielikuvasta. 🥵

Hei älkää, toi mielikuva on liian hot..... Molemmat jo vähän hikisiä, kun vuorotellen painavat toista maahan tai seinää vasten.....

... välillä toinen saa napakan otteen toisen ranteista ja painaa tämän kädet seinää vasten, pään yläpuolelle... kunnes keskittyminen hetkeksi herpaantuu...

Ei kai K lla mitään mahiksia tuossa ottelussa ole..voi luoja, mä kommentoin tähän.

Ei ehkä fyysisesti, mutta sitten kun esipainia on ollut tarpeeksi, niin K käskee ja B menee polvilleen....

Uuuh, K käskemässä. Ilme sama kuin CCC:n aikana pitäessään tanssijoita naruissa. Yes please. 🔥🥵🔥

Vierailija
41484/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. todellisuudessa myös top/bottom ei oo kiinni kenenkään koosta tai ulkoäöstä, vaan siitä mistä kukin sattuu tykkäämään. Tietysti kaksi versiä vois keskenään painia siitä kumman vuoro on tänään olla mitäkin ;D

B ja K painimassa keskenään, kumpi on tällä kertaa bottom. Kiitos tästä mielikuvasta. 🥵

Hei älkää, toi mielikuva on liian hot..... Molemmat jo vähän hikisiä, kun vuorotellen painavat toista maahan tai seinää vasten.....

... välillä toinen saa napakan otteen toisen ranteista ja painaa tämän kädet seinää vasten, pään yläpuolelle... kunnes keskittyminen hetkeksi herpaantuu...

Ei kai K lla mitään mahiksia tuossa ottelussa ole..voi luoja, mä kommentoin tähän.

Ei ehkä fyysisesti, mutta sitten kun esipainia on ollut tarpeeksi, niin K käskee ja B menee polvilleen....

Uuuh, K käskemässä. Ilme sama kuin CCC:n aikana pitäessään tanssijoita naruissa. Yes please. 🔥🥵🔥

Mutta yksin saa tyhjiä naruja pidellä.

Vierailija
41485/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa panohommaa ja fantasiointia se on välillä Salkkarit ketju täynnä. Oikeita ja roolihahmoja kohtaan. Moi vaan jos täällä on tuttuja kommentoimassa. Tietyt tyypit varmasti kiertää ketjuista toiseen hekumoimassa.

Luuliksä että sulla on jokin nimimerkki esillä?

Vierailija
41486/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa panohommaa ja fantasiointia se on välillä Salkkarit ketju täynnä. Oikeita ja roolihahmoja kohtaan. Moi vaan jos täällä on tuttuja kommentoimassa. Tietyt tyypit varmasti kiertää ketjuista toiseen hekumoimassa.

Tänne ei ole sentään roolipelejä tullut tai muuta jatkuvaa spämmäystä sotkemaan tahallaan.

Vierailija
41487/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei negaaja, tosi kiva kun pidät ketjun tuolla suosituimpien listalla ihan itseksesi!

Vierailija
41488/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärtsyn seuraajat nyt ig: 555t. hahaa

Vierailija
41489/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)

Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎

Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!

Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?

Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?

Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)

No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.

Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.

Mannantaina töihin ja sen jälkeen vain illaksi raivoamaan tänne jos ehdin, enää ei tartte saavuttaa kaikkia sivuja ja avata yhtäkään paskan linkkiä, missä se pulloperse vois patsastella!!! Eiköhän se unohdu siinä ihan itekseen, vaikka niin kauan kuin tää p*skaketju täällä pyörii, tulen haukkumaan tänne henkilöitä, jotka shippailevat jotain valhep*skaa.

Jos vain pystyt, kannattaa antaa tän ketjun pyöriä vaan ihan omaa tahtia ja sun miettiä itelle jotain muuta kivaa tekemistä. Negatiivisuus vaan kasvattaa negatiivisuutta, enkä siis tarkoita sitä että täällä tunnelma happanee vaan se tapahtuu myös sun omassa päässä. Kannattaa miettiä onko tää sen arvoista?

