Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Luke. Näköjään Luken "rusettia" soviteltu ensin B::n kaulaan.
https://twitter.com/jof4wn/status/1676201572345458689?s=61&t=jMNsX7BzVe…Minä kyllä voisin nähdä Luken ja Bojanin yhdessä ei-veljellisesti. Hyvin mielelläni. Näen vetovoimaa ja pilkettä silmäkulmassa.
T. Rietas gayRietas ei hyppele nyt vieraisiin veneisiin.
Kutsuivat minut tänne kippariksi ja sanoin joo! Bojanille ja Riettaalle Käriste on jo historiaa!
Meidän säteilevät hymymme valaisevat muita salonkeja.
T. Rietas gay
No nyt! Taidat olla feikki-rietas. ;)
Realisti-Rietas, joka on nähnyt ja kokenut sen verran, että osaa sanoa basta, kun sitä tarvitaan. Osaan myös sanoa Janin yksityishenkilö etuperin ja takaperin!
T. Rietas gay
Auta Rietas kanssamatkaajaa hyvällä neuvolla miten tästä uppoavasta laivasta pääsee ulos? Olen edelleen Bojan Titanicin autokannella ja eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää tunnustaa, että kyllähän minun silmissäni Käärijä, Jere tai kuka sirkusapina hän nyt sitten onkaan, koki Titanin kohtalon: ei kestänyt painetta ja imploosio tapahtui. Sitä on ikävä seurata. Riettaassa fetissihomossa ei tässä asiassa löydy masokistin piirteitä vähääkään. Nostin ankkurin.
T. Rietas gay
Bye bye
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooo, mikä aarre tuli vastaan :) Etsin toista videota, mut vastaan tulikin räppäävä Bojan
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1658878329724760064?t=xIOownUdM…
😳😳😳 WHAT A TREASURE FOR REAL🤩 Have never seen this before. Thank you, thank you, thank you!! Kiitos, kiitos, kiitos!!! I wondered what's the song, but it's posted in tweet just down bellow..just wow...And now I really ask myself IS THERE ANYTHING THIS MAN CAN'T DO???
Haha, anteeksi jos jaoin tämän jo, aivoni ovat kuin juustoa, mutta siellä on tiktok-video, jossa hän soittaa harmonikkaa ja laulaa kappaleen tästä vanhasta (80-luvun) Jugoslavian elokuvasta nimeltä Ko to tamo pjeva.
https://vm.tiktok.com/ZGJXgphEM/
Mikään ei voi olla balkanisempaa, se elokuva on ikoninen vanha elokuva. :-)
Yes hahahaha I know that, but I don't think it was shared here before so thank you🥰 So beautiful!!😍 It surely can't be more Balkan than this!!🤣 And such talented young man ahhh it's so easy to fall in love with a person like that...
P.s. I'm sure there are more hidden gems like this😁Ehkä tämä - hyvin nuori B näyttää vielä nuoremmalta :) :) :)
Hän ilmestyy noin klo 4.55 muutaman minuutin ajaksi.
Ei kuitenkaan tekstitystä, pahoittelut!
Thanks again LadySLO!!🤗 Yes, this one was a hidden gem for sure! First time seeing it...Hmm this wasn't Bojan's prom, right? And yeah, he definitely looked so much younger than his actual age back then..Also that girl and B singing "Lutko" at the very end of the video😍
No, näyttää siltä, että Bit oli palkattu nauhoittamaan tanssiaisia, ja B oli myös töissä siellä tapahtumassa, mutta minulle on epäselvää, mikä hänen todellinen roolinsa oli. (Hän vitsailee siitä, kun Bit kysyy häneltä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää tunnustaa, että kyllähän minun silmissäni Käärijä, Jere tai kuka sirkusapina hän nyt sitten onkaan, koki Titanin kohtalon: ei kestänyt painetta ja imploosio tapahtui. Sitä on ikävä seurata. Riettaassa fetissihomossa ei tässä asiassa löydy masokistin piirteitä vähääkään. Nostin ankkurin.
T. Rietas gay
Bye bye
Jerekös se täällä kirjoittelee? No heippa sullekin.
