Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3661/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Arvostatteko pätkääkään a)Käärijää b) Bojania ihmisinä?

2. Ootteko tosissanne?

3. Jos ette oo tosissanne,mitä saatte tällasesta?

Kiinnostaa ihan noin sosiaalitieteiden opiskelijana. Juu ja mielellään jokin muu vastaus, kuin "tää on fictionia"

Kysyt tätä palstalla, vaikka vastaus löytyisi helposti lukemalla oppikirjoja. T: oikeasti kyseistä ainetta opiskellut

Vierailija
3662/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijää ei ole ainakaan seksuaalisesti tyydytetty vielä reissussa, sen näki ja kuuli videoista. Kireä on ku viulun kieli.

Ei naiset osaa ottaa kunnolla suihin. Paitsi minä. Tänäänkin miesystävällä spruittas kovemmalla painella kuin koskaan.

Mut noin pääsääntönä miehet tekee sen paremmin toisilleen, kokemusasiantuntijoina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ei muuten näytä olevan yhtään keikkaa juhannuksena. Onko tulossa juhannushäät tyttiksen kanssa🤔

Se nyt tästä vielä puuttus 😆

Niinku, puolen vuoden seurustelun jälkeen.Voi elämän kevät.Ei kai Kärtsäri mikään ihan pöljä ole.

Voi sitä nopeamminkin yhteen mennä, vaikka muutaman kuukauden tuttavuuden jälkeen😉

Siis naimisiin, ootko ihan fine? Sittenhän Bojan on myös kelpo vävyehdokas.

Vierailija
3664/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuulkaa niin et Kärtsyn kireys ja kärttyisyys kaikkoaa sillä sekunnilla ku se saa Bojanin syliinsä. Tottakai se pyörii sillä kokoajan mielessä, vaikka olis missä Malediiveilla, kaikki se on kuitenkin tapahtunut Bojanin kanssa, oltu lähekkäin, iho ihoa vasten, halailtu, pusuteltu, hyväilty, paijattu ja pidetty hauskaa yhdessä, jaettu huikeita kokemuksia. Siellä ne on kaikki lihasmuistissa hyvänä pidot ja kosketukset ja iho kyllä muistaa. Tulee varmasti uniinkin hänellä vaikka nukkuskin sen platinapimun vieressä.

Vierailija
3665/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sana "venacco" ei menny läpi. Mietin vaan siis et osaakohan se Jeren venacco paremmin kieliä et pärjäävät maailmalla.

Kyllä varmasti Jeren morsian on kaikessa parempi kuin sinä. Varmasti myös todellisuudentajunsa on hänellä tallella, toisin kuin sulla.

Ai oikein morsian. 🤭😆

Vierailija
3666/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satuin törmäämään koosteeseen, jossa oli Jeren ja Alessandran (sen Norjan tytön) parhaita yhteisiä hetkiä. Heillä oli tosi kivaa keskenään, vitsailua ja tönimistä, mutta ei mitään lähellekään mitä Bojanin kanssa. Tuo kooste näytti millaista on kivan kaverin kanssa pitää hauskaa ja Bojan koosteen ovat lähempänä ihastuneen parin. Ja kyllä, sekä Bojan että Jere näyttävät mielellään halailevan kaikki ihmisiä, mutta halailussakin on eroja.

Vierailija
3667/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Arvostatteko pätkääkään a)Käärijää b) Bojania ihmisinä?

2. Ootteko tosissanne?

3. Jos ette oo tosissanne,mitä saatte tällasesta?

Kiinnostaa ihan noin sosiaalitieteiden opiskelijana. Juu ja mielellään jokin muu vastaus, kuin "tää on fictionia"

1.Kyllä. Minusta he ovat molemmat lahjakkaita musiikin ja esiintymisen saralla. He vaikuttavat myös ihmisinä olevan jalat maassa ja arvostan heidän huumorintajuaan, ystävällisyyttään ja kykyään heittäytyä. Ymmärrän, että nämä ovat kuitenkin vain omia mielikuviani, jotka olen tänä keväänä heidän mediaesiintymisistään saanut, enkä tunne heitä oikeasti. Haluan että heillä on oikeus yksityisyyteen. Toivon heille vain hyvää, että he menestyvät toivomillaan tavoilla ja ovat onnellisia.

