Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt tykkään Kärtsästä kyllä mutta nuo valkoiset Niket melkein puoliksi näkymässä takaa. Eiiii.
On vain ajan kysymys....
😱 Kärtsä on sellainen pikku paljastelija että se varmaan esiintyisi mielellään pelkissä boksereissa mutta miksi voi miksi noi ei voi olla edes mustat. Eipä tietenkään kun tahallaan se ton tekee.
En usko, että Käärijä esiintyisi mielellään pelkissä bokseressa.
Kuvassa nuo näyttävät harmailta. Tarkoituksella näkyy Niken merkki, todennäköisesti kyse siis kaupallisesta yhteistyöstä.olikohan sama merkki, jota on mm. Jesper Pääkkönen mainostanut aiemmin.
Voi hyvä luoja..älä !!!!! Mitä sä oikein yrität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit mikä meno! Nyt kyllä harmittaa etten ollut tuolla yleisössä itsekin...
Jep! En oo päässy vielä yhellekään K:n keikalle ni täs yrittäny kattoo et oisko saumaa mennä mihinkään nyt kesän aikana. Lippu on kyl jo lokakuun keikalle, mut ku ei malttais oottaa sinne asti :D
Jep! Olen menossa JO keikalle, mutta olen enemmän K:n musiikin fani.. yli 40 keikkaa se vetää täällä suomessa tässä kesällä, mutta en ole vieläkään päässyt! Näinkö todella Jokerit ennen kansallissankariamme? 😂
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmeteltiin, kun joku ei käy katsomassa Käärijän somea. Mulla on monta artistia, jonka musiikkia tykkään kuunnella, mutta en seuraa hänen someaan tai yksityishlönä ei kiinnosta. Samoin tykkään joistakin näyttelijöistä ja roolitöistään, mutta persoona ei kiinnosta. Mutta fanitan esim. Jokereita ja heidän siviiliminä kiinnostaa. Aika vähäistä ois artistien levymyynti, jos fanit vain niitä ostaisivat tai keikoillakin ois vain faneja. Minusta artistin musiikista tykkääminen ja fanittaminen ovat eri asioita.
Tässä oli se ero, että tuo kommentoija sanoi, ettei ole käynyt K:n instassa, koska pelkää alkavansa inhoamaan häntä sen seurauksena. En itse voisi kuvitellakaan kuuntelevani sellaisen artistin musaa vapaaehtoisesti, joka on niin vastenmielinen että hänen tekemisensä/sanomisensa inhottavat minua.
Teen itse työkseni valokuvausta ja onhan mikke taidokas. Mutta allekirjoitan kyllä sen että niiden muiden valokuvaajien kuvat ovat välillä olleet tunteellisempia ja jotenkin tunnelmallisempia. Itse en myöskään ymmärrä kaikkia kuvakulmia mitä mikke käyttää mutta jokaisella valokuvaajalla on oma tyyli.
Kaikki nuo ruissin kuvat ei todellakaan ole hyvälaatuisia tai hyviä, mutta festareilla on haastavaa kuvata ja ekojen biisien jälkeen voi joutua kuvaamaan yleisön seassa.
tässä vähän turhaa lätinää näistä somehiljaisuuksista yms.: somehiljaisuuden jälkeen B on vältellyt haastatteluissa puhumasta suoraan K:sta (nimesi sellaisen prepartyn suosikiksi, jossa ei ollut vielä tavannut K:ta, alkoi puhumaan Lukesta kun kysyttiin yhteydenpidosta K:hon..). Jos K:lta kysyttäisiin nyt haastattelussa edes että mitä on jäänyt mieleen eniten viisuista, vastaisiko samalla tavalla kuin heti viisujen jälkeen? Hän aina sanoi paljoa ajattelematta että B! Muuttunutta vastausta ei kyllä kukaan muu huomaisi kuin me täällä :D Ymmärrän kyllä, että haluavat pitää brändinsä erillään, ja eivät halua syöttää tätä laivaa enempää, mutta olisi ihana jos edes mainitsisivat toisensa silloin tällöin :)
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän crew on yötä Turussa, manageri traineella joku stoori nyt
Vois olla jossain siellä Ruissalossa, näyttää hyvin luonnonläheiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit mikä meno! Nyt kyllä harmittaa etten ollut tuolla yleisössä itsekin...
