Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38061/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestin et ao3 sivusto on poissa pelistä ja et P u t i n kaapannut fanficit ... Ei menny läpi.

Oho kaapannut oikein, sekö niitä nyt Kremlissä yksin sitte lukee?

Sitten ainakin olisi kohta pois vallasta, koska turvallisuuspalvelun kaikki strategiset kokoukset olis alta aikayksikön muuttunu "h*tler suuttuu" -tyyliseks raivokkaaks BK spekuloinniksi joissa korkea-arvoiset upseerit paniikissa yrittää selittää presidentille että emme löytäneet enempää tiedustelutietoa.

Jos ne ottaa meidät kiinni ja heittää tyrmään. Kuulusteluissa sitten tenttaavat, että oletko katsonut K&B videoita, kuvia jne. Omistatko niihin liittyvää materiaalia.

Huh 😅 Siellä kaikki mammat punaisina hihittelis kahleissa. Osais jokaisen hidastuksen ulkoa etu-ja takaperin.

Vierailija
38062/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.

Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :) 

Mutta sitten mysteeri on edelleen olemassa. Miksi miksi otettu käyttöön sopimus julkisten hellyydenosoitusten lopettamisesta? Oliko sittenkin tumbrl-sisältö syynä? Vai onko vielä muita vaihtoehtoja? 

Luulen, että tämä shippaus/hidastusvideot/spekulaatiot riittivät siihen.. B liitettiin enemmän K:hon kuin JO:hon, mikä ei ole hyväksi pitkällä aikavälillä. e ovat ammattilaisia kuitenkin 

Vaikka media kohteli aika kiltisti kaksikkoa, B:n somen kommenttiosio täyttyi vain ja ainoastaan K:sta. Ei hyvä pidemmän päälle oman uran kannalta ja varmaan ahdistavaakin, ja onhan se tilanne siellä nyt jo paljon rauhoittunutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38063/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kävi Sloveniassa ja sanoi että kaikki siellä tiesivät K:n. Twitterissä yksi Sloveniassa käynyt suomalainen kertoi että taksikuski oli heti alkanut tenttaamaan että tykkääkö K naisista vai miehistä. Ei tule olemaan helppoa olla herättämättä huomiota ja olla olematta ihmisten kiinnostuksen kohteena.

Miksi taksikuski kuulostaa vähän, että olisi kiinnostunut K.sta

K voisi ainakin muuntautua blondiksi vierailun ajaksi, vihreät kynnet myös pois ja huppu päähän, niin ei lennolla tunnisteta. Voisivat viettää aikaa jossain siellä vuorilla vaikka kalastamassa, siellä ei paljon ihmisiin varmaan törmää.

Vuorilla kalastamassa? 🤔 *äläsanositä äläsanositä*

Vierailija
38064/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voidaanko palauttaa keskustelu takaisin siihen, mitä tapahtuu kun K yöpyy Bojanin vanhemmilla? Terveisin K yöpyy Bojanin vanhemmilla-jankkaaja.

Minäkään en ole vielä tänään sanonut kertaakaan kuinka taivaallinen Bojan on! Niin niin taivaallinen, ku vaan joku voi olla!

t. Bojan on taivaallinen-jankkaaja

Vierailija
38065/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.

Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :) 

Mutta sitten mysteeri on edelleen olemassa. Miksi miksi otettu käyttöön sopimus julkisten hellyydenosoitusten lopettamisesta? Oliko sittenkin tumbrl-sisältö syynä? Vai onko vielä muita vaihtoehtoja? 

Luulen, että tämä shippaus/hidastusvideot/spekulaatiot riittivät siihen.. B liitettiin enemmän K:hon kuin JO:hon, mikä ei ole hyväksi pitkällä aikavälillä. e ovat ammattilaisia kuitenkin 

Vaikka media kohteli aika kiltisti kaksikkoa, B:n somen kommenttiosio täyttyi vain ja ainoastaan K:sta. Ei hyvä pidemmän päälle oman uran kannalta ja varmaan ahdistavaakin, ja onhan se tilanne siellä nyt jo paljon rauhoittunutkin.

