Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojanilta tulee Kärpylle viesti "who's Häärijä!?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Käärijän fanit näyttävät tykkäävän! Viisukäärijään ihastuneena tämä nykyinen käärijä muuttuu minusta vaan päivä päivältä vastenmielisemmäksi. Ei Bojankaan tällaista Kta Liverpoolissa nähnyt. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä B ajattelee tästä suunnasta.
B:n ajatukset ei muille kuulu.
No eihän täällä muuta tehdäkään kuin spekuloidaan milloin B:n ja milloin K:n ajatuksia 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvauksia millanen Bojan nähdään huomenna keikalla? :D Onneks niillä on nyt monta keikkaa putkeen tulossa ni saa paljon videoita ja kuvia :)
Piittaamaton ja kylmä. Kova.
Mä olisin veikannut että iloinen ja punasteleva.
No oikeasti sehän on ammattilainen joten sellainen myös nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte kaikki aivan hakoteillä. Sain just korvanappiin tietoa. Mitään seksuaalista ei ole tapahtunut ennen eikä jälkeen ton kuvan. Eikä varsinkaan ole loukattu pikkupoikia eikä ainakaan Bojania. Päinvastoin kyse on sankariteosta!
Häärijällä oli jäänyt nallekarkki kurkkuun ja K tehny sille just heimlichit ja tilanteesta saatu kuva ku karkki lentänyt H:n suusta ja K päästänyt irti ja on selvästi ihan loppu.
Ei ole, koska biisinä oli homon esittämä sisään ja ulos.
Uusi jankuttaja saapunut keskuuteemme: Bieber-biisi jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Noi instan seuraajamäärät menee ihan hullusti, yhtäkkiä K:lla tippui kahdella tuhannella
Mä mietin myös rankaisu unsubbausta tässä.
Vierailija kirjoitti:
Bojanilta tulee Kärpylle viesti "who's Häärijä!?"
Tuskin ku ne on tavannu toisensa :D Onhan Häärijällä kuvakin B:n kans :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii ja kärtsä unohtanut tykkäyskiellonkin ja tykännyt jokereiden uusimmasta päivityksestä😂
Nyt on selvästi uhmaa ilmassa😂🙈
Kohta saa K isän kädestä,
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Käärijän fanit näyttävät tykkäävän! Viisukäärijään ihastuneena tämä nykyinen käärijä muuttuu minusta vaan päivä päivältä vastenmielisemmäksi. Ei Bojankaan tällaista Kta Liverpoolissa nähnyt. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä B ajattelee tästä suunnasta.
Mäkin ihastuin viisukäärijään ja nykyiselle sanoisin, että paina vaan lisää kaasua.
Huikee ukkeli.
Minun täytyy seksuaalivähemmistöön kuuluvana kertoa sellainen, että minua välillä raivostuttaa joidenkin heteroiden asenteet. Nuo kommentit, joissa loukkaannutaan kaltaisteni puolesta on pelkkää väärää vallankäyttöä. Se on keino laittaa joku ihminen (tässä tapauksessa Käärijä) ruotuun. Näillä ihmisillä on tarve päästä moralisoimaan ja pätemään, kehtaavat vielä tehdä sen seksuaalivähemmistöön kuuluvien kustannuksella. Oikeasti heitä ei tippaakaan kiinnosta meidän mielipiteemme tai asemamme, kunhan hakevat huomiota omalle agendalleen. Sori avautuminen, olen puhunut.
Mutta oliko se somehiljaisuus vain Bojanin tiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toi biisi sopii Häärijän vahinkokaatumiseen mitenkä?
Häärijällä on ilmeisesti ollut paniikkikohtaus ja nyt pitää hengitellä sisään ja ulos. Toivottavasti tokenee.
Näin mä näen asian.
Ei ole, noin huonossa asennossa ei kukaan yrittäis parantaa hengitystään.
No mistäs minä sen tiedän kun en ole koskaan nähnyt paniikkikohtausta saavaa. Ja biisikin on tuiki tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte kaikki aivan hakoteillä. Sain just korvanappiin tietoa. Mitään seksuaalista ei ole tapahtunut ennen eikä jälkeen ton kuvan. Eikä varsinkaan ole loukattu pikkupoikia eikä ainakaan Bojania. Päinvastoin kyse on sankariteosta!
Häärijällä oli jäänyt nallekarkki kurkkuun ja K tehny sille just heimlichit ja tilanteesta saatu kuva ku karkki lentänyt H:n suusta ja K päästänyt irti ja on selvästi ihan loppu.
Antti ei oo paljastanu suuntautumistaan missään kohtaa eli eipäs tehdä oletuksia
Huh jos oiskin Loverpoolissa ollut tämä "Tukholma-syndroomainen" Kääryle. Bojan olis joutunut seisomaan koko lentomatkan Sloveniaan ...
(Juu ja tiedän mitä se tarkoittaa mut käytän sitä nyt tässä eri tarkoitukseen. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti ei oo paljastanu suuntautumistaan missään kohtaa eli eipäs tehdä oletuksia
Eli ei ole hetero.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy seksuaalivähemmistöön kuuluvana kertoa sellainen, että minua välillä raivostuttaa joidenkin heteroiden asenteet. Nuo kommentit, joissa loukkaannutaan kaltaisteni puolesta on pelkkää väärää vallankäyttöä. Se on keino laittaa joku ihminen (tässä tapauksessa Käärijä) ruotuun. Näillä ihmisillä on tarve päästä moralisoimaan ja pätemään, kehtaavat vielä tehdä sen seksuaalivähemmistöön kuuluvien kustannuksella. Oikeasti heitä ei tippaakaan kiinnosta meidän mielipiteemme tai asemamme, kunhan hakevat huomiota omalle agendalleen. Sori avautuminen, olen puhunut.
ASIAA!
t.hurmaantunut gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihastuin viisukäärijään ja nykyiselle sanoisin, että paina vaan lisää kaasua.
Huikee ukkeli.
Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oliko se somehiljaisuus vain Bojanin tiliin?
Oli kyllä ihan molemminpuolista eikö myöskään jokereiden tili ole reagoinut Kärtsän postauksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljasti näillä viimeisillä keikoillaan.
Kyllä siellä on kiimat jo niin korkealla ettei Käärylettä pysäytä enää mikään. Sillä on niin kova kaipaus Bojaniin päällä ettei tiedä mitä tapahtuu.
HELLUREI HELLUREI EI KUN MIESTÄ SEINÄLLE