Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
No nii ja kärtsä unohtanut tykkäyskiellonkin ja tykännyt jokereiden uusimmasta päivityksestä😂
Piti oikeen tsekata eikä ole tosiaan somehiljaisuuden alkamisen jälkeen tykännyt myöskään jokereiden postauksista. O ou, siellä varmaan B tykittää viestiä että wattafak, we had a deal.
Vierailija kirjoitti:
Joker out julkaisu 3 mun sitten ja Kärtsäri jo tykännyt! Tiiviisti on seurannassa 👀
Harmi vaan ettei toiseen suuntaan tule tykkäilyjä. K selvästi päättänyt että sometauko on ohi. Jos en olisi ollut tähän 200% investoitunut viimeiset 2kk voisin olla innoissani seuraamassa mitä tässä seuraavaksi tapahtuu mutta nyt olen vaan aivan 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi Bieberin biisin käyttö ilman Bojania oli tavallaan senkin läpän r a i s k a u s. Samoin, kuin are youn, jota en tosin ottanut niin vakavasti, koska siihen ei liittynyt mitään romanttista, vaan ennemminkin jotain superhauskaa tai hullua.
Joo, tavotteena näköjään mitätöidä kaikki nuo läpät ja merkit.
Tuossa sitä Bieberin biisiä ei mielestäni mitätöity. Kuvassa pelkkä kuuma k. Eri asia jos se olisi soinut myös tuossa Häärijän kanssa kuvassa
Mitätöitiin, koska kuvassa ei ollut muut miehet ajatuksista poissulkevaa viittausta Bojaniin.
Se viittaushan oli se biisi. K siinä haaveilee.
Olisi niitä ollut muitakin biisejä mistä valita, esimerkkinä nyt vaikka sen lil nas tjsp räppärin biisi.
Vierailija kirjoitti:
No nii ja kärtsä unohtanut tykkäyskiellonkin ja tykännyt jokereiden uusimmasta päivityksestä😂
Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Nyt on menty sellaisille jengoille, josta ei enää uskalla edes arvailla mitä kaikkea tapahtuu seuraavaksi
Vierailija kirjoitti:
K housut auki ja Bieberin Boyfriend soi.
Tuo vielä jotenkin ihana etenkin kun B:n instastorypallo TAAS aktiivisena samaan aikaan...
Mutta mietin miten pitää Antilla huumori seuraavasta. Ja se että toistamiseen K viittaa siihen että ottaa Antin paikan. Suomalaiset ei tykkää keltaisesta nesteestä päässä ja Antin ura oli mieletön pitkä hikinen urakka. 20 fakin vuotta. Nyt nöyryyttä Jere.
Ajattelin, että viittas ihan vaan siihen auto jää biisiin, mikä siinä soi. Ei varmaan kuvittele, että Anttia korvais mikään tai kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä Käärijän stooreissa tai esityksessä muka oli? Mä en nähnyt mitään rivoa tai arveluttavaa materiaalia. Lähinnä repesin nauramaan. Koomista se oli, ei mitään sen pahempaan. Mistä joku oikein veti herneet nenään? En näe syytä siihen.
Kyllä moni veti. Me, joilla on tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Tää on kyllä jo taas melkosta puppua. Nehän on selvästi tosi läheiset Bojanin (ja koko bändin) kanssa ja eiköhän K:n tyyli ja huumori ole käynyt selväksi jo viismuuten ujen aikana ihan kaikille. Miks yhtäkkiä eivät haluais tulla yhdistetyksi Käärijään? Ihan naurettavaa.
Jokereiden kuitenkin täytyy miettiä jonkun verran sitä perusfanikuntaa eli Balkanin alueen teinityttöjä. Enpä tiedä onko tuo K:n tyyli ihan heihin vetoava ja tuskinpa shippaavat yhtä innolla näitä miehiä. Joku kimmoke sieltä Ruotsista tuli kun K tuntuu menevän rajattomammaksi.
