Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Fanittamisessa on se huono puoli, kun se menee fanaattiseksi, niin mikään ei voi sen jälkeen mennä hyvin. Huomaa hyvin eilisestä ig postauksesta. Toisille se oli vihje Bhen ja toisilla se romutti pilvilinnat. Nä on näitä K juttuja kun pitäis mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä aivoissa pitäis prosessoida sen kummemmin ollenkaan. Itse luulen, että K:n tarkoitus oli tuottaa vaan prnotehdas materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
No, on sillä vain aika paljon merkitystä siinä mielessä, että voiko kyseinen tyyppi ikinä koskettaa toista miestä aidolla halulla tai haluta häntä fyysisesti oikeasti, syntyykö söpö rimanssi, jota voimme ihqutella, vai ei? Ovatko vain bromance-läppää ja toinen pysyy aidosti vain kaverina tunteiden tasolla, ei mikään eroottinen viisari värähdäkään, vaikka toinen ois miten Bojan / Kärtsä tahansa. Eli siis kuuma.
Kenelle sillä on merkitystä? Sinulleko? Sinä et voi edelleenkään tietää kenenkään identiteettiä, eikä kenelläkään ole velvollisuutta sinulle sitä kertoa. Se voi myös muuttua, tai ainakin henkilön ajatus omasta identiteetistään voi muuttua.
Jos tarkoitat, että sinun shippailu on riippuvainen Jeren identiteetistä, niin kuulostaa siltä että reaaliteetit ovat hakusessa ja kannattaa ehkä ottaa aikalisä. Tai siirtyä shippailemaan esim.
TV-sarjojen hahmoja eikä oikeita ihmisiä.Minä nimenomaan shippasin oikeita ihmisiä, sinä vain hahmoja. Hahmoissahan ei ole väliä, mitä ovat seksuaaliselta suuntautumiseltaan, kun kaiken voi käsikirjoittaa. Oikeilla ihmisillä asia on vähän toisin.
Mitä ihmettä saat oihkutellessasi ihmisiä, jotka ovat kaksi kaveria keskenään? Keskimäärin toisten rakkauden ja romanttisen suhteen ihasteluun luulisi tarvittavan romanssia?Sä voit shipata oikeita ihmisiä, mutta jos et ole pelkästään katsonut videoita ja niiden todellisia tapahtumia vaan lisäksi mielessäsi kuvitellut esim. mitä muuta on tapahtunut, sanottu, ajateltu ja mitä siitä on ehkä seurannut, niin silloinhan tuo kaikki on sinun mielikuvitustasi, ei todellista. Ja se on se riski, kun shippaa oikeita henkilöitä, että siitä tulee itselle liian totta eikä ymmärrä sen olevan pääosin oman mielikuvituksen tuotetta. Silloin vaarana on, että alkaa odottaa tai jopa vaatia niiltä shippaamiltaan henkilöiltä tiettyä käytöstä, jotta se sopisi siihen itse kehiteltyyn kokonaiskuvaan.
Mä en ole muuten missään kertonut, shippailenko oikeita ihmisiä, kuviteltuja henkilöitä ja millä identiteetillä vai shippailenko yhtään ketään. Sulla on tuossa kummallinen taipumus oletuksiin. :)
Aivan selkeästikään et shippaile aitoja ihmisiä kaivaen esiin oikeita tunteita ja tehden tulkintoja niistä. Sä shippaat siis mielikuvituksessasi kaiken, eivätkä ne ihmiset joita shippaat voi edes todellisuudessa päätyä yhteen.
Taas jotain väitteitä, jotka on tehty ilman totuuspohjaa. Totean vaan enää, että olet väärässä.
Jännä muuten, että nyt tuotiin esiin tunteiden esiin kaivaminen ja tulkintojen tekeminen, vaikka juuri äsken piti olla vain katseltu videoita eikä kuviteltu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomi-Twitterissä trendaa Jere, kukakohan Jere...
Karalahti? Oli joku juttu jossain roskalehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Fanittamisessa on se huono puoli, kun se menee fanaattiseksi, niin mikään ei voi sen jälkeen mennä hyvin. Huomaa hyvin eilisestä ig postauksesta. Toisille se oli vihje Bhen ja toisilla se romutti pilvilinnat. Nä on näitä K juttuja kun pitäis mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä aivoissa pitäis prosessoida sen kummemmin ollenkaan. Itse luulen, että K:n tarkoitus oli tuottaa vaan prnotehdas materiaalia.
