Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Porvoossa tavaraa myi kyllä Häärijä ennen keikkaa, keikan aikana manageri ja sen jälkeen Mikke yli puoleen yöhön. Omin silmin nähneenä ja kojulla pariin otteeseen käyneenä. Ellen sitten oikeasti missannut jotakin.
gf oli kuitenkin paikalla. Ja kuvasi keikkaa. Siitä löytyy todisteet Instagramista.
Joo, siitä en puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuva itsessään musta on kyllä ihan vaan normaalia perseilyä mitä jotku jätkät harrastaa. 😂🙈
"normaalia perseilyä mitä jotkut jätkät harrastaa" Normaalia se on, jos puhutaan teini-ikäisistä, mutta tässä on kyse 30-v. aikuisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuis täällä nyt taas näin hapanta on tää keskustelu? Ettekö te oo nukkunu ollenkaan? 😅
Tänään Ilosaarirock, varmasti tulee ip taas uutta jännää matskua ruodittavaksi! 😁
Toivottavasti tulee jännää vaikka se perhekarsina on sinne pykätty pystyyn perheen pienempiä varten.
Mä laitan viimeaikasen materiaalin perusteella mun odotukset bäkkäriosastolle. 😂
Tyhmä, yksinkertainen amisnauta.
Ohhoh. Onko sulla kaikki hyvin?
T: Se, jolle vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolle k*usetus jankkaajalle ei tarvii vastata, sillä käy nyt ylikierroksilla...
Anyway, onko kukaan menossa Ilosaari rockiin? 👀
Videoita ja kuvia varmaan tulee joko twitteriin tai tumblriin 😊
Eikä niissä ole mitään uutta. Turhaan hymyilet siellä. Varmaan joku crewsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuis täällä nyt taas näin hapanta on tää keskustelu? Ettekö te oo nukkunu ollenkaan? 😅
Tänään Ilosaarirock, varmasti tulee ip taas uutta jännää matskua ruodittavaksi! 😁
Toivottavasti tulee jännää vaikka se perhekarsina on sinne pykätty pystyyn perheen pienempiä varten.
Mä laitan viimeaikasen materiaalin perusteella mun odotukset bäkkäriosastolle. 😂
No ei ole, olin team aitous ja todelliset tunteet.
K valmiina Ilosaareen 😊
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/722891236896309248/paidatonr…
Ja B:n keikka illemmalla 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
No, on sillä vain aika paljon merkitystä siinä mielessä, että voiko kyseinen tyyppi ikinä koskettaa toista miestä aidolla halulla tai haluta häntä fyysisesti oikeasti, syntyykö söpö rimanssi, jota voimme ihqutella, vai ei? Ovatko vain bromance-läppää ja toinen pysyy aidosti vain kaverina tunteiden tasolla, ei mikään eroottinen viisari värähdäkään, vaikka toinen ois miten Bojan / Kärtsä tahansa. Eli siis kuuma.
Kenelle sillä on merkitystä? Sinulleko? Sinä et voi edelleenkään tietää kenenkään identiteettiä, eikä kenelläkään ole velvollisuutta sinulle sitä kertoa. Se voi myös muuttua, tai ainakin henkilön ajatus omasta identiteetistään voi muuttua.
Jos tarkoitat, että sinun shippailu on riippuvainen Jeren identiteetistä, niin kuulostaa siltä että reaaliteetit ovat hakusessa ja kannattaa ehkä ottaa aikalisä. Tai siirtyä shippailemaan esim.
TV-sarjojen hahmoja eikä oikeita ihmisiä.Minä nimenomaan shippasin oikeita ihmisiä, sinä vain hahmoja. Hahmoissahan ei ole väliä, mitä ovat seksuaaliselta suuntautumiseltaan, kun kaiken voi käsikirjoittaa. Oikeilla ihmisillä asia on vähän toisin.
Mitä ihmettä saat oihkutellessasi ihmisiä, jotka ovat kaksi kaveria keskenään? Keskimäärin toisten rakkauden ja romanttisen suhteen ihasteluun luulisi tarvittavan romanssia?Sä voit shipata oikeita ihmisiä, mutta jos et ole pelkästään katsonut videoita ja niiden todellisia tapahtumia vaan lisäksi mielessäsi kuvitellut esim. mitä muuta on tapahtunut, sanottu, ajateltu ja mitä siitä on ehkä seurannut, niin silloinhan tuo kaikki on sinun mielikuvitustasi, ei todellista. Ja se on se riski, kun shippaa oikeita henkilöitä, että siitä tulee itselle liian totta eikä ymmärrä sen olevan pääosin oman mielikuvituksen tuotetta. Silloin vaarana on, että alkaa odottaa tai jopa vaatia niiltä shippaamiltaan henkilöiltä tiettyä käytöstä, jotta se sopisi siihen itse kehiteltyyn kokonaiskuvaan.
Mä en ole muuten missään kertonut, shippailenko oikeita ihmisiä, kuviteltuja henkilöitä ja millä identiteetillä vai shippailenko yhtään ketään. Sulla on tuossa kummallinen taipumus oletuksiin. :)
En ole kuvitellut mielessäni mitään, ihan olen katsonut niitä videoita vain. En ole lukenut edes ficcejä, kuin muutamaa sieltä täältä, ihan tyhmiä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
K valmiina Ilosaareen 😊
Ja mitään yhteistä noilla tapahtumillahan siis ei ole.
Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
No, on sillä vain aika paljon merkitystä siinä mielessä, että voiko kyseinen tyyppi ikinä koskettaa toista miestä aidolla halulla tai haluta häntä fyysisesti oikeasti, syntyykö söpö rimanssi, jota voimme ihqutella, vai ei? Ovatko vain bromance-läppää ja toinen pysyy aidosti vain kaverina tunteiden tasolla, ei mikään eroottinen viisari värähdäkään, vaikka toinen ois miten Bojan / Kärtsä tahansa. Eli siis kuuma.
Kenelle sillä on merkitystä? Sinulleko? Sinä et voi edelleenkään tietää kenenkään identiteettiä, eikä kenelläkään ole velvollisuutta sinulle sitä kertoa. Se voi myös muuttua, tai ainakin henkilön ajatus omasta identiteetistään voi muuttua.
Jos tarkoitat, että sinun shippailu on riippuvainen Jeren identiteetistä, niin kuulostaa siltä että reaaliteetit ovat hakusessa ja kannattaa ehkä ottaa aikalisä. Tai siirtyä shippailemaan esim.
TV-sarjojen hahmoja eikä oikeita ihmisiä.Minä nimenomaan shippasin oikeita ihmisiä, sinä vain hahmoja. Hahmoissahan ei ole väliä, mitä ovat seksuaaliselta suuntautumiseltaan, kun kaiken voi käsikirjoittaa. Oikeilla ihmisillä asia on vähän toisin.
Mitä ihmettä saat oihkutellessasi ihmisiä, jotka ovat kaksi kaveria keskenään? Keskimäärin toisten rakkauden ja romanttisen suhteen ihasteluun luulisi tarvittavan romanssia?Sä voit shipata oikeita ihmisiä, mutta jos et ole pelkästään katsonut videoita ja niiden todellisia tapahtumia vaan lisäksi mielessäsi kuvitellut esim. mitä muuta on tapahtunut, sanottu, ajateltu ja mitä siitä on ehkä seurannut, niin silloinhan tuo kaikki on sinun mielikuvitustasi, ei todellista. Ja se on se riski, kun shippaa oikeita henkilöitä, että siitä tulee itselle liian totta eikä ymmärrä sen olevan pääosin oman mielikuvituksen tuotetta. Silloin vaarana on, että alkaa odottaa tai jopa vaatia niiltä shippaamiltaan henkilöiltä tiettyä käytöstä, jotta se sopisi siihen itse kehiteltyyn kokonaiskuvaan.
Mä en ole muuten missään kertonut, shippailenko oikeita ihmisiä, kuviteltuja henkilöitä ja millä identiteetillä vai shippailenko yhtään ketään. Sulla on tuossa kummallinen taipumus oletuksiin. :)
Aivan selkeästikään et shippaile aitoja ihmisiä kaivaen esiin oikeita tunteita ja tehden tulkintoja niistä. Sä shippaat siis mielikuvituksessasi kaiken, eivätkä ne ihmiset joita shippaat voi edes todellisuudessa päätyä yhteen.
vieläkö tämä häiriintynyt fantasiaketju on täällä? oikeesti, hankkikaa se elämä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne Aktian sedät on ajatellu iltateellä kun ovat tsekanneet yhteistyökumppanin viimeisimmät kuulumiset Instasta 😂🤣😂
Tunnelma on vähän kiree, joten laitetaas välikevennys:
Pankin setä meinaa tukehtua teehensä kunnes tokenee ja tuumii, "Nyt nousi Käärijän osakkeet minun silmissä, talouskäyränikin pomppasi kattoon!" ja laittaa sydämen instaan 😁
😊Mikähän Aktian sedän fanitusnikki on Instassa
Vierailija kirjoitti:
K valmiina Ilosaareen 😊
Varmasti on molemmat hyvässä vedossa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K valmiina Ilosaareen 😊
Varmasti on molemmat hyvässä vedossa 😉
Mutra eivät toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, olin team aitous ja todelliset tunteet.
Kaikki ei mee aina niinku tahtois. Se on joo ikävää ja voi tuntua pahalta. Jos tän viestiketjun seuraaminen aiheuttaa suurta mielipahaa, voi olla fiksumpaa pitää vähän aikaa taukoa ja käydä vaikka vähän ulkoilemassa.
Muistatteko ku joku vuosi sitten oli se Konmari, jonka avulla järjestettiin koti kuntoon? No mä en ikinä saanut mun romujani sillä järjestymään mutta oon koittanu muistaa pitää sen ajatusmaailman, eli kun hoksaan että joku asia ei enää tuota mulle iloa, luovun siitä. Esim. jos jonku FB-ryhmän seuraaminen saa mut pahantuuliseksi kärtyksi, aika helposti sieltä ryhmästä pääsee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuvitellut mielessäni mitään, ihan olen katsonut niitä videoita vain. En ole lukenut edes ficcejä, kuin muutamaa sieltä täältä, ihan tyhmiä mielestäni.
Ja niiden videoiden perusteella sinulle on herännyt odotuksia siitä, miten tarina jatkuu? Ja kun se ei ole jatkunut kuten olet toivonut, olet pettynyt? I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä
Missä!? Rakastan A:ta ja K:ta, olivat niin sydämellisiä yhdessä 💚
Hö, aloin jo kuumeta kivasti kun gf pysyny totaalisesti taka-alalla viime viikot.
Enpä taida lähtee rokkiinkaan. (Juu tiedän, olen vähän yksinkertaisella energialla käyvä hormonisorkkaeläin)
Ikkunanpesu kutsuu.
Videoita ja kuvia varmaan tulee joko twitteriin tai tumblriin 😊