Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on monessa haastattelussa hehkuttanut Monika Liuta ja Sentimentaita (kuinka tämä on hänen kaikkien aikojen viisusuosikki ja että hänen kanssa menisi naimisiin) ja muut jokerit on vähän kiusoitellutkin tästä viisuihastuksesta
Eli Jan tykkää Monika nimisistä naisista. Nyt joukolla vaihtamaan nimeä.😂 Bojanin suosikki on Molitva, mutta muiden suosikit multa on mennyt ohi. Onko jollain tallessa tätä haastattelua?
Mulla on nyt tylsä päivä joten etsin nämä twitteristä.
Jan https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621200250106007556
Nace https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621197024593956864
Kris https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621202849186168834
Jure https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621199261152034822
Bojan https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621201752593780737
Noissa on vähän muutakin ja Bojanin heikoksi kohdaksi mainitaan Noa Kirel. Just just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janista vielä. Oma Jan-inhoni syntyy kuvista, jotka ovat niitä, mitä esim Bojantokris ig-tilillä on nyt julkaistuna storyissa (2 kuvasarjaa, joissa on bändi miinus Bojan istumassasohvalla, 3 kuvaa päällekkäin, varsinkin näistä jälkimmäisen keskimmäinen kuva, nyt 16h sitten). En voi ymmärtää, kenen mielestä näky on seksikäs.
What... Todellakin on seksikäs näky. Katsoin kuvasarjan, jota tarkoitit. Upea kuin mikä.
Olematon leuan alue, kasvot kuin vesipisara, ei nyt mikään laatikkoleuka tartte olla mutta toi pään muoto noissa kuvissa ei kyllä iske.
Palstalla on uusi jankkaaja; Jan on yök jankkaaja.
Se on joku kademielinen taviksen näkönen janne, jouta on kolmetoista tusinassa. Eilenki sen viimiset sanat oli, ettei meistä kukaan koskaan tule saamaan jania tai bojania itselleen (paitsi tässä se oli 150 % oikeassa).
Älä koskaan aliarvioi viisugayta.💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välirikko, jossa somekommentteja jaetaan edelleen tyyppien läheisille, Käärijä esittelee somessa Bojan-kylttiä (ja vastasi fanille, että pussaa Bojania, jos viesti ei ollut feikki), Bojan viestittelee K:lle Serbia-festareilla soitetuista K:n biiseistä sekä fanin K-tatskasta, Krisillä Kärtsä-paita jne?
Mitenkähän tuo pusu edes onnistuisi? Pelkkä b silmänisku Tavastialla sai k kihertämään kuin koulutyttö.
Mahtavaa draamaa syntyy taas, kun K pyörtyy lavalla.
Bojanin ei ainakaan kannata ryhtyä elvyttämään.
Bojan tarttuisi heti ronskilla Heimlich-otteella K:sta.
Vierailija kirjoitti:
Onkos hyviä lahjaideoita K:n ja JO:n keikoille?
Jollain ulkkis-fanilla on aika rohkeita lahjaideoita...😅🔥
https://www.tumblr.com/lintubintu/722538670559756288/can-someone-give-a…
Kyllä tuo Jesse vaan on niin symppis K:n kanssa!
https://www.tumblr.com/hirunoka/722539949457571840/jesse-voss-appreciat…
Tämä löytyi samalla ja en ollut itse ennen nähnyt aiemmin. Jo maaliskuussa oli että everything reminds me of him. Tuolloin eivät olleet vielä tavanneetkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on monessa haastattelussa hehkuttanut Monika Liuta ja Sentimentaita (kuinka tämä on hänen kaikkien aikojen viisusuosikki ja että hänen kanssa menisi naimisiin) ja muut jokerit on vähän kiusoitellutkin tästä viisuihastuksesta
Eli Jan tykkää Monika nimisistä naisista. Nyt joukolla vaihtamaan nimeä.😂 Bojanin suosikki on Molitva, mutta muiden suosikit multa on mennyt ohi. Onko jollain tallessa tätä haastattelua?
Mulla on nyt tylsä päivä joten etsin nämä twitteristä.
