Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CuFSrWgNOoy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Melko intensiivistä.
Ja Bojanin peppu näyttää aika herkulliselta 😜Aika iso ja paksut reidet.
Tällä videolla ei ole kyllä yhtään iso pepa tai paksut reidet. Taipumus olemassa, on puhuttu täällä, painon vaihtelut jne. Ja kelläpä ei olis, jotenka annetaanko Bojanin olla rauhassa niin hyvännäköinen kun on.
Oikeesti antakaa nyt sen olla peppuineen. Ihana on omana itsenään ja ainakin mulle iso osa viehätystä on se että on just tavallisen taivaallinen. Ei niillä kellään ole six packia, vaan naureskelivat jo saunarekalla että one pack löytyy. Menkää fanittamaan vaikka Benjamin Ingrossoa jos haluatte kreikkalaisen jumalan kroppaa katsella. Mä kuolaan balkanilaista prinssiä ja ihania reisiä.
Mä en. Tollaset reidet aiheuttaa ennenpitkää nivussilsaa helteillä
Sulla on vissiin omakohtaista kokemusta?
Bojanin vartalossa ei ole kyllä mitään vikaa. Älkää nyt oikeesti edes viitsikö.
Hei kaikille 💚
Täällä odotellaan lentoasemalla Madridin lentoa ja kuluttelen aikaa palstalla.
Älkää nyt huolehtiko noista lipunmyynneistä,ne varmasti tulee myytyä loppuun.Taylor Swiftin liput Madridiin tuli tänään päivällä myyntiin ja me oltiin valjastettu kissat ja koirat ostamaan lippuja,että varmasti saadaan.No saatiin ja kävin äsken katsomassa ja oli vieläkin lippuja jäljellä.Kärtsy tuntemattomana myi monta paikkaa jo loppuun ja minä ainakin olen h elvetin ylpeä . 💚💚
Mietittiin ystävien kanssa mitä kylttejä tehtäis huomiseksi Harryn konserttiin. Pitäiskö kysyä Harrylta nyt mielipidettä ja tehdä kyltti Show 💚 if B&K are soulmates.🤣 Ja jos näyttää niin se on siinä kyllä Harry tietää.
Tai kyllähän me täällä jo se tiedetään 😛
Johannekset on vaan kiimaisen kollin korvikkeita.
Hyvää illan jatkoa kaikille 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Tällä videolla ei ole kyllä yhtään iso pepa tai paksut reidet. Taipumus olemassa, on puhuttu täällä, painon vaihtelut jne. Ja kelläpä ei olis, jotenka annetaanko Bojanin olla rauhassa niin hyvännäköinen kun on.
Oikeesti antakaa nyt sen olla peppuineen. Ihana on omana itsenään ja ainakin mulle iso osa viehätystä on se että on just tavallisen taivaallinen. Ei niillä kellään ole six packia, vaan naureskelivat jo saunarekalla että one pack löytyy. Menkää fanittamaan vaikka Benjamin Ingrossoa jos haluatte kreikkalaisen jumalan kroppaa katsella. Mä kuolaan balkanilaista prinssiä ja ihania reisiä.
Sulla on vissiin omakohtaista kokemusta?
En ole ton kirjoittaja mut suosittelen hänelle baby powderia nivustaipeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Voin olla vapaaehtoisena hieromassa linimenttiä aralle alueelle. Minulla on hyvin pehmeät ja notkeat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Ja Bojanin peppu näyttää aika herkulliselta 😜Piti katsoa monta kertaa uudestaan, ennenkuin näin mitään intensiivistä. Tuijotin niin intensiivisesti jotain muuta!🔥
Mitä Nacelle on tapahtunut? Ennen hän naureskellen tuijotti bändikavereitaan silmiin, nykyään hän näyttää siltä niinkuin olisi valmis syömään jonkun. Ihan kuin Bojan altistuisi Nacen katseen alla.
Bojanin on pakko perääntyä aiottua aiemmin sen katseen alta ... Nace on sen näköinen et ottaa kohta omansa, tai tulossa on tupenrapinat.