Tämä!! Ei elämä ole niin vakavaa, varsinkaan K:lle 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä
Missä!? Rakastan A:ta ja K:ta, olivat niin sydämellisiä yhdessä 💚
Alessandra on kovispossun näköinen. Ei tippaakaan K:n tasoa
Et taida olla seurannut Alessandraa esim ig:ssä. On juuri päinvastainen tapaus. Jalat maassa, hyvää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! Ei elämä ole niin vakavaa, varsinkaan K:lle 🤭
Joo, joillakin menee liikaa "Tunteisiin..." 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä
https://www.tiktok.com/@alessandrasmusic/video/7255753934785137946?lang…
Ymmärrän sellaisen todellisten henkilöiden shippauksen jossa esim kirjoitetaan fanifiktiota vaikkapa sijoittaen henkilöt johonkin vaihtoehtotodellisuuteen. Tässäkin tapauksessa nämä pojat ovat jopa kannustaneet sellaiseen: titanicille, twilightin vampyyrimaailmaanKun shipataan todellisia henkilöitä on hyvä olla mukana joku todellisuudesta etäännyttävä tekijä ja sellaisen voi tarjota vaikka vaihtoehtotodellisuus, tietty muitakin keinoja on. Siinä on vaaransa kun todellisten henkilöiden shippaus ja todellisuus sekoittuu liikaa, kuten tässäkin keskustelussa esiintyvistä esimerkeistä huomataan.
Instassa lisää kuvia porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
No, on sillä vain aika paljon merkitystä siinä mielessä, että voiko kyseinen tyyppi ikinä koskettaa toista miestä aidolla halulla tai haluta häntä fyysisesti oikeasti, syntyykö söpö rimanssi, jota voimme ihqutella, vai ei? Ovatko vain bromance-läppää ja toinen pysyy aidosti vain kaverina tunteiden tasolla, ei mikään eroottinen viisari värähdäkään, vaikka toinen ois miten Bojan / Kärtsä tahansa. Eli siis kuuma.
Kenelle sillä on merkitystä? Sinulleko? Sinä et voi edelleenkään tietää kenenkään identiteettiä, eikä kenelläkään ole velvollisuutta sinulle sitä kertoa. Se voi myös muuttua, tai ainakin henkilön ajatus omasta identiteetistään voi muuttua.
Jos tarkoitat, että sinun shippailu on riippuvainen Jeren identiteetistä, niin kuulostaa siltä että reaaliteetit ovat hakusessa ja kannattaa ehkä ottaa aikalisä. Tai siirtyä shippailemaan esim.
TV-sarjojen hahmoja eikä oikeita ihmisiä.Minä nimenomaan shippasin oikeita ihmisiä, sinä vain hahmoja. Hahmoissahan ei ole väliä, mitä ovat seksuaaliselta suuntautumiseltaan, kun kaiken voi käsikirjoittaa. Oikeilla ihmisillä asia on vähän toisin.
Mitä ihmettä saat oihkutellessasi ihmisiä, jotka ovat kaksi kaveria keskenään? Keskimäärin toisten rakkauden ja romanttisen suhteen ihasteluun luulisi tarvittavan romanssia?Sä voit shipata oikeita ihmisiä, mutta jos et ole pelkästään katsonut videoita ja niiden todellisia tapahtumia vaan lisäksi mielessäsi kuvitellut esim. mitä muuta on tapahtunut, sanottu, ajateltu ja mitä siitä on ehkä seurannut, niin silloinhan tuo kaikki on sinun mielikuvitustasi, ei todellista. Ja se on se riski, kun shippaa oikeita henkilöitä, että siitä tulee itselle liian totta eikä ymmärrä sen olevan pääosin oman mielikuvituksen tuotetta. Silloin vaarana on, että alkaa odottaa tai jopa vaatia niiltä shippaamiltaan henkilöiltä tiettyä käytöstä, jotta se sopisi siihen itse kehiteltyyn kokonaiskuvaan.
Mä en ole muuten missään kertonut, shippailenko oikeita ihmisiä, kuviteltuja henkilöitä ja millä identiteetillä vai shippailenko yhtään ketään. Sulla on tuossa kummallinen taipumus oletuksiin. :)
En ole kuvitellut mielessäni mitään, ihan olen katsonut niitä videoita vain. En ole lukenut edes ficcejä, kuin muutamaa sieltä täältä, ihan tyhmiä mielestäni.
Ja niiden videoiden perusteella sinulle on herännyt odotuksia siitä, miten tarina jatkuu? Ja kun se ei ole jatkunut kuten olet toivonut, olet pettynyt? I rest my case.
No ei ainoastaan, vaan kun ihmiset puhuivat niistä ja niiden perusteella tekemistään tulkinnoista. Enhän mä niitä ois löytänytkään ilman ihmisiä, jotka hönksöttivät tuosta *suhteesta*.
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta niissä näet?
Mikke oli ottanut yhteiskuvan taas tuolta keikalta missä yleisö takana, en ymmärrä miten noi on niin huonolaatuisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@alessandrasmusic/video/7255753934785137946?lang…
Tuo olikin ihana! Ja K varmaan piti videon viestistä, kun itselläänkin on vatsaongelmia 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta niissä näet?
Mitä helvettiä :DDD älä oo idiootti, miks sun pitää olla tyly
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kun samalla paljastui se, ettei sillä ole aitoja tunteita miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis tossa eilisessä instapostauksessa on niin paha? Pahempi esim kun se Benkun persikka tiktok? Onko se se, että K ei ole julkisesti bi? Vai se että taustalla soi Bieber? Oletteko varmoja, että Jere liittää sen boyfriendin nimenomaan Bhen niinkuin te, jotka olette katsoneet sen bussivideopätkän monta kertaa netistä?
