Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa toi Bojanin kuvateksti tarkoittaa? Ei pysty näköjään kääntään Instassa.
Kyllä pystyy, käänsin ja tarkoittaa jotain että kauneimmat laulut tulevat yleisöltä tms
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa toi Bojanin kuvateksti tarkoittaa? Ei pysty näköjään kääntään Instassa.
Kauneimmat laulut ovat aina yleisöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan we are lost, take us with you! Minne mennä, kun ilmapiiri laskee. Uuteen ketjuun vai toiselle alustalle.. what ever, I'm so lost. Toivottavasti joku minut vielä pelastaa.
Kaks plussan ketju on liian paatoksellinen ja siellä ei oikein hyväksytä muita kuin vain B ja K shippailijoita. Av:n uusimpaan ketjuun hyppään itse, koska siellä on ehkä monipuolisemmat keskustelut.
Kaksplussan ketju on ihan harhaista menoa. Luen sitä ja nauraa räkätän paskasta naurua.
No onhan se huvittava ketju, mutta shippailijat elävät koko sydämestään sille. Joten annetaan heidän elää. Mulle se ketju ei sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että se Helsingin viikonloppu on kuitenkin ollut liian roisia huumoria, minkä B on joutunut kohtaamaan vasta jälkeenpäin. Noottia on tullut läheisiltä, bändiltä ja somessa. Kaduttaa, mutta kuvat ja videot on netissä ikuisesti. B on tajunnut, että K:sta on parempi pysyä kaukana. Siksi välit nyt menneet, enkä usko että ne ennalleen palaa. Kaunis euroviisusatu on nyt ohi.
No onhan se suht roisia, se julkinen demonstraatio perspanojunasta, vaikka sitten taas toisaalta B nuoleskelee vähän väliä muitten miesten kanssa (jos ei muuta ni puhelimia) bäkkäreillä jne. Mikä sitten on mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä Bojanin vikassa ig-kuvassa mitään Käärijästä ole. Siis kommentissa.
No oli ainakin äsken.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten vain kuuntelen Bieberiä, stay
Minä kuuntelen tätä ja toivon ,että B ajelee avoautossa ja potkii kaikki kakkiaiset mäkeen.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiselle yhteydenpidolle stoppi syystä tai toisesta, tuskin millekkään muulle.
Juu, sitä tarkoitin.
Jep, panikoinnin voi lopettaa. Ystävyys yms. tietenkin (!) jatkuu, ja linjat käyvät kuumina privaatisti, ehkä jopa päivittäin. K/J on menossa Sloveniaan elokuussa, alkuperäissuunnitelman mukaan. Mikään ei ole muuttunut kuin julkisesssa viestinnässä. Uskokaa huviksenne.
Mä en usko tähån, sori vaan. Yhteydenpito on loppu, sanoo mun intuitio, joka on ollut monessa asiassa oikeessa. Syytä en tiedä, mutta näin se menee.
Samaa mieltä. Homma on kaputt. En tiedä, miksi, mutta loppu on. Titanic upposi ja Titan räjähti tuhannen sukuelimen päreiksi.
Onneksi olkoon kaikki shippaajat täällä ja maailmalla. Tästä varoiteltiin silloin alussa, mutta ette uskoneet, sanoitte, että ei tuu niin käymään ja tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Happy?
En usko, että sillä on shippaamisen kanssa mitään tekemistä, että Jere on munaton nössö ja moukka. Bojan huomasi sen eikä enää kipinät sinkoilleet.
Niin no jos miettii vaikka sitå että hänet jätettiin vkl Helsinkiin ja vika yö viettiin kolmen kimpassa katsellen leffaa höystettynä jollain ihme tylytyksellä. No turha niitä on muistella, mutta onhan ne voinut vähän vaikuttaa mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä Bojanin vikassa ig-kuvassa mitään Käärijästä ole. Siis kommentissa.
No oli ainakin äsken.