No eipä kiinnosta kyllä mikään muu. ei siis toi shippaaminen kiinnosta enää, tietenkään, en voisi ikinä ajatella mitään noin sairata ja harhaisia ajatuksia ihmisistä, joille ei yllä edes uskomusta, että olisivat ihan oikeastikin toisistaan kiinnostuneita, mutta siis ei ainakaan toistaiseksi kiinnosta mikään muu, kuin teidän haukkumisenne ja tunnelman latistaminen. 

Miksi? Tai siis mitä siitä saat että haukut muita täällä ja latistat tunnelman?

Purkaa v i t u t u k s e n i sinne, mistä se on peräisinkin.

Sä oot yrittänyt sitä nyt koko päivän ja oot itse todennut että se ei ole auttanut. Sillon ei auta muu kuin vaihtaa lähestymistapaa. Kokeile oikeesti sitä mitä aiemmin ehdotin, eli positiivisia juttuja (ihan mitä vaan) + ruokaa ja lepoa. Itsellä ainakin ihan kaikki maailmanloput peruuntuu kun saa ruokaa ja unta riittävästi. 😊

Ei kyllä mä tiedän, että tää lähtee vasta maanantaina, kun mun on pakko tehdä jotain muuta. Näin se on.

Jees no kuulostaa että sulle on ennenkin käynyt näin ja tiedät miten saat pahan olon pois. Eli se on nyt ihan vaan susta kiinni se pahassa oloissa möyriminen. Tsemppiä.

Mun pitää nyt lähtä tekeen lapsille iltapalaa, ei kyllä varmaan kannata ennen aamua tulla takas ellei tässä nyt ennen palstan sulkeutumista tule jotain uutta materiaalia jonkun asianomaisen someen. 😅 Jos tää menee pysyvästi kiinni niin laittakaa uudelle sellainen nimi että löytyy. 😉 (Tai no en mä tiedä pitäskö sillä kuiten olla joku salanimi että ees osa trolleista jäis laiturille. 🤔)

Vierailija
41490/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41491/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41492/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lärtsyn seuraajat nyt ig: 555t. hahaa

Samassa ajassa, kun ig:n seuraajamäärä on laskenut 3000:lla, on TikTokiin tullut lähes 6000 uutta seuraajaa.

Vierailija
41493/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta kuvia 🔥

https://www.tumblr.com/hirunoka/722929547564253184/by-madmaria86-on-ins…

Huh tääl on kuuma, mikä tää näky on? 🥵🥵🥵

Vierailija
41494/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO can you please help? What does he say in this, what is that word he changed in lyrics??👀

https://twitter.com/ema_unofficial/status/1679932383703736320?t=Honyg-D…

Sure. He sings "Za EMO" - means "For EMA" which is the Slovenian ESC selection that he hosted in the past together with Melani. I think this was an intro into the show, he adapted the lyrics so that it's about the contest.

Vierailija
41495/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41496/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen anus tuntuu puristavan kulllia mukavasti.

Aaaahhh!!

Loukkaavaa sisältöä. K ei aio lähentyä Bojania sillä tavalla.

Totta. Bojan lähestyy K:ta sillä tavalla. Kun flirttailu ylittää B:n sietokyvyn ja sokka lähtee irti.

Vierailija
41497/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan että tää on historian pisin esileikki.

Vierailija
41498/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta kuvia 🔥

https://www.tumblr.com/hirunoka/722929547564253184/by-madmaria86-on-ins…

Kiitos tästä linkistä ja kaikille muillekin kiitos ihanista linkeistä! 💛 💙 💚

Vierailija
41499/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO:n pojat ihanina <3

https://twitter.com/sophorsophie/status/1680164547020111872

On muuten ihana 😌 Mua kiehtoo se (paitsi toki et ovat syötävän suloisia kaikki) et nää on kaikki niin lahjakkaita ja taitavia ja musikaalisia, ja postaavat tämmöstä casuaalia hengailua ja musisointia myös. Näitä on ihana katsella ja tulee aina hyvälle mielelle. Keskinäinen kemia ja ystävyys näkyy kaikessa, mitä tekevät. 💕

Vierailija
41500/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sit innostunut sonni ja estrogeeninaudat seuraava laituri laivalle.

Melkonen porukka.

Ketju on lukittu.