Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
32241/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan we are lost, take us with you! Minne mennä, kun ilmapiiri laskee. Uuteen ketjuun vai toiselle alustalle.. what ever, I'm so lost. Toivottavasti joku minut vielä pelastaa.

Kaks plussan ketju on liian paatoksellinen ja siellä ei oikein hyväksytä muita kuin vain B ja K shippailijoita. Av:n uusimpaan ketjuun hyppään itse, koska siellä on ehkä monipuolisemmat keskustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32243/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ehkä se kommenttikenttien kitinä loppuisi ja koko tilanne normalisoituisi kun käyttäytyisivät ihan normaalisti. Yksinkertaisia tykkäyksiä eikä mitään vihjailevia viestejä niin äkkiä haalenisi yleisönkin tunteet.

Juurikin tämä!

Tämmöisen kommentin bongasin siitä Bojan I'm lost take me home kuvasta.Olen itse niin kalkkis ,että en ymmärrä mitä tämä tarkoittaa,mutta näyttää nämä nuorimmat fanit elävän kyllä siinä shippimaailmassa myös ,kun aina meitä mammoja syytetään.

Kommentti:

Me and my bsf ( center of second pic ) were holding sign "say uwu if you love käärijä ",but you did and ty

Eli pyytäneet Bojania sanomaan uwu, jos rakastaa K:ta ja hän on sanonut. Ty tarkoittaa thank you.

Kyllä minäkin, 22 vuotias miespoikamikäikinä elän tässä shipissä.

Vierailija
32244/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkiselle yhteydenpidolle stoppi syystä tai toisesta, tuskin millekkään muulle.

Juu, sitä tarkoitin.

Jep, panikoinnin voi lopettaa. Ystävyys yms. tietenkin (!) jatkuu, ja linjat käyvät kuumina privaatisti, ehkä jopa päivittäin. K/J on menossa Sloveniaan elokuussa, alkuperäissuunnitelman mukaan. Mikään ei ole muuttunut kuin julkisesssa viestinnässä. Uskokaa huviksenne.

Mä en usko tähån, sori vaan. Yhteydenpito on loppu, sanoo mun intuitio, joka on ollut monessa asiassa oikeessa. Syytä en tiedä, mutta näin se menee.

Intuitio 🤦🏻 Usko huviksesi, että sinä ET TIEDÄ sen enempää kuin muutkaan.

Vierailija
32245/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näköjään yhden tai kahden ankeuttajan trolli-päivä ollut taas.

Niiden + yhden insta hysteerikon

nähtävästi sama henkilö monella persoonalla ei hänellä elämää näytä olevan XD

Vierailija
32246/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkiselle yhteydenpidolle stoppi syystä tai toisesta, tuskin millekkään muulle.

Juu, sitä tarkoitin.

Jep, panikoinnin voi lopettaa. Ystävyys yms. tietenkin (!) jatkuu, ja linjat käyvät kuumina privaatisti, ehkä jopa päivittäin. K/J on menossa Sloveniaan elokuussa, alkuperäissuunnitelman mukaan. Mikään ei ole muuttunut kuin julkisesssa viestinnässä. Uskokaa huviksenne.

Mä en usko tähån, sori vaan. Yhteydenpito on loppu, sanoo mun intuitio, joka on ollut monessa asiassa oikeessa. Syytä en tiedä, mutta näin se menee.

Samaa mieltä. Homma on kaputt. En tiedä, miksi, mutta loppu on. Titanic upposi ja Titan räjähti tuhannen sukuelimen päreiksi.

Onneksi olkoon kaikki shippaajat täällä ja maailmalla. Tästä varoiteltiin silloin alussa, mutta ette uskoneet, sanoitte, että ei tuu niin käymään ja tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Happy?

Vierailija
32247/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan we are lost, take us with you! Minne mennä, kun ilmapiiri laskee. Uuteen ketjuun vai toiselle alustalle.. what ever, I'm so lost. Toivottavasti joku minut vielä pelastaa.

Kaks plussan ketju on liian paatoksellinen ja siellä ei oikein hyväksytä muita kuin vain B ja K shippailijoita. Av:n uusimpaan ketjuun hyppään itse, koska siellä on ehkä monipuolisemmat keskustelut.

Mulle tuli siellä vähän sama fiilis. Siellä ei oikein tykätty Janseksuaaleista.🙈 Jätin siksi sen ketjun.

Vierailija
32248/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä tarkoitin.

Samaa mieltä. Homma on kaputt. En tiedä, miksi, mutta loppu on. Titanic upposi ja Titan räjähti tuhannen sukuelimen päreiksi.

Onneksi olkoon kaikki shippaajat täällä ja maailmalla. Tästä varoiteltiin silloin alussa, mutta ette uskoneet, sanoitte, että ei tuu niin käymään ja tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Happy?

En usko, että sillä on shippaamisen kanssa mitään tekemistä, että Jere on munaton nössö ja moukka. Bojan huomasi sen eikä enää kipinät sinkoilleet. 

Vierailija
32249/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussan ketju on ihan harhaista menoa. Luen sitä ja nauraa räkätän paskasta naurua. 

Vierailija
32250/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä tarkoitin.

Miksi he vielä Tavastialla antoivat aihetta Frankin pumppauksella. Heiltä oli ehkä itselläänkin mennyt arviointikyky siihen, mihin kaikki johtaa.

