Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
40901/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä näitä Miken ammatillisuuden haukkumisia. Ihan huippuja noi kuvat Jeren Instagramissa. Viimeinen teki mulle jotakin asioita.

valokuvaajat on erilaisia, ja hyvienkin kuvaajien välillä on eroja esim tyyliltään. ihmiset tykkää erilaisista kuvista ja jotkut miken kuvat on olleet välillä vähän outoja

Vierailija
40902/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40903/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Myrtti ollut myös Porvoossa. Ei se Ilmeisesti tee siellä keikoilla enää mitään kun Mikke myynyt paitoja

Mistä päättelet että ns. gf oli mukana? 

Oli myymässä paitoja.

Ok. Onko hän todella Jeren gf? Vai onko vain töissä Käärijällä?

On hän. Asuvat samassa osoitteessa.

Ok. En tiennyt että tunnet heidät henkilökohtaisesti (?). :-)    

Saako vielä kysyä, sinulla kun näyttää olevan oikein sisäpiirin tietoa, miten gf suhtautuu siihen että hänen puolisonsa on jo kuukausien ajan liitetty romanttisessa mielessä slovenialaiseen Bojaniin? Onko se hänestä ikävää, vai kenties jopa hauskaa? Ja miksi ihmeessä Jere ei ole vahvistanut missään gf:n, avovaimon minkä lie, olemassaoloa?   

Niin, jotkut ovat liittäneet ihan tosissaan. Mutta kyllä hekin heräsivät viimeistään eilen niihin rumiin kuviin ja tunnelmiin, että kun vain pilkataan homoseksuaalisuutta, niin ei siinä voi kovin aidot tunteet miehiä kohtaan olka kyseessä.

Joten miten toi vois sitä gf:ää huolettaa?

jokuhan just sanoi eilen kaksplussalla hyvin, että Jere on tosi kohtelias gf:ää kohtaan; ei koskaan mitään tuhmaa flirttiä naisfaneille, miehille vain. Varmasti gf:lle tosi helppo tilanne olla. Tietää, mikä kusettaja miehensä on.

Voisitko lopettaa meidän homoseksuaalien puolesta loukkaantumisen. Olet täysin hakoteillä ja kommenttisi on epäasiallinen. Käärijä ei ole missään kohdassa pilkannut homoseksuaaleja, sinä taas olet.

Mun mielestä on todella omituista, mitä homopilkkaa tuossa porukka näkee. No okei se prsreikä kommentti lavalla oli munkin mielestä mauton, mutta eilinen kuvamateriaali on kyllä enemmän ally materiaalia mun mielestä.

Vierailija
40904/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanittamisessa on se huono puoli, kun se menee fanaattiseksi, niin mikään ei voi sen jälkeen mennä hyvin. Huomaa hyvin eilisestä ig postauksesta. Toisille se oli vihje Bhen ja toisilla se romutti pilvilinnat. Nä on näitä K juttuja kun pitäis mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä aivoissa pitäis prosessoida sen kummemmin ollenkaan. Itse luulen, että K:n tarkoitus oli tuottaa vaan prnotehdas materiaalia.

Ihan sama kun samalla paljastui se, ettei sillä ole aitoja tunteita miehiä kohtaan.

Entä sitten? Ei se minulla ole tähän fiilistelyyn missään vaiheessa vaikuttanut. Fiktio on fiktionia.

Eli ihan vain valheita olet päässäsi ihastellut? Hienoa toimintaa!!!

Mitä ihmeen valheita?

Että Bojanilla ja Käärijällä on jokin romanssi, joka voi jatkua, jos K menee Sloveniaan. Varsinkin, jos menee sinne ilman gf, mitä voikaan tapahtua, etkö nyt ole ketjuasi lukenut?

Mä putosin täysin kärryiltä.🤣😅 Mitä täällä on oikein tapahtunut tänään. Ei vissiin Janin yksityishenkilönkään huutaminen auta tähän kriisiin.

Vierailija
40905/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt on vaihteeksi myrksyinen meri ja laivaamme pommitetaan, ei luovuteta! Me ei anneta laivaa viholliselle. Vastataan tähän sotaan mukavilla linkeillä ja hukutetaan trollipeikot positiivisuuteen.😘

I 💚you!

Vierailija
40906/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän meidän kaikkien nyt ottaa parin tunnin huili täältä palstalta, jospa nuo trollit siinä välissä kyllästyis?

