Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31261/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittautuuko vielä:

-huuliltalukija

-keskusrikospoliisin agentti joka selvittänyt A.Auerin hätäkeskuspuhelun taustaäänet

-hevoskuiskaaja

-valtiovarainministeri

-merikapteeni

-antropologi

-filosofi

Loput saa sit olla virtahepoja, apinoita, sikapossuja, kolleja ja sonneja, onhan tämä varsinainen Nooan arkki.

Rauhankyyhkyäkin tarvittaisiin, toivotaan että sateenkaari johdattaa laivan onnelliseen päätesatamaan💖💕

Leila

Mua vain pelottaa että tällä laivalla ei ole päätesatamaa vaan seilataan täällä sinne hamaan loppuun saakka. Siltähän se vähän alkaa näyttää kun täältä ei pääse pois. 🤷

Mitä sanoo ketjun pappi? Onko tämä arkki löytämässä ikinä rantaa?

Eikä, me tarvitaan kapteeni ja perämies!

Kieltämättä tän laivan meno on holtitonta jatkuvasti kun merenkulun henkilökunta puuttuu kokonaan 🤔

Anteeksi, olen toisinaan teeskennellyt olevani kapteeni ilman asianmukaista tutkintoa 😔

Vierailija
31262/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut

Olikohan peräti gf kun joku sanoi että myy välillä myös.

Joo, varmastikin siis oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31263/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaleeriorjia tarvitaan aina autokannen alle.

Lisäksi tarvitsemme Junnilan äärioikeistosta ja Arhinmäen vasemmalta laidalta että paatti pysyy tasapainossa, yksi Väyrynen vielä ankkuriksi.

L

Voi Leila rakas, jos nyt kuitenkin nuo kolme viimeksi mainittua heitettäs mereen!

Vierailija
31264/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä mikä ilme B:llä siinä dinner date videon jälkeen kun J kiittää B:tä ruoan maksamisesta😭💕😭💕🥵

Vierailija
31265/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta K showtime?

Vierailija
31266/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä mikä ilme B:llä siinä dinner date videon jälkeen kun J kiittää B:tä ruoan maksamisesta😭💕😭💕🥵

Oon kattonut tän videon varmaan 5 kertaa, mut miten multa mennyt tuokin ohi.

Vierailija
31267/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut ostaa Lohjan keikalla Käärijän fanipaidan eräältä kauniilta nuorelta neidolta joka ilmeisesti keikoilla nykyään niitä myy, mutta en oikeasti kehdannut, olisin varmaan punastunut kun mielessä olisi ollut kaikki nämä keskustelut

Olikohan peräti gf kun joku sanoi että myy välillä myös.

Joo, varmastikin siis oli.

Tietysti se oli gf.

Follow the money!   

Vierailija
31268/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampittaren stooreissa klippejä Benjaminin esityksestä.. Toivottavasti he ovat K:n kanssa yhdessä lavalla edes vähän! UMK:n aikaisissa kuvissa Be on niin paljon pidempi kuin K.. Ehkä alan seuraamaan tätä suomen Beetä myös...

Vierailija
31269/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampittaren stooreissa klippejä Benjaminin esityksestä.. Toivottavasti he ovat K:n kanssa yhdessä lavalla edes vähän! UMK:n aikaisissa kuvissa Be on niin paljon pidempi kuin K.. Ehkä alan seuraamaan tätä suomen Beetä myös...

Bee on 190cm, minkä lisäksi isot korot.

Vierailija
31270/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen historioitsija ja museoamanuenssi. Suomessa tallennetaan Käärijä-kamaa johonkin museoihin paraikaakin. Itseni ei onneksi tarvitse. Olen valmista kauraa pappien, terapeuttien ja patologien pöydälle, ei onnistu enää mikään ammatillinen ajattelu.

Mitä kaikkea Käärijä-kamaa siis tallennetaan museoihin? Käärijä-aiheinen näyttely olisi tosi mahtava, lienee vain ajan kysymys! 💚

Käärijän näyttämä sydän Bojanille ainakin. :)

Vierailija
31271/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bee on 190cm, minkä lisäksi isot korot.

Melkonen kokoero Kärppyyn.

Vierailija
31272/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No problem, Jere🥵💖

L

Vierailija
31273/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joltakulta vielä kateissa saunaklipit:

Tubessa Eurovision is ambition -kanavalla Joker out (Slovenia) jne -niminen saunavideo. Näyttää ite asiassa Gregorin kuvaamalta ig storylta alunperin, Rekollahan oli perunalaatunen kamera. Mutta kyllä siinä yksityishenkilökin lopussa hieman erottuu!

Toinen: UMKn kanavalla Käärijän sauna mayhem. Kohdassa 0:09 aika, tuota, jännästi lantion korkeudelta kuvataan hetki mainoskalsareita Bojanin ja Krisin päällä. Yksityishenkilö on ikävä kyllä tuolin takana.

Vierailija
31274/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No problem, Jere🥵💖

L

Missä kohtaa tämä tulee? En meinaa löytää.

Vierailija
31275/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen historioitsija ja museoamanuenssi. Suomessa tallennetaan Käärijä-kamaa johonkin museoihin paraikaakin. Itseni ei onneksi tarvitse. Olen valmista kauraa pappien, terapeuttien ja patologien pöydälle, ei onnistu enää mikään ammatillinen ajattelu.

Mitä kaikkea Käärijä-kamaa siis tallennetaan museoihin? Käärijä-aiheinen näyttely olisi tosi mahtava, lienee vain ajan kysymys! 💚

Frank ja ilmapumppu Tavastialta.

Vierailija
31276/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sampitarta joskus arvostellaan niin hän tekee hyvää työtä jakamalla liveä tai klippejä keikoilta. Kiitos niistä.

Vierailija
31277/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanikampetta ainakin voi lahjottaa espoolaisen museo Leikin kokoelmiin:

https://museoleikki.fi/kaarija-fanitus/

Tuossa kerätään materiaalia siis kaikenikäisiltä, ei vain lapsilta, museon nimestä huolimatta. Fanitushan on leikkiä ikään katsomatta.

Vierailija
31278/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frank ja ilmapumppu Tavastialta.

Eiks siitä frankista tehty jo takki

Vierailija
31279/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.

Oon etuuskäsittelijä, ja autan teitä sitten hakemaan tuet kun tulee fudut.

Vierailija
31280/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.

Oon etuuskäsittelijä, ja autan teitä sitten hakemaan tuet kun tulee fudut.

Tämä on kyllä jo lähellä, ellei ennen sitä tule lähtö saappaat jalassa sydänkohtaukseen saunavideoiden ääressä.

Ketju on lukittu.