Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35861/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti liikaa tämä höpöficci. :) https://archiveofourown.org/works/48432343

Vierailija
35862/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä taas vaihteeksi virtaviivaisemmassa lavakunnossa! (Kuin Altaalla)

Tarkoitatko  slimmimpää olemusta? Minulla ei ole ongelmaa hänen ulkonäkönsä kanssa, mutta varmasti tuo suolistosairaus, ruokavalio ja dieetti voivat vaikuttaa tuohon "virtaviivaisuuteen" vaihtelevasti :D

K sanoikin mtvn tänpäiväisessä haastattelussa ettei kiireessä ehdi kiinnittää riittävää huomiota siihen mitä syö eikä siihen, että saa aikaa myös olla yksin.

Mutta ymmärsin, että sanoi vasta olevansa opettelemassa näitä uusia kuvioita ja aikoo järjestää aikaa, jotta jaksaa tehdä tätä pitkälläkin tähtäimellä

Voi reppana. Hän tarvis nyt oikeesti ymmärtävän ilmapiirin, missä olis helppo olla ja aikaa ja mahdollisuutta yksin oloon 😚. Jos siellä pyörii kokoajan joku tiukkapiponen munahaukka nii ei oo kiva.

Mä kyl vähän veikkaan että ehkä tarkoittaa lähinnä just aikaa olla tyttöystävän kanssa rauhassa jne. Sitå vaan ei voi sanoa koska julkinen salaisuus.

Tuskin. Kynsikäshän ei nytkään päästä miesparkaa hetkeksikään silmistään. Kyllä tässä on jo tullut yliannostus "parisuhdeaikaa".

Luulen, että K tarkoitti tässä yksinololla ihan aidosti sitä itseään. On sanonut, että luonteenomainen olotila on olla kotona ja sulatella asioita. Ja keksiä jotain pieniä hassuja juttuja mielessään.

Onko tää ollu jossain aiemmassa haastiksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35863/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa näin pätkän sähköjen mentyä, ku Bojan juoksi rumpujen taakse ja alko soittaan queenin we will rock youta.

Vierailija
35864/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa näin pätkän sähköjen mentyä, ku Bojan juoksi rumpujen taakse ja alko soittaan queenin we will rock youta.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7253206888697842970?_r=1&_…

Vierailija
35865/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Vierailija
35866/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan slovenian jengistä ei sitten vissiin enää tykkää kenenkään käärijäporukan jäsenen postauksesta.

Nace on tykänny Kn kuvista, vaikkei k edes seuraa muita jokereita ku btä.

Vierailija
35867/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Onhan se jo rauhottanu tilannetta. Bn kuvien kommentit ei täyty k kyselyistä.

Vierailija
35868/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse, mut ihmetyttää kyllä. Nehän aiemminki tykkäs vaan satunnaisesti toistensa jutuista, ni miks ei voinu sillä linjalla jatkaa. Sen ymmärrän et ei kannata kommentoida mitään toistensa kuviin ku siellä on sit kaikki fanitkin kommentoimassa ties mitä.

Vierailija
35870/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Vierailija
35871/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliseltä Joksujen keikalta useita klippejä eturivistä kuvattuna täällä:

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677429608352759808?s=61&t=jMNs…

Vierailija
35872/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCC on nykyään kutsumusbiisi

Vierailija
35873/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on varmaan ihan tekstiviestillä tai puhelulla vaihtanut kuulumisia K:lle 😊

Vierailija
35874/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLOlle kysymys:

Onko tyypillistä, että sähköt katkeilevat vai johtuiko jostain erikoisesta syystä? Tarkoitan sitä, että joissakin maissa sähköt katkeavat aika helposti pitkin päivää, jos on esimerkiksi kuuma ja ilmastointia monessa kodissa päällä. Onko näin myös Sloveniassa vai oliko jokin muu syy?

Kiitos ihanasta raportista. Katsoin yöllä Bojantokrisiltä noita pätkiä ja ihana tunnelma siellä on ollut.

Vierailija
35875/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on yhteinen sopimus eikä ole (välttämättä) merkki heidän todellisista väleissä mutta silti jotenkin surettaa. Se että piti mennä tähän.