Ja jos ketju poistuu siinä välissä (nyt taas vähän alkaa vaikuttaa siltä että niin on vaarassa kohta käydä, olisi kyllä tosi harmi jos näin kävisi) niin oliko se uus ketju se Innostunut Sonni ja Estrogeeninaudat mistä eilen sovittiin?

Minusta Käärijä on suuri kusettaja otsikko olisi parempi. Sori, huonoa huumoria joo.🙈

Vierailija
40907/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanittamisessa on se huono puoli, kun se menee fanaattiseksi, niin mikään ei voi sen jälkeen mennä hyvin. Huomaa hyvin eilisestä ig postauksesta. Toisille se oli vihje Bhen ja toisilla se romutti pilvilinnat. Nä on näitä K juttuja kun pitäis mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä aivoissa pitäis prosessoida sen kummemmin ollenkaan. Itse luulen, että K:n tarkoitus oli tuottaa vaan prnotehdas materiaalia.

Ihan sama kun samalla paljastui se, ettei sillä ole aitoja tunteita miehiä kohtaan.

Entä sitten? Ei se minulla ole tähän fiilistelyyn missään vaiheessa vaikuttanut. Fiktio on fiktionia.

Eli ihan vain valheita olet päässäsi ihastellut? Hienoa toimintaa!!!

Mitä ihmeen valheita?

Että Bojanilla ja Käärijällä on jokin romanssi, joka voi jatkua, jos K menee Sloveniaan. Varsinkin, jos menee sinne ilman gf, mitä voikaan tapahtua, etkö nyt ole ketjuasi lukenut?

Mä putosin täysin kärryiltä.🤣😅 Mitä täällä on oikein tapahtunut tänään. Ei vissiin Janin yksityishenkilönkään huutaminen auta tähän kriisiin.

Osa porukasta on seonnut.

Vierailija
40908/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa olla laivassa, jossa voitaisiin jättää satamaan kaikki nämä harhaiset *shippaan vain faktapohjalta*-jankkaajat ja tyttisjankkaajat, homojen puolesta loukkaantujat ja hetero/homo -lokeroijat. Mutta ehkä meitä kaikkia tarvitaan että keskustelu polveilee

Vierailija
40909/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40910/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä

Milo muka

Vierailija
40911/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuis täällä nyt taas näin hapanta on tää keskustelu? Ettekö te oo nukkunu ollenkaan? 😅

Tänään Ilosaarirock, varmasti tulee ip taas uutta jännää matskua ruodittavaksi! 😁

Toivottavasti tulee jännää vaikka se perhekarsina on sinne pykätty pystyyn perheen pienempiä varten.

Mulla olisi bisnesidea. Käärijä viihdyttää vanhempia ja Häärijä lapsia siellä perhekarsinassa.

Ilman housujako?

Vierailija
40912/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne Aktian sedät on ajatellu iltateellä kun ovat tsekanneet yhteistyökumppanin viimeisimmät kuulumiset Instasta 😂🤣😂

Tunnelma on vähän kiree, joten laitetaas välikevennys:

Pankin setä meinaa tukehtua teehensä kunnes tokenee ja tuumii, "Nyt nousi Käärijän osakkeet minun silmissä, talouskäyränikin pomppasi kattoon!" ja laittaa sydämen instaan 😁

😊Mikähän Aktian sedän fanitusnikki on Instassa

Luulen että joku tommonen tyyliin karvarintainen Nicolaos, joka on laittanut kommentiksi munakoison, sydänsilmän, liekin ja kolme pisaraa 🔥

🤣

Vierailija
40913/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa, bileet tulee! 💚💚💚💚

https://www.tumblr.com/rydingska/722896326323585024/i-know-who-else-wil…

Miken kuvia, nro 2 on upea! 💚💚💚💚

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722896349042016256/i-am-losing-my-m…

Oikeesti, todella ihana kuva!😍

https://64.media.tumblr.com/0b25966570274980457e1dd960b7cb34/3004c0421a…

Et liioitellut! 🤤

Vierailija
40914/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta on tainnut mennä ohi Käärijän kosinta Alessandran tiktokissa 😜 Alessandra sanoi kyllä

Milo muka

Eilen. K laitto Marry me ja Alessandra vastas sydämien kera yes

Vierailija
40915/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa, bileet tulee! 💚💚💚💚

https://www.tumblr.com/rydingska/722896326323585024/i-know-who-else-wil…

Miken kuvia, nro 2 on upea! 💚💚💚💚

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722896349042016256/i-am-losing-my-m…

Oikeesti, todella ihana kuva!😍

https://64.media.tumblr.com/0b25966570274980457e1dd960b7cb34/3004c0421a…

Et liioitellut! 🤤

On ihana kuva!!!