2.En ole tosissani. Shippaus on mulle eskapismin muoto. Toivoisin, että he olisivat pari, mutta tiedän että he eivät sitä todennäköisesti ole. Ja se on mulle ok. En halua, että heidän läheisiään vedetään tähän mukaan, aletaan arvostella tyttöystäviä tms. K&B ovat itse heittäneet vettä myllyyn lukuisilla hetkillä ja sanoilla, joista on videotallenteet tai somepostaukset. Tiedän, että he leikkivät meidän kanssa ja mä oon mukana mielellään.

3.Elämäniloa, onnea, energiaa tehdä asioita enemmän, ihastumisen kokemusta. Samastun siis siihen, miltä tuntuu olla ihastunut, kun kuvittelen nämä kaksi ihastuneena. Kun näen videoita, jossa he halaavat, suukottavat kaulaa tai nauravat, tunnen iloa heidän puolestaan. Tarinoiden kehittely omassa mielessä tekee minut iloiseksi, välillä se rentouttaa. Se, että voin käyttää mun omaa mielikuvitusta, tuo mulle myös vapauden tunnetta. Huomaan, että olen alkanut haluta enemmän myös omaa puolisoa näiden kahden kanssakäymistä seuratessa. Ja se, että jakaa näitä fiiliksiään muiden shippaajien kanssa tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Sähän voisit tehdä vaikka päättötyösi aiheesta, lähdeaineistoa on ainakin olemassa tutkimusten muodossa :) Kokemukset ja syyt miksi kukin toimii kuin toimii, ovat kuitenkin varmasti yksilöllisiä.

Vierailija
3668/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijää ei ole ainakaan seksuaalisesti tyydytetty vielä reissussa, sen näki ja kuuli videoista. Kireä on ku viulun kieli.

Mode, kuinkas kauan ajattelit antaa tällaista täällä olla? Onko palstan sääntöjen mukaista? Ei kerro Jeren kunnioittamisesta tällainen skeida..

Mode sulla on housussas. Ota iisisti nyt vaan.

Vierailija
3669/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/works/47238595

Namsk. Kaikkee ne on puuhannu siel hotellihuoneessa...🤤😍

Erikoista että mode ei puutu tähän  por^nosivuston spämmäämiseen. KOko ketju muutenkin pelkkää paritusta. MODE HEI!!! poista tämä typerä ketju, tämä on loukkaava Jereä kohtaan.

No mä jo odotinkin, että koska Hyacinth Bucket saapuu tähän ketjuun.

Miksi toi tyyppi palaa tänne aina ja on aina pahalla päällä? Olisi todella ihana duunikaveri.Tosikko mikä tosikko, en kestäisi.

Vierailija
3670/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/esc_oliva/status/1661500181907398656

Jotenkin mua vaan naurattaa miten ulkomailla Kärtsä on nyt joku ultimate bad boy :D tonkin on postannu espanjalainen fani. (Toivottavasti Bojan ei näe tota tai sekoaa lopullisesti)

Vierailija
3671/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja Bojan vaikuttavat tuossa Pussy Magnet-videossa jotenkin oudon riehakkailta ja tarraavat kiinni toisiinsa heti. Bojan laittaa kätensä Käärijän takin alle jos oikein katoin? Tuo on vähän lyhyempi versio, mun mielestä oon nähnyt sellaisen missä Bojan haluaa että kuvaaminen loppuu. Eivät varmaan heti älyä sitä että kuvataan, ainakaan Bojan.

Mä uskon, että nämä herrat ovat kavereita keskenään ja lähinnä pelleilevät sekä pitävät hauskaa, mutta tuo on se video, mikä sai minut hetken ajattelemaan, että onko tässä heidän jutussaan kuitenkin myös jotain enemmän. Se Kärtsän katse, noin katsotaan yleensä ihmistä, johon ollaan ihastuneita ja jonka lähelle halutaan päästä. Bojan taas haluaisi koskettaa Käärijän kasvoja. En ole tästä asiasta koskaan ennen kirjoittanut, lähinnä olen huvittuneena naureskellut ketjulle ja heittänyt jotain sarkastisia väliläppiä. Mutta tuodaan nyt oma näkemyskin esille ja korostan, että tuo on vain mun näkemys, ei siis välttämättä totuus. Ihanaa on silti ollut seurata heitä. T: ikuinen romantikko

Vierailija
3672/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa, ettei me oo tiedetty mitään tästä paidan antamisesta tai siitä, että Bojan on tavannu Jeren kavereita. Voi vaan kuvitella, mitä kaikkea muuta on tapahtunu silloin kun kamerat on pois päältä.

