Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?
Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.
V ituttaa nuo "tietäjät".Muakin naurattaa oletus, että jos sillä on tyttöystävä, se on hetero. C'moon nyt.
No, käärijä ainakin on. Todistapa, että ei ole ihan perushetero.
OK OK OK OK Sinun mielestä hän on 1000000000000% hetero. Jestas sentään näiden kanssa! :D
Jere on kertonut olevansa hetero, joten miksi vähättelette hänen sanomisiaan. Itse olen miespuolinen homoseksuaali ja kun nuoruudessani yritin kertoa lähipiirille asiasta, niin sain jatkuvasti vaan kuulla, miten tulen löytämään vielä sopivan naisen ja etkö voisi ottaa vaikka naapurin Tiinaa. Jere tekee paljon hyvää työtä seksuaalivähemmistöjen puolesta ja arvostan häntä sen takia. Se miten hän eilen ampui instassa are you kommenteillaan alas kiusaajat, oli hieno teko. Vähän siis kunnioitusta häntä ja hänen seksuaalisuuttaan kohtaan.
Ehkä juuri tämän takia meidän homojen on helppoa hyväksyä se, että Jere on hetero. Olemme joutuneet omassa elämässämme jatkuvasti puolustelemaan itseämme ja tiedämme, miltä se tuntuu. Minusta on hienoa nähdä, että noinkin tyypillinen lätkä-hetero puolustaa oikeuksiamme. Ihailen Jereä ja Jokereiden itseluottamusta, he uskaltavat leikitellä rooleilla ja seksuaalisuudella. Se asenne, millä Jere tosiaan vastaa niihin homo kommentteihin on aivan loistava. T: viisugay
Ja meistä kukaan ei voi varmuudella tietää, mikä J suuntautuminen on. Tai miten hän asian kokee esim 10 vuoden päästä.
Nimim. Nelikymppisenä herännyt pan
Mitä jos lopetetaan tuollainen typerä spekulointi ja olettaminen, ja luotetaan siihen, mitä Jere on meille kertonut. Älä kyseenalaista jatkuvasti hänen sanomisiaan, se on loukkaavaa ja sillä tavoin aliarvioit hänen kykyään itsereflektioon.
En ole kuullut hänen sanovan niin. Jos on sanonut, se riittää meille. Open-minded on se mitä mä olen kuullut.
Älä please dissaa myöskään mun taivalta, pus.
Niin, sanoi ruotsalaiselle homomiehelle kysyttäessä onko homo, olevansa open-minded kun ei suoraan halunnut sanoa olevansa hetero.
Käärijän seuraava biisi on siis Bessin kanssa. Sitä odotellessa. Voi olla tosi kova!
Jos Bojan olis suomalainen tai Suomessa, eiköhän Käärijä toteuttas näitä pikku temppujaan sen kanssa. Julkisesti ja yksityisesti. Shippaus jatkukoot.
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut Ruotsissa mitään olevansa hetero, kuka tälläistä keksii? Sanoi, että on openminded
Mä en ota kantaa tuohon ruotsi juttuun muuta kuin sen verran, että hienosti Käärijä hoiti homman kotiin loukkaamatta ketään näillä sanomisillaan, hän oli hyvin hienotunteinen (joo, Käärijäkin osaa olla sitä😉). Huvitti eilen, kun joku täällä palstalla melskasi siitä, miten Käärijä meni piloille Ruotsissa ja että jotain siellä varmasti tapahtui, kun näin pääsi käymään. Mitä tulee tuohon Käärijän sanomisiin seksuaalisuudestaan, niin hän kertoi ennen viisuja yhdessä haastattelussa olevansa hetero. Voitaisiinko jo unohtaa kuitenkin keskustelu tästä aiheesta, koska se ei etene mihinkään. Tulee vaan näitä juupas eipäs kommentteja asian tiimoilta, eikä se ole hedelmällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?
Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.
V ituttaa nuo "tietäjät".Muakin naurattaa oletus, että jos sillä on tyttöystävä, se on hetero. C'moon nyt.