Vierailija
32251/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan monia samoja artisteja ,kuin K.Benkku,Erika Vikman,Sanni,Antti ym. Ja viisuista Teya,Salena ja Alessandra.

K tykkää järkijään näiden kaikkien kuvista ,mutta ei Bojanin.Tuskin joku Sanni tai Erika on sen läheisempi ystävä kuin B.

Itsellä läheisiä ystäviä joita näen tosi harvoin,mutta posteista tykätään aina puolin ja toisin.

Onko tosiaan näin,että K antaisi jonkun sanella mistä tykätä tai ei? En usko.

Pidän K:sta hänen musiikistaan ja huumorista ,mutta todella pettynyt olen häneen jos antaa shippausten ja ulkopuolisten vaikuttaa ystävyyteen.Mitä pahaa tykkäyksissä on?

Hassu yksityiskohta on,että manageri trainee kyllä tykkää aina B postauksista.

Eikö se nyt mee teillä jakeluun, että ne tykkäykset loppui just teidän kaltaisten takia? Kun te meette ihan sekasin tästä touhusta, kyttäätte jokaista klikkausta tai kommenttia tai niiden puuttumista ja sitten ylitulkitsette ne!

Jep. Katsoin äsken Boitsun uusimman postauksen ja voi niitä kommentteja siinä alla, kaivattiin Käärijää jne.

Vierailija
32252/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ehkä se kommenttikenttien kitinä loppuisi ja koko tilanne normalisoituisi kun käyttäytyisivät ihan normaalisti. Yksinkertaisia tykkäyksiä eikä mitään vihjailevia viestejä niin äkkiä haalenisi yleisönkin tunteet.

Juurikin tämä!

Tämmöisen kommentin bongasin siitä Bojan I'm lost take me home kuvasta.Olen itse niin kalkkis ,että en ymmärrä mitä tämä tarkoittaa,mutta näyttää nämä nuorimmat fanit elävän kyllä siinä shippimaailmassa myös ,kun aina meitä mammoja syytetään.

Kommentti:

Me and my bsf ( center of second pic ) were holding sign "say uwu if you love käärijä ",but you did and ty

Eli pyytäneet Bojania sanomaan uwu, jos rakastaa K:ta ja hän on sanonut. Ty tarkoittaa thank you.

Tuo uwu oli mulle ihan hepreaa 🤣

Vierailija
32253/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten vain kuuntelen Bieberiä, stay

Vierailija
32254/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä!

Kommentti:

Tuo uwu oli mulle ihan hepreaa 🤣

"It is used to express various warm, happy, or affectionate feelings. "

Vierailija
32255/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi K ei tykkää Bn postauksista, eikä toisinpäin. Täällö ois jo otettu yhteyttä rekoon ja varmaan slovenian viranomaisiinkin, ja haukuttu B maanrakoon.

Vierailija
32256/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan monia samoja artisteja ,kuin K.Benkku,Erika Vikman,Sanni,Antti ym. Ja viisuista Teya,Salena ja Alessandra.

K tykkää järkijään näiden kaikkien kuvista ,mutta ei Bojanin.Tuskin joku Sanni tai Erika on sen läheisempi ystävä kuin B.

Itsellä läheisiä ystäviä joita näen tosi harvoin,mutta posteista tykätään aina puolin ja toisin.

Onko tosiaan näin,että K antaisi jonkun sanella mistä tykätä tai ei? En usko.

Pidän K:sta hänen musiikistaan ja huumorista ,mutta todella pettynyt olen häneen jos antaa shippausten ja ulkopuolisten vaikuttaa ystävyyteen.Mitä pahaa tykkäyksissä on?

Hassu yksityiskohta on,että manageri trainee kyllä tykkää aina B postauksista.

Eikö se nyt mee teillä jakeluun, että ne tykkäykset loppui just teidän kaltaisten takia? Kun te meette ihan sekasin tästä touhusta, kyttäätte jokaista klikkausta tai kommenttia tai niiden puuttumista ja sitten ylitulkitsette ne!

Jep. Katsoin äsken Boitsun uusimman postauksen ja voi niitä kommentteja siinä alla, kaivattiin Käärijää jne.

Ihmiset vois oikeesti lopettaa ton tuolla B:n somessa, onhan se rauhoittunut mutta mitå järkeä sinne kommentoida jotain Käärijä-juttuja toisen postaukseen, joka ei liity millään tavalla asiaa

Vierailija
32257/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaa toi Bojanin kuvateksti tarkoittaa? Ei pysty näköjään kääntään Instassa.

Vierailija
32258/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että se Helsingin viikonloppu on kuitenkin ollut liian roisia huumoria, minkä B on joutunut kohtaamaan vasta jälkeenpäin. Noottia on tullut läheisiltä, bändiltä ja somessa. Kaduttaa, mutta kuvat ja videot on netissä ikuisesti. B on tajunnut, että K:sta on parempi pysyä kaukana. Siksi välit nyt menneet, enkä usko että ne ennalleen palaa. Kaunis euroviisusatu on nyt ohi.

Vierailija
32259/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi K ei tykkää Bn postauksista, eikä toisinpäin. Täällö ois jo otettu yhteyttä rekoon ja varmaan slovenian viranomaisiinkin, ja haukuttu B maanrakoon.

Mehän ei tiedetä tykkäiskö, kun ei ole mitään julkaissut pitkään aikaan😅

Vierailija
32260/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Bojanin vikassa ig-kuvassa mitään Käärijästä ole. Siis kommentissa.

Ketju on lukittu.