Vierailija
35876/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Hei kaikki! Olin eilen illalla konsertissa ja se oli kaikkea ja enemmän! Melkein en päässyt, koska oloni ei ollut hyvä, otin tuplaannoksen kipulääkkeitä ja pyysin ystävääni ajamaan minun sijaanni. Eksyimme, kahdesti, teimme 30 kilometriä ylimääräistä, tuo hemmetin luostari, no, luulisin, että se piti piilottaa selviytyäksemme kaikista sodista ja hyökkäyksistä! LoL Se on kuitenkin kaunis paikka, minun täytyy palata ja tutkia sitä. Onneksi he aloittivat noin 10-15 minuuttia myöhässä ja meiltä jäi kirjaimellisesti vain ensimmäiset 15 sekuntia Katrinasta. Yleisö oli hyvin sekalaista, etupäässä enimmäkseen nuorempia tyttöjä ja muutamia hulluja naisia kuten minä ja ystäväni, mutta emme todellakaan olleet ainoita "vanhempia" edessä. Takana oli enimmäkseen vanhempia ihmisiä ja myös paljon miehiä! Vieressä oli ryhmä todella pieniä lapsia, B kysyi kuka on nuorin konsertissa tänään, tyttö kohotti kätensä ja sanoi olevansa 8, mutta nainen osoitti poikaa ja sanoi, että hän on viisi. Hän näytti todella välinpitämättömältä konsertissa ja B kommentoi "Mutta hän ei näytä onnelliselta voidessamme olla täällä." Katsoimme kaikki poikaa, joka istui siellä pörssissä haha se oli erittäin söpöä. Joka tapauksessa ensimmäinen ajatukseni sinne tullessani ja katsoessani niitä melko läheltä on, että ne ovat todella hyvännäköisiä, kaikki, jopa parempia kuin kuvissa ja videoissa, erityisesti Jan oli todella upea tuossa punaisessa takissa! Teitä, jotka olette menossa heidän konserttiin, rohkaisen teitä menemään lähelle heitä, he katsovat paljon yleisöä, kun tulimme ensimmäisen kerran, se oli vielä kirkas ja Nace huomasi meidät ehdottomasti ja vaihdoimme katseita, myöhemmin myös Janin kanssa. Ystäväni sanoi myös myöhemmin, että Jan katsoi häntä tavalla, joka sai hänet ujoksi/punastumaan... hahaha... joten älä todellakaan pelkää mennä lähelle, hymyillä, heiluttaa, puhaltaa suudelmaa, miltä sinusta tuntuu. Luulen, että he haluavat nähdä siellä naisia, eivät vain tyttöjä! Konsertti oli mahtava, vaikka kuten tiedätte, sähköt katkesivat kahdesti. Kun se tapahtui ensimmäisen kerran, B hoiti sen täydellisesti, aloitti vain toisen kappaleen ilman musiikkia ja pyysi yleisöä mukaan, useimmat ihmiset eivät edes huomanneet siinä vaiheessa. "bojantokris"Instagramissa on hyviä klippejä Tarinoissa. Virta katkesi hetkeksi (edes heidän mikrofoninsa eivät toimineet), mutta B oli todellinen ammattilainen ja piti energiaa yllä ja me vain lauloimme heidän sijastaan. Voima tuli takaisin, he jatkoivat ja soittivat melkein kaikki kappaleensa, sitten se sammui taas, vain 2 mikrofonia toimi, he hoitivat niin hyvin, jatkoivat, Kris soitti akustista kitaraa ja he tekivät vain loput setistä akustisesti , Viimeinen kappale oli Carpe Diem, jossa he kaikki halasivat yhdessä seisoen yhdellä kaiuttimesta, kuulet B:n nauravan hänen laulaessaan.

Kiitos kovasti keikka-infosta 💙

Vierailija
35877/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliseltä Joksujen keikalta useita klippejä eturivistä kuvattuna täällä:

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677429608352759808?s=61&t=jMNs…

Siellä oli myös suomalainen fani, joka antoi bändille Salmaria ja salmiakkeja 😀

Vierailija
35878/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hyviä pätkiä eiliseltä JO keikalta.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan

Vierailija
35879/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti liikaa tämä höpöficci. :) https://archiveofourown.org/works/48432343

Kuinka kutkuttava ajatus, että B olisi itse joidenkin ficcien takana 🤭🤭 ikävissään miettii, miten haluaisi joidenkin tilanteiden menevän tai olisi halunnut niiden menneen ja julkaisee tarinoita salanimellä. 😅

Vierailija
35880/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan slovenian jengistä ei sitten vissiin enää tykkää kenenkään käärijäporukan jäsenen postauksesta.

Nace on tykänny Kn kuvista, vaikkei k edes seuraa muita jokereita ku btä.

Vähän muuten outoa, ettei seuraa. Näyttihän ne kuitenkin olevan kavereita keskenään.

Ketju on lukittu.