Miten Käärijän somesisältö vaikuttaa JO:n teinityttöfanikuntaan?
Lähinnä se että shippauskuvio somessa kiihtyy taas ja Bojania huudellaan kommenteissa. En vaan usko että B haluaa tulla vedetyksi taas tuohon mukaan just kun tilanne oli rauhoittunut.
Muuten en välittäisi, mitä K tekee, mutta suututtaa niin hemmetisti, että kommentit on täynnä viittauksia Bojaniin ja ihan varmasti K on tiennyt, että näin käy. Älkää tulko sanomaan, että ei pidä loukkaantua B puolesta. Luuleeko joku, että B pitää tästä?
Jep. En käsitä ollenkaan että porukat täällä jeejee anna palaa. Oletteko te laivureita ollenkaan? Puutarhureita? Tuskin. Ilmeisesti ihan vaan fanaattisia K-faneja.
Ei vaan ymmärretä miten B voidaan tähänkin vetää mukaan. Ja kyllä, Bieberin biisi soi yhden storyn taustalla (jossa oli kuva vain K:sta), mutta toisessa storyssa ja kuvassa ei ollut mitään viittausta B:hen. Eikä K mitään sille voi mitä ihmiset sen kuviin kommentoi, kyselee ne sitten siellä B:stä tai ei. Tuntuu, että te B:n puolesta loukkaantujat vain automaattisesti näette aivan kaiken shippilasien läpi ja sitten raivoatte täällä. Ja se on todella ärsyttävää.
Te ootte kaikki aivan hakoteillä. Sain just korvanappiin tietoa. Mitään seksuaalista ei ole tapahtunut ennen eikä jälkeen ton kuvan. Eikä varsinkaan ole loukattu pikkupoikia eikä ainakaan Bojania. Päinvastoin kyse on sankariteosta!
Häärijällä oli jäänyt nallekarkki kurkkuun ja K tehny sille just heimlichit ja tilanteesta saatu kuva ku karkki lentänyt H:n suusta ja K päästänyt irti ja on selvästi ihan loppu.
Somehiljaisuus taisikin olla vasta tyyntä myrskyn edellä? Kohta nousee kone ilmaan?
Noi instan seuraajamäärät menee ihan hullusti, yhtäkkiä K:lla tippui kahdella tuhannella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni taas tätä jeesustelua.Minä olen umpi h omo ja mua ei loukkaa tuo yhtään. Tuo loukkaa enemmän ,että täällä heterot loukkaantuvat ja holhoavat. Rakastan rietasta Käärijää kuka tekee mitä haluaa.
Ja tuo että tahallaan kiusaisi Bojania?? Paremminkin kapinoi somekieltoja vastaan ja osoittaa kaipaavansa tuolla Boyfriendilla.
t .Ei viisu eikä rietas vaan hurmaantunut gayMiksei sitten laittanut Bojanin naamaa kuvaan? Et ois selvä, että kaipaa Bojania? Vai osoittaa kaipaavansa mitä? Pelkkää seksiä miesten kanssa, viis Bojanista?
Blaablaa... Onneks en kuule sanaakaan....
Luit joka kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä Käärijän stooreissa tai esityksessä muka oli? Mä en nähnyt mitään rivoa tai arveluttavaa materiaalia. Lähinnä repesin nauramaan. Koomista se oli, ei mitään sen pahempaan. Mistä joku oikein veti herneet nenään? En näe syytä siihen.
Te, joilla pipo kiristää päätä.
Vierailija kirjoitti:
Noi instan seuraajamäärät menee ihan hullusti, yhtäkkiä K:lla tippui kahdella tuhannella
Ei ne hullusti mene, vaan ihan ansion mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V oi herra mun vereni taas tätä jeesustelua.Minä olen umpi h omo ja mua ei loukkaa tuo yhtään. Tuo loukkaa enemmän ,että täällä heterot loukkaantuvat ja holhoavat. Rakastan rietasta Käärijää kuka tekee mitä haluaa.
