Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
En ole sanonut muuten ihmisille muusta kuin musiikin kuuntelusta, mutta ulkomaalaisille ystäville olen kertonut ihmisestä riippuen mm. viettäväni runsaasti aikaa suomalaisessa foorumiketjussa joka liittyy jotenkin musiikkiin ja, jossa on 40K postausta, että minulle on viimeisen pari kuukautta tuonut paljon iloa asia, josta en välitä puhua ja että olen kirjoitellut pitkiä tekstejä, joita en linkkaa kellekään tutulle, mutta ovat saaneet ilahtuneen vastaanoton netissä. Kyllä ainakin yksi ihminen noista voisi jo laskea yhteen juttuja, esim. että salaiset tekstit ovat joko fanficciä tai prnoa (minut tuntien ei olisi yhtään loogista, että ne olisivat esim. omaan elämääni liittyviä paljastuksia tms).
Toisenlainen Käärijä nähtiin tänään Nivala-Areenassa, hauskaa vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkos kukaan menossa huomenna Porvoon keikalle? Onko agentteja siis paikalla? 😉
Mä oon itseasiassa ainakin menossa! Tosin en ottamaan kuvia tai videoia, toki voin tänne mielellään myöhemmin fiilistellä ja kertoa, millainen keikka oli.
Vierailija kirjoitti:
Se olikin sallittu keikka. Viitsisitkö yhtään enempää avata tätä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää että tässä shippailun ohessa on tapahtunut monia ikäviä käänteitä, johtuen nimenomaan siitä että kun shippaillaan todellisia henkilöitä todellisuus ja fiktio sekoittuu. Tässä on monia asioita jotka ehkä tulisi käsitellä nimenomaan fandomin sisällä, eikä vaatia mitään instaliveä tms. artisteilta. Heille tulisi antaa tilaa keskittyä pääasiaan eli musiikintekoon. Huomaan että JO ja Käärijää yhdistää se että he ovat valmiita menemään hyvinkin pitkälle faneja huomioidakseen. Bojan ja Käärijä ovat molemmat poikkeuksellisen karismaattisia sekä yhdessä että erikseen. Koitetaan pitää huolta siitä että jatkossakin saamme nauttia näiden lahjakkuuksien kulttuurituotteista: mitä kaikkea ihmeellistä saattaakaan olla vielä luvassa!
Täytyy myös muistaa se, että nämä ikävät käänteet ovat usein pelkästään palstailijoiden päässä. Täällä tulkitaan ja tunteillaan ihan kaikkea mahdollista, vaikka ei olisi mitään syytä siihen. Toisaalta tämä ylianalysointi on tämän palstan yksi tärkeimmistä mausteista, mutta joskus vaan mopo tuntuu karkaavan monilta käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?
**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.
**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.
Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊
Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈
Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍
😘
Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)
Tää paljastuu sitten keikalla. :D
Työpaikalla: "Mitäs teette illalla?"
"Mm..me katsotaan varmaan Martin kanssa vaan joku leffa, mitä sä?"
"Tuskin mitään ihmeellistä, aika väsyny töistä."
Illalla katseet kohtaa JO:n keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitannee tuohon aiempaan Yle Areena -taltiointiin.
No nyt on tiukkaa, pistin tarinan tynkää niin ei hyväksytty ja sekin pätkä mikä meni läpi, pistettiin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tiukkaa, pistin tarinan tynkää niin ei hyväksytty ja sekin pätkä mikä meni läpi, pistettiin.
Siis poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika turha alapeukuttaa, kun keikkapaikka on Tuiskula ja Yle Areenassa olevan tapahtuman nimi kirjaimellisesti Nivala Areena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko nyt jotenkin mukavampaa ja sexympää keikan loppua.Jos ei saaa, niin sitte ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?
**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.
**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.
Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊
Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈
Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍
😘
Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)
Tää paljastuu sitten keikalla. :D
Työpaikalla: "Mitäs teette illalla?"
"Mm..me katsotaan varmaan Martin kanssa vaan joku leffa, mitä sä?"
"Tuskin mitään ihmeellistä, aika väsyny töistä."Illalla katseet kohtaa JO:n keikalla.
Olis hirveetä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole mikään keikka, vaan Nivalan kaupunki palkitsi hänet Nivala-Areenan alussa. Ohjelman voi katsoa Areenassa, ohjelma näytettiin tänään areenassa klo 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää että tässä shippailun ohessa on tapahtunut monia ikäviä käänteitä, johtuen nimenomaan siitä että kun shippaillaan todellisia henkilöitä todellisuus ja fiktio sekoittuu. Tässä on monia asioita jotka ehkä tulisi käsitellä nimenomaan fandomin sisällä, eikä vaatia mitään instaliveä tms. artisteilta. Heille tulisi antaa tilaa keskittyä pääasiaan eli musiikintekoon. Huomaan että JO ja Käärijää yhdistää se että he ovat valmiita menemään hyvinkin pitkälle faneja huomioidakseen. Bojan ja Käärijä ovat molemmat poikkeuksellisen karismaattisia sekä yhdessä että erikseen. Koitetaan pitää huolta siitä että jatkossakin saamme nauttia näiden lahjakkuuksien kulttuurituotteista: mitä kaikkea ihmeellistä saattaakaan olla vielä luvassa!
Täytyy myös muistaa se, että nämä ikävät käänteet ovat usein pelkästään palstailijoiden päässä. Täällä tulkitaan ja tunteillaan ihan kaikkea mahdollista, vaikka ei olisi mitään syytä siihen. Toisaalta tämä ylianalysointi on tämän palstan yksi tärkeimmistä mausteista, mutta joskus vaan mopo tuntuu karkaavan monilta käsistä.
Oonko ainoa, olla jäi tuosta äskeisestä kahakasta inhottava fiilis. Käärijän keikat möivät hyvin ja silti täällä keksittiin syy hyökätä toisten, tai oikeastaan omien kimppuun. Me ollaan oltu tässä laivassa jo useampi kuukausi. Miksi pitää olla toisille ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole mikään keikka, vaan Nivalan kaupunki palkitsi hänet Nivala-Areenan alussa. Ohjelman voi katsoa Areenassa, ohjelma näytettiin tänään areenassa klo 18.
Mikä tarve vastata tähän tapaan? Kalenterin mukaan keikka oli myös Nivalassa, joten jos joku kirjoittaa vain Nivala, niin eipä tuosta voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siellä on se parin minsan pönötys mutta ei keikkaa.
En osaisi kuvitella Käärijää yhdessä esim. Nacen tai Janin kanssa. Se kuumuus on juuri hänen ja Bojanin välissä. Mikä senkin sitten tekee, noh vain universumi tietää.😉
Sain lipun Berliiniin! pääsen katsomaan K:ta sinne satulinnaan!! En ole nähnyt edes Suomessa, mutta tuosta tulee ikimuistoinen keikka <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, olla jäi tuosta äskeisestä kahakasta inhottava fiilis. Käärijän keikat möivät hyvin ja silti täällä keksittiin syy hyökätä toisten, tai oikeastaan omien kimppuun. Me ollaan oltu tässä laivassa jo useampi kuukausi. Miksi pitää olla toisille ilkeitä.
Mikä kahakka? Tulin vasta äsken palstalle, niin en tiedä. T: Se, jonka kommenttia lainasit
Onkos kukaan menossa huomenna Porvoon keikalle? Onko agentteja siis paikalla? 😉