Mihin ihmiset katoavat sellaisessa tilanteessa, että laukut on jo lentokoneessa, mutta itse ei tulekaan lennolle?
Tällainen oli myöhästymisen syy eräällä lennolla, kun jonkun sankarin laukkua ruvettiin poistamaan ruumasta.
Kommentit (35)
Laukut jätetään ennen turvatarkastusta, joten siinä on monta kohtaa missä töpätä: turvatarkastuksessa v-ttuilu, baariin jumiutuminen, muu kännisekoilu.
Pelottavampaahan se olisi, jos katoaisi lennon aikana.
Pikapano vessassa kesti odotettua kauemmin
ei kai sinne koneeseen itse halua mennä, kun on juuri saanut pommilaukun sinne ruumaan
Voi myös olla väärällä portilla odottelemassa ja ihmettelemässä.
Tiedän tapauksen, jossa passi hävisi turvatarkastuksen jälkeen ja matka loppui siihen. Toisessa tapauksessa tutun sisko unohtui kahvilaan lukemaan kirjaa ja menetti ajantajun.
Itse meinasin kerran missata lennon kun päässäni oli mennyt aikataulu jotenkin sekaisin ja yhtäkkiä taululla vilkkui että "last call". Silloin kyllä juoksin.
Itse jäin pois lennolta, koska lentoyhtiö (Finnair) oli myynyt minun istumapaikkani toiselle matkustajalle.
inä olin ostanut lentolipun ja paikkavarauksen (lisämaksullinen paikka), mutta Finnair päätti tehdä oharit. Kun saavuin lentokentälle, minut käännytettiin pois. Lähtöselvitys oli tehty edellisenä iltana ja laukut viety kentälle. Finnair ilmoitti vasta 2 tuntia ennen lennon lähtöä, että minun lentovaraukseni onkin peruttu. "You're not booked on today's flight. Please come back tomorrow."
Moni matkustaja jää pois lennoltaan, koska heidän on pakko. Lentoyhtiö sotkee paikkavaraukset ja virheen korjaaminen kestää monta päivää. Lentokentän laukkuapinat (matkatavarankäsittelijät) joutuvat etsimään kadonneita laukkuja.
:
Pasilassa lähtee samalta laiturilta viereisiltä raiteilta juna Ouluun noin 5 minuutin erolla, toinenTampereen ja toinen Kuopion kautta. Varmaan aina välillä joku eksyy väärään junaan.
Laukku käydään hakemassa ruumasta pois.
Yleisin syy on varmaankin se, että tulevat toiselta lennolta jatkolennolle ja laukut liikkuu nopeammin kuin ihmiset. Itselle on melkein käynyt niin, ehdittiin viime tipassa koneeseen.
Kilometrin jono turvatarkastuksissa. Tai joku puhui pummilla ajamisesta turvatarkastuksen lähellä - kuulostaa melkein pommilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin pois lennolta, koska lentoyhtiö (Finnair) oli myynyt minun istumapaikkani toiselle matkustajalle.
inä olin ostanut lentolipun ja paikkavarauksen (lisämaksullinen paikka), mutta Finnair päätti tehdä oharit. Kun saavuin lentokentälle, minut käännytettiin pois. Lähtöselvitys oli tehty edellisenä iltana ja laukut viety kentälle. Finnair ilmoitti vasta 2 tuntia ennen lennon lähtöä, että minun lentovaraukseni onkin peruttu. "You're not booked on today's flight. Please come back tomorrow."
Moni matkustaja jää pois lennoltaan, koska heidän on pakko. Lentoyhtiö sotkee paikkavaraukset ja virheen korjaaminen kestää monta päivää. Lentokentän laukkuapinat (matkatavarankäsittelijät) joutuvat etsimään kadonneita laukkuja.
:
Joo, mutta tuosta tiedetään jo siinä vaiheessa, kun laukkuja ei ole vielä lastattukaan. Tässä oli tilanne se, että oltiin jo käytännössä lähdössä, viimeiset matkustajat tulleet sisään, sitten huomattiin, että joku puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
:
Käsittämätöntä, että tuo ei ole rikollinen menettely, jos se on tahallinen.
Vierailija kirjoitti:
:
Käyköhän tätä muualla kuin Finnairilla? Siksihän paikkavaraus on maksettu.
Tietenkin se poistetaan ruumasta. Laukku ja matkustaja matkustavat aina samalla koneella. Turvallisuusasia.
Terveisin Lentoemäntä
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se poistetaan ruumasta. Laukku ja matkustaja matkustavat aina samalla koneella. Turvallisuusasia.
Terveisin Lentoemäntä
Mulla on kyllä tullut laukku yksikseen, muutamia tunteja ennen minua.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Lentoemäntä
Eihän tässä sitä kysyttykään, vaan sitä, mihin ne ihmiset katoaa.
Kai niitä joskus kuolee vessoihin jne.
Jos suomalaisista kyse niin varmaan unohduttu lentokentän baariin ja myöhästytty lennolta.