Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli lippilinkki K:lta :D
Lippulinkki**
Vierailija kirjoitti:
Seuraako K ja B siis edelleen toisiaan? Eihän siinä hiljaisuudessa sitten mitään kummallista ole, minusta päinvastoin hyvä merkki sen kannalta, että pitävät yhteyttä ja hoitavat viestittelyn muuta kautta. Kuten lähipiirin kanssa tehdään. Jos olisi välirikko, niin eiköhän vähintään jompi kumpi olisi seuraamatta, ettei toisen kuvat hypi silmille.
Seuraa, seuraa.
Ai K alko nyt mainostaan keikkoja!🙈
Tuo autossa kuvattu stoori tehty jo 7 tuntia sitten, mutta jaettu vasta nyt. Voi toki olla siinä vielä iso stressi päällä siitä, meneekö liput kaupaksi myöskään. 7h sitten ei UK liput olleet edes myynnissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K vähän ehkä surullisen oloinen tossa uudessa stoorissaan. Tai sitten kuvittelen asioita.
Vähän väsyneeltä vaikuttaa ainakin. Onkohan masuasukki valvottanut.
Sorry 🤭
🤭🤭Reps
https://www.instagram.com/p/Cs8chT6tKzI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💕
Cutie pies
Bojan & Kris
💕
Vierailija kirjoitti:
Ai K alko nyt mainostaan keikkoja!🙈
Jep tais taas lukea tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikkoja on voitu mainostaa paikallisissa sanomalehdissä.
Esimerkiksi Wiwibloggs ei ole maininnut sanallakaan Käärijän Euroopan kiertuetta. outoa.
Eikö hän kommentoinut johonkin kuvaan Lontoosta?
Siihen Kärttylin Euroopan keikkajulistukseen on kommentoinut London
https://www.instagram.com/reel/CuFSrWgNOoy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Melko intensiivistä.
Ja Bojanin peppu näyttää aika herkulliselta 😜
Päivän Jan: mikä ihana hymy https://i.pinimg.com/originals/89/8c/a6/898ca6d23361073f004fd4ffc2eeeb8…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ulkkisfani ihmetteli twitterissä, että miksei k ole mainostanut euroopan keikkojaan tai niiden lippuja, toinen ulkkisfani vastasi, että on kai ollut liian kiireinen kosiskellessaan Kuumaan poikia😂😂
🤣
Täytyy myöntää että nopeasti ne sai katkaistua K&B-shipin. Muistaakohan jouluna kukaan enää shippiä? 😓
Tavoitteena heillä varmaan on että ei. Senpä takia luulen että toi Käärijän ns miesten perään huutelu on ihan tahallista, häivyttää shippiä, ja hyvin näyttää toimivan. Ne on paljon ovelampia kuin me luullaan.
Tää tarkoittaa sitä että on turha odotella ikinä mitään yhteisesiintymisiä tms. 😭
Minusta shipin rauhoittuminen päinvastoin mahdollistaa yhteisesiintymiset jatkossa, jos huomio olisi hiljalleen enempi kummankin musiikissa kuin pelkässä K/B -huumassa.
Toivon kovasti että olet oikeassa 💔 I neeeed this.
Mehän ei tiedetä mitään heidån väleistään. Vaikka me kuinka haluttais yhteisesiintymisiä ja somesisältöä, voi olla että se nyt vaan ei ole enää mahdollista. Ja se meidän täytyy hyväksyä, he on kuitenkin kaksi oikeeta ihmistä tunteineen ja omine elämineen.
Näinhän se on. Silti jotain tosi isoa tässä tapahtui. Osaankohan joskus analysoida mitä mulle tapahtui, miksi tää oli tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Piti katsoa monta kertaa uudestaan, ennenkuin näin mitään intensiivistä. Tuijotin niin intensiivisesti jotain muuta!🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikkoja on voitu mainostaa paikallisissa sanomalehdissä.