T. Rietsu
Mua ei häiritse roisit välispiikit ,Kärtsähän ottaa erittäin paljon kontaktia yleisöön ,ja se on kiva. Oon kyllä ihan kaikesta saanut sen käsityksen ,että Jere on tosi symppis ,sillä on iso joukko ystäviä ja sukulaisia tukemassa ,se on kiltti ja hyväntahtoinen ,sen biisitkään ei ole mitään machouhoilua ,kaikki sen kanssa töitä tehneet sanovat sen olevan puhdasta kultaa tai jotain sinne päin.Sen sijaan Käärijänä se haluaa olla vähän badboy ja soittaa suutansa ,Sami Kuronen oli eilisen "uhri",ja vaan nauroi kulisseissa.Se on sitä hämmennystä tässä lyhyessä ajassa täysin muuttuneesta elämästä ,joka varmasti on ihanaa,mutta myös kuluttavaa,sua toisaalta palvotaan,mutta toisaalta revitään riekaleiksi,mun mielestä niissä spiikeissä on valtava määrä itseironiaa,ja mun puolesta saa olla rääväsuu - vastapainoksihan kehittivät Häärijän ,muiston menneisyydestä ,joka on kiltti ja faneillekin aina ystävällinen ,ja vähän pihalla koko ajan...mun mielestä Kärtsän showt ovat oikein viihdyttäviä ,olen kahdesti ollut ja elokuussa taas menossa ,ja ehkä tässäkin kuussa vielä.Kiva ,että hän improaa ,eikä liian tarkasti mieti sanojaan. Arvostelkaa vaan ,mutta mä fanitan ja diggaan kybällä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! :)
Henkilölle, joka kysyi, missä se paikka, jossa oli kirjoja, joissa JO harjoitus oli viime viikolla. (IG-postaus 13 tunnin nukkumisesta) En tiedä missä se on, mutta oletan, että se on heidän tavallinen harjoituspaikkansa. Siellä on useita videoita, joissa he soittavat samassa huoneessa, mukaan lukien tämä minikonsertti, jonka he pitivät YT:ssä jokin aika sitten.
Draga LadySLO
Že dolgo časa se sprašujem, kaj si Slovenci mislijo o tej "ljubezenski zgodbi" po imenu Jere in Bojan? Nekateri Finci so bili mnenja, da je bilo vse narejeno točno tako, kot je bilo načrtovano. Ali se Slovenci strinjamo, da je bilo to popolnoma urejeno?
Nimam pojma kaj si Slovenci mislijo. Po forumih je samo pljuvanje in zmerljivke, zato jih ne berem.
Kar se pa mene tiče, pa jaz ne mislim da je bilo zaigrano.
We are supposed to write Finnish here, so here's the translation of the above:
Minulla ei ole aavistustakaan, mitä slovenialaiset yleensä ajattelevat B&K:sta. Foorumeilla on vain vihaa ja väärinkäyttöä, joten en lue niitä.
Minun mielestäni se ei ollut väärennös.
Nyt on jo 3000 seuraajaa häippässy Kärtsän instasta. Pahasti laskusuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rietas gay
Bye bye
Jerekös se täällä kirjoittelee? No heippa sullekin.
T. Rietsu
Heti tunnistit.
T. Jere, gf ja tulevat kaksi lastamme, koiramme ja farmariautomme, joulukorttiin kuvattuina
Bojanille sopii kyllä toi vähän pidempi hiusmalli paremmin. Tosta yhdestä videosta vaan tuli mieleen.
Joo selvästi tarkoituksella hiljentäneet menoa somessa. Toivottavasti tässä ei käy huonosti. Ulkomailla oli tubettaja ystävykset joiden nimeä en nyt muista ja heidän välinsä viileni pahasti shippauksen myötä. Ei itsessään puhumisen takia vaan ihmiset alkoivat häiriköimään naisystäviä somessa. En yhtään yllättyisi jos Käärijän tyttöystävälle olisi käynyt samoin. Kuitenkin Suomessa että ulkomailla paljon porukkaa tässä shippilaivassa. Aina joukkoon mahtuu muutamia, joilla on aidosti pokkaa mennä sanomaan suoraan. Rekolle on myös kaikelaista luultavasti laitettu. Ei tyttöystäväkään sitä ansaitse vaikka ei hänestä muuten välittäisikään.
Minä myös olen etsinyt jotain varauloskäyntiä jo kaksi kuukautta, kontannut polvet verillä kaikki autokannen aluset ja raapinut ikkunoita kynnet irti... haluun vaan ulos tästä laivasta kun oma elämä vilkuttelee rannalla...
Eksyn aina vaan kuuntelemaan sitä samaa röökinpolttamaa chachacha-carpediem miksausta soittavaa seabaarin trubaduuria, ja sit mässyttelemään Buffet pöytään joka päivä samalla kattauksella "pussy magnet-how to carpe diem with Käärijä- titanic" - ateriaani.
Oon ihan väsynyt, enkä löydä infopistettä mistään, ja huono olo tästä laivan jatkuvasta keinumisesta. Oon nukkunutkin viime aikoina niin huonosti, joka yö vissiin kolistaan Maarianhaminaan näissä kusisissa kerrossängyissä, vai mikä se pitää hereillä?
Ihan loppu. Kiitos RG että pystyt poistumaan, ehkä toivoa on vielä minullekin jäljellä.
Leila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! :)
Henkilölle, joka kysyi, missä se paikka, jossa oli kirjoja, joissa JO harjoitus oli viime viikolla. (IG-postaus 13 tunnin nukkumisesta) En tiedä missä se on, mutta oletan, että se on heidän tavallinen harjoituspaikkansa. Siellä on useita videoita, joissa he soittavat samassa huoneessa, mukaan lukien tämä minikonsertti, jonka he pitivät YT:ssä jokin aika sitten.