Jep! En oo päässy vielä yhellekään K:n keikalle ni täs yrittäny kattoo et oisko saumaa mennä mihinkään nyt kesän aikana. Lippu on kyl jo lokakuun keikalle, mut ku ei malttais oottaa sinne asti :D
Jep! Olen menossa JO keikalle, mutta olen enemmän K:n musiikin fani.. yli 40 keikkaa se vetää täällä suomessa tässä kesällä, mutta en ole vieläkään päässyt! Näinkö todella Jokerit ennen kansallissankariamme? 😂
Mullakin Jokereiden keikalle lippu ja näyttää itelläkin siltä et nään ne ennemmin ku K:n :D
Mä ymmärrän shippauksen kun se perustuu pitkälti mielikuvitukseen kuitenkin yms..mutta tänne on kyllä nyt ilmaantunut muutama kirjoittaja, jotka eivät ihan tajua..että ei vaan oo ihan soveliasta tai mukavaa se, että esitetään tietävänsä artistin siviilielämästä/yksityisasioista/tulevaisuudesta jotain..päätelmät on tehty haastatteluja lukemalla..en tiedä tavoittaako kukaan mitä tarkoitan, mutta aika outoa on jo eräillä nämä kirjoitukset, varsinkin kun niitä tulee kiihtyvään tahtiin.
Crew ollut mökillä yötä taas.
Vierailija kirjoitti:
Katoin cafeporijazzin instaa, ni siellä on ekat Kärtsä-fanit ollu jo aamuviideltä paikalla :D
Apua 😅
No mammoja nää tuskin on, mammat vapautetaan vasta illalla karsinoistaan.
Vierailija kirjoitti:
tässä vähän turhaa lätinää näistä somehiljaisuuksista yms.: somehiljaisuuden jälkeen B on vältellyt haastatteluissa puhumasta suoraan K:sta (nimesi sellaisen prepartyn suosikiksi, jossa ei ollut vielä tavannut K:ta, alkoi puhumaan Lukesta kun kysyttiin yhteydenpidosta K:hon..). Jos K:lta kysyttäisiin nyt haastattelussa edes että mitä on jäänyt mieleen eniten viisuista, vastaisiko samalla tavalla kuin heti viisujen jälkeen? Hän aina sanoi paljoa ajattelematta että B! Muuttunutta vastausta ei kyllä kukaan muu huomaisi kuin me täällä :D Ymmärrän kyllä, että haluavat pitää brändinsä erillään, ja eivät halua syöttää tätä laivaa enempää, mutta olisi ihana jos edes mainitsisivat toisensa silloin tällöin :)
Vielähän se K viime kuussakin vastas Bojanin, oli joku ulkkishaastis. Ja oli se Tavastia-hommakin jo ollu. Et eiköhän siltä edelleen se Bojan sieltä suusta kajahtais hyvin nopeesti :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmeteltiin, kun joku ei käy katsomassa Käärijän somea. Mulla on monta artistia, jonka musiikkia tykkään kuunnella, mutta en seuraa hänen someaan tai yksityishlönä ei kiinnosta. Samoin tykkään joistakin näyttelijöistä ja roolitöistään, mutta persoona ei kiinnosta. Mutta fanitan esim. Jokereita ja heidän siviiliminä kiinnostaa. Aika vähäistä ois artistien levymyynti, jos fanit vain niitä ostaisivat tai keikoillakin ois vain faneja. Minusta artistin musiikista tykkääminen ja fanittaminen ovat eri asioita.
