Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Tää on kyllä jo taas melkosta puppua. Nehän on selvästi tosi läheiset Bojanin (ja koko bändin) kanssa ja eiköhän K:n tyyli ja huumori ole käynyt selväksi jo viismuuten ujen aikana ihan kaikille. Miks yhtäkkiä eivät haluais tulla yhdistetyksi Käärijään? Ihan naurettavaa.
Jokereiden kuitenkin täytyy miettiä jonkun verran sitä perusfanikuntaa eli Balkanin alueen teinityttöjä. Enpä tiedä onko tuo K:n tyyli ihan heihin vetoava ja tuskinpa shippaavat yhtä innolla näitä miehiä. Joku kimmoke sieltä Ruotsista tuli kun K tuntuu menevän rajattomammaksi.
Miten Käärijän somesisältö vaikuttaa JO:n teinityttöfanikuntaan?
Lähinnä se että shippauskuvio somessa kiihtyy taas ja Bojania huudellaan kommenteissa. En vaan usko että B haluaa tulla vedetyksi taas tuohon mukaan just kun tilanne oli rauhoittunut.
Muuten en välittäisi, mitä K tekee, mutta suututtaa niin hemmetisti, että kommentit on täynnä viittauksia Bojaniin ja ihan varmasti K on tiennyt, että näin käy. Älkää tulko sanomaan, että ei pidä loukkaantua B puolesta. Luuleeko joku, että B pitää tästä?
No se on edelleen KÄÄRIJÄN kommenttiosio. Ja MIKSI pitää milloinkaan loukkaantua kenekään toisen puolesta? Huolehdi omista tunteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa jonkun verran mielensäpahoittajia ja seuraajamäärä tippuu
Äsken oli lisääntynyt.🤭 Tosin väheni yhtenä päivänä tonnilla ja laskusuunnassa ollaan.
Toissapäivänä tippu 557 t, nyt 556 t.
Ja tänään hetkellisesti kävi 558 t
Ja toi biisi sopii Häärijän vahinkokaatumiseen mitenkä?
Huominen Bojan on täynnä latausta. Villiä seksuaalista energiaa. Siinä ei pysy hihat paidassa kiinni eikä lantio paikallaan. Voi sitä vatkausta, mitä yleisö tuleekaan kokemaan, sitä ihanaa ääntä ja täydellistä peppua (täydellisten reisien jatkeena) piukoissa housuissa.
Ja varmaan saa bändikaverit muutaman kiihkeän katseen ja pusun keikan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa K istuu hikisenä ja väsyneenä keikan jälkeen, housunnappi luultavasti auki, koska kiristänyt, ja H kurottaa jotain lattialta, sattumoisin siinä K:n edessä. Paikalla on muitakin ihmisiä. Et miks tämmöisestä nyt vouhotetaan?
Viittaa anaalis*ksiin se kuva. Eikä mitenkään tyylillä.
Näet, mitä haluat nähdä.
Kaikki muutkin sen näkevät.
Mä nään, että Käärijän maarua vähän turvottaa ja mukavuuksissaan on avannu ylimmän napin. Häärijä puolestaan hieman kompuroi etsiessään piilolinssiään ja tussahtaa melkein Kärtsän syliin.
Ei ole mitään noin, koska biisinä on sisään ja ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Käärijä haluaa tarjota tasapuolisesti materiaalia niille jotka shippaa käärijää ja häärijää. Eikös bojan-kontenttia ole ollut jo yllin kyllin.
Ei ole ollut (näkee, ketkä ketjussa ei shippaa).
Vierailija kirjoitti:
Ja toi biisi sopii Häärijän vahinkokaatumiseen mitenkä?
Jos tuli radiosta just sillä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista
Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.
Juurikin näin! Täällä on taas näitä puppy B:n ajatusten lukijoita, jotka ovat niin huolissaan B:n tunteista ja ajatuksista, kun B jatkaa samaan malliin keikoilla bändiläisten kanssa touhuilua niin kuin ennenkin. Sitä paitsi tuskin on mikään viaton pieni poika, joka ei tiedä seksistä mitään.
Yksi mahdollinen teoria muiden teorioiden joukossa voisi olla tämä:
Mitäpä jos K:n tarkoitus näillä tempauksilla on nimenomaan saada B:n mahdollinen ihastus häneen laimenemaan tekemällä itsestään ikään kuin vastenmielisemmän? Tekisi siis näin asian helpommaksi B:lle. Siis helpommaksi irtautua mahdottomasta ihastuksestaan varattuun henkilöön.
Ymmärrän, jos tämä teoria ei saa kannatusta, mutta onhan tämä tavallaan yhtä todennäköinen kuin kaikki muutkin arvailut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Tää on kyllä jo taas melkosta puppua. Nehän on selvästi tosi läheiset Bojanin (ja koko bändin) kanssa ja eiköhän K:n tyyli ja huumori ole käynyt selväksi jo viisujen aikana ihan kaikille. Miks yhtäkkiä eivät haluais tulla yhdistetyksi Käärijään? Ihan naurettavaa.
Jokereiden kuitenkin täytyy miettiä jonkun verran sitä perusfanikuntaa eli Balkanin alueen teinityttöjä. Enpä tiedä onko tuo K:n tyyli ihan heihin vetoava ja tuskinpa shippaavat yhtä innolla näitä miehiä. Joku kimmoke sieltä Ruotsista tuli kun K tuntuu menevän rajattomammaksi.
