Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Aloin seuraamaan instassa Jania.🙈 En seuraa muita jäseniä enkä bändiä. Toivottavasti saan joskus synnit anteeksi.😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta kääntyä bojanistista janistiksi kun te laitatte noita Jan-juttuja. 😀
Jan ottaisi itselleen mieluiten Erika Wikmanin tyyppisen naisen.
Eli minut ... 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta kääntyä bojanistista janistiksi kun te laitatte noita Jan-juttuja. 😀
Jan ottaisi itselleen mieluiten Erika Wikmanin tyyppisen naisen.
Älä anna mammoille ideoita, muuten JO keikoilla nähdään lauma Wikman tyyliin stailattuja estrogeeninautoja eturivissä. 😜
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹
No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Onkohan missään käännettynä? Erotiikka on elämäntapa lukee siinä tekstissä. Ehkä LadySLo voisi auttaa jos ei netistä löydy.
Janin ääni.🥵 Ihan sama mulle, että mitä hän puhuu. Se ääni ja katse, huh.
Jan sanomassa "erotika"💥
Ihanat keijun siivet Aitoossa 😍
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722481697905688576/someone-gave-him…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Ongelma tykkäämisessä kuulostaa olevan lähinnä sulla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CufAkoutYKG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Lisää Jania. Mä oon kans mennyt erityisen sekasin hänestä nyt. Ensin oli Bojan, sitten Kris .. ja nyt mennään Jan-junassa (toki rakastan yhä näitä kaikkia ...).
Mä taas mietin, että muuttuuko mun kiinnostuksen kohde kuukautiskierron mukaan. Jostain syystä fanitan eniten Jania aina keskellä kiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin seuraamaan instassa Jania.🙈 En seuraa muita jäseniä enkä bändiä. Toivottavasti saan joskus synnit anteeksi.😈
Mä mietin just pitääkö alkaa seurata sitä valokuvaajaa, Dean Greigeria ... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. Jo ja poikia seuraan jo.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä olleet täällä?
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891
Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354
Ja tasan vuosi sitten.
Kiitos näistä! Ihania, jopa hellyyttäviä ovat. Mustat hiukset on ollut ainakin jo vuosi sitten. Neljän vuoden takaisessa Käärijä näyttää kovin nuorelta, ihan pojalta. On itse asiassa vuotta vanhempi kuin Bojan nyt 💛💚
Ei taida olla ihan mustat hiukset? Mut on kyllä nuoren näköinen. Ja Mikkekin mukana kuvailemassa.
2019 eli ekassa videossa, jossa Käärijä on noin 26 vuotias, on vielä omansa värinen ruskea. Tuossa 2022 eli vuosi sitten (toinen video) on jo selvästi musta tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan muuten Vitaa. Jokereiden yhtä ns. hovikuvajaa.
Vierailija kirjoitti:
onkohan Jere ja salkkareiden johanna yhteyksissä
Onko joku syy miksi olisivat? Sori jos mulla on mennyt jotain tärkeetä ohi.
No alkoihan siellä Aitoossa olla meininkiä viimeistään CCC kohdalla. Alun videot näytti vähän vaisuilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä olleet täällä?
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891
Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354
Ja tasan vuosi sitten.
Omg, katson mykistyneenä. Miten sexy. Näkispä Bojan nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kissojen ja koirien kanssa etsinyt K-spiikeistä kohtia, jotka aiheuttaisivat edes seitinohuen monalisahymyn. Twitterit, tumblirit, Instat..... Etsintä jatkuu edelleen...
Mä oon kai joku ärsyttävä pikku lumihiutale sit, kun toi piiloaggressio ei kohota.
Kannattasko sitten vaan todeta että ei ole sun juttu?
Miten niin? Musa voi olla, sekä shippaus.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas seuraan vain bändiä, en poikia.. saankohan minä anteeksi :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas seuraan vain bändiä, en poikia.. saankohan minä anteeksi :O
Et! Kyllä jotain heistä on seurattava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tällä hetkellä B ei missään nimessä mainitse K:ta tuollaisissa yhteyksissä, varsinkin sen jälkeen millaista Tavastialla oli.
Kiittämätön nulikka. Poistun välittömästi seuraajista.
Tässäpä tämä vanha viestisi. Laitettu 29.6 jos on sama. Googlettamalla löytyi.
onkohan Jere ja salkkareiden johanna yhteyksissä