Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35821/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!

Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.

Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂

Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.

- Kukkapaita

Kiitos ihana kuulla ja oon onnellinen puolestasi 😊

Kiitos Kukkapaita minultakin. Hienoa agenttityötä ja pääasia, että sulla oli upea kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35823/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B söpönä jonkun lapsen kanssa <3

https://twitter.com/escxlipse/status/1677444936537440256

Vierailija
35825/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35826/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Het Grote Songfestivaalin järjestäjät yhtään on käryllä viisujen jälkeisestä nosteessa, niin ovat buukanneet Joker Outinkin esiintymään. Uskokaamme siihen, että marraskuussa saadaan pieni väläys viisukuplaa. 😊

No viisukuplaa ei saada vaikka oliskin jokerit siellä. Eihän K ja B uskalla seistä ees samalla käytävällä kun tietävät mitä siitä seuraa. Jokainen kulmakarvan nosto raportoidaan hidastettuna someen. Ne viisukuplavideot oli niin ihanan viattomia ja aitoja, mut sellaisia ei enää tule. Ja varmaan siellä on muös lähipiiri matkassa.

Mä luotan siihenkin ettei ne vaan yksinkertaisesti pysty pitään itseensä kurissa kun samaan tilaan joutuvat, hullutteluksi menee. Se muutos voi olla, että kärkkäämmin estävät muita kuvaamasta ja julkaisemasta kaikkea. 😄

Mun mielessä K unohtaa koko ajan, ettei enää mitään kontenttia yleisölle ja synnyttää sitä anyway. Sit ne vähän torailee niistä muutamien julkaisujen jälkeen. B sanoo, että näitähän ei pitänyt enää tulla minnekään, ja K vain nauraa että äsh, they love you Bojan, you are so amazing ja Bojan jatkaa silti niiden rajoittamisen vaatimista ja julkaisut jäävät joihinkin muutamiin (helmiin) :D

Vierailija
35827/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!

Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.

Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂

Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.

- Kukkapaita

Ihanaa, oot saanut 90 yläpeukkua eikä yhtään alas!

Loistavaa toimintaa egentti Kukkapaita, kiitos 💚 Voi, kun saataisiin kaltaisiasi muillekin kesän keikoille, kiitos 🌹🌹🌹

Vierailija
35828/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35829/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö Jokereilta eilen hetkeksi keikalta sähköt? Lähde Bojantokris ig storyt

Vierailija
35830/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö Jokereilta eilen hetkeksi keikalta sähköt? Lähde Bojantokris ig storyt

Luin jotain sellaista Twitteristä myös, yleisö oli sitten laulanut 😀

Vierailija
35831/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35832/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sään vuoksi sähköt ovat katkenneet kesken biisin, ja yleisö sitten laulanut biisiä loppuun, kun JO ei ole pystynyt. Soittaneet sen jälkeen akustisesti Krisin kitaralla ja yhdellä mikillä, ja yleisö laulanut taustalla. Varmaan aika ikimuistoinen kokemus paikalla olleille.

Vierailija
35833/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruississa on ollut kyllä magee meno eilen. Toivottavasti  B ja muut JO: n pojat näkee klippejä keikasta ;) ;)

Vierailija
35834/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B söpönä jonkun lapsen kanssa <3

https://twitter.com/escxlipse/status/1677444936537440256

Ihana! Tosi nuoria, siis lapsia, näkyy heilläkin olevan yleisössä.

Vierailija
35835/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi, mäkin taidan ton Kukkapaidan kokemusten myötä rohjeta keikalle

.....!!

Rohkea! Et varmasti sitä kadu. Mä olen olenkin keikoilla ollut, mut eka kerta K:n keikalla niin, että päädyin eteen. Yleisösumppu tosiaan ahdisti ennalta, mutta ei sitä edes muista enää siinä vaiheessa, kun show alkaa.

Vierailija
35836/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. huomasin et kärtsän ig feedillä olevassa keikkalistassa ei oo 23.8. olevaa Valkeakosken keikkaa, jolle oon itsekin menossa..tuossa taitaa olla vain k18 keikat sillä näkyvissä? Valkeakoski on sallittu kaikille.

Vierailija
35837/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. huomasin et kärtsän ig feedillä olevassa keikkalistassa ei oo 23.8. olevaa Valkeakosken keikkaa, jolle oon itsekin menossa..tuossa taitaa olla vain k18 keikat sillä näkyvissä? Valkeakoski on sallittu kaikille.

On tossa sallittujakin useampi.

Vierailija
35838/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tossa sallittujakin useampi.

Outoa ettei ole kuitenkaan kaikki siinä🤔

Vierailija
35839/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu muitakin, esim Helsinki kaivohuone 2.8

Vierailija
35840/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu muitakin, esim Helsinki kaivohuone 2.8

Se taitaa olla tuo tba, to be announced?

Ketju on lukittu.