Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LMAO I opened forum when was already closed, and then looked at the number of pages and thought to myself "well something must have happened"..and then checked ig and everything was absolutely clear.😂😂 And how am I supposed to go through like 60 comments that happened since the last time I checked?🥲 WILD!!
Bonus Bojan's first like in a long timeMy bad, 60 PAGES, not comments😭😭
A friendly advise: just skip them all, there's really nothing to see. Just people freaking out over nothing.
And you might as well just skip shipping, it's over, done, empty, from now on.
Because you might think it's over, it doesn't mean it's over. I and many other people are still passengers on this ship, the waves and storms won't stop that. I will go down with this ship, let it bring me everywhere it'll take me. 😌
Puutarhurointi jatkukoon!
Kuka jaksaa tyhjää harha-shippiä enää ihastella? Kyllä on hulluilla halvat huvit.
Vieläkin halvempaa huvia on käyttää päivä trollaillen palstoja, kasvatus ilmeisesti joillakin jäänyt puolitiehen
Miks te ei-shippaajat kommentoitte täällä? Eikö teille löytys mitään parempaa, sopivampaa paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, aikaisemmin ymmärsin noitakin, joita kiinnosti kaivella vanhoja klippejä, koska luulin, että sieltä näkyisi jotain sellaista kiinnostavaa, jolla voisi ennustaa K:n käytöstä, poikien välejä nyt tai vastaavaa.
Nyt kun näen Käärijän katkaisseen koko touhun viisujen jälkeen, eikä aikovankaan sitä syventää, niin mietin ihan, että miksi? Aivan sama, millaisella tuulella ne siellä viisuissa olivat, se ei vaikuta enää nykyisyyteen millään tavalla.
Buh-bye don't let the door hit too hard when you go 💚
Mielettömän upeita Ilosaaren kuvia! 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/722916899900555264/15072023-k%C3…
Älkää huomioiko noita K on kusettaja, K on p-kasa ja päivä on pilalla trolleja.
Kyllä tämä ketju taas rauhoittuu vähän ajan päästä. Niin kuin on aiemminkin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Annan nyt itsekin mielipiteeni, kun tää aihe tuntuu kuohahduttavan ihmisiä aika paljon moneen suuntaan. Mä olen homo ja nostan K:lle ainoastaan hattua itsevarmuudesta, sekä siitä, kuinka luonnollisesti hoitaa esimerkiksi myös miesten väliset tilanteet. Ihmisenä, joka on kohdannut paljon homofobiaa, en voi ymmärtää, miten kukaan saisi näitä K:n juttuja nähtyä sellaisina tai myöskään queerbaitingina. Mun mielestä K rokkaa sitä mitä tekee, ja päinvastoin tulee sellanen lämmin, hyväksyväinen fiilis. Ja onhan tätä nyt kuumaa seurailla puhkeamista kukkaan, mutta se ei ollut se pointti.
Toivottavasti ei ryhdy himmailemaan sen vuoksi, kuinka jotkut antaa negatiivista palautetta. Itse koen olevani vain päivä päivältä enemmän fani ja ihailen sitä, millainen Jere on ja miten Käärijä esiintyy. Puolesta loukkaantumisella ymmärrän, että ihmiset eivät tarkoita pahaa - päinvastoin, mutta tiettyjen termien heittely tosi nopein johtopäätöksin on vähän ikävää ja vie siten myös kyseisiltä termeiltä pois niiden merkitystä. K ei varmasti ole pahantahtoinen.- Kukkapaita
Jostain syystä arvostan näitä Kukkapaidan kommentteja ja mielipiteitä tällä palstalla erityisen korkealle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te ei-shippaajat kommentoitte täällä? Eikö teille löytys mitään parempaa, sopivampaa paikkaa?
Olin vielä eilen ilmeisesti syvimmin shipannut. Koen, että tämä ketju ansaitsee teidänkin päivänne pilaamista, kun jaksatte vielä valesuhdetta ihastella ja tuollaista Jere-peekasaa ihastella. Koska mulla meni päivä pilalle. Huominen samoin.
Kiitos huomaavaisesta huolenpidostasi, mutta anna meidän ihastella ihan mitä halutaan. Ei se ole sinulta pois.
Tää on varmaan pienin foorumi missä noita kahta shippaillaan
Jos on sitä niin vastaan niin menee noille isommille alustoille huutelemaan,kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vielä eilen ilmeisesti syvimmin shipannut. Koen, että tämä ketju ansaitsee teidänkin päivänne pilaamista, kun jaksatte vielä valesuhdetta ihastella ja tuollaista Jere-peekasaa ihastella. Koska mulla meni päivä pilalle. Huominen samoin.
Kiitos huomaavaisesta huolenpidostasi, mutta anna meidän ihastella ihan mitä halutaan. Ei se ole sinulta pois.
Kommenttinne mahtuvat ketjuun edelleen, joten annan.
Jos tää yks ilmeisesti hyvin nuori ja hyvin vihainen pa*kanjauhaja lähtee täältä, niin eiköhän tämä taas tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan pienin foorumi missä noita kahta shippaillaan
Jos on sitä niin vastaan niin menee noille isommille alustoille huutelemaan,kiitos.
Ei he ole minua milläänlailla harhauttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä! 🙏💚 Aivan ihania!!
Porvoosta komeita kuvia 💚
https://www.tumblr.com/hirunoka/722917055761973248/by-madmaria86-on-ins…
Paidaton riehuja video Ilosaaresta 😊
Mahtavaa että K on Euroopassa niin suosittu että myy keikkoja loppuun ilman massiivista markkinointirummutusta!
Ja Suomen keikat täynnä porukkaa!
Positiivista palautetta saa jatkuvasti, negailua ei oo juuri ollenkaan (paitsi täällä).
B ja JO myös hienosti saaneet jalansijaa vaikka eivät niin suosittuja olekaan kuin K.
Hyvissä väleissä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä! 🙏💚 Aivan ihania!!
Upeita!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vau, nää on kyllä upeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, nää on kyllä upeita!
Mustavalkokuvat K:sta on ollut aina tosi upeita.
Joo, aikaisemmin ymmärsin noitakin, joita kiinnosti kaivella vanhoja klippejä, koska luulin, että sieltä näkyisi jotain sellaista kiinnostavaa, jolla voisi ennustaa K:n käytöstä, poikien välejä nyt tai vastaavaa.
Nyt kun näen Käärijän katkaisseen koko touhun viisujen jälkeen, eikä aikovankaan sitä syventää, niin mietin ihan, että miksi? Aivan sama, millaisella tuulella ne siellä viisuissa olivat, se ei vaikuta enää nykyisyyteen millään tavalla.