Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-keskusrikospoliisin agentti joka selvittänyt A.Auerin hätäkeskuspuhelun taustaäänet
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
-filosofiLoput saa sit olla virtahepoja, apinoita, sikapossuja, kolleja ja sonneja, onhan tämä varsinainen Nooan arkki.
Rauhankyyhkyäkin tarvittaisiin, toivotaan että sateenkaari johdattaa laivan onnelliseen päätesatamaan💖💕
Leila
Kelpaako filosofian maisteri, joka ei kylläkään oo opiskellu filosofiaa?
Täällä toinen. Kai meillekin jotain käyttöä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-keskusrikospoliisin agentti joka selvittänyt A.Auerin hätäkeskuspuhelun taustaäänet
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
-filosofiLoput saa sit olla virtahepoja, apinoita, sikapossuja, kolleja ja sonneja, onhan tämä varsinainen Nooan arkki.
Rauhankyyhkyäkin tarvittaisiin, toivotaan että sateenkaari johdattaa laivan onnelliseen päätesatamaan💖💕
Leila
Mua vain pelottaa että tällä laivalla ei ole päätesatamaa vaan seilataan täällä sinne hamaan loppuun saakka. Siltähän se vähän alkaa näyttää kun täältä ei pääse pois. 🤷
Mitä sanoo ketjun pappi? Onko tämä arkki löytämässä ikinä rantaa?
Eikä, me tarvitaan kapteeni ja perämies!
Vierailija kirjoitti:
Someone here wondered what does angry Bojan look like? Hmm..I think I've watched some video, I believe it was from one recording session and B was quite angry, probably something didn't go as he imagined. Or maybe not hahaha maybe I dreamed of this..🤣 Anyway, will try to find it!!😆
Yeah it was me, thank you! It would be fun to see, because it's kinda hard to imagine. I mean he's always so happy and outgoing (or just tired without angriness).
Siis mä oon nauranut kippurassa koko illan tän palstan jutuille. 🤣 Joku mielenhäiriö muakin vaivaa. Kun noista ammateista puhuttiin, niin täällä ilmoittautuu yks hieroja. Ihmisen anatomiahan on hyvin mielenkiintoista. Ei sillä, et olisin kiinnittänyt mitään huomiota mihinkään yksityishenkilö-etumusjuttuihin. Ja öljyn levittäminen on kans tosi jees. Ihan tälleen ammatillisesti 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Täällä toinen. Kai meillekin jotain käyttöä löytyy?
Täällä kolmas, vaikka gradu on vielä vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Mä korotan, oon filosofian tohtori. 😅
Olen muutaman viikon ollut kiinni puhelimessa, myös töissä ollessani. Asiakastapaamisissa, palaverissa, työkaverin kanssa jutellessa. Puhelin on yksi työväline, niin helppoahan tätä on selitellä. Onneksi on välillä tarvinnut tehdä töitä, ei tässä muuten järjissään pysyisi. Tai ehkä olenkin sen joukkopsykoosin vallassa.
Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Mua vain pelottaa että tällä laivalla ei ole päätesatamaa vaan seilataan täällä sinne hamaan loppuun saakka. Siltähän se vähän alkaa näyttää kun täältä ei pääse pois. 🤷
Kieltämättä tän laivan meno on holtitonta jatkuvasti kun merenkulun henkilökunta puuttuu kokonaan 🤔
Niin ja itseoppinut hevoskuiskaaja (ja välillä -huutaja) täällä myös. Toki en nyt ihan ymmärrä mihin mua täällä tarvitaan mutta kerta huudeltiin perään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Kieltämättä tän laivan meno on holtitonta jatkuvasti kun merenkulun henkilökunta puuttuu kokonaan 🤔
Oon kapteeni. Kylläkin armeijassa. Mut ei kai sillä väliä, voin ohjata paattia kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Valtiovarainminister tai kukaan muukaan ministeri ei kyllä uskalla ilmoittautua vaikka täällä olisikin. Sen verran on nyt tuulista ministerien salkun pitäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa saunavideossa, kun Bojan jututtaa noita Itävallan tyttöjä ja kysyy olitteko alasti Käärijän kanssa saunassa, huomatkaa, miten hermostuneesti se renklaa tota sateenvarjoa käsissään ...
En ikinä tuu pääsemään yli tosta että se kysy olitko K kanssa alasti :D sillee että mitä, miksi? siis jos oikeesti yrittää ajatella ihan ilman mitää shippausta tai mustasukkasuutta niin kuka kysyy tollasta?
Nyt tuli lisää shipattavaa ja spekuloitavaa; Bojan ja sateenvarjon mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itseoppinut hevoskuiskaaja (ja välillä -huutaja) täällä myös. Toki en nyt ihan ymmärrä mihin mua täällä tarvitaan mutta kerta huudeltiin perään. 😅
Neuvonantajaksi toki aina kun Kärtsä ratsastaa lavalla, Matilla, B:llä tai ehkä tänään jopa Beellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon nauranut kippurassa koko illan tän palstan jutuille. 🤣 Joku mielenhäiriö muakin vaivaa. Kun noista ammateista puhuttiin, niin täällä ilmoittautuu yks hieroja. Ihmisen anatomiahan on hyvin mielenkiintoista. Ei sillä, et olisin kiinnittänyt mitään huomiota mihinkään yksityishenkilö-etumusjuttuihin. Ja öljyn levittäminen on kans tosi jees. Ihan tälleen ammatillisesti 🙈
You put oil on Bojan body. Ihan silleen ammatillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuuko vielä:
-huuliltalukija
-hevoskuiskaaja
-valtiovarainministeri
-merikapteeni
-antropologi
Leila
Mä korotan, oon filosofian tohtori. 😅
Sama täällä. Tupladosentti myös.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut
Olikohan peräti gf kun joku sanoi että myy välillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Olen historioitsija ja museoamanuenssi. Suomessa tallennetaan Käärijä-kamaa johonkin museoihin paraikaakin. Itseni ei onneksi tarvitse. Olen valmista kauraa pappien, terapeuttien ja patologien pöydälle, ei onnistu enää mikään ammatillinen ajattelu.
Mitä kaikkea Käärijä-kamaa siis tallennetaan museoihin? Käärijä-aiheinen näyttely olisi tosi mahtava, lienee vain ajan kysymys! 💚
Kaleeriorjia tarvitaan aina autokannen alle.
Lisäksi tarvitsemme Junnilan äärioikeistosta ja Arhinmäen vasemmalta laidalta että paatti pysyy tasapainossa, yksi Väyrynen vielä ankkuriksi.
L
Oliko tämä nyt minkä alan ammattilaisen mielipide? 😁