Ok mä en nähnyt. Katoin aika nopeasti kyllä. Harmi jos on sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiselle yhteydenpidolle stoppi syystä tai toisesta, tuskin millekkään muulle.
Juu, sitä tarkoitin.
Jep, panikoinnin voi lopettaa. Ystävyys yms. tietenkin (!) jatkuu, ja linjat käyvät kuumina privaatisti, ehkä jopa päivittäin. K/J on menossa Sloveniaan elokuussa, alkuperäissuunnitelman mukaan. Mikään ei ole muuttunut kuin julkisesssa viestinnässä. Uskokaa huviksenne.
Mä en usko tähån, sori vaan. Yhteydenpito on loppu, sanoo mun intuitio, joka on ollut monessa asiassa oikeessa. Syytä en tiedä, mutta näin se menee.
Samaa mieltä. Homma on kaputt. En tiedä, miksi, mutta loppu on. Titanic upposi ja Titan räjähti tuhannen sukuelimen päreiksi.
Onneksi olkoon kaikki shippaajat täällä ja maailmalla. Tästä varoiteltiin silloin alussa, mutta ette uskoneet, sanoitte, että ei tuu niin käymään ja tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Happy?
Miksi he vielä Tavastialla antoivat aihetta Frankin pumppauksella. Heiltä oli ehkä itselläänkin mennyt arviointikyky siihen, mihin kaikki johtaa.
Kylllä pitää olla sokea, ettei nää, että tuo Frankinpumppaus oli just sarkastinen "loppukuitti" noille homoläpille tai yritti olla.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että gfn lisäksi Kn vttua hokevat kaveritkin ovat sanansa sanoneet tästä bromancesta ja käskeneet hillitä yhteydenpitoa.
No höpö höpö, pönttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan monia samoja artisteja ,kuin K.Benkku,Erika Vikman,Sanni,Antti ym. Ja viisuista Teya,Salena ja Alessandra.
K tykkää järkijään näiden kaikkien kuvista ,mutta ei Bojanin.Tuskin joku Sanni tai Erika on sen läheisempi ystävä kuin B.
Itsellä läheisiä ystäviä joita näen tosi harvoin,mutta posteista tykätään aina puolin ja toisin.
Onko tosiaan näin,että K antaisi jonkun sanella mistä tykätä tai ei? En usko.
Pidän K:sta hänen musiikistaan ja huumorista ,mutta todella pettynyt olen häneen jos antaa shippausten ja ulkopuolisten vaikuttaa ystävyyteen.Mitä pahaa tykkäyksissä on?
Hassu yksityiskohta on,että manageri trainee kyllä tykkää aina B postauksista.Eikö se nyt mee teillä jakeluun, että ne tykkäykset loppui just teidän kaltaisten takia? Kun te meette ihan sekasin tästä touhusta, kyttäätte jokaista klikkausta tai kommenttia tai niiden puuttumista ja sitten ylitulkitsette ne!
Niin. Stanan pösilöt.
(Anteeksi vaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin.
Miksi he vielä Tavastialla antoivat aihetta Frankin pumppauksella. Heiltä oli ehkä itselläänkin mennyt arviointikyky siihen, mihin kaikki johtaa.
Kylllä pitää olla sokea, ettei nää, että tuo Frankinpumppaus oli just sarkastinen "loppukuitti" noille homoläpille tai yritti olla.
Ja K vaan jatkaa homo läppää Benkun piiskauksilla ja sanomalla olevansa open minded 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin.
En usko, että sillä on shippaamisen kanssa mitään tekemistä, että Jere on munaton nössö ja moukka. Bojan huomasi sen eikä enää kipinät sinkoilleet.
Niin no jos miettii vaikka sitå että hänet jätettiin vkl Helsinkiin ja vika yö viettiin kolmen kimpassa katsellen leffaa höystettynä jollain ihme tylytyksellä. No turha niitä on muistella, mutta onhan ne voinut vähän vaikuttaa mielikuviin.