Sori vaan, mutta ei kai kukaan ole oikeasti ajatellut, että kaikki mitä ikinä yhdessä juttelivat tai muuten tekivät, on jaettu julkisesti (jo)?

Vierailija
3673/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on oppinut nopeasti cha chan sanat ja muutoinkin on taitava kielissä. Mutta on Käärijäkin kielimiehiä:

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/718136006801604608

Ehkä Bojan arvostaa tätä taitoa Käärijässä enemmän. Okei, ryömin takaisin nurkkaan.

No huh huh..😋

Vierailija
3674/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode, kuinkas kauan ajattelit antaa tällaista täällä olla? Onko palstan sääntöjen mukaista? Ei kerro Jeren kunnioittamisesta tällainen skeida..

Mode taitaa olla kybällä mukana. Ei oo helppoo olla artisti vuonna 2023....😏

Vierailija
3675/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sana "venacco" ei menny läpi. Mietin vaan siis et osaakohan se Jeren venacco paremmin kieliä et pärjäävät maailmalla.

Kyllä varmasti Jeren morsian on kaikessa parempi kuin sinä. Varmasti myös todellisuudentajunsa on hänellä tallella, toisin kuin sulla.

Tämähän piristi kovasti ketjua. Ylilaudan Jonne kirjoitti ensin kommentin ja sitten trollin piti vastata siihen. Jos nämä kaksi saisi kinastelemaan keskenään, niin me muut voisimme rauhassa jatkaa fiilistelyä.

Vierailija
3676/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa, ettei me oo tiedetty mitään tästä paidan antamisesta tai siitä, että Bojan on tavannu Jeren kavereita. Voi vaan kuvitella, mitä kaikkea muuta on tapahtunu silloin kun kamerat on pois päältä.

Sori vaan, mutta ei kai kukaan ole oikeasti ajatellut, että kaikki mitä ikinä yhdessä juttelivat tai muuten tekivät, on jaettu julkisesti (jo)?

No ei todellakaan! Tuolla varmaan vaan muistuteltiin kaikesta siitä mistä me emme tiedä mitään!

Vierailija
3677/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ei muuten näytä olevan yhtään keikkaa juhannuksena. Onko tulossa juhannushäät tyttiksen kanssa🤔

Tyttis jää alttarille, kun Bojan saapuu paikalle seksiä tihkuvassa nahka asussa ja alkaa laulamaan zitti e buoni.

Siinä tapauksessa minä menen paikalle varmistamaan, että Jere saa morsiamensa ja minä voin viedä Bojanin kotiini ja lohduttaa häntä siellä. T: hammaslääkäri

Vierailija
3678/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on oppinut nopeasti cha chan sanat ja muutoinkin on taitava kielissä. Mutta on Käärijäkin kielimiehiä:

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/718136006801604608

Ehkä Bojan arvostaa tätä taitoa Käärijässä enemmän. Okei, ryömin takaisin nurkkaan.

No huh huh..😋

🥵

Vierailija
3679/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttis jää alttarille, kun Bojan saapuu paikalle seksiä tihkuvassa nahka asussa ja alkaa laulamaan zitti e buoni.

Siinä tapauksessa minä menen paikalle varmistamaan, että Jere saa morsiamensa ja minä voin viedä Bojanin kotiini ja lohduttaa häntä siellä. T: hammaslääkäri

Sinäkin, Brutukseni! Kaikkiko te hyppäätte nyt Bojanin kelkkaan?! 😱

Vierailija
3680/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/esc_oliva/status/1661500181907398656

Jotenkin mua vaan naurattaa miten ulkomailla Kärtsä on nyt joku ultimate bad boy :D tonkin on postannu espanjalainen fani. (Toivottavasti Bojan ei näe tota tai sekoaa lopullisesti)

Siis tämä on mennyt jo oman ymmärrykseni yli. "Koko maailma" sekoaa Kääryleen ja Bojanin BROMANCESTA. Jotain erikoista tässä on pakko olla, koska asia kiinnostaa edelleen.

Ketju on lukittu.