Esimerkiksi Wiwibloggs ei ole maininnut sanallakaan Käärijän Euroopan kiertuetta. outoa.
Eikö hän kommentoinut johonkin kuvaan Lontoosta?
Siihen Kärttylin Euroopan keikkajulistukseen on kommentoinut London
Nyt puhutaan Wiwibloggsin sivuista, joilla ei ole ollut minkään valtakunnan mainintaa K:n Euroopan kiertueesta. Pelkkää Ruotsin viisuja ollut viime aikoina, sitä ennen Williamin kirjan mainostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ulkkisfani ihmetteli twitterissä, että miksei k ole mainostanut euroopan keikkojaan tai niiden lippuja, toinen ulkkisfani vastasi, että on kai ollut liian kiireinen kosiskellessaan Kuumaan poikia😂😂
🤣
Täytyy myöntää että nopeasti ne sai katkaistua K&B-shipin. Muistaakohan jouluna kukaan enää shippiä? 😓
Tavoitteena heillä varmaan on että ei. Senpä takia luulen että toi Käärijän ns miesten perään huutelu on ihan tahallista, häivyttää shippiä, ja hyvin näyttää toimivan. Ne on paljon ovelampia kuin me luullaan.
Tää tarkoittaa sitä että on turha odotella ikinä mitään yhteisesiintymisiä tms. 😭
Minusta shipin rauhoittuminen päinvastoin mahdollistaa yhteisesiintymiset jatkossa, jos huomio olisi hiljalleen enempi kummankin musiikissa kuin pelkässä K/B -huumassa.
Mehän ei tiedetä mitään heidån väleistään. Vaikka me kuinka haluttais yhteisesiintymisiä ja somesisältöä, voi olla että se nyt vaan ei ole enää mahdollista. Ja se meidän täytyy hyväksyä, he on kuitenkin kaksi oikeeta ihmistä tunteineen ja omine elämineen.
Näinhän se on. Silti jotain tosi isoa tässä tapahtui. Osaankohan joskus analysoida mitä mulle tapahtui, miksi tää oli tärkeää.
Mä luulen, että meitä jotka haluis vastauksen samaan kysymykseen on aika monta😅. Mä en ainakaan ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.. mutta ehkä mulle joskus selviää, miksi elämä heitti tässä kohtaa tämmöisen kokemuksen eteen ja miksi mun oli tarpeellista uhrata tyyliin oma elämäni tän saagan seuraamiseen🙈
Sorry! I will keep it in English,:
I read a rumour that Nace doesn't have a gf anymore. Supposedly, they were recently asked in an interview who is single and who is not, and they said only Kris is not single.
I haven't been able to find the interview yet, so dont hold my word!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Ja Bojanin peppu näyttää aika herkulliselta 😜Piti katsoa monta kertaa uudestaan, ennenkuin näin mitään intensiivistä. Tuijotin niin intensiivisesti jotain muuta!🔥
Mitä Nacelle on tapahtunut? Ennen hän naureskellen tuijotti bändikavereitaan silmiin, nykyään hän näyttää siltä niinkuin olisi valmis syömään jonkun. Ihan kuin Bojan altistuisi Nacen katseen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Tämä: Bojan kävi promoamassa Suomen keikkoja Tavastialla ja onnistui operaatiossa enemmän kuin hyvin: keikat myytiin loppuun muutamassa minuutissa! Jätkät on ovelia.
Vierailija kirjoitti:
Melko intensiivistä.
Aika iso ja paksut reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Tämä: Bojan kävi promoamassa Suomen keikkoja Tavastialla ja onnistui operaatiossa enemmän kuin hyvin: keikat myytiin loppuun muutamassa minuutissa! Jätkät on ovelia.
Kyllä, jo Madridissa tiesi että tulevat tekemään syyskuussa Suomessa keikkoja.
Nyt tuli lippilinkki K:lta :D