OK OK OK OK Sinun mielestä hän on 1000000000000% hetero. Jestas sentään näiden kanssa! :D
Jere on kertonut olevansa hetero, joten miksi vähättelette hänen sanomisiaan. Itse olen miespuolinen homoseksuaali ja kun nuoruudessani yritin kertoa lähipiirille asiasta, niin sain jatkuvasti vaan kuulla, miten tulen löytämään vielä sopivan naisen ja etkö voisi ottaa vaikka naapurin Tiinaa. Jere tekee paljon hyvää työtä seksuaalivähemmistöjen puolesta ja arvostan häntä sen takia. Se miten hän eilen ampui instassa are you kommenteillaan alas kiusaajat, oli hieno teko. Vähän siis kunnioitusta häntä ja hänen seksuaalisuuttaan kohtaan.
Ehkä juuri tämän takia meidän homojen on helppoa hyväksyä se, että Jere on hetero. Olemme joutuneet omassa elämässämme jatkuvasti puolustelemaan itseämme ja tiedämme, miltä se tuntuu. Minusta on hienoa nähdä, että noinkin tyypillinen lätkä-hetero puolustaa oikeuksiamme. Ihailen Jereä ja Jokereiden itseluottamusta, he uskaltavat leikitellä rooleilla ja seksuaalisuudella. Se asenne, millä Jere tosiaan vastaa niihin homo kommentteihin on aivan loistava. T: viisugay
Ja meistä kukaan ei voi varmuudella tietää, mikä J suuntautuminen on. Tai miten hän asian kokee esim 10 vuoden päästä.
Mitä jos lopetetaan tuollainen typerä spekulointi ja olettaminen, ja luotetaan siihen, mitä Jere on meille kertonut. Älä kyseenalaista jatkuvasti hänen sanomisiaan, se on loukkaavaa ja sillä tavoin aliarvioit hänen kykyään itsereflektioon.
Se että Jere on hetero, näyttää olevan monelle shippaajalle kova paikka. Ei kertakaikkiaan pystytä näkemään totuutta ja halutaan mitätöidä Jeren antamat haastattelut.
Kyllähän nimenomaan kaikki tuntuvat ajatelleen IHAN KOKO AJAN, että hän on hetero, miksi he eivät ole muuten uskoneet Jeren tunteiden aitouteen Bojania kohtaan missään vaiheessa?
Miksei Jerellä voisi olla tunteita Bojania kohtaan? Ne vaan ovat platonisia. Miksei voisi rakastaa toista ilman, että siinä olisi mukana mitään seksuaalista?
Tässä ketjussa nähdään seksiä ihan joka asiassa.
Minä olen hetero,mutta rakastan kauniita naisia.Joskus jopa joku nainen voi saada syttymään.Kai olen open minded ja miksei kuka tahansa voisi olla ? Mitä me olemme ketään lokeroimaan? Kaikki olkoot sitä mikä itselle tuntuu oikealta.
Ja jos puhuttaisiin nyt vaikka jostain muusta.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1680156569349005312?s=20
Uusi klippi mulle....onkohan Aapo saanut kieltä siinä toisessa pusussa 🥵
Open-minded .... lähinnä siis bi. Eli kyllä, miehet kiinnostaa myös. Tällä hetkellä vaikuttaa et aika paljon enemmän mitä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että Jere on hetero, näyttää olevan monelle shippaajalle kova paikka. Ei kertakaikkiaan pystytä näkemään totuutta ja halutaan mitätöidä Jeren antamat haastattelut.
Kyllähän nimenomaan kaikki tuntuvat ajatelleen IHAN KOKO AJAN, että hän on hetero, miksi he eivät ole muuten uskoneet Jeren tunteiden aitouteen Bojania kohtaan missään vaiheessa?
Miksei Jerellä voisi olla tunteita Bojania kohtaan? Ne vaan ovat platonisia. Miksei voisi rakastaa toista ilman, että siinä olisi mukana mitään seksuaalista?
No mua ei ainakaan sit sen tyyppinen shippi kiinnosta. Kyllä se kierrepallo nimenomaan tuli siitä seksuaalisuudesta niiden välillä, se kitarointikohtaus Tavalla oli aika kuuma... mut siis joo, sekin oli vain läpändeerusta. Eli ei kiinnosta, kun se ei ole siitä oikeasti etenemässä.
