Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ehkä B ei välita k enään sille oli vain mainetta saada jokereille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, että B on alkanut räppäämään enemmän ystävyyden k jälkeen ja mikkissä oli justiinsa k vihreä väri
On se kyllä räpännyt ennenkin ja nuo vihreät teipitkin ollu tuolla studiolla iät ja ajat.
Sinälläänhän tämä räppistoori ei varmastikaan merkitse yhtään mitään, mutta sinällään kuitenkin ehkä sen verran, että viimeisen kuukauden B on vältellyt somessa kaikkea vähänkään K:hon vähänkään yhdistettävissä olevia asioita. Kyllähän se tietää että räppi ja vihreä väri yhdistetään tiettyyn henkiöön, vaikkei se olisikaan tarkoituksellista.
Olihan nillä toukokuulta olevassa tiktokissa "when everything reminds you of him" noita vihreitä bändikamoja. Siinä mielessä ehkä vähän rauhottunut (onneksi) tää tilanne, et pystyy käyttämään yhdistettäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa seurata mitä tapahtuu kun JO:n keikat Suomessa lähenevät...jatkuuko täysi hiljaisuus.
Mun teoria on että K ei ole täällä silloin, vaan siellä Israelissa, ei tarvitse silloin edes odottaa mitään yhteisjuttuja. Se olis helpompaa kummallekin osapuolelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, että B on alkanut räppäämään enemmän ystävyyden k jälkeen ja mikkissä oli justiinsa k vihreä väri
On se kyllä räpännyt ennenkin ja nuo vihreät teipitkin ollu tuolla studiolla iät ja ajat.
Sinälläänhän tämä räppistoori ei varmastikaan merkitse yhtään mitään, mutta sinällään kuitenkin ehkä sen verran, että viimeisen kuukauden B on vältellyt somessa kaikkea vähänkään K:hon vähänkään yhdistettävissä olevia asioita. Kyllähän se tietää että räppi ja vihreä väri yhdistetään tiettyyn henkiöön, vaikkei se olisikaan tarkoituksellista.
Ehkä kokeilee vesiä, että voiko hän turvallisesti jo yhdistää vihreä + rap ilman, että alkaa kunnon p*skamyrsky kommenteissa :D
Aika kaukaa haettua, jos noista asioista saa vedettyä yhteyden K hon. Se K n pussauskommentti oli kyllä aika merkittävä, jos totta oli. Tuli kyllä taas mieleen, että itse ovat soppansa keitelleet, mutta ymmärrän kyllä, että tilanne meni mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa seurata mitä tapahtuu kun JO:n keikat Suomessa lähenevät...jatkuuko täysi hiljaisuus.
Tämäpä tämä. Olen kyllä tosi surullinen jos näin on ja ei mene ihan JO ura-ambitiot kortilla enää jos täyshiljaisuus jatkuu Suomessakin. Suomalaiset tietää että keikat myytiin nanosekunnissa isolta osin K takia joten jopa jotenkin törkeää jos eivät sanallakaan viittaa K:hon 😞
Mutta kai he toivovat kuitenkin että ihmiset tulee katsomaan heitä eikä vaan koska K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kokeilee vesiä, että voiko hän turvallisesti jo yhdistää vihreä + rap ilman, että alkaa kunnon p*skamyrsky kommenteissa :D
Aika kaukaa haettua, jos noista asioista saa vedettyä yhteyden K hon. Se K n pussauskommentti oli kyllä aika merkittävä, jos totta oli. Tuli kyllä taas mieleen, että itse ovat soppansa keitelleet, mutta ymmärrän kyllä, että tilanne meni mahdottomaksi.
Ei oo kyllä Bojanilla helppoa, kun jokaikinen teko ja sana yritetään nykyisin saada liitetyksi Khon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä. Olen kyllä tosi surullinen jos näin on ja ei mene ihan JO ura-ambitiot kortilla enää jos täyshiljaisuus jatkuu Suomessakin. Suomalaiset tietää että keikat myytiin nanosekunnissa isolta osin K takia joten jopa jotenkin törkeää jos eivät sanallakaan viittaa K:hon 😞
Mutta kai he toivovat kuitenkin että ihmiset tulee katsomaan heitä eikä vaan koska K.
