Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39741/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa seurata mitä tapahtuu kun JO:n keikat Suomessa lähenevät...jatkuuko täysi hiljaisuus.

Tämäpä tämä. Olen kyllä tosi surullinen jos näin on ja ei mene ihan JO ura-ambitiot kortilla enää jos täyshiljaisuus jatkuu Suomessakin. Suomalaiset tietää että keikat myytiin nanosekunnissa isolta osin K takia joten jopa jotenkin törkeää jos eivät sanallakaan viittaa K:hon 😞

Mutta kai he toivovat kuitenkin että ihmiset tulee katsomaan heitä eikä vaan koska K.

Toki mutta joku viittaus kaiken käytännössä Suomessa mahdollistaneeseen K:hon olisi paikallaan.

Ehkä vahvaa liiottelua, että kaikki olisi Kn mahdollistamaa! Kyllä täällä on oikeasti Jokereiden musan kuuntelijoita!

Joo mutta kohtalo olisi sama kuin esim Alessandralla jolla ei-loppuunmyyty keikka Tavastialla. Tuo neljän keikan huuma on täysin shipin ansiota ja kun vähän tähän hommaan on saanut etäisyyttä, tajuaa miten fiksu B on, tässäkin.

Vierailija
39742/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa seurata mitä tapahtuu kun JO:n keikat Suomessa lähenevät...jatkuuko täysi hiljaisuus.

Tämäpä tämä. Olen kyllä tosi surullinen jos näin on ja ei mene ihan JO ura-ambitiot kortilla enää jos täyshiljaisuus jatkuu Suomessakin. Suomalaiset tietää että keikat myytiin nanosekunnissa isolta osin K takia joten jopa jotenkin törkeää jos eivät sanallakaan viittaa K:hon 😞

Mutta kai he toivovat kuitenkin että ihmiset tulee katsomaan heitä eikä vaan koska K.

Toki mutta joku viittaus kaiken käytännössä Suomessa mahdollistaneeseen K:hon olisi paikallaan.

Ja täällä on jo valmiiksi heitetty tunkit! Ne keikat on vasta syyskuussa!

Tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä ennen syyskuuta, ainakin tässä ketjussa. Välit poikki vol 6873, K lumpustelee vähintään puolen Suomen muusikkomiesten kanssa, B matkustelee näkemään muita viisuystäviä ja niistä vedetään monia johtopäätöksiä, B alkaa seuraamaan Myrttiä instassa ja ehkä myös Johannesta, K tekee muutaman instapostauksen joihin ujuttaa Are youn. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39743/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vahvaa liiottelua, että kaikki olisi Kn mahdollistamaa! Kyllä täällä on oikeasti Jokereiden musan kuuntelijoita!

Joo mutta kohtalo olisi sama kuin esim Alessandralla jolla ei-loppuunmyyty keikka Tavastialla. Tuo neljän keikan huuma on täysin shipin ansiota ja kun vähän tähän hommaan on saanut etäisyyttä, tajuaa miten fiksu B on, tässäkin.

Ei voi kyllä Alessandraa ja Jokereita verrata keskenään!

Vierailija
39744/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa Nivalan keikka! :)

Vierailija
39745/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jossain vaiheessa mieleen, onko B halunnut välit poikki kokonaan. Jos hänellä itsellään on tunteita, onhan tuo rankkaa olla ystävänä, kun toinen seurustelee. Itse en varmaan moiseen ryhtyisi.

Vierailija
39746/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää väsynyt välirikon vatvominen taas löytyi. Huoh. Onhan se nyt jo todennettu moneen otteeseen hölynpölyksi. Voi olla ettei K ole maisemissakaan JO:n keikkojen aikaan, mutta eivätköhän sittenkin keksi keinot huomioida K:n osuuden asiaan ruokkimatta shippiä. On niillä sentään käytöstavat.

Se on depressiivinen jakso tässä tuloillaan. Aika kauan me siellä manian puolella pysyttiinki. Varmaan illan Tuiskulan keikasta (ja siitä miten ja mitä materiaalia sieltä ilmaantuu) riippuu mihin suuntaan lähdetään.

Vierailija
39747/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Kärtsän uusin story/Tiktokki. Poliisit raahaa K:n keikalle.

Vierailija
39748/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on nyt eiliseen verrattuna,jotenkin niin surumielinen tunnelma? K:n keikat myy, JO on yhä tulossa Suomeen ja heillä myy keikat hyvin.

Me ei tiedetä mitä kulisseissa tapahtuu ja yleensä ne intiimit ja yksityiset asiat pidetään piilossa.

Tiedä vielä mitä sieltä on tulossa.Minä pysyttelen positiivisena ,niin kauan kuin mitään syytä synkistelyyn ei ole. Ja senkin jälkeen elämä jatkuu. Ei ne poitsut ole unohtaneet toisiaan,ei sellaisen jälkeen mitä heidän vålillään nähtiin.

Nyt puhelin lentotilaan ja cha cha cha Harry olen tulossa 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
39749/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastihan noita Lortsunkin lippuja on Tampereelle edelleen saatavilla, vaikka myynti alkoi heti kohta finaalin jälkeen. Toki, pieni katkeruus voi olla taustalla, mutta en oo sen lipunmyyntiä muualla seuraillut tämänkään vertaa.