Yllättävän monta alapeukkua. Luuletteko, että esim. Käärijän kaikki keikallakävijät on Käärijä-faneja? Eivät taatusti ole, mutta tykkäävät kyllä Kn musiikista. Nehän on selvästi kaksi eri asiaa. Minä tykkään esim. Reino Nordinin musiikista, mutta en tyypistä, koska en tykkää vaimonsa puheista. Reinon musiikkia silti kuuntelen mielelläni. Tai en tykkää Olavi Uusivirran persoonasta, mutta rakastan hänen musiikkiaan.
https://www.instagram.com/p/CuJ8ngWNiia/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Täältäkin löytyi hyvää Kärtsä-matskua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi B koko tämän shippauksen takia laittanut välejä poikki K:n kanssa silti he keskustelevat yksityisesti
Ei tässä sun kommentissa oo mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
B sanoi noin viikko sitten julkaistussa haastiksessa, jonka tekoaika oli epäselvä (epäilen kesäkuun alkupuolta) että haluaisi keikailla tulevaisuudessa Balkanilla talvet ja Skandinaviassa kesät, ja vastauksessa on hyvin vähän mitään järkeä, ellei se liity K-ihastukseen. :P
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän shippauksen kun se perustuu pitkälti mielikuvitukseen kuitenkin yms..mutta tänne on kyllä nyt ilmaantunut muutama kirjoittaja, jotka eivät ihan tajua..että ei vaan oo ihan soveliasta tai mukavaa se, että esitetään tietävänsä artistin siviilielämästä/yksityisasioista/tulevaisuudesta jotain..päätelmät on tehty haastatteluja lukemalla..en tiedä tavoittaako kukaan mitä tarkoitan, mutta aika outoa on jo eräillä nämä kirjoitukset, varsinkin kun niitä tulee kiihtyvään tahtiin.
Täällä on muutamia, jotka on mennyt selvästi liian syvälle tähän juttuun. Kehittelevät oletuksia ja uskovat niihin ja jopa palvovat artisteja. Kaikki mitä he tekevät tai sanovat, ovat kultaa. En ole ikinä niin sokeasti fanittanut ketään artistia, että olisin tykännyt kaikesta mitä he tekevät. Esim. J. Karjalaisesta olen tykännyt pikkutytöstä, mutta en silti tykkää hänen kaikista biiseistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B sanoi noin viikko sitten julkaistussa haastiksessa, jonka tekoaika oli epäselvä (epäilen kesäkuun alkupuolta) että haluaisi keikailla tulevaisuudessa Balkanilla talvet ja Skandinaviassa kesät, ja vastauksessa on hyvin vähän mitään järkeä, ellei se liity K-ihastukseen. :P
Oho, en ole kyllä tätä haastista lukenutkaan! Ehkä tämä "skandinaaveilla" (vaikka teknisesti Suomi ei kuulu skandinaviaan, mutta tässä yhteydessä varmasti ei ole väliä xD ) on tarpeeksi epäsuora viittaus K:hon, ettei tule liikaa syötettyä laivaa :) Pidän kyllä tuosta suunnitelmasta! En halua että JO siirtyy kaupalliseen englanninkieliseen musiikkiin ja tähtäisi jenkkeihin. On balkaneilla ja euroopassa muutenkin kysyntää paikallisille bändeille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutamia, jotka on mennyt selvästi liian syvälle tähän juttuun. Kehittelevät oletuksia ja uskovat niihin ja jopa palvovat artisteja. Kaikki mitä he tekevät tai sanovat, ovat kultaa. En ole ikinä niin sokeasti fanittanut ketään artistia, että olisin tykännyt kaikesta mitä he tekevät. Esim. J. Karjalaisesta olen tykännyt pikkutytöstä, mutta en silti tykkää hänen kaikista biiseistään.
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cs4VJWzNH5Y/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bojan 🔥
Käärijän vihreät tietty.
Missäköhän crew on yötä Turussa, manageri traineella joku stoori nyt