Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä käännöksessä eilisen keikan välispiikeistä huvittaa turhan paljon se, että yhdessä tuoressa ja aivan kreisissä fikissä B ja J väittelevät kiihkeästi ja pitkällisesti aiheesta olisiko Jackin pitänyt päästä oven päälle Titanicissa. :P :P https://twitter.com/kurooscoffee/status/1677594653296656384
Linkkii ficciin? 👀
Tämän ficin kakkosluku. Aika rietasta kamaa, mutta etenkin toinen luku (jossa nuo Titanicit-hölmöilytkin ovat) on aivan mainio, siinä Bojanilla on ihan jäätävät little shit -energiat ja on täysi kiusanhenki. :) https://archiveofourown.org/works/47947609
Niin ja itse asiassa ficissä dialogi menee että:
"There's no room on the door, sorry."
"There was room! You could have Joker Out concert on the door!"
Eli tämäkin siis manifestoitiin Internetissä muutama päivä sitten. :P
Oho joo o. Kieltämättä Matti ja Johannes ois aika mätsi. Ei, en ala parittaan minäkään, mut huomasin saman 😏😜
Nyt täytyy päästä eteenpäin tästä B:n esittämisestä fanipoikana, oletteko nähneet minkälainen valovoima tällä miehellä on lavalla? No, varmasti olette, samoin se kiljuva yleisö, joka niillä on joka keikalla. Vetovoima, joka on vienyt mennessään suomalaiset mammatkin. Edes Tavastialla ei näkynyt sitä "fanipoikaa", vaan yleisönsä ottava karismaattinen ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Bojan, taasko sitä mennään.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677651812487143424?t=k1nZ7L1…
Lisää kuvia samasta tilanteesta.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677672871517102080?t=NWCCBOU…
Olen nähnyt tämän videon aiemmin, enkä edes huomannut että K on siellä. Tämä on mielestäni ylitulkintaa! B juuri ja juuri vilkaisee taakseen, ja taas nämä hidastukset romantisoivat tilanteen
Niin minäkin olen nähnyt mutta minun mielestäni taas tsekkaa tarkoituksella K päin. Varmuutta tästä voisi saada jos se videoklippi olisi pitempi ennen vilkaisua ja siitä selviäisi tietääkö B missä tai minne päin K meni. Ne on kuitenkin pyörineet siinä samassa tilassa antamassa haastatteluja. Vaikka me ei katsojina tiedetä heti ketä siinä kuvassa on ja missä päin niin B voi tietää. Tuo käden sydämelle laitto johtuu kyllä sitten enemmän Janista ja Nacesta jotka tekevät siinä vieressä samoin.
Mutta samaa mieltä että antakaa sen poikapoloisen jo olla. Onko näiden levittäjät muuten enemmänkin K faneja, JO faneja vai molempien?
Niin, ehkä hän vilkaisee, kun näkee tutun naaman, mutta ei todellakaan mielestäni ole mikään romanttinen kaihoava hetki. Jos pitäisi veikata, levittäjät ovat shippaajia, jotka nyt mikroskoopin kanssa käyvät jokaisen klipin heistä läpi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä käännöksessä eilisen keikan välispiikeistä huvittaa turhan paljon se, että yhdessä tuoressa ja aivan kreisissä fikissä B ja J väittelevät kiihkeästi ja pitkällisesti aiheesta olisiko Jackin pitänyt päästä oven päälle Titanicissa. :P :P https://twitter.com/kurooscoffee/status/1677594653296656384
Super ihana video tää, ja miten he vaan jatkaa ilman sähköjä keikkaa. Bojanin ääni soi niin kauniisti vaikka ilman säestystä. On kyllä ammattilaisia kaikki, vaikka noin nuoria vasta ovatkin.
Ihanasti laulaa ja ääni tosiaan soi kauniisti. Ammattimaisesti vetivät ilman ajatumista ainakaan näkyvään paniikkiin. Show must go on.
Ja Jack-viittauksesta tuli todellakin heti K mieleen.