Ja tuo että tahallaan kiusaisi Bojania?? Paremminkin kapinoi somekieltoja vastaan ja osoittaa kaipaavansa tuolla Boyfriendilla.
t .Ei viisu eikä rietas vaan hurmaantunut gayMiksei sitten laittanut Bojanin naamaa kuvaan? Et ois selvä, että kaipaa Bojania? Vai osoittaa kaipaavansa mitä? Pelkkää seksiä miesten kanssa, viis Bojanista?
Katsopa sitä instastooria missä soi tuo Boyfriend.Siinä kuvassa on vain K.
On on, mutta ketä hän odottaa? Ei mitään viittausta siihen. Okei, toi biisi. Mutta mulle toi ei kuvaa viittausta Bojaniin vaan miesten väliseen seksiin. Jos kuva ois vaikkapa luonnosta jollain kaunnin joen ylittävällä sillalla, K yksin ja katselis kaukaisuuteen, ja ois toi biisi, sit ois ihan eri fiilis, että kaipais Bojania! Koska biisi ois pääosassa. Nyt ei ollut.
Mitäpä jos palaisit todellisuuteen sieltä harlekiini-novellistasi?
Biisi ei ollut pääosassa, siksi sen ei voi katsoa (varmasti) viittaavan Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä noita seuraajamääriä tuijottas yhtään. Yli puolessa miljoonassa tonni sinne tai tänne on ihan yks hailee. Se on vaan 1%.
Ja kun täällä ainakin aiemmin vertailtiin Käärijää Blind Channeliin (koska osa täällä ilmeisesti oli sitä mieltä että BC osas hyödyntää viisuhaipin oikein ja K ei osaa tehdä mitään oikein) niin BCtä seuraa IGssä 140t.
Muita suomalaisia (kansainvälisen uran tehneitä) yhtyeitä/artisteja
- heartagram (Ville Valo) 117t
- cyberalma 117t
- therasmusofficial 152t
- nightwish 416t
- stratovariusofficial 126t
- cobhc (Children of Bodom) 168t
- _joalin 3,3milj (kai tää lasketaan kans vaikka ei hirveän perinteistä suomalaista reittiä oo mennytkään)Ja on niitä varmaan muitakin mutta en nyt enempää jaksa etsiä. Pointti oli se että kyllä se meidän Kärtsä ihan pärjää jos vain seuraajien lukumääriä tuijoteltais. (Ja vielä loppukaneettina, K on ainoa suomenkielinen artisti tässä joukossa)
Hups, ajatusvirhe, piti laittaa alle eli tonni puolesta miljoonasta on alle 1%. (Pakko korjata ennen kuin joku lyttää mut 😂)
Ihan tiedoksi että instaseuraajat tippuu aina kun julkaisee. Onhan näitä ollut aikasemminkin, että kaunis mimmi laittoikin kuvan selluliitistä ja kohta katosi tuhat seuraajaa... Jotkut vaan on pinnallisia tai loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perustapa oma "Herneen vetäjien valitus"-ketju
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Käärijän fanit näyttävät tykkäävän! Viisukäärijään ihastuneena tämä nykyinen käärijä muuttuu minusta vaan päivä päivältä vastenmielisemmäksi. Ei Bojankaan tällaista Kta Liverpoolissa nähnyt. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä B ajattelee tästä suunnasta.
B:n ajatukset ei muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Olinkin kirjoittamassa jo useampaan otteeseen että nyt loppuu pojat tämä pelleily. Naurettavaa, aikuiset miehet. Nyt alatte vaan tykkäillä toistenne julkaisuissa silleen sattumanvaraisesti. Käärijä vanhempana aloittaa.
Juu, tilanne oli jähmettynyt valokuva tapahtuessaan tuolla Porvoossa.