Draga LadySLO
Že dolgo časa se sprašujem, kaj si Slovenci mislijo o tej "ljubezenski zgodbi" po imenu Jere in Bojan? Nekateri Finci so bili mnenja, da je bilo vse narejeno točno tako, kot je bilo načrtovano. Ali se Slovenci strinjamo, da je bilo to popolnoma urejeno?
Nimam pojma kaj si Slovenci mislijo. Po forumih je samo pljuvanje in zmerljivke, zato jih ne berem.
Kar se pa mene tiče, pa jaz ne mislim da je bilo zaigrano.
We are supposed to write Finnish here, so here's the translation of the above:
Minulla ei ole aavistustakaan, mitä slovenialaiset yleensä ajattelevat B&K:sta. Foorumeilla on vain vihaa ja väärinkäyttöä, joten en lue niitä.
Minun mielestäni se ei ollut väärennös.
Torej, Bojan je zlorabil Wrapper, misliš to?
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen etsinyt jotain varauloskäyntiä jo kaksi kuukautta, kontannut polvet verillä kaikki autokannen aluset ja raapinut ikkunoita kynnet irti... haluun vaan ulos tästä laivasta kun oma elämä vilkuttelee rannalla...
Eksyn aina vaan kuuntelemaan sitä samaa röökinpolttamaa chachacha-carpediem miksausta soittavaa seabaarin trubaduuria, ja sit mässyttelemään Buffet pöytään joka päivä samalla kattauksella "pussy magnet-how to carpe diem with Käärijä- titanic" - ateriaani.
Oon ihan väsynyt, enkä löydä infopistettä mistään, ja huono olo tästä laivan jatkuvasta keinumisesta. Oon nukkunutkin viime aikoina niin huonosti, joka yö vissiin kolistaan Maarianhaminaan näissä kusisissa kerrossängyissä, vai mikä se pitää hereillä?
Ihan loppu. Kiitos RG että pystyt poistumaan, ehkä toivoa on vielä minullekin jäljellä.
Leila
Tästä laivasta on poistettu infopiste ja ilmeisesti myös ruori. Hyvä jos sulle Leila vielä oma elämä vilkuttelee rannalta, mulla näkyy pelkkää avomerta, ei rantoja, ei omaa elämää. No ehkä se tämäkin laiva ajaa täysillä jäävuoreen ja sitten mennää rytinällä pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun instassa nä suraajamäärät näkyy pomppivan jatkuvasti edestakaisin. Mutta onhan 3k aika paljon tässä viikonlopun jäljiltä kun on ollut paljon keikkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Luke. Näköjään Luken "rusettia" soviteltu ensin B::n kaulaan.
https://twitter.com/jof4wn/status/1676201572345458689?s=61&t=jMNsX7BzVe…Minä kyllä voisin nähdä Luken ja Bojanin yhdessä ei-veljellisesti. Hyvin mielelläni. Näen vetovoimaa ja pilkettä silmäkulmassa.
T. Rietas gayRietas ei hyppele nyt vieraisiin veneisiin.
Ehkä Rietas on löytänyt tämän laivan ainoan pelastusveneen. Ite oon menossa Bojan Titanicissa vielä pohjaan.
Upotaan, upotaan, mutta mä vaikka uin perässä Bojanin purteen.
Vierailija kirjoitti:
Shippaajat hylkää. Pettyneet ulkkisfanit hylkää. Ennen kuumana pitäneet hylkää. Joka postauksen myötä tonnin pudotus. Rehellisesti, ihme että vielä noin maltillinen joukkopako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun instassa nä suraajamäärät näkyy pomppivan jatkuvasti edestakaisin. Mutta onhan 3k aika paljon tässä viikonlopun jäljiltä kun on ollut paljon keikkaakin.
"Pussailulla"voi olla hintansa, jos kohde on ihan kuka tahansa.Fanit haluavat nähdä Kärtsärin tietystä kulmasta ja tämä ei kyllä ollut sitä.Jos haluaa miellyttää faneja, niin kyllähän se on jo nähty mikä miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila
Tästä laivasta on poistettu infopiste ja ilmeisesti myös ruori. Hyvä jos sulle Leila vielä oma elämä vilkuttelee rannalta, mulla näkyy pelkkää avomerta, ei rantoja, ei omaa elämää. No ehkä se tämäkin laiva ajaa täysillä jäävuoreen ja sitten mennää rytinällä pohjaan.
Eikö ne vois poistaa myös keulavisiirin?
Kirjallista varoitusta työnantajalta ei ole vielä tullut, ihmettelen tätä. Kaikki työt roikkuvat pahasti. EVVK.
Mies ei ole vielä lähtenyt, ihme myös.
Kodinhoitohuoneessa ei näy enää neliösenttiäkään lattiaa pyykkivuoren alta.
Lapset tykkäävät ihan ok eineksestä, ja ulkoiluttavat nykyään koiran.
Puutarhan kukkapenkit kitkemättä, nurmikko ajamatta, vaikka täällä esiinnyin muka innokkaana puutarhurina... noooh niittyhän on ihan trendikäs.
Leila
T. Rietas gay