Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut
Olikohan peräti gf kun joku sanoi että myy välillä myös.
Joo, varmastikin siis oli.
Vierailija kirjoitti:
Kaleeriorjia tarvitaan aina autokannen alle.
Lisäksi tarvitsemme Junnilan äärioikeistosta ja Arhinmäen vasemmalta laidalta että paatti pysyy tasapainossa, yksi Väyrynen vielä ankkuriksi.
L
Voi Leila rakas, jos nyt kuitenkin nuo kolme viimeksi mainittua heitettäs mereen!
En kestä mikä ilme B:llä siinä dinner date videon jälkeen kun J kiittää B:tä ruoan maksamisesta😭💕😭💕🥵
Vierailija kirjoitti:
En kestä mikä ilme B:llä siinä dinner date videon jälkeen kun J kiittää B:tä ruoan maksamisesta😭💕😭💕🥵
Oon kattonut tän videon varmaan 5 kertaa, mut miten multa mennyt tuokin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut
Olikohan peräti gf kun joku sanoi että myy välillä myös.
Joo, varmastikin siis oli.
Tietysti se oli gf.
Follow the money!
Sampittaren stooreissa klippejä Benjaminin esityksestä.. Toivottavasti he ovat K:n kanssa yhdessä lavalla edes vähän! UMK:n aikaisissa kuvissa Be on niin paljon pidempi kuin K.. Ehkä alan seuraamaan tätä suomen Beetä myös...
Vierailija kirjoitti:
Sampittaren stooreissa klippejä Benjaminin esityksestä.. Toivottavasti he ovat K:n kanssa yhdessä lavalla edes vähän! UMK:n aikaisissa kuvissa Be on niin paljon pidempi kuin K.. Ehkä alan seuraamaan tätä suomen Beetä myös...
Bee on 190cm, minkä lisäksi isot korot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen historioitsija ja museoamanuenssi. Suomessa tallennetaan Käärijä-kamaa johonkin museoihin paraikaakin. Itseni ei onneksi tarvitse. Olen valmista kauraa pappien, terapeuttien ja patologien pöydälle, ei onnistu enää mikään ammatillinen ajattelu.
Mitä kaikkea Käärijä-kamaa siis tallennetaan museoihin? Käärijä-aiheinen näyttely olisi tosi mahtava, lienee vain ajan kysymys! 💚
Käärijän näyttämä sydän Bojanille ainakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bee on 190cm, minkä lisäksi isot korot.
Melkonen kokoero Kärppyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No problem, Jere🥵💖
L
Jos joltakulta vielä kateissa saunaklipit:
Tubessa Eurovision is ambition -kanavalla Joker out (Slovenia) jne -niminen saunavideo. Näyttää ite asiassa Gregorin kuvaamalta ig storylta alunperin, Rekollahan oli perunalaatunen kamera. Mutta kyllä siinä yksityishenkilökin lopussa hieman erottuu!
Toinen: UMKn kanavalla Käärijän sauna mayhem. Kohdassa 0:09 aika, tuota, jännästi lantion korkeudelta kuvataan hetki mainoskalsareita Bojanin ja Krisin päällä. Yksityishenkilö on ikävä kyllä tuolin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No problem, Jere🥵💖
L
Missä kohtaa tämä tulee? En meinaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen historioitsija ja museoamanuenssi. Suomessa tallennetaan Käärijä-kamaa johonkin museoihin paraikaakin. Itseni ei onneksi tarvitse. Olen valmista kauraa pappien, terapeuttien ja patologien pöydälle, ei onnistu enää mikään ammatillinen ajattelu.
Mitä kaikkea Käärijä-kamaa siis tallennetaan museoihin? Käärijä-aiheinen näyttely olisi tosi mahtava, lienee vain ajan kysymys! 💚
Frank ja ilmapumppu Tavastialta.
Vaikka Sampitarta joskus arvostellaan niin hän tekee hyvää työtä jakamalla liveä tai klippejä keikoilta. Kiitos niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanikampetta ainakin voi lahjottaa espoolaisen museo Leikin kokoelmiin:
https://museoleikki.fi/kaarija-fanitus/
Tuossa kerätään materiaalia siis kaikenikäisiltä, ei vain lapsilta, museon nimestä huolimatta. Fanitushan on leikkiä ikään katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frank ja ilmapumppu Tavastialta.
Eiks siitä frankista tehty jo takki
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.
Oon etuuskäsittelijä, ja autan teitä sitten hakemaan tuet kun tulee fudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.
Oon etuuskäsittelijä, ja autan teitä sitten hakemaan tuet kun tulee fudut.
Tämä on kyllä jo lähellä, ellei ennen sitä tule lähtö saappaat jalassa sydänkohtaukseen saunavideoiden ääressä.
Anteeksi, olen toisinaan teeskennellyt olevani kapteeni ilman asianmukaista tutkintoa 😔