Ihana video. Keikasta tuli vähän erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana K, kun yleisö huutaa "Voittaja!" 💚
Mä en voi mitään, mutta musta toi kuulostaa niin hölmöltä. Se oli ok Euroviisujen aikaan ja jälkeen, mut hei ei nyt enää, ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä agenttia Porin keikalla? 😊
Lipunmyynti on sit klo18 alkanut. Toivottavasti kuvia ja videoita Porista saadaan. Mukavahan olis saada jonkunlaista raporttiakin 😀
Kuinka moni fani tallaantuu väkijoukon jalkoihin, ja montako hukkuu, kun se silta romahtaa :D noh, luulen, että väkeä riittää, mutta eiköhän siellä olla varauduttu väen saapumiseen. Laittakaa kuvia, jos alkaa ilmaantumaan!
Tässä jatketaan nyt taas vähän samalla teemalla kuin aiemminkin.
https://www.tiktok.com/@nrjfinland/video/7253443693351357723?lang=fi-FI
miten B haluaisi eroon kaikista näistä viittauksista K:hon jos on kaveri hänen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkii ficciin? 👀
Tämän ficin kakkosluku. Aika rietasta kamaa, mutta etenkin toinen luku (jossa nuo Titanicit-hölmöilytkin ovat) on aivan mainio, siinä Bojanilla on ihan jäätävät little shit -energiat ja on täysi kiusanhenki. :) https://archiveofourown.org/works/47947609
Kiitti! vaikuttaa kommenttien perusteella hauskalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään, mutta musta toi kuulostaa niin hölmöltä. Se oli ok Euroviisujen aikaan ja jälkeen, mut hei ei nyt enää, ihmiset!
Miten niin? Onhan hän "voittaja" monella tapaa, ihan jo sillä et oli Ruississa esiintymässä valtavalle yleisömassalle. En edes tulkitsisi tuota voittaja heittoa mitenkään viisuihin liittyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskastihan K tämän jo ottaa. Alkuun oli ehkä hitusen ärtyneempi. Ja aina on hyvä muistuttaa kuka oli yleisön mielestä voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy päästä eteenpäin tästä B:n esittämisestä fanipoikana, oletteko nähneet minkälainen valovoima tällä miehellä on lavalla? No, varmasti olette, samoin se kiljuva yleisö, joka niillä on joka keikalla. Vetovoima, joka on vienyt mennessään suomalaiset mammatkin. Edes Tavastialla ei näkynyt sitä "fanipoikaa", vaan yleisönsä ottava karismaattinen ammattilainen.
Jep, samaa mieltä. Veti possujunat ja cha-cha-chaat kuin yks tanssijoista. Mun all time favorite hetki on (no ok sen lisäksi toki ku K istuu B:n päällä ja pitää tätä määrätietoisen omistavasti, mutta oi niin lempeästi kiinni niskasta ...) se, kun B hyppii tasajalkaa ja pudistelee päätään cha-cha-chaassa keskellä tanssijoita, se on jostain ihme syystä omasta mielestäni niin valloittavaa ja niin seksikästä!
Vierailija kirjoitti:
Slovenia mainittu Käärijälle. :P https://twitter.com/__indigo__fox__/status/1677665106652454913
Mitä tuossa mainittu Tiktok sound tarkoitt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskastihan K tämän jo ottaa. Alkuun oli ehkä hitusen ärtyneempi. Ja aina on hyvä muistuttaa kuka oli yleisön mielestä voittaja.
Mitä muutakaan se vois 😏 Ei vais mut tulee mieleen ku Suomi voitti mm-kultaa jääkiekossa ja kansa huusi 'kiitos Suomi'. Siis loputtomasti. Joskus liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ärtynyt ole siitä missään vaiheessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Onhan hän "voittaja" monella tapaa, ihan jo sillä et oli Ruississa esiintymässä valtavalle yleisömassalle. En edes tulkitsisi tuota voittaja heittoa mitenkään viisuihin liittyväksi.
No se nyt vaan kuulostaa omasta mielestäni hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Bojan muuten päätynyt tässä muutaman kuukauden aikana jo osaksi K n lähipiiriä. Minusta saattaisi ollakin.
Katsoin ennen viisuja youtubesta kaikki käärijän reaktiovideot ja oon muutenkin luukuttanut cha cha chata koko ajan ja tänään se sitte tapahtu: ccc alko soimaan radiossa ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Oon ennenki puhkikuunnellu lempikappaleita, pitäis muistaa kohtuus kaikessa.
Lipunmyynti on sit klo18 alkanut. Toivottavasti kuvia ja videoita Porista saadaan. Mukavahan olis saada jonkunlaista raporttiakin 😀