Mmh tämähän on kiinnostava uusi kulma tähän saagaan! Sen siinä näkee- heti kun mies on sinkkuna, alkaa seksuaaliset energiat virrata paljon vaarallisemmin. Räyh!
No joo, mutta milloin mun leppoisasta nallekarhusta on tullut tuollainen katseellaan alistaja. Jos Bojanin takana olisi seinä, niin ei tiedä, miten tuossa olisi käynyt.
Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka kommentoi netissä anonyyminä (tai muutenkaan) toisten ihmisten ulkonäköä.. oli se sit paino tai muu. Etenkin kun itse sairastanut syömishäiriön ja kaikki painoon liittyvät kommentit (hyvää tai huonoa) särähtää edelleen korviin, vaikka sh ajoista aikaa. Toivoisin vaan niin kovasti, että ihmiset tajuis olla kommentoimatta mtn typeryyksiä. Samaan kastiin kaikki muukin kiusaaminen ja mollaaminen. Ne jotka täällä tai muualla kommentoi jonkun ulkonäköä alentavasti, niin laittaisitteko sitten edes oman kuvanne alle niin sanoisitte edes omilla kasvoillanne asianne jos on aivan pakottava tarve siihen. :/
(Tiedän, pitäis antaa trollien olla ja mennä)
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille 💚
Älkää nyt huolehtiko noista lipunmyynneistä,ne varmasti tulee myytyä loppuun.Taylor Swiftin liput Madridiin tuli tänään päivällä myyntiin ja me oltiin valjastettu kissat ja koirat ostamaan lippuja,että varmasti saadaan.No saatiin ja kävin äsken katsomassa ja oli vieläkin lippuja jäljellä.Kärtsy tuntemattomana myi monta paikkaa jo loppuun ja minä ainakin olen h elvetin ylpeä . 💚💚
Mietittiin ystävien kanssa mitä kylttejä tehtäis huomiseksi Harryn konserttiin. Pitäiskö kysyä Harrylta nyt mielipidettä ja tehdä kyltti Show 💚 if B&K are soulmates.🤣 Ja jos näyttää niin se on siinä kyllä Harry tietää.
Mikäs stressi niissä olisi? Kahteen paikkaan taitaa vielä saada lippuja, muut myyty loppuun.
Bojan on taivaallinen
https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1679170703319351298?s=46
🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille 💚
Hyvää keikkaa! Ja Harry jos kuka tietäisi mistä kyse... tosin hänellä itsellä vähän vaikea shippitausta... mutta syteen tai saveen!
Ja samaa mieltä korvikkeista!
Kiimainen K-kolli käyttää kuumaa Kuumaa-Johannesta korvikkeena kovasti kutisevaan ku llin kaipuuseensa.
Tytöt ja pojat. Tänään opeteltiin K-kirjainta. Huomenna vuorossa kirjain B.
Huomasiko, että B on alkanut räppäämään enemmän ystävyyden k jälkeen ja mikkissä oli justiinsa k vihreä väri
Vierailija kirjoitti:
Please can you help me??? Yesterday there was talk here about Bojan and some accusations (like some violent behaviour idk google translate said something like that🤨) on Twitter.. could someone please explain what was that all about, but in Englih?? yesterday's comments i read all in hurry and also don't think google translate did a good job with that translation, didn't understand thing!🤣 so please, i'd be very grateful🙏
It is all a misunderstanding. A foreign fan wrote a FANFICTION (on Archive of Our Own) about B and others, and B had a bad personality in the story. Like he was terrible and violent etc. The story is purely fictional! But somebody wrote a comment about it on Twitter -> someone else took it out of context -> suddenly there was a commotion among fans who believed the events had actually happened. A bad case of Chinese whispers game!
This raises a question: is it okay to write fanfiction about real people? If the stupid rumours spread, it could have really damaged B's reputation... I believe the story is now deleted.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille 💚
Hyvää illan jatkoa kaikille 💚🌹🌹Hyvää keikkaa! Ja Harry jos kuka tietäisi mistä kyse... tosin hänellä itsellä vähän vaikea shippitausta... mutta syteen tai saveen!
