Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Noa puhuu mahdollisista vieraistaan sen bolerokuvan bolero päällään 👀
https://vm.tiktok.com/ZGJ4PUvDS/
Ei jaksa näitä Noa-jankkaajia
Vierailija kirjoitti:
13.-17.8. pidetty molemmilla vapaana pitkän aikaa(?). K voisi mennä mukavien Lapin tuliaisten kanssa Rovaniemeltä...
Toivottavasti keikoista sopivilla henkilöillä
on tiedossa, että pitäisi jättää Slovenian reissulle tilaa. Jos oikeasti tahtoa on molemmilla, pakkohan tapaamisen on jossain välissä onnistua. Mutta siinä on se JOS.
Tuossa uusimmassa stoorissa Bojanilla punanen paita ja punanen lippis väärinpäin. Näyttää niin söpöltä! Laittas nyt kunnon kuvan tuosta lookista!🔥
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4PUvDS/
K tämän uskotaan olevan. Bye bye Tavastia syyskuussa. Kyllä heittää kohtalo kapuloita rattaisiin. Ja K uran kannalta olisi niin hieno tilaisuus mutta shippaajaa korventaa ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13.-17.8. pidetty molemmilla vapaana pitkän aikaa(?). K voisi mennä mukavien Lapin tuliaisten kanssa Rovaniemeltä...
Toivottavasti keikoista sopivilla henkilöillä
on tiedossa, että pitäisi jättää Slovenian reissulle tilaa. Jos oikeasti tahtoa on molemmilla, pakkohan tapaamisen on jossain välissä onnistua. Mutta siinä on se JOS.
Meille se voi tuntua "pakkohan sen on tapahtua", mutta heille se voi olla vain kasuaali "käyn moikkaas frendii"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli jos K menee B:n vanhemmille yöksi, saavatko he nukkua samassa huoneessa, jos vanhemmat ovat niin konservatiivisia mitä joku arveli? Vai eri makkarit ja sit hipsitään yöllä toisen luokse salaa peittoa heiluttaan?
Ja K painaa B:n suulle käden, kun .....köhöm työntyy sisään takaapäin (ööö siis ovesta ...) ja vaikka on lutrattu lotioneilla ja voitella, B on tiukkaakin tiukempi (ööö siis säännöissä!) ja K:lla on vaikeuksia päästä perille asti (ööö... B:n ajatuksista?) ja sänky natisee ja nitisee ja hiki nousee kummankin iholle. Toisella kädellä K tarttuu B:n hiuksista tukistaen niitä kevyesti ja sitten vähän kovemmin, niin että B:n pää heilahtaa taaksepäin, ja sitten yhä rajummin mitä rajummaksi käy itse akti (ööö...?) .... Kopotikopoti ...
Ootko sama ihminen joka tonne aiemmin kirjotti et häntä panettaa koko ajan? :D
Mä en ole kumpikaan näistä kommentoijista mutta täällä kans yks ketä panettaa ihan koko ajan. Mulla onneksi mies, taustalla pitempi haluttomuusjakso. Enpä olisi etukäteen arvannut mikä lääke auttaa haluttomuuteen. Nyt vaan on ollut paha kun AO3 on ollut pois pelistä 😀
Sama. Hyvin vahva sama. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4PUvDS/K tämän uskotaan olevan. Bye bye Tavastia syyskuussa. Kyllä heittää kohtalo kapuloita rattaisiin. Ja K uran kannalta olisi niin hieno tilaisuus mutta shippaajaa korventaa ajoitus.
Minä laitoin tuon linkin, en ankeuttaakseni yms. Tuo vain pompahti silmille, ja en ollut nähnyt aiemmin. Pisti myös tuo bolero silmään, kun siitä mainittiin sen kuvan julkaisun yhteydessä. Minulla ei ole mielipidettä K:n Israelin vierailun todennäköisyydestä (paitsi että ehkä hankala toteuttaa teknisten ongelmien vuoksi). Tuo klippi on ehkä tehty juuri huhujen ja hypen kasvattamiseksi. En tiedääää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jesse vaan on niin symppis K:n kanssa!
https://www.tumblr.com/hirunoka/722539949457571840/jesse-voss-appreciat…
Sopii niin hyvin K Jessen kainaloon! Ja myönnän niin fanittavani K:ta pidempien miesten kanssa 😍
Pitkien miesten kainaloon vaan, mutta B:n kainalo on kyllä kaikkein paras 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on niin symppis fanien kanssa 🥹
Ihana noiden lasten kanssa
Kuka tuo kapteeni oli Mic Macissä? 😂
No se on ihan selkeesti tämän shippauslaivan kapteeni 😂🚢
Vierailija kirjoitti:
Onkos hyviä lahjaideoita K:n ja JO:n keikoille?