Ja nyt alkais riittää tää "Helsinkiin jättö".
Bojan on varmaan ihan itse päättänyt jäädä, hänhän tapasi Tavastian keikkajärjestäjän tona päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin.
Niin sen piti olla. Minäkin nauroin vedet silmissä sille videolle, mutta K ja B -shippaajista monet ovat teinejä ja kyky ymmärtää sarkasmia tai ironiaa on vielä aika rajoittunutta. Osa vanhemmistakin on niin syvällä fantasiamaailmassaan, että ottavat kaiken kirjaimellisesti ja näkevät piiloviestejä siellä missä niitä ei ole.
Aivan varmasti on B joutunut Helsingin jälkeen kohtaamaan ja selittämään niitä tapahtumia monet kerrat. Ja ne lukemattomat B + K por nofanficit jää nettiin ikuisiksi ajoiksi. Myönnän lukeneeni itsekin mutta ei ne ole sellasta mitä haluaisi vaikka äidin tai isän lukevan.
Robinin stoorissa kuva K:n kanssa.
Pojilla ollut hauska viikonloppu 😍
https://www.instagram.com/reel/CuKiYCQLI6c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin.
Sen jälkeen tuli kyllä vielä twilightpätkä ja lentokentälläpätkä (soiko jopa my heart will go on taustalla).
Jaahas tässä teille räppi , tän päivän moodeista
Jerelle
Kuka v*ttu sä oot? Kuka v**ttu sä oooot?
Ootko Jere vantaalta? peruspasi vai käärijä?
Aina iso jengi mukana, tyttis ja häärijä,
Yksinolo taitaa sua vähän pelottaa?
Siivet kantaa, lennä vaan, aurinko jo helottaa!
Sulaa suklaata täynnä on sun sydän,
Ootko sinkku, avomies vai muru meidän?
Ootko Daddy vai Baby? Beast vai puppy?
kaikki yöt mietin multa loppuu happi
Boyfriend vai girlfriend? pittbull vai noutaja? Lover vai friend? tästä laivast puuttuu soutaja
Sanoit et haluut olla arvoitus,
välil tuntuu et oot vaan sus
Shippaajana kyllä paljon päähän otti,
Kun boleronhihasta ilmaan lensi jokerikortti,
Roustaus, välispiikit, villi kieli ja possujuna,
välillä yleisön kasvoilla näkyy kyl jo nolostuksen puna
Mikä helvetti on läppää ja mikä totta?
Välillä hiukset takana ja päästä puuttuu potta?
Uuno Turhapuro, kummeli, harry potter vai loiri?
Luulin et sun piti tuhota tuo jäinen ulkokuori,
Supersad vai häpi häpi?
Me nähdään sun suojakuoren läpi
Vihreä bolero on sun kivikova panssari,
Formulalakanoissa nukkuva pikkulasten sankari,
Miljonääri-sijoittaja vai seksisymboli?
Vai köyhä äijä joka yksiössä oli?
Lonkero kädessä ja huulessa nuuska,
Stoorissa ärjyy kevyt kiukunpuuska,
Eläköitymisikä taitaa sulla olla nuori?
Pidä huoli et jäljellä on muutakin kun kuori
bulbasaur, mr worldwide,
whatever, I dont mind,
kuka v*ttu sä oot,
kuka v*ttu sä oot?
Heti kun luulin jotain tajuavani ote lipee kun saippua,
Hei eihän sun tartte ihan joka juttuun taipua
kuka v*ttu sä oot,
kuka v*ttu sä oot?
Pahin skenaario on ettet sä taida tietää sitä itsekkää,
ehkä se olis juttu joka pitäis selvittää,
Sun ei pitäny pelätä tätä maailmaa,
oot mitä oot, koko maailma sua rakastaa
Leila
Luulen, että gfn lisäksi Kn vttua hokevat kaveritkin ovat sanansa sanoneet tästä bromancesta ja käskeneet hillitä yhteydenpitoa.