Jan https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621200250106007556
Nace https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621197024593956864
Kris https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621202849186168834
Jure https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621199261152034822
Bojan https://twitter.com/JokerOutBand/status/1621201752593780737
Noissa on vähän muutakin ja Bojanin heikoksi kohdaksi mainitaan Noa Kirel. Just just.
Tuolloin helmikuun alussa varmaan ollukin vielä Noa, mut sit tulikin pottatukka Suomesta joka vei jalat alta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän mustavalkokuvista !
https://www.instagram.com/reel/CujTLwegso8/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Muistan kuinka tätäkin kuvaa anelin täällä joku aika sitten.
Ja no, saumahan se.
Ei mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janista vielä. Oma Jan-inhoni syntyy kuvista, jotka ovat niitä, mitä esim Bojantokris ig-tilillä on nyt julkaistuna storyissa (2 kuvasarjaa, joissa on bändi miinus Bojan istumassasohvalla, 3 kuvaa päällekkäin, varsinkin näistä jälkimmäisen keskimmäinen kuva, nyt 16h sitten). En voi ymmärtää, kenen mielestä näky on seksikäs.
What... Todellakin on seksikäs näky. Katsoin kuvasarjan, jota tarkoitit. Upea kuin mikä.
Olematon leuan alue, kasvot kuin vesipisara, ei nyt mikään laatikkoleuka tartte olla mutta toi pään muoto noissa kuvissa ei kyllä iske.
Mietin että onkohan Jan-kuumottelijat myös Johnny Depp -faneja? Minusta heissä on jotain samaa, sellaista erikoista luihua karismaa joka ei itseeni iske myöskään mutta tunnistan sen. Mutta se kuva jossa Janilla oli kunnon parta ja tukka pidempi ja ylhäällä nutturalla ja puhui matalalla äänellään erotiikasta sai jotain käsittämätöntä aikaan mussa. Siis o m g. Eli on siinä tyypissä jotain mutta nyt vetää tyylinsä niin erikoiseksi että ei ole mun teekupposeni myöskään. Vähän kurja analysoida tosin mun mielestä jotain kasvojen rakennetta negatiivisesti kun eihän sille kukaan mitään voi. Kiva että kaikille jotain tässä saagassa eikö..
Johnny Depp ei vetoa minuun, mutta Jan taas.🥵
Vierailija kirjoitti:
Sopii niin hyvin K Jessen kainaloon! Ja myönnän niin fanittavani K:ta pidempien miesten kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että onkohan Jan-kuumottelijat myös Johnny Depp -faneja? Minusta heissä on jotain samaa, sellaista erikoista luihua karismaa joka ei itseeni iske myöskään mutta tunnistan sen. Mutta se kuva jossa Janilla oli kunnon parta ja tukka pidempi ja ylhäällä nutturalla ja puhui matalalla äänellään erotiikasta sai jotain käsittämätöntä aikaan mussa. Siis o m g. Eli on siinä tyypissä jotain mutta nyt vetää tyylinsä niin erikoiseksi että ei ole mun teekupposeni myöskään. Vähän kurja analysoida tosin mun mielestä jotain kasvojen rakennetta negatiivisesti kun eihän sille kukaan mitään voi. Kiva että kaikille jotain tässä saagassa eikö..
Olen nuoruudessani fanittanut Johnnya, mutta Janista en tykkää. Jokereista vetoavat eniten Bojan ja kasvoistaan Kris. En näe näissä kahdessa Jiissä mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.
Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :)
Mutta sitten mysteeri on edelleen olemassa. Miksi miksi otettu käyttöön sopimus julkisten hellyydenosoitusten lopettamisesta? Oliko sittenkin tumbrl-sisältö syynä? Vai onko vielä muita vaihtoehtoja?
