Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38181/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Agentti-Kukkapaita vielä linjoilla?

Vierailija
38182/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noa puhuu mahdollisista vieraistaan sen bolerokuvan bolero päällään 👀

https://vm.tiktok.com/ZGJ4PUvDS/

K tämän uskotaan olevan. Bye bye Tavastia syyskuussa. Kyllä heittää kohtalo kapuloita rattaisiin. Ja K uran kannalta olisi niin hieno tilaisuus mutta shippaajaa korventaa ajoitus.

K sanonut, että teknisiä vaikeuksia ja Noa sen jälkeen ilmoittanut lisäkonsertista, joka järjestetään vasta Jokereiden suomessaolon jälkeen. Joten ehtii kyllä vaikka molemmille vallan mainiosti.

Rukoilen että tämä on totta... hävettää mutta menin niin pitkälle että katsoin miten kotimainen yhtiö lentää ko. sijaintiin ja lentoja ei ole joka päivä.. tiukkaa tekee mutta just ja just doable. Ja tietty jos lentää vaikka Lontoon kautta pääsee milloin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38183/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes! Kyllä olen.

Vierailija
38184/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulette, jos JO:n pojat joskus tekee K:lle possujunan, niin tuleeko viimeisen possun paikasta kinaa vai antaako muut sen paikan suosiolla B:lle? 😃

Kyllä kai se B sen paikan ottaa.

Voisi ottaa opikseen edellisestä kohusta ja antaa sen paikan jollekin toiselle😄

Mutta kenelle ja oisko sit kuitenkin mustis? Ja olis varmaan vaikea pitää ilmeensä kurissa😊

Minusta possujuna on lähtökohtaisesti niin nolo, että siinä pitäisi käyttää vain neutraalisti tanssijoita. Haluaako B kuulla koko possujunasta viime hälyn jälkeen.

Miten possujuna on nolo, jos B lataa nettiin videoita itsestään hieromassa omia nännejään ja samalla nuolemassa ekstaasissa huuliaan? Tai videot, missä Jan hieroo B:n nänniä kesken haastattelun? Ei B ole mikään Impi Umpilampi.

Semmosen videon kyllä oon nähny missä se vaalea rumpali näpsyttää Janin nänneröistä kesken haastattelun

Kyllä nuo kaikki mainitut nännivideot täältä ketjusta löytyy. Ei mulla ainakaan ole tallessa linkkejä niihin, saati että muistaisin millä sivulla. Itse muen ketjusta kaikko viestit, joten ei mene ohi yksikään video. Jos olet omistautunut Bojanisti/Janisti, jaksat kyllä pakittaa sen 50 sivua ja katsoa linkit. Kyllä niissä mun laittamissa ainakin on viestikentässä selvästi kerrottu, mitä linkin takaa löytyy. Tsemppiä arkeologiaan, jos joku ei nyt osaa heti linkata uusiksi.

Vierailija
38185/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli jos K menee B:n vanhemmille yöksi, saavatko he nukkua samassa huoneessa, jos vanhemmat ovat niin konservatiivisia mitä joku arveli? Vai eri makkarit ja sit hipsitään yöllä toisen luokse salaa peittoa heiluttaan?

Ja K painaa B:n suulle käden, kun .....köhöm työntyy sisään takaapäin (ööö siis ovesta ...) ja vaikka on lutrattu lotioneilla ja voitella, B on tiukkaakin tiukempi (ööö siis säännöissä!) ja K:lla on vaikeuksia päästä perille asti (ööö... B:n ajatuksista?) ja sänky natisee ja nitisee ja hiki nousee kummankin iholle. Toisella kädellä K tarttuu B:n hiuksista tukistaen niitä kevyesti ja sitten vähän kovemmin, niin että B:n pää heilahtaa taaksepäin, ja sitten yhä rajummin mitä rajummaksi käy itse akti (ööö...?) .... Kopotikopoti ...

Ootko sama ihminen joka tonne aiemmin kirjotti et häntä panettaa koko ajan? :D

Mä en ole kumpikaan näistä kommentoijista mutta täällä kans yks ketä panettaa ihan koko ajan. Mulla onneksi mies, taustalla pitempi haluttomuusjakso. Enpä olisi etukäteen arvannut mikä lääke auttaa haluttomuuteen. Nyt vaan on ollut paha kun AO3 on ollut pois pelistä 😀

Sama. Hyvin vahva sama. 🙈

Ja sama täälläkin. Mitä meille tapahtuuuu? 😂

Vierailija
38186/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulette, jos JO:n pojat joskus tekee K:lle possujunan, niin tuleeko viimeisen possun paikasta kinaa vai antaako muut sen paikan suosiolla B:lle? 😃

Kyllä kai se B sen paikan ottaa.