Ja samaa mieltä korvikkeista!
Harry on kyllä ihana 💕 Pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka kommentoi netissä anonyyminä (tai muutenkaan) toisten ihmisten ulkonäköä.. oli se sit paino tai muu. Etenkin kun itse sairastanut syömishäiriön ja kaikki painoon liittyvät kommentit (hyvää tai huonoa) särähtää edelleen korviin, vaikka sh ajoista aikaa. Toivoisin vaan niin kovasti, että ihmiset tajuis olla kommentoimatta mtn typeryyksiä. Samaan kastiin kaikki muukin kiusaaminen ja mollaaminen. Ne jotka täällä tai muualla kommentoi jonkun ulkonäköä alentavasti, niin laittaisitteko sitten edes oman kuvanne alle niin sanoisitte edes omilla kasvoillanne asianne jos on aivan pakottava tarve siihen. :/
Huohh...eiköhän koko shippiskene oo perusluonteeltaan "alentavaa". Liikutellaan hahmoja toistensa sänkyihin ties mihin asentoihin ja asetellaan niille puhekuplia rennolla otteella.
Onko sillä nyt enää niin hirveästi merkitystå, onko jollekin nukkehahmolle siunaantunut ylenmäärin massaa mihinkin kohtaan? Loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Suututtaa niin, ei pelkästään oman tunnereaktion takia vaan myös kohteen takia. Kyllä kaikki jutut kiertoon lähtee ennen pitkää ja tuntuu olevan esim B tietoinen painonvaihteluistaan ihan ilman mollaamista. Ei fanien ainakaan pitäisi tällaista tehdä. Eikä kenenkään.
Todella paljon joutuu kuuntelemaan myös livenä painoon liittyvää puhetta. Se on todella tahditonta koska itsellä on ahdistushäiriön laukaisema BED ja näkyy kyllä. Siinä sitten kiemurtelen kun joku paasaa ylipainon vaaroista tai olemattomista makkaroistaan tai ylipäätään dehumanisoi ylipainoisia. Ihan kuin en olisikaan siinä. Ihmiset ovat vaan julmia.
Sori, meni OT:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Ja Bojanin peppu näyttää aika herkulliselta 😜Toi mies on 5 vuoden kuluttua ryppyinen, harmaa ja paino on jämähtänyt pepun sekä reisien kohdalle.
Samaa mieltä. Lihoo naistyylisesti reisistä ja pyllystä. Kärtsästä tulee taas semmonen kanisteri ohuilla kepeillä, jos on tullakseen.
Khon on jo!
K siis on jo tankki ohuilla keppijaloilla.
80-luvun hittielokuva "Kuuma tanssi" täytyy ehdottomasti päivittää - vuoden 2023 jatko-osa on "Kuuma tankki" 🔥
Pääosassa: https://www.tumblr.com/letgomypartypiece/722668925172711424/i-cant-anym…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on AO3 tunnarit, pitäisi tää vielä kääntää englanniksi.
Tiedän, ettei tää säily täällä pitkään, mutta laitan tän suomeksikin sinne AO3.Jere oli pitkän keikkarupeaman jälkeen ansaitulla lomalla. Yleensä hänellä oli paljon kavereita ja perhettä ympärillään, mutta nyt hän oli poikkeuksellisesti lähtenyt yksin lomalle. Kesän keikkaputki oli ollut niin intensiivinen, että hän halusi olla yksin. Tai no, hän olisi halunnut Bojanin mukaansa, mutta hän ei ollut suoraan uskaltanut kysyä tätä seuraksi. Toisaalta hän pelkäsi, että Bojan olisi kieltäytynyt, mutta toisaalta häntä pelotti myös se, että Bojan olisi tullut mukaan. Jere ei aivan ymmärtänyt itseään eikä tunteitaan Bojania kohtaan. Hän oli aina ollut kiinnostunut naisista ja hän oli aina seurustellut vain naisten kanssa. Kuitenkin jo Madridin pre-partyissa Bojan sai hänet tuntemaan aivan uusia tunteita.
