Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Pojat hassuttelee ja väki täällä vouhkaa romanssista. Ei rakastuneet noin käyttäydy, nehän eivät muita huomioi ollenkaan. Nämähän selvästi pitävät hauskaa ja ehkä vähän esiintyvätkin muille.
Vierailija kirjoitti:
Pojat hassuttelee ja väki täällä vouhkaa romanssista. Ei rakastuneet noin käyttäydy, nehän eivät muita huomioi ollenkaan. Nämähän selvästi pitävät hauskaa ja ehkä vähän esiintyvätkin muille.
tää nimenomaa on fanfiktiota
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten taas jos ei olisi mitään "näyttöä" heidän väleistään niin nää samat sanoisi että wääwää mitä vouhkaatte ja spekuloitte, ei ole näyttöä, kai nyt jotain näkyisi ulospäin jos heillä oikeasti olisi jotain. xD
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin nämä eivät olisi ikinä jätkäporukassa olleet. Ehkä eivät olekaan. Olen kyllä kateellinen kun pojat hulluttelevat vapaasti keskenään, mutta kun paikalle tulee tyttö, niin alkaa hirveä säätö ja kaikki on vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grekor-managerin uusimmat instastoryt:D hän kyllä jaksaa aina yllättää! Siellä hyljevauvan syntyhistoria, joka on nyt päässy Seiskaan, ja se manageri on vielä sit jakanu screenshotin seiskasta!
Voi Bojan ressukka minkä managerin on valinnut XD Varmaan seuraavaksi taas tulossa jotain brother from another mother häivytysyrityksiä hänen suunnaltaan vastineeksi ;D
Hahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä muuten on teidän lempi klippi bstä ja ksta?
https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Kiitos kuuluu kyllä myös managerille näiden hetkien jakamisesta meille näkyviin!
Hemmetin paljon näitä onkin. Ajatelkaa sitä määrää mikä ei päädy muille jaettavaksi.
Mä haluan Bojanin Suomeen. Tehdäänkö adressi ja kerätään nimiä siihen.
Lukeudun ihan suurimmilta osin heteroksi, mutta olen kerran teini-iässä ollut yhdellä harrastusreissulla aivan palavasti ihastunut erääseen tyttöön. Tunsin täysin samaa vetovoimaa mitä tunnen vastakkaista sukupuoltakin kohtaan. Perhosia lenteli vatsassa kun hän tuli vierelleni. Tämä bromance muistuttaa minua näistä tunteista. :,D
Käärijä's favourite thing about Eurovision is Bojan, mukana myös videoklippi, jolla Käärijä kertoo siitä, miten ystävyys Bojanin kanssa sai alkunsa
Vierailija kirjoitti:
Niiden manageri vasta kysyi missä maassa jengi haluaisi ekana nähdä Joker Outin ja Suomi keräsi eniten vastauksia. Tuo manageri on jatkuvasti puhunut Suomessa käymisestä.
Kadonneen puhelimen arvoitus ratkaistu: vihreässä bolerossa olikin joku kainalosisätasku, jonne Bojan boleroon pukeutuessaan sujautti ja unohti puhelimensa. Puhelin joutui Suomeen. Suomessa Käärijä tietysti löysi sen, otti täyteen jotain pullistelukuvia itsestään ja lähetti Bojanille puhelimen postissa.
(Tää on sitä fiktiota, tosikoille tiedoksi)
Vierailija kirjoitti:
🤣 Ap:n olisi tarvinnut lisätä aloitukseen teksti, että tosikot, jotka ei tajua fanfiktionia, pysykää poissa tässä ketjusta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden manageri vasta kysyi missä maassa jengi haluaisi ekana nähdä Joker Outin ja Suomi keräsi eniten vastauksia. Tuo manageri on jatkuvasti puhunut Suomessa käymisestä.
Joo annetaan nyt managerin vaan hoitaa se Suomeen tulo, ei puututa siihen eikä
Toivottavasti kukaan laita mitåån adresseja tai muitakaan tulille. In Gregor we believe!
Vierailija kirjoitti:
Minä voin maksaa hänen matkansa Suomeen ja hän voi yöpyä luonani. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan laita mitåån adresseja tai muitakaan tulille. In Gregor we believe!
Huumoria nyt kehiin kiitos. Pitääkö täällä erikseen lisätä joka kommenttiin, että tämä on läppä, jottei joku pahasti. Se adressin teko oli vitsi. Jessus sentään.
Mutta entäs sitten kun todellisuudessa tapahtuu jotain? Eihän fiktiossa sekoitella mitään todellisesta maailmasta mukaan? Tunnutte kuitenkin napsivan sieltä valikoidusti survomalla yksityiskohtia fiktioonne.
Eli ehkä oikeampi nimi tälle ketjulle olisi vääristelty ja pitkitetty todellisuussimulaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se adressin teko kommentti ollut vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan laita mitåån adresseja tai muitakaan tulille. In Gregor we believe!Huumoria nyt kehiin kiitos. Pitääkö täällä erikseen lisätä joka kommenttiin, että tämä on läppä, jottei joku pahasti. Se adressin teko oli vitsi. Jessus sentään.
Siis näillä ankeuttajillahan ei ole yhtään lukutaitoa. Tai huumorintajua. Tai sydämen sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan laita mitåån adresseja tai muitakaan tulille. In Gregor we believe!Eiköhän se adressin teko kommentti ollut vitsi.
👍 Mua jo huvittaa tämä trolli, joka ei erota faktaa ja fanfiktionia.
Itse olen kyllä ihan täysin hetero ja silti tykkään olla jutussa mukana :D