Voisi ottaa opikseen edellisestä kohusta ja antaa sen paikan jollekin toiselle😄

Mutta kenelle ja oisko sit kuitenkin mustis? Ja olis varmaan vaikea pitää ilmeensä kurissa😊

Minusta possujuna on lähtökohtaisesti niin nolo, että siinä pitäisi käyttää vain neutraalisti tanssijoita. Haluaako B kuulla koko possujunasta viime hälyn jälkeen.

Miten possujuna on nolo, jos B lataa nettiin videoita itsestään hieromassa omia nännejään ja samalla nuolemassa ekstaasissa huuliaan? Tai videot, missä Jan hieroo B:n nänniä kesken haastattelun? Ei B ole mikään Impi Umpilampi.

Semmosen videon kyllä oon nähny missä se vaalea rumpali näpsyttää Janin nänneröistä kesken haastattelun

Kyllä nuo kaikki mainitut nännivideot täältä ketjusta löytyy. Ei mulla ainakaan ole tallessa linkkejä niihin, saati että muistaisin millä sivulla. Itse muen ketjusta kaikko viestit, joten ei mene ohi yksikään video. Jos olet omistautunut Bojanisti/Janisti, jaksat kyllä pakittaa sen 50 sivua ja katsoa linkit. Kyllä niissä mun laittamissa ainakin on viestikentässä selvästi kerrottu, mitä linkin takaa löytyy. Tsemppiä arkeologiaan, jos joku ei nyt osaa heti linkata uusiksi.

Ja lisään vielä, että en ees tiedä tarkoititko ettet ole nähnyt niitä. Ja huomaan, että tuon mun viestin voi lukea vttumaiseen sävyyn, pahoittelut, jos siltä vaikuttaa. Ps. Ei mua haittaa, jos samat linkit tulee yhä uudelleen. Love you all.

Vierailija
38187/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko vielä keikoille menossa? K:n tai JO:n?

Vierailija
38188/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13.-17.8. pidetty molemmilla vapaana pitkän aikaa(?). K voisi mennä mukavien Lapin tuliaisten kanssa Rovaniemeltä...

Toivottavasti keikoista sopivilla henkilöillä

on tiedossa, että pitäisi jättää Slovenian reissulle tilaa. Jos oikeasti tahtoa on molemmilla, pakkohan tapaamisen on jossain välissä onnistua. Mutta siinä on se JOS.

Meille se voi tuntua "pakkohan sen on tapahtua", mutta heille se voi olla vain kasuaali "käyn moikkaas frendii"

Niin siis jos tahtoa on. Mutta jos ei ole. Niin paljon tapahtuu molemmille koko ajan, että voi viisuviikot unohtua.

Vierailija
38189/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vielä keikoille menossa? K:n tai JO:n?

K ainakin 2.8 Kaivohuoneella, Jokereiden kahdelle keikalle myös.

Vierailija
38190/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janista vielä. Oma Jan-inhoni syntyy kuvista, jotka ovat niitä, mitä esim Bojantokris ig-tilillä on nyt julkaistuna storyissa (2 kuvasarjaa, joissa on bändi miinus Bojan istumassasohvalla, 3 kuvaa päällekkäin, varsinkin näistä jälkimmäisen keskimmäinen kuva, nyt 16h sitten). En voi ymmärtää, kenen mielestä näky on seksikäs.

What... Todellakin on seksikäs näky. Katsoin kuvasarjan, jota tarkoitit. Upea kuin mikä.

Olematon leuan alue, kasvot kuin vesipisara, ei nyt mikään laatikkoleuka tartte olla mutta toi pään muoto noissa kuvissa ei kyllä iske.

WHAAAT. Vesipisara? Janillahan on vahva leuka, enemmän "laatikko" luin vesipisara. Tarkoitatko leuan kärjen muotoa? Laatikkoleuka ei tarkoita leuan kärkeä vaan veistoksellisia leukaperiä.

Vierailija
38191/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. täällä löytyy Janin nännin hiplausta niille jotka kaipailee https://www.instagram.com/p/Cuc3QdfJO10/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kellä on samanlainen kimalluspaita kuin K:lla?

Vierailija
38192/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli jos K menee B:n vanhemmille yöksi, saavatko he nukkua samassa huoneessa, jos vanhemmat ovat niin konservatiivisia mitä joku arveli? Vai eri makkarit ja sit hipsitään yöllä toisen luokse salaa peittoa heiluttaan?