Vierailija
40916/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän meidän kaikkien nyt ottaa parin tunnin huili täältä palstalta, jospa nuo trollit siinä välissä kyllästyis?

Ja jos ketju poistuu siinä välissä (nyt taas vähän alkaa vaikuttaa siltä että niin on vaarassa kohta käydä, olisi kyllä tosi harmi jos näin kävisi) niin oliko se uus ketju se Innostunut Sonni ja Estrogeeninaudat mistä eilen sovittiin?

Eihän täällä ole enää ketään, etkö nyt tajua! Ja hyvä niin. Ei ole enää mitään shippiä, ei ole enää keitään, keitä shipata yhdessä. 😭

Täällä on muutama alaluokkaa edustava amisakka röyhyämässä ja haisemassa pieruilta, puhumassa vain käärijästä, vaikka ketju on tehty shipille. Joka on officially dead.

Fiilistelylle. Otsikon mukaan mennään. Erikseen, yhdessä, edestä ja takaa

Vierailija
40917/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Myrtti ollut myös Porvoossa. Ei se Ilmeisesti tee siellä keikoilla enää mitään kun Mikke myynyt paitoja

Mistä päättelet että ns. gf oli mukana? 

Oli myymässä paitoja.

Ok. Onko hän todella Jeren gf? Vai onko vain töissä Käärijällä?

On hän. Asuvat samassa osoitteessa.

Ok. En tiennyt että tunnet heidät henkilökohtaisesti (?). :-)    

Saako vielä kysyä, sinulla kun näyttää olevan oikein sisäpiirin tietoa, miten gf suhtautuu siihen että hänen puolisonsa on jo kuukausien ajan liitetty romanttisessa mielessä slovenialaiseen Bojaniin? Onko se hänestä ikävää, vai kenties jopa hauskaa? Ja miksi ihmeessä Jere ei ole vahvistanut missään gf:n, avovaimon minkä lie, olemassaoloa?   

Niin, jotkut ovat liittäneet ihan tosissaan. Mutta kyllä hekin heräsivät viimeistään eilen niihin rumiin kuviin ja tunnelmiin, että kun vain pilkataan homoseksuaalisuutta, niin ei siinä voi kovin aidot tunteet miehiä kohtaan olka kyseessä.

Joten miten toi vois sitä gf:ää huolettaa?

jokuhan just sanoi eilen kaksplussalla hyvin, että Jere on tosi kohtelias gf:ää kohtaan; ei koskaan mitään tuhmaa flirttiä naisfaneille, miehille vain. Varmasti gf:lle tosi helppo tilanne olla. Tietää, mikä kusettaja miehensä on.

Voisitko lopettaa meidän homoseksuaalien puolesta loukkaantumisen. Olet täysin hakoteillä ja kommenttisi on epäasiallinen. Käärijä ei ole missään kohdassa pilkannut homoseksuaaleja, sinä taas olet.

Mun mielestä on todella omituista, mitä homopilkkaa tuossa porukka näkee. No okei se prsreikä kommentti lavalla oli munkin mielestä mauton, mutta eilinen kuvamateriaali on kyllä enemmän ally materiaalia mun mielestä.

Ja ally oli?

Vierailija
40918/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo "Innostunut Sonni ja Estrogeeninaudat" on hyvä vaihtoehto!🔥

Vierailija
40919/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihanaa olla laivassa, jossa voitaisiin jättää satamaan kaikki nämä harhaiset *shippaan vain faktapohjalta*-jankkaajat ja tyttisjankkaajat, homojen puolesta loukkaantujat ja hetero/homo -lokeroijat. Mutta ehkä meitä kaikkia tarvitaan että keskustelu polveilee

Olen shippaan vain faktapohjalta -jankkaaja ja jään suosiolla pois. Oikeastaan jäin jo

Vierailija
40920/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että muillekin on nyt valjennut Jere/Käärijän laskelmoivuus ja esittäminen. Siinä miehessä ei ole mitään aitoa, johan sen on kuullut ja nähnyt haastatteluissakin. Puhuu ristiin ja itsensä pussiin kerta toisensa jälkeen. Nauraa partaansa harhaisille mammoille.

Jep 😔 Todelka surullista, aitona toi ois ollut niiin mansikkaa 🍓🍓🍓🍓🍓

Ketju on lukittu.