Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36121/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36122/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Bojan, taasko sitä mennään.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677651812487143424?t=k1nZ7L1…

Lisää kuvia samasta tilanteesta.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677672871517102080?t=NWCCBOU…

Olen nähnyt tämän videon aiemmin, enkä edes huomannut että K on siellä. Tämä on mielestäni ylitulkintaa! B juuri ja juuri vilkaisee taakseen, ja taas nämä hidastukset romantisoivat tilanteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36123/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊

Vilauta

Käärijä iha vähä sitä Jeree vilauta,

Oon sulana Jerestä, jumalauta!

Käärijä on liian tiukka mun makuun,

Ei sen ego edes mahdu Käärijäpakuun,

Pliis vähän Jeree vilauta ja näytä,

Jeren pehmeää charmia lavalla käytä,

Hio välillä Käärijän kulmaa ja nurkkaa,

Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,

Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!

sitä Jereä, pliis! jumalauta!

Käärijä on tylyttäjä, kylmä ja flirtti,

Jere on herkkä, suloinen ja kiltti

Me ollaan polvillaan sun edessä,

Syödään sun kädestä,

Mihin sä käsket niin me kontataan,

Kaikki sun biisit ulkoa osataan

Jere on herkkä, aito ja oikea

Kun Jeren nään oon ihan onnesta soikea,

Kun Jeren hymy valaisee tuntuu et mä kuolen,

aina kun nään Käärijän pehmmeemmän puolen,

Mua välil vähän pelottaa Käärijä,

Välispiikkien tiukka tylyttäjä,

Kärde on välillä kun viulunkieli kiree,

Pliis vilauta, näytä, anna meille Jeree,

Jeren hymyn edessä mä palasiksi hajoon,

Sulan, valun lammikoksi lattianrakoon

Jere on sweetest person alive,

Vähän samaa kyllä Käärijästä hain,

Kärde inhoo jos siitä liikaa tykätään,

Liian innokkaat fanit helposti lytätään,

Jos tylytät mua mun sydän särkyy,

pitäishän mun osata keikalla käyttäytyy

Varmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,

hengittää ja höllätä vaan aina nasta laudassa,

Käärijä laskeudu välil maan pinnalle,

ota Jere vähäks aikaa lavalla rinnalle,

kun Jeren nään oon ihan sulaa vahaa,

Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,

Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,

Muuten koettelet liikaa tätä sydäntä,

Parempi on et Käärijä pääosin vetää,

Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,

Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,

sitä Jereä, pliis! jumalauta!

Leila 💖

Ihan sairaan hyvä, jälleen! Leila oot tän ketjun kuningatar! Tulisin sun keikalle! Tää on niin mahtava.

Vierailija
36124/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän shippauksen kun se perustuu pitkälti mielikuvitukseen kuitenkin yms..mutta tänne on kyllä nyt ilmaantunut muutama kirjoittaja, jotka eivät ihan tajua..että ei vaan oo ihan soveliasta tai mukavaa se, että esitetään tietävänsä artistin siviilielämästä/yksityisasioista/tulevaisuudesta jotain..päätelmät on tehty haastatteluja lukemalla..en tiedä tavoittaako kukaan mitä tarkoitan, mutta aika outoa on jo eräillä nämä kirjoitukset, varsinkin kun niitä tulee kiihtyvään tahtiin.

Täällä on muutamia, jotka on mennyt selvästi liian syvälle tähän juttuun. Kehittelevät oletuksia ja uskovat niihin ja jopa palvovat artisteja. Kaikki mitä he tekevät tai sanovat, ovat kultaa. En ole ikinä niin sokeasti fanittanut ketään artistia, että olisin tykännyt kaikesta mitä he tekevät. Esim. J. Karjalaisesta olen tykännyt pikkutytöstä, mutta en silti tykkää hänen kaikista biiseistään.

Fanitushan perustuu aina mielikuviin (niinkuin shippauskin) ja vaikka tässäkin ketjussa ihaillaan jotakin Jokerien jäsentä ja/tai Käärijää, niin suurin osa meistä kuitenkin ymmärtää realiteetit. Jan on minusta kuuma ja muutaman kerran tuli katsottua sitä vaahtokylpy videota. En minä kuitenkaan sitä videota katsellessa halua ajatella, että Jan piereskelee kylpyammeessa ja peppukin on täynnä finnejä. Haaveet on haaveita ja ei niihin tarvitse sekoittaa realismia mukaan. Realismia on muutenkin elämässä ihan liikaa ja jos hetkeksi pääsee irroittautumaan siitä kuumia videoita katsellen, niin ei se ole keltään pois.

Älä pilaa mun mielikuvia raukeasta ihmissudesta.😂 Jokereiden jäsenet eivät koskaan piereskele tai tee mitään muutakaan sellaista. He tuoksuvat aina hyvältä.

Käärijähän todennetusti tuoksuu hyvältä, ainakin viisu-Williamin mielestä, "ei ollenkaan hikiseltä räppäriltä, vaan joltakin kukkaiselta" 😚

Vierailija
36125/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa hyvälle mielelle, niin Suomen B esiintyi tänään Ruississa ja hänen kokkipoikaystävä oli bäkkärillä paistamassa lettuja. Mä halusin vaan jakaa tän suloisuuden.

Vierailija
36126/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että JO julkisuuskuva on tarkkaan harkittu, ei ole ylilyöntejä (mitä nyt yksi Tavastian keikka), haastattelut ovat tarkkaan raamitettuja. Somessa lähinnä keikka-asioita tai jotain hauskoja juttuja. Vaikka B ihana onkin, niin huomaa, että hänellä fanien lähellä aina ammattihymy ja pitää faneihin tietyn etäisyyden.