No tottakai biisiviittaus liittyy B:hen, kun valinnut biisistä juuri sen kohdan mitä B sanoo bussissa. If I was your boyfriend, I'd never let you go.
No eihän se are youllakaan enää mihinkään bhen viittaa, vaikka se niiden keksintö alunperin olikin.
Vai viittaako sittenkin?
Mitä väliä? Ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehistä fyysisesti, eikä Bojanista. Toivottavasti vain Bojan on TÄYSIN kartalla tästä.
No samaa toivon. Eipä meillä tosin hänenkään tunteistaan mitään varmuutta ole, koskaa ollutkaan. On tämä kyllä sellainen reissu ollut, että huh. Eipä me täällä varmaan oltais montaa kuukautta roikuttu, jos tässä keississä ois jotain selvää.
No, mä ainakin roikuin sen odotuksessa, että niiden välit etenee ajan kanssa ja Sloveniassa. En roiku enää. En kyllä tajua, että miksi täällä sitten niin moni ihan intona haluaa K:ta yksin Sloveniaan, jos ette uskoneet airoon kiinnostukseen, eihän sillä tule olemaan mitään aitoa väliä, onko gf mukana tai edes meneekö Jere sinne, koska hän ei ole oikeasti kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Minua ei ainakaan jaksa kiinnostaa, hohhoijjaa.
Ainoa minkä käsittelen nyt pois päiväjärjestyksestä on tämä tyhmä shippi, että miten siihen lähdinkään uskomaan, että what we see is what we get Jeressä, että olisi aito ihminen, nnniiih, niin ihana. Täysin p*ska, arvistamaton, sanon minä nyt. En vain pysty arvostamaan ihmisten kusettajia.
Ei millään pahalla, mutta ylläoleva kommentti on osoitus siitä, että joillakin on mennyt shippaus ja reaalimaailma pahasti sekaisin. Itsekin olen shippaillut meidän ruusuja ja fiilistellyt heitä, mutta samalla tajunnut koko aika realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuis täällä nyt taas näin hapanta on tää keskustelu? Ettekö te oo nukkunu ollenkaan? 😅
Tänään Ilosaarirock, varmasti tulee ip taas uutta jännää matskua ruodittavaksi! 😁
Toivottavasti tulee jännää vaikka se perhekarsina on sinne pykätty pystyyn perheen pienempiä varten.
Mä laitan viimeaikasen materiaalin perusteella mun odotukset bäkkäriosastolle. 😂
Tyhmä, yksinkertainen amisnauta.
Ohhoh. Onko sulla kaikki hyvin?
T: Se, jolle vastasit?
No ei ole, olin team aitous ja todelliset tunteet.
Kaikki ei mee aina niinku tahtois. Se on joo ikävää ja voi tuntua pahalta. Jos tän viestiketjun seuraaminen aiheuttaa suurta mielipahaa, voi olla fiksumpaa pitää vähän aikaa taukoa ja käydä vaikka vähän ulkoilemassa.
Muistatteko ku joku vuosi sitten oli se Konmari, jonka avulla järjestettiin koti kuntoon? No mä en ikinä saanut mun romujani sillä järjestymään mutta oon koittanu muistaa pitää sen ajatusmaailman, eli kun hoksaan että joku asia ei enää tuota mulle iloa, luovun siitä. Esim. jos jonku FB-ryhmän seuraaminen saa mut pahantuuliseksi kärtyksi, aika helposti sieltä ryhmästä pääsee pois.
Mulle tuottaa pahoinvointia ajatella, että tätä ketjua seuraisi vielä joku, jolle ei Jeren Ari Koposen -toiminta ole selkeää. Eli joka luulee, että se on aito ihana hyväntekijä shippaajille. Ei ole! Niille, jotka näkivät aitoja romanttisia tunteita hänen yhteyksissään Bojaniin vielä viisujen jälkeen niin toivottavasti jokainen lopettaa niihin uskomisen heti.
Koska niitä ei ole, eikä ainakaan itselläni ole sen jälkeen minkään maailman kkiinnostusta euroviisuskeneen sen kummoisemminkaan. Lukeen, vuoteen 2023, ensi vuoden viisuihin, ei mihinkään.
Jokerit elää onneksi omaa maailmaansa, maailmaa, jota arvostan 10 000 kertaa enemmän, kuin Käärijää. Mutta en mä heitäkään musiikillisesti fanita.
Täällä ei oo shipissä näkynyt mukana ketään tällaisia näin harhaista ihmistä missään vaiheessa.
Hyvä yritys trollit, kylläpä näette vaivaa tämän eteen!
En edelleenkään usko tyttiksen olevan vahvasti mukana. ehkä ovat päättäneet pysyä kavereina, mutta ei muuta.
Luulen että joku tommonen tyyliin karvarintainen Nicolaos, joka on laittanut kommentiksi munakoison, sydänsilmän, liekin ja kolme pisaraa 🔥