Ihan mieletön Islantilaisbändin coverversio CCC:sta jollain festareilla ja yleisö täysillä mukana 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääryle on hetero,open minded,bojanseksuaali. Mitä se meille kuuluu vaikka olisi l esbo.
Käärijä on raskaana oleva lesbo.😱 Tietääkö Bojan tämän?
Luulis tuo nyt ilmoittaneen isukille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero,mutta rakastan kauniita naisia.Joskus jopa joku nainen voi saada syttymään.Kai olen open minded ja miksei kuka tahansa voisi olla ? Mitä me olemme ketään lokeroimaan? Kaikki olkoot sitä mikä itselle tuntuu oikealta.
Ja jos puhuttaisiin nyt vaikka jostain muusta.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1680156569349005312?s=20
Uusi klippi mulle....onkohan Aapo saanut kieltä siinä toisessa pusussa 🥵
Varmasti on, koska kuvailee pusua "aika hyväksi". Se olis ollut kiva nähdä. Parhaat palat on piilossa. Harmi et tässä klipissä K:lla pieni uuno-soundi, menee seksikkyydestä osa pois.
Ja Bojanin suuntaumisesta ei ole tietoa. Hänhän voi olla vaikka biromanttinen aseksuaali. Joka tapauksessa täysin hänen yksityisasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti onkin tunteita. En ole itse ainakaan hetkeäkään epäillyt, ettei molemmilla olis lämpimiä ja rakastavia tunteita toisiaan kohtaan.
Se ei vain ole millään tasolla yhtään kiinnostavaa (kiihottavaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, islantilainen cover-bändi esittänyt Cha Cha Chan suomeksi ja paikallinen yleisö tanssii ja laulaa täysillä mukana.
Hyvä ettet sä laittanut sentään linkkiä. Ei tartte enää vaivautua! Koko shippaus on ohi, hajaantukaa, ei ole enää mitään nähtävää.
Se on kyllä hyvä, jos (sun kaltaiset) liian syvällä shippauksessa olleet nyt lopettaa shippaamisen. Jäljelle nää ne, jotka ovat koko ajan ymmäräneet, että shippaus on fiktiivistä. Tässä juuri näkyy nämä oikeiden ihmisten shippaamiseen liittyvät vaarat, joista on täälläkin alusta asti varoiteltu.
Mä sanoisin että tässä piilee syy Kärtsän äkilliselle mieskiinnostukselle Tukholman yksityisbileiden jälkeen :D, lähde Iltalehti:
"Esiintyjien palkkioiden huhutaan liikkuvan miljoonissa kruunuissa, eli sadoissa tuhansissa euroissa, mutta tälle ei ole saatu vahvistusta."
Vierailija kirjoitti:
Se on päässyt lopullisesti miehen makuun Ruotsin reissulla privaattipippaloissa. Siellä saanut pienen lisämaksun astetta privaatimmasta showsta. Tajunnut sen jälkeen miten paljon paremmalta ja kiihottavammalta kaikki tuntuu miehen kanssa. Ihan ilmatteeksikin.
Ei ole, vaan tajunnut, että tuolla kyvyllä se voi laittaa rahoiksi. Mitään todisteita käytöksestä, jossa tuota olisi viety kohti suhdetta tai yhtään mitään kenenkään miehen kanssa, ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta komeita kuvia 💚
https://www.tumblr.com/hirunoka/722917055761973248/by-madmaria86-on-ins…
Vau, miten upeita kuvia!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan mieletön Islantilaisbändin coverversio CCC:sta jollain festareilla ja yleisö täysillä mukana 🔥🔥🔥
Vautsi?! Yleisö on liekeissä!! Islannissa väkiluku on niin pieni, että tuskin keikkaa sinne saisi, mutta festareilla yms. Voisi K olla kova nimi! Ihana nähdä tällaisia videoita ympäri maailmaa 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääryle on hetero,open minded,bojanseksuaali. Mitä se meille kuuluu vaikka olisi l esbo.
Käärijä on raskaana oleva lesbo.😱 Tietääkö Bojan tämän?
Luulis tuo nyt ilmoittaneen isukille.
Mitäköhän Bojan ajatteli, kun laittoi lasta alulle?
Toki luin! Tämän jälkeen sanonut olevansa open minded. Nää asiat ei ole kiveen hakattuja, ota nyt ihan rauhassa.