Vierailija
39750/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua mikseivät voisi tehdä vaikka yhteistä liveä, missä puhuisivat tuosta, että lähtenyt ihmisillä vähän laukalle ja että rauhoittukaa. Kuten ketkä tahansa viisukaverit. Kukaan nyt ei kuitenkaan pahalla ole tarkoittanut, ja tosiaan moni intoilija makselee myös niitä keikkalippuja. Tuo yhtäkkinen hiljaisuus herättää paljon enemmän kysymyksiä ja kummastusta. Ei voi olla ajattelematta, että täysin neutraali kaveruus ei sitten kuitenkaan ole kyseessä, että ehkä eivät pysty sellaiseen liveen tai edes postaukseen.

Kauheeta tunnustaa, mutta vaikka tämä olisi ehdottomasti se järkevin tapa, niin en silti haluaisi tälläistä nähdä, koska se kertoisi, että me nähtiin ihan omiamme kaikki tai ainakin monet ja he tosiaan olivat vain ystäviä ja on tehty aivan vääeiä johtopäätöksiä monista asioista. Siis mikä on varmaan totta. Mutta siis, silti. En tiedå ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan. Ei varmaankaan. Kiitos ja anteeksi🙈

Vierailija
39751/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha Kärtsän uusin story/Tiktokki. Poliisit raahaa K:n keikalle.

Aa tää on hauska 😂

Vierailija
39752/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä on jo valmiiksi heitetty tunkit! Ne keikat on vasta syyskuussa!

Tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä ennen syyskuuta, ainakin tässä ketjussa. Välit poikki vol 6873, K lumpustelee vähintään puolen Suomen muusikkomiesten kanssa, B matkustelee näkemään muita viisuystäviä ja niistä vedetään monia johtopäätöksiä, B alkaa seuraamaan Myrttiä instassa ja ehkä myös Johannesta, K tekee muutaman instapostauksen joihin ujuttaa Are youn. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Olikohan se keikkamainokseen lipsahtanut Are you tosiaan tarkoituksella, varsinkin kun se oli ensin eri muodossa. Näitä saisi tulla lisää.🙂on tää loputon

suo, kun koko ajan pitää olla kaikkea analysoimassa.

Vierailija
39753/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39754/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on nyt eiliseen verrattuna,jotenkin niin surumielinen tunnelma? K:n keikat myy, JO on yhä tulossa Suomeen ja heillä myy keikat hyvin.

Me ei tiedetä mitä kulisseissa tapahtuu ja yleensä ne intiimit ja yksityiset asiat pidetään piilossa.

Tiedä vielä mitä sieltä on tulossa.Minä pysyttelen positiivisena ,niin kauan kuin mitään syytä synkistelyyn ei ole. Ja senkin jälkeen elämä jatkuu. Ei ne poitsut ole unohtaneet toisiaan,ei sellaisen jälkeen mitä heidän vålillään nähtiin.

Nyt puhelin lentotilaan ja cha cha cha Harry olen tulossa 🤣

💚🌹🌹

Joo itse olen ainakin hyvillä fiiliksillä edelleen. Kuuntelin tänään Jokereiden molemmat levyt läpi ja fiilistelin tulevaa keikkaa. Kärtsän lähes kaikki keikat myytiin loppuun saman päivän aikana. Viimeistään hidastettu video B:stä napostelemassa mehujäätä vie viimeisetkin melankolian rippeet pois. 😊

Vierailija
39755/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B ei välita k enään sille oli vain mainetta saada jokereille

Ja sä voisit edes opetella kirjoittamaan suomea, kun joka päivä tosta samasta asiasta käyt täällä jankkaamassa.

Vierailija
39756/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö todella, että sama lopputulos olisi tullut, jos K ja B eivät olisi jakaneet ystävyyttään somessa? Miksei lord of the lost, voyager, luke black, irkku bändi yms. päätynyt samaan tilanteeseen?

Vierailija
39757/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B ei välita k enään sille oli vain mainetta saada jokereille

Ja sä voisit edes opetella kirjoittamaan suomea, kun joka päivä tosta samasta asiasta käyt täällä jankkaamassa.

Pikkusen oli nyt muuttanut lausetta, mutta kirjottajan kyllä tunnisti!

Vierailija
39758/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua mikseivät voisi tehdä vaikka yhteistä liveä, missä puhuisivat tuosta, että lähtenyt ihmisillä vähän laukalle ja että rauhoittukaa. Kuten ketkä tahansa viisukaverit. Kukaan nyt ei kuitenkaan pahalla ole tarkoittanut, ja tosiaan moni intoilija makselee myös niitä keikkalippuja. Tuo yhtäkkinen hiljaisuus herättää paljon enemmän kysymyksiä ja kummastusta. Ei voi olla ajattelematta, että täysin neutraali kaveruus ei sitten kuitenkaan ole kyseessä, että ehkä eivät pysty sellaiseen liveen tai edes postaukseen.

Kauheeta tunnustaa, mutta vaikka tämä olisi ehdottomasti se järkevin tapa, niin en silti haluaisi tälläistä nähdä, koska se kertoisi, että me nähtiin ihan omiamme kaikki tai ainakin monet ja he tosiaan olivat vain ystäviä ja on tehty aivan vääeiä johtopäätöksiä monista asioista. Siis mikä on varmaan totta. Mutta siis, silti. En tiedå ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan. Ei varmaankaan. Kiitos ja anteeksi🙈

Joo ei mitään statementtejä. Aika ajoi niiden ohi muutenkin. Hemmetti ettö ovat niin nuoria että mä kasvan koiranputkea siinä vaiheessa kun mitään elämäkertaa on luvassa jos edes ikinä on.

Vierailija
39759/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, tuli tiktokissa vastaan kaljaton riehuaja.😂

Vierailija
39760/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-66242239

Jere videon alkuvaiheessa