Vierailija
36127/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuva toi missä B pitää kättä rinnalla. Tykkään tosta totisemmasta Bojanista.

Vierailija
36128/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä käännöksessä eilisen keikan välispiikeistä huvittaa turhan paljon se, että yhdessä tuoressa ja aivan kreisissä fikissä B ja J väittelevät kiihkeästi ja pitkällisesti aiheesta olisiko Jackin pitänyt päästä oven päälle Titanicissa. :P  :P https://twitter.com/kurooscoffee/status/1677594653296656384

Vierailija
36129/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tämän videon aiemmin, enkä edes huomannut että K on siellä. Tämä on mielestäni ylitulkintaa! B juuri ja juuri vilkaisee taakseen, ja taas nämä hidastukset romantisoivat tilanteen

Niin, lähinnä ehkä vähän säälittää Bojan, kun nyt nää hidastukset ja still kuvat lähtee taas kiertämään päiviksi/viikoiksi.

Vierailija
36130/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa hyvälle mielelle, niin Suomen B esiintyi tänään Ruississa ja hänen kokkipoikaystävä oli bäkkärillä paistamassa lettuja. Mä halusin vaan jakaa tän suloisuuden.

Mulla kesti hetken. Mietin ensin Robinia, sit Tuiskua ja... Sit Benkkua. Näin sitä alkaa ihminen käydä hitaalla.

Vierailija
36131/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän shippauksen kun se perustuu pitkälti mielikuvitukseen kuitenkin yms..mutta tänne on kyllä nyt ilmaantunut muutama kirjoittaja, jotka eivät ihan tajua..että ei vaan oo ihan soveliasta tai mukavaa se, että esitetään tietävänsä artistin siviilielämästä/yksityisasioista/tulevaisuudesta jotain..päätelmät on tehty haastatteluja lukemalla..en tiedä tavoittaako kukaan mitä tarkoitan, mutta aika outoa on jo eräillä nämä kirjoitukset, varsinkin kun niitä tulee kiihtyvään tahtiin.

Täällä on muutamia, jotka on mennyt selvästi liian syvälle tähän juttuun. Kehittelevät oletuksia ja uskovat niihin ja jopa palvovat artisteja. Kaikki mitä he tekevät tai sanovat, ovat kultaa. En ole ikinä niin sokeasti fanittanut ketään artistia, että olisin tykännyt kaikesta mitä he tekevät. Esim. J. Karjalaisesta olen tykännyt pikkutytöstä, mutta en silti tykkää hänen kaikista biiseistään.

Fanitushan perustuu aina mielikuviin (niinkuin shippauskin) ja vaikka tässäkin ketjussa ihaillaan jotakin Jokerien jäsentä ja/tai Käärijää, niin suurin osa meistä kuitenkin ymmärtää realiteetit. Jan on minusta kuuma ja muutaman kerran tuli katsottua sitä vaahtokylpy videota. En minä kuitenkaan sitä videota katsellessa halua ajatella, että Jan piereskelee kylpyammeessa ja peppukin on täynnä finnejä. Haaveet on haaveita ja ei niihin tarvitse sekoittaa realismia mukaan. Realismia on muutenkin elämässä ihan liikaa ja jos hetkeksi pääsee irroittautumaan siitä kuumia videoita katsellen, niin ei se ole keltään pois.

Älä pilaa mun mielikuvia raukeasta ihmissudesta.😂 Jokereiden jäsenet eivät koskaan piereskele tai tee mitään muutakaan sellaista. He tuoksuvat aina hyvältä.

Käärijähän todennetusti tuoksuu hyvältä, ainakin viisu-Williamin mielestä, "ei ollenkaan hikiseltä räppäriltä, vaan joltakin kukkaiselta" 😚

No siis, totta kai Kärtsä tuoksuu ruusuilta! Bolerosta taas ei puhuta. :P

Vierailija
36132/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, noi ulkkisfanit vois jo rauhottua noitten hidastusten kans.

Vierailija
36133/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, noi ulkkisfanit vois jo rauhottua noitten hidastusten kans.

Kun ei ole uutta kamaa niin tulee tällainen "beating a dead horse" -tilanne 👀

Vierailija
36134/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä käännöksessä eilisen keikan välispiikeistä huvittaa turhan paljon se, että yhdessä tuoressa ja aivan kreisissä fikissä B ja J väittelevät kiihkeästi ja pitkällisesti aiheesta olisiko Jackin pitänyt päästä oven päälle Titanicissa. :P  :P https://twitter.com/kurooscoffee/status/1677594653296656384

🤭 Tiedän mistä puhut! Ethän vaan B ole eksynyt ao3:en

Vierailija
36136/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Super ihana video tää, ja miten he vaan jatkaa ilman sähköjä keikkaa. Bojanin ääni soi niin kauniisti vaikka ilman säestystä. On kyllä ammattilaisia kaikki, vaikka noin nuoria vasta ovatkin.

Vierailija
36137/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, totta kai Kärtsä tuoksuu ruusuilta! Bolerosta taas ei puhuta. :P

No ei kai williamin nenä niin erottelukykyinem ole, että erottelee boleron dunkkiksen Kärtsän kukkaisuudesta, kun se tekstiili siinä sen K:n yllä oli, kun halasivat

Vierailija
36138/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 Tiedän mistä puhut! Ethän vaan B ole eksynyt ao3:en

Bojanhan sanoi Voice.fin haastiksessa, että fanfic on ihan okei. :P

Vierailija
36139/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan + Bojan Titanic

https://twitter.com/norskbib/status/1677581447987703813?t=F4Ni4GtWpUJCH…

Eikös tuossa ole Jan ja Nace?

Vierailija
36140/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan ja Jure näyttäisi olevan

Ketju on lukittu.