Minusta tuntuu että Bojan on vain niin kiltti herrasmies, ettei halua flirttailun jatkuvan, koska tuntee nyt tyttiksen ja viettänyt tämän kanssa aikaa. Bojan se vaan osaa olla ihana.

Vierailija
38066/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välirikko, jossa somekommentteja jaetaan edelleen tyyppien läheisille, Käärijä esittelee somessa Bojan-kylttiä (ja vastasi fanille, että pussaa Bojania, jos viesti ei ollut feikki), Bojan viestittelee K:lle Serbia-festareilla soitetuista K:n biiseistä sekä fanin K-tatskasta, Krisillä Kärtsä-paita jne?

Mitenkähän tuo pusu edes onnistuisi? Pelkkä b silmänisku Tavastialla sai k kihertämään kuin koulutyttö.

Ja lippuvideossa pelkkä feikkipussailu sai K:n pasmat ihan sekaisin ja hän sairastui änkytystautiin.

Rakastan sitä videota, molempien ilmeitä siinä. 🌹🌹

Vierailija
38067/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä juttu muuten että Jan tykkää Erika Vikmanin tyyppisitä naisista?

Jan katseli yksi ilta kännykästään Erika Wikmanin kuvia.

Whaaat? Pics or didn't happen.

Huoh... HUUMORIA

Joo, tajusin sitten. Kaikkeen sitä menee lankaan.

Vierailija
38068/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt jo aikoja sitten että vaikka joku näistä ei ole mieleeni niin en silti kirjoita tänne mitään negatiivista sellaisista asioista joita ei voi (ainakaan helposti) muuttaa. Jatkan vaan eteenpäin peukuttamatta ja annan muiden jatkaa kuolaamista. Kaikki fyysisiä ominaisuuksia koskevat haukkumiset on vaan töykeää. 

Vierailija
38069/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän mustavalkokuvista !

https://www.instagram.com/reel/CujTLwegso8/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Muistan kuinka tätäkin kuvaa anelin täällä joku aika sitten.

Ja no, saumahan se.

Koko ompelutyyny!!😳

Vierailija
38070/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän et siinä missä Janille on siunaantunut etumusta, nii se on ilmeisesti otettu leuasta pois. Siks sillä pitää olla karvaa siinä (siis ei "siinä" vaan leuassa). En oo mikään jankkaaja, vaan ehta kärtsä-jan-kris-bojansexuaali.

Vierailija
38071/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että Bojan on vain niin kiltti herrasmies, ettei halua flirttailun jatkuvan, koska tuntee nyt tyttiksen ja viettänyt tämän kanssa aikaa. Bojan se vaan osaa olla ihana.

Mites sen paluuviisumin kanssa?

Vierailija
38072/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voidaanko palauttaa keskustelu takaisin siihen, mitä tapahtuu kun K yöpyy Bojanin vanhemmilla? Terveisin K yöpyy Bojanin vanhemmilla-jankkaaja.

Minäkään en ole vielä tänään sanonut kertaakaan kuinka taivaallinen Bojan on! Niin niin taivaallinen, ku vaan joku voi olla!

Kannatan tätä jankkausta aina ja kaikkialla. Oi niitä aikoja, kun olin vielä ainoa bojan-jankkaaja. Täytyy aina välillä muistuttaa, että mä olin se eka.

T. Mä olin se eka bojanisti -jankkaaja

Vierailija
38073/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen päättänyt jo aikoja sitten että vaikka joku näistä ei ole mieleeni niin en silti kirjoita tänne mitään negatiivista sellaisista asioista joita ei voi (ainakaan helposti) muuttaa. Jatkan vaan eteenpäin peukuttamatta ja annan muiden jatkaa kuolaamista. Kaikki fyysisiä ominaisuuksia koskevat haukkumiset on vaan töykeää. 

Mut joskus on vaan pakko. Nostaa kissa pöydälle. Jos on isomunanen tai pienikäsinen tai ritvajalkanen. Tai Joskus ne vaan kuuluu niin olennaisena osana tarinaan et no can do.