Toki mutta joku viittaus kaiken käytännössä Suomessa mahdollistaneeseen K:hon olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teoria on että K ei ole täällä silloin, vaan siellä Israelissa, ei tarvitse silloin edes odottaa mitään yhteisjuttuja. Se olis helpompaa kummallekin osapuolelle
Itse en odota heiltä mitään yhteistä lavajuttua. Ylipäätänsä olen ajatellut, että olisi hienoa jos K pääsisi katsomaan JO:ta livenä. Toki tässä on aikataulut kysymyksessä. Jos K olisi Suomessa eikä kumpikaan mainitsisi mitään tai K menisi ollenkaan JO keikalle niin se vasta olisikin huolestuttavaa, vaikka edelleen tuskin mitään välirikkoa tai muutakaan on olemassa. Muuten he olisivat suoraan lopettaneet ig-seuraamiset.
En ole pariin päivään kuunnellut JO ja huomaan että heti mun ajatukset menee negatiivisemmaksi heitä ja heidän oletettua opportunismiaan kohtaan. Kääk! Äkkiä balkanin soinnit levylautaselle ja muutama nytkytys videolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki mutta joku viittaus kaiken käytännössä Suomessa mahdollistaneeseen K:hon olisi paikallaan.
Ja täällä on jo valmiiksi heitetty tunkit! Ne keikat on vasta syyskuussa!
Suomessa kuitenkin tulisi väistämättä bongattua K jotain kautta keikalta, vaikka ei somessa mitään sanoisi. Antaisi ainakin viimeisen huojennuksen, että kyseessä on vain jonkinlainen somen rauhoittaminen heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en odota heiltä mitään yhteistä lavajuttua. Ylipäätänsä olen ajatellut, että olisi hienoa jos K pääsisi katsomaan JO:ta livenä. Toki tässä on aikataulut kysymyksessä. Jos K olisi Suomessa eikä kumpikaan mainitsisi mitään tai K menisi ollenkaan JO keikalle niin se vasta olisikin huolestuttavaa, vaikka edelleen tuskin mitään välirikkoa tai muutakaan on olemassa. Muuten he olisivat suoraan lopettaneet ig-seuraamiset.
Tämä riittäisi mulle hyvin. Joku bongaa että K on Tavastialla ja katselee bäkkäriltä keikkaa. Olisi ihanaa. Ehkä siinä keikan huumassa tulisi kuitenkin kutsuttua kaveri lavalle... aina saa haaveilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vahvaa liiottelua, että kaikki olisi Kn mahdollistamaa! Kyllä täällä on oikeasti Jokereiden musan kuuntelijoita!
Mikä niiden keikkojen tilanne on, onko loppuunmyyty mitä keikkoja?
Minä en tajua mikseivät voisi tehdä vaikka yhteistä liveä, missä puhuisivat tuosta, että lähtenyt ihmisillä vähän laukalle ja että rauhoittukaa. Kuten ketkä tahansa viisukaverit. Kukaan nyt ei kuitenkaan pahalla ole tarkoittanut, ja tosiaan moni intoilija makselee myös niitä keikkalippuja. Tuo yhtäkkinen hiljaisuus herättää paljon enemmän kysymyksiä ja kummastusta. Ei voi olla ajattelematta, että täysin neutraali kaveruus ei sitten kuitenkaan ole kyseessä, että ehkä eivät pysty sellaiseen liveen tai edes postaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit esittämässä Umazane Mislin playbackina. 😂
Martin rummuissa ja joku outo heppu Martinin paikalla😅
Martinin paikallahan on Jan! Tulee muuten vähän Käärijän kitarointi Tavastialla mieleen tuosta Janin basson käsittelystä 😀
Hieno on myös Glasgown keikkapaikka 👍
Mistä tää väsynyt välirikon vatvominen taas löytyi. Huoh. Onhan se nyt jo todennettu moneen otteeseen hölynpölyksi. Voi olla ettei K ole maisemissakaan JO:n keikkojen aikaan, mutta eivätköhän sittenkin keksi keinot huomioida K:n osuuden asiaan ruokkimatta shippiä. On niillä sentään käytöstavat.
Varmasti myös Käärijä aliarvioinut kiireensä. Ei ehdi hoitamaan muiden peesausta ja omaa promoaan yhtåaikaa ja pitåmåån siinå sivussa huolta shippauksen "säännöstelystä".
Eli jos jotain JO hon viittaavaa laittaskin, niin huolehtia siitä, ettei laita "liikaa" että JOn "itsenäisyys" säilyisi eikå ratsastettas vaan shipillä (Ehkå Bojanin/JO:n toivomus)
Ratkaisu: Kukin hoitaa nyt omat tonttinsa toistaiseksi