Saanu osan Ruotsin keikkapalkkiosta rajulla homoseksillä ja on nyt jääny siihen koukkuun ja on puutteessa.
No tämähän se on!!! Tai ainakin laadukkaalla ja määrällisesti riittävällä - tiedä nyt näistä 'rajuista' ruotsalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi Bieberin biisin käyttö ilman Bojania oli tavallaan senkin läpän r a i s k a u s. Samoin, kuin are youn, jota en tosin ottanut niin vakavasti, koska siihen ei liittynyt mitään romanttista, vaan ennemminkin jotain superhauskaa tai hullua.
Joo, tavotteena näköjään mitätöidä kaikki nuo läpät ja merkit.
Tuossa sitä Bieberin biisiä ei mielestäni mitätöity. Kuvassa pelkkä kuuma k. Eri asia jos se olisi soinut myös tuossa Häärijän kanssa kuvassa
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni taas tätä jeesustelua.Minä olen umpi h omo ja mua ei loukkaa tuo yhtään. Tuo loukkaa enemmän ,että täällä heterot loukkaantuvat ja holhoavat. Rakastan rietasta Käärijää kuka tekee mitä haluaa.
Ja tuo että tahallaan kiusaisi Bojania?? Paremminkin kapinoi somekieltoja vastaan ja osoittaa kaipaavansa tuolla Boyfriendilla.
t .Ei viisu eikä rietas vaan hurmaantunut gay
Miksei sitten laittanut Bojanin naamaa kuvaan? Et ois selvä, että kaipaa Bojania? Vai osoittaa kaipaavansa mitä? Pelkkää seksiä miesten kanssa, viis Bojanista?
Vierailija kirjoitti:
Huominen Bojan on täynnä latausta. Villiä seksuaalista energiaa. Siinä ei pysy hihat paidassa kiinni eikä lantio paikallaan. Voi sitä vatkausta, mitä yleisö tuleekaan kokemaan, sitä ihanaa ääntä ja täydellistä peppua (täydellisten reisien jatkeena) piukoissa housuissa.
Kuolen 🤣🤣 Miksi mulle tuli mieleen se helicopter,helicopter meemi.Joku vois värkätä vatkauksen taustalle sen biisin🤣 Poika lähtee vielä lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi Bieberin biisin käyttö ilman Bojania oli tavallaan senkin läpän r a i s k a u s. Samoin, kuin are youn, jota en tosin ottanut niin vakavasti, koska siihen ei liittynyt mitään romanttista, vaan ennemminkin jotain superhauskaa tai hullua.
Joo, tavotteena näköjään mitätöidä kaikki nuo läpät ja merkit.
Tuossa sitä Bieberin biisiä ei mielestäni mitätöity. Kuvassa pelkkä kuuma k. Eri asia jos se olisi soinut myös tuossa Häärijän kanssa kuvassa
Mitätöitiin, koska kuvassa ei ollut muut miehet ajatuksista poissulkevaa viittausta Bojaniin.
K kartoittaa kukkahattutädit ja mielensä pahoittajat seuraajistaan 🤭 ja en ajattele näiden postausten mitenkään liittyvän B:hen. K:lla on muutakin elämää, eikä tee valintojaan B:tä ajatellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Anatudeki ihmetellä nyt Kn touhua, ei siitä ainakaan tällä menolla tuu Antin korvaajaa.
Antin keikoillakin ollut aikamoista meininkiä. Myös eräs Matti ollut osallisena joskus. :D
Antti on kuitenkin mun mielestä tehny kaiken tyylikkäämmin ja kunnianhimosesti.
Joo kyllä ne kaikki perseenheiluttelubiisit on ollut tyylikkyyden multihuipentumia.
Mä kans mietin että onkohan nää Antti Tuiskun puolesta huolestuneet ees tutustuneet sen tuotantoon? Vaikka Hanurista voi alottaa ja jatkaa sitte Grindr Mayhemillä. Ja eiköhän sieltä muitaki löydy. 😅
Niinpä juuri ja Ruisrockissa miestanssija oli perse pystyssä ja siihen sopivat kuivapanoliikkeet äänien kanssa. Ihan vain että ei K nyt ainakaan Antti Tuiskun perintöä tässä pilaa vaikka jotkut muut tästä mielensä pahottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V oi herra mun vereni taas tätä jeesustelua.Minä olen umpi h omo ja mua ei loukkaa tuo yhtään. Tuo loukkaa enemmän ,että täällä heterot loukkaantuvat ja holhoavat. Rakastan rietasta Käärijää kuka tekee mitä haluaa.
Ja tuo että tahallaan kiusaisi Bojania?? Paremminkin kapinoi somekieltoja vastaan ja osoittaa kaipaavansa tuolla Boyfriendilla.
t .Ei viisu eikä rietas vaan hurmaantunut gayMiksei sitten laittanut Bojanin naamaa kuvaan? Et ois selvä, että kaipaa Bojania? Vai osoittaa kaipaavansa mitä? Pelkkää seksiä miesten kanssa, viis Bojanista?
Katsopa sitä instastooria missä soi tuo Boyfriend.Siinä kuvassa on vain K.
Vierailija kirjoitti:
Poissaoleva tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni taas tätä jeesustelua.Minä olen umpi h omo ja mua ei loukkaa tuo yhtään. Tuo loukkaa enemmän ,että täällä heterot loukkaantuvat ja holhoavat. Rakastan rietasta Käärijää kuka tekee mitä haluaa.
Ihanaa järjen ääni!