K:lle tämmönen mutta vihreänä 💚
https://tise-static.telenorcdn.net/63bfd086430558f18bebc880/image1/e865…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4PUvDS/K tämän uskotaan olevan. Bye bye Tavastia syyskuussa. Kyllä heittää kohtalo kapuloita rattaisiin. Ja K uran kannalta olisi niin hieno tilaisuus mutta shippaajaa korventaa ajoitus.
Minä laitoin tuon linkin, en ankeuttaakseni yms. Tuo vain pompahti silmille, ja en ollut nähnyt aiemmin. Pisti myös tuo bolero silmään, kun siitä mainittiin sen kuvan julkaisun yhteydessä. Minulla ei ole mielipidettä K:n Israelin vierailun todennäköisyydestä (paitsi että ehkä hankala toteuttaa teknisten ongelmien vuoksi). Tuo klippi on ehkä tehty juuri huhujen ja hypen kasvattamiseksi. En tiedääää
No onhan siitä vierailusta puhuttu ja edelleen näköjään puhutaan. Aiemmin oli vain huhu mutta nyt Noa vahvistaa asian. Voihan se "joku" olla ööm vaikka Luke mutta epäilen vahvasti. Kuka muu viisuista olisi tarpeeksi iso stara Noan rinnalle? Ja Lor**ia ei varmana halua sinne viemään tähteyttä itsestään.
Joku kommentoija muuten dissasi K:ta tuossa yhteydessä ja heti nousi kiukku ja puolustuskannalla olo esiin. Mitvit, K:lla todella on lavakarismaa ja osaamista joten hiljaa siellä takarivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli jos K menee B:n vanhemmille yöksi, saavatko he nukkua samassa huoneessa, jos vanhemmat ovat niin konservatiivisia mitä joku arveli? Vai eri makkarit ja sit hipsitään yöllä toisen luokse salaa peittoa heiluttaan?
Ja K painaa B:n suulle käden, kun .....köhöm työntyy sisään takaapäin (ööö siis ovesta ...) ja vaikka on lutrattu lotioneilla ja voitella, B on tiukkaakin tiukempi (ööö siis säännöissä!) ja K:lla on vaikeuksia päästä perille asti (ööö... B:n ajatuksista?) ja sänky natisee ja nitisee ja hiki nousee kummankin iholle. Toisella kädellä K tarttuu B:n hiuksista tukistaen niitä kevyesti ja sitten vähän kovemmin, niin että B:n pää heilahtaa taaksepäin, ja sitten yhä rajummin mitä rajummaksi käy itse akti (ööö...?) .... Kopotikopoti ...
Ootko sama ihminen joka tonne aiemmin kirjotti et häntä panettaa koko ajan? :D
Mä en ole kumpikaan näistä kommentoijista mutta täällä kans yks ketä panettaa ihan koko ajan. Mulla onneksi mies, taustalla pitempi haluttomuusjakso. Enpä olisi etukäteen arvannut mikä lääke auttaa haluttomuuteen. Nyt vaan on ollut paha kun AO3 on ollut pois pelistä 😀
Sama. Hyvin vahva sama. 🙈
Juu oon.
Huh.
Nyt on baby kyllä melko hantuusin näköinen viime postauksessaan 🤣 Ihana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan siitä vierailusta puhuttu ja edelleen näköjään puhutaan. Aiemmin oli vain huhu mutta nyt Noa vahvistaa asian. Voihan se "joku" olla ööm vaikka Luke mutta epäilen vahvasti. Kuka muu viisuista olisi tarpeeksi iso stara Noan rinnalle? Ja Lor**ia ei varmana halua sinne viemään tähteyttä itsestään.
Joku kommentoija muuten dissasi K:ta tuossa yhteydessä ja heti nousi kiukku ja puolustuskannalla olo esiin. Mitvit, K:lla todella on lavakarismaa ja osaamista joten hiljaa siellä takarivissä.
Niinpä... K:ta kyllä hypetettiin eniten viisujen aikana.. Ja alessandra on myös toinen vaihtoehto :) En pistäisi pahakseni, jos saisimme K/A materiaalia vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K sanonut, että teknisiä vaikeuksia ja Noa sen jälkeen ilmoittanut lisäkonsertista, joka järjestetään vasta Jokereiden suomessaolon jälkeen. Joten ehtii kyllä vaikka molemmille vallan mainiosti.
Me tarvitsemme jotain uutta materiaalia nyt analyysiin! Hip hop pojat!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa peittää Bieber-tukalla nappisilmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti näkyy babyn upea amorinkaari tuossa kuvassa. Niin kaunis suu... mmmh. Kutsuu nuolemaan kaarta.
Ei saakeli mitkä mourujaiset täällä tänään on, menen kylmään suihkuun!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K sanonut, että teknisiä vaikeuksia ja Noa sen jälkeen ilmoittanut lisäkonsertista, joka järjestetään vasta Jokereiden suomessaolon jälkeen. Joten ehtii kyllä vaikka molemmille vallan mainiosti.
Joo Tavastialle ihan saletisti kerkeis, tuskin muille oli ees menossa.
Mites niitä lentoja lähtee Rovaniemeltä ;)