Ja K painaa B:n suulle käden, kun .....köhöm työntyy sisään takaapäin (ööö siis ovesta ...) ja vaikka on lutrattu lotioneilla ja voitella, B on tiukkaakin tiukempi (ööö siis säännöissä!) ja K:lla on vaikeuksia päästä perille asti (ööö... B:n ajatuksista?) ja sänky natisee ja nitisee ja hiki nousee kummankin iholle. Toisella kädellä K tarttuu B:n hiuksista tukistaen niitä kevyesti ja sitten vähän kovemmin, niin että B:n pää heilahtaa taaksepäin, ja sitten yhä rajummin mitä rajummaksi käy itse akti (ööö...?) .... Kopotikopoti ...

Mä en ole kumpikaan näistä kommentoijista mutta täällä kans yks ketä panettaa ihan koko ajan. Mulla onneksi mies, taustalla pitempi haluttomuusjakso. Enpä olisi etukäteen arvannut mikä lääke auttaa haluttomuuteen. Nyt vaan on ollut paha kun AO3 on ollut pois pelistä 😀

Tuomio on kova, me joudutaan horny jailiin! Tosin vanginvartijoina toimivat Bojan ja Käärijä. Tuhmasti jos käyttäytyy, niin laitetaan käsirautoihin jolloin Bojan & Käärijä pääsevät pamputtamaan... toisiaan.

Anteeksi, poistun nauraen takavasemmalle 😂

Vierailija
38193/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38194/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenationiin tullut näkyviin K Euroopan turneen liput PAITSI puuttuu Berliini ja Munchen. Onko teillä havaintoja, onko nämä liput jossain muussa palvelussa vai miksiköhän puuttuvat tuolta? (Joo tiedän että oon malttamaton, mutta kun just näitä oisin kytiksellä ja oon jokerien lippujen nälkäpelissä jo valmiiksi traumatisoitunut 😅)

Vierailija
38195/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu oon.

Huh.

Ja oon myös se joka eilen pisti et kokoajan syntisiä ajatuksia ja joku kysy et millasia. No tällaisia. 🙄

Vierailija
38196/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. täällä löytyy Janin nännin hiplausta niille jotka kaipailee https://www.instagram.com/p/Cuc3QdfJO10/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kellä on samanlainen kimalluspaita kuin K:lla?

Bojanilla :)

Vierailija
38197/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkareilta kuvia 🔥

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722551331755261952/from-aitoon-kirk…

Kiitos! On se niin karismaattinen :)

Vierailija
38198/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on baby kyllä melko hantuusin näköinen viime postauksessaan 🤣 Ihana 🤣

Ihanasti näkyy babyn upea amorinkaari tuossa kuvassa. Niin kaunis suu... mmmh. Kutsuu nuolemaan kaarta.

Ei saakeli mitkä mourujaiset täällä tänään on, menen kylmään suihkuun!!

Löppäsuu, tommoset falskaa suudellessa. Ei sytytä.

Eikä ku ihan hiton ihana suu ja huulet!!!! Apua mikä kuva taas....

Vierailija
38199/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomio on kova, me joudutaan horny jailiin! Tosin vanginvartijoina toimivat Bojan ja Käärijä. Tuhmasti jos käyttäytyy, niin laitetaan käsirautoihin jolloin Bojan & Käärijä pääsevät pamputtamaan... toisiaan.

Anteeksi, poistun nauraen takavasemmalle 😂

Iiiiikssss 🥵

Vierailija
38200/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janista vielä. Oma Jan-inhoni syntyy kuvista, jotka ovat niitä, mitä esim Bojantokris ig-tilillä on nyt julkaistuna storyissa (2 kuvasarjaa, joissa on bändi miinus Bojan istumassasohvalla, 3 kuvaa päällekkäin, varsinkin näistä jälkimmäisen keskimmäinen kuva, nyt 16h sitten). En voi ymmärtää, kenen mielestä näky on seksikäs.

What... Todellakin on seksikäs näky. Katsoin kuvasarjan, jota tarkoitit. Upea kuin mikä.

Olematon leuan alue, kasvot kuin vesipisara, ei nyt mikään laatikkoleuka tartte olla mutta toi pään muoto noissa kuvissa ei kyllä iske.

Palstalla on uusi jankkaaja; Jan on yök jankkaaja.

Onko tää se sama tyyppi, joka eilen servasi mm. Krisin perseen?

Taatusti. Janillaki on nyt sitten ritvaleuka.

Ketju on lukittu.