Luulen, että tämä shippaus/hidastusvideot/spekulaatiot riittivät siihen.. B liitettiin enemmän K:hon kuin JO:hon, mikä ei ole hyväksi pitkällä aikavälillä. e ovat ammattilaisia kuitenkin
Vaikka media kohteli aika kiltisti kaksikkoa, B:n somen kommenttiosio täyttyi vain ja ainoastaan K:sta. Ei hyvä pidemmän päälle oman uran kannalta ja varmaan ahdistavaakin, ja onhan se tilanne siellä nyt jo paljon rauhoittunutkin.
Minusta tuntuu että Bojan on vain niin kiltti herrasmies, ettei halua flirttailun jatkuvan, koska tuntee nyt tyttiksen ja viettänyt tämän kanssa aikaa. Bojan se vaan osaa olla ihana.
Mites sen paluuviisumin kanssa?
Kynnet reelseissä ovat muuten hävinneet samoin kuin julkiset hellyydenosoitukset. Mitä tästä voimme päätellä?
Pistetty mäelle.
Olin missannut tämän adoptiohomman. :) https://www.tumblr.com/lintubintu/722489562177388544?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Oi kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.
Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :)
Mutta sitten mysteeri on edelleen olemassa. Miksi miksi otettu käyttöön sopimus julkisten hellyydenosoitusten lopettamisesta? Oliko sittenkin tumbrl-sisältö syynä? Vai onko vielä muita vaihtoehtoja?
Luulen, että tämä shippaus/hidastusvideot/spekulaatiot riittivät siihen.. B liitettiin enemmän K:hon kuin JO:hon, mikä ei ole hyväksi pitkällä aikavälillä. e ovat ammattilaisia kuitenkin
Vaikka media kohteli aika kiltisti kaksikkoa, B:n somen kommenttiosio täyttyi vain ja ainoastaan K:sta. Ei hyvä pidemmän päälle oman uran kannalta ja varmaan ahdistavaakin, ja onhan se tilanne siellä nyt jo paljon rauhoittunutkin.
Minusta tuntuu että Bojan on vain niin kiltti herrasmies, ettei halua flirttailun jatkuvan, koska tuntee nyt tyttiksen ja viettänyt tämän kanssa aikaa. Bojan se vaan osaa olla ihana.
Kynnet reelseissä ovat muuten hävinneet samoin kuin julkiset hellyydenosoitukset. Mitä tästä voimme päätellä?
Luulen et kynnet reelsseistä pistetty toistaiseksi tauolle koska niistä tullut liikaa ihmettelyä kommenteissa. Eiköhän ne taustalla hääri
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyi samalla ja en ollut itse ennen nähnyt aiemmin. Jo maaliskuussa oli että everything reminds me of him. Tuolloin eivät olleet vielä tavanneetkaan?
Eikö siinä aikajanavideossa ollut kolme Jokereiden Käärijä-twiittiä ennen tapaamista ja tämä ei minusta ollut, joten niitä on melkoinen määrä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii niin hyvin K Jessen kainaloon! Ja myönnän niin fanittavani K:ta pidempien miesten kanssa 😍
Joo samaa mieltä, sopii ku nakutettu Jessen kainaloon, kuin luotu siihen. Ne halit on kans niin söpöjä kun K niin paljon pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen et kynnet reelsseistä pistetty toistaiseksi tauolle koska niistä tullut liikaa ihmettelyä kommenteissa. Eiköhän ne taustalla hääri
Mä taas luulen että on tullu suoraa (eikä ehkä mitään kivaa) viestiä asianosaisille. Osa faneista on niin fanaattisia nykyisin. 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetty mäelle.
Ovat varmaan vaan oppineet pitämään gf piilossa.
En usko välirikkoon, ennemmin uskon että meno alkoi käydä sen verran hurjaksi lehdistössä ja fandomissa, että yhteistuumissa päättivät vähentää julkista yhteydenpitoa kunnes ihmiset vähän rauhoittuvat. Lisäksi voi olla artistille aika kuluttavaa, että jatkuvasti kytketään toiseen artistiin, Bojan ja Jere eivät voineet tehdä yhtäkään keikkaa tai haastista ilman että toinen tulee jollain tavalla puheeksi. Ihan sama miten hyvä kaveri, ihan varmasti voi alkaa käydä rasittavaksi jossain vaiheessa