Jere ja Bojan olivat tavanneet viimeksi Tavastialla kesäkuun alussa. Seksuaalinen jännite oli ollut hyvin voimakas, mutta heillä ei ollut mahdollisuutta olla kahdestaan. Jere muisti hyvin pitkät katseet ja kosketukset, joita hän ja Bojan antoivat salaa toisilleen. Toki oli ollut myös julkisia kosketuksia ja halauksia ja se Frankin pumppaus Tavastian vessassa. Ne olivat kuitenkin osa showta, vaikkakin hyvin kiihottavaa sellaista. Jere naurahti muistaessaan Frankin pumppauksen. Oli ollut kuumaa olla niin lähellä Bojania. Hän oli melkein unohtanut jo, miltä Bojan tuntui, miltä hän tuoksui. Jere tunsi perhosia mahassaan aina ajatellessaan tuota tilannetta. Jere ja Bojan olivat jo ennen Liverpoolia suudelleet, ensin pienessä kännissä muka vitsinä, sen jälkeen hyvin usein, aina kun jäivät kahdestaan ja toki he järjestivät mahdollisimman paljon aikaa kahdestaan. He olivat olleet täynnä himoa jo Liverpoolissa, mutta he eivät olleet koskaan menneet suudelmia pidemmälle.
Hotelli, jossa Jere asui lomansa aikana, oli rauhallinen ja melko pieni. Lisäksi jokaisessa apartementossa oli pieni terassi ja uima-allas, joten hotellissa todella sai olla aivan rauhassa. Hotellissa oli hieroja, jonka voi tilata huoneeseensa käynnille. Jere oli tilannut itselleen aamuhieronnan, ja käytyään aamupalalla hän meni odottamaan hierontaa huoneensa terassille. Hän jätti sortsit jalkaan, mutta riisui muut vaatteet, ja laittoi baden badenille formula-kuvioisen pyyhkeen ja asettui makaamaan mahalleen.
Respan kanssa oli sovittu, että hieroja tulee huoneeseen omalla avaimellaan ja tulee suoraan terassille, jossa Jere odottaa.Jo Liverpoolissa Jeren veli Mikke oli huomannut, miten hyvin Jere voi Bojanin seurassa. Mikke oli myös muutaman kerran vahingossa todistanut näiden kahden yhteisiä hetkiä, kosketuksia, suudelmia. Mikke halusi veljensä onnea, mutta hän tiesi, ettei Jere välttämättä pysty myöntämään itselleen tunteitaan Bojania kohtaan. Mikke oli ollut Bojaniin yhteydessä ennen Jeren lomaa. Mikke oli ehdottanut, että Bojan yllättäisi Jeren lomalla. Mikke oli hoitanut Jeren hotellivarauksia ja samalla ilmoittanut hotelliin, että Bojan saapuu myöhemmin, mutta tästä ei saa mainita Jerelle. Se on yllätys. Nyt Bojan oli samassa hotellissa Jeren kanssa.
Missä akti viipyy? Ei tuollaista jaksa lukea.
Onko tää ollu jo jossaki? Oon lukenu vastaavan jo aiemmin.
Joo laitoin raakaversion tänne joku viikko sitten. Nyt sain tehtyä paremmaksi.
Ja akti tulee kyllä jahka saan sen kuulostamaan hyvältä enkä kököltä. Tässä oli noin 2/3 julkaistuna, ja kolmessa osassa. Ao3 laitan. Nimim. On MangoSpritz. Vielä en ole julkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, että B on alkanut räppäämään enemmän ystävyyden k jälkeen ja mikkissä oli justiinsa k vihreä väri
On se kyllä räpännyt ennenkin ja nuo vihreät teipitkin ollu tuolla studiolla iät ja ajat.
Veikkaisin jälkimmäistä, että myöhemmin huomannut, ettei oo mennyt perille asti.