Vierailija
38074/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnet reelseissä ovat muuten hävinneet samoin kuin julkiset hellyydenosoitukset. Mitä tästä voimme päätellä?

Vierailija
38075/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt ku laskee 1+1 ja Putsku on vallannu ao3n, tietenki se on evänny paluuviisumin!

Vierailija
38076/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa tarinan, jossa K ja Bojan lukevat naureskellen ääneen fanficcia heistä yhdessä, kunnes juoni menee kuumaksi ja herättää molemmissa erinäisiä tunteita...

Jossain ficcitarinassa missä B yrittää epätoivoisesti (tai luulee että on epätoivoista vaikka ei oikeasti ole) iskeä K:ta Suomessa(?), hän mainitsee jotain fanficeistä ja K on että "Hei luetaan niitä yhdessä!" ja B on että öäööh ei me voida. "Ai miksei?" "No kun ne on niinku ...prnoa." Muistaakseni K on että "Mistä sä voit tietää mitä niissä on, jos et kerran lukenut niitä" ja B on busted. Mutta luin tämän aikaa sitten enkä muista enempää tai mikä ficci oli kyseessä.

Vierailija
38077/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janista vielä. Oma Jan-inhoni syntyy kuvista, jotka ovat niitä, mitä esim Bojantokris ig-tilillä on nyt julkaistuna storyissa (2 kuvasarjaa, joissa on bändi miinus Bojan istumassasohvalla, 3 kuvaa päällekkäin, varsinkin näistä jälkimmäisen keskimmäinen kuva, nyt 16h sitten). En voi ymmärtää, kenen mielestä näky on seksikäs.

What... Todellakin on seksikäs näky. Katsoin kuvasarjan, jota tarkoitit. Upea kuin mikä.

Olematon leuan alue, kasvot kuin vesipisara, ei nyt mikään laatikkoleuka tartte olla mutta toi pään muoto noissa kuvissa ei kyllä iske.

Mietin että onkohan Jan-kuumottelijat myös Johnny Depp -faneja? Minusta heissä on jotain samaa, sellaista erikoista luihua karismaa joka ei itseeni iske myöskään mutta tunnistan sen. Mutta se kuva jossa Janilla oli kunnon parta ja tukka pidempi ja ylhäällä nutturalla ja puhui matalalla äänellään erotiikasta sai jotain käsittämätöntä aikaan mussa. Siis o m g. Eli on siinä tyypissä jotain mutta nyt vetää tyylinsä niin erikoiseksi että ei ole mun teekupposeni myöskään. Vähän kurja analysoida tosin mun mielestä jotain kasvojen rakennetta negatiivisesti kun eihän sille kukaan mitään voi. Kiva että kaikille jotain tässä saagassa eikö..

Vierailija
38078/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tätä jankkausta aina ja kaikkialla. Oi niitä aikoja, kun olin vielä ainoa bojan-jankkaaja. Täytyy aina välillä muistuttaa, että mä olin se eka.

T. Mä olin se eka bojanisti -jankkaaja

Bojan jankkaus taisi alkaa jo silloin UMK-ketjun aikoihin? Voi niitä aikoja...

Vierailija
38079/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt ku laskee 1+1 ja Putsku on vallannu ao3n, tietenki se on evänny paluuviisumin!

Jaiks! Ei ihme että K halusi pitää tyttiksen piilossa. 

Vierailija
38080/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välirikko, jossa somekommentteja jaetaan edelleen tyyppien läheisille, Käärijä esittelee somessa Bojan-kylttiä (ja vastasi fanille, että pussaa Bojania, jos viesti ei ollut feikki), Bojan viestittelee K:lle Serbia-festareilla soitetuista K:n biiseistä sekä fanin K-tatskasta, Krisillä Kärtsä-paita jne?

Mitenkähän tuo pusu edes onnistuisi? Pelkkä b silmänisku Tavastialla sai k kihertämään kuin koulutyttö.

Mahtavaa draamaa syntyy taas, kun K pyörtyy lavalla.

Bojanin ei ainakaan kannata ryhtyä elvyttämään.

Ketju on lukittu.