Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eihän laiva ole edes uppoamassa? Jessus mikä mourunta täällä käynnissä. Menkää oikeasti vaikka tinderiin. Ei jaksa enää.
"Jessus mikä mourunta täällä käynnissä!"
Best
Vierailija kirjoitti:
Eihän laiva ole edes uppoamassa? Jessus mikä mourunta täällä käynnissä. Menkää oikeasti vaikka tinderiin. Ei jaksa enää.
Ja pahemmaksi vain muuttuu, kun ilta etenee.Apua, patologille tiedoksi, että unohdit vielä yhden kuolinsyyn ja se on, että kuolee nauruun lukiessaan palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää Janista ja kissoista, niin kannattaa tsekata Janin insta. Oikeasti se video, missä Jan tukka pörrössä soittaa kitaraa sängyn päällä ja kissa heittäytyy selälleen pötköttelemään hänen viereensä.😽🔥
Mahtaa Jan ihmetellä ku sen instaseuraajiksi yhtäkkiä pölähtää lauma mammoja Suomesta näin perjantain ratoksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Se olis jo liikaa. Meille kaikille. Mut erityisesti Bojanille. Siinä kohtaa hän varmaan antas lumppujunan viedä mennessään ihan kokonaan....
Millainenkohan Bojan on suuttuneena.. just
asking.Veikkaisin, että vähän viileähkö. K puolestaan on varmaan aika ärhäkkä ja vähän provosoiva.
K kertoi jossakin haastattelussa, että hän oli nuorempana äkkipikainen ja suuttuessaan tavaratkin saivat kyytiä. Sanoi kyllä, että on rauhoittunut noista ajoista, mutta en tiedä minkä verran.
Niin kertoi K nuorempana kunnolla suuttuessa tavaroiden (esim. telkkari, puhelin ja jotain ovestakin) saaneen kyytiä. Noita ei enää viime aikoina. Mikke sanoi viisujen loppumetreillä, ette halua nähdä Jereä suuttuneena. Varmaan aiempia aikoja mielessään. Käärijä on puhunut itsestään huonona hävijänä, mutta ei sitä kyllä (enää) ole.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ollut tinderissä enkä mene. Tai menisin jos se olisi täynnä bojaneita.
Vierailija kirjoitti:
Tossa saunavideossa, kun Bojan jututtaa noita Itävallan tyttöjä ja kysyy olitteko alasti Käärijän kanssa saunassa, huomatkaa, miten hermostuneesti se renklaa tota sateenvarjoa käsissään ...
En ikinä tuu pääsemään yli tosta että se kysy olitko K kanssa alasti :D sillee että mitä, miksi? siis jos oikeesti yrittää ajatella ihan ilman mitää shippausta tai mustasukkasuutta niin kuka kysyy tollasta?
Vierailija kirjoitti:
Bojan on nyt hiki otsalla kaivamassa Benkun instaa 😀
🤣🤣🤣🤣🤣 Thank you for the laugh!! Needed this! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen patologi. Teen teille sitten ruumiinavauksen, jotta saadaan selville, että 1. Kuolitteko nälkään shippauksen takia. 2. Saitteko sydänkohtauksen Janin yksityishenkilön takia. 3. Kävelittekö vahingossa auton alle, kun ette malttaneet olla lukematta tätä ketjua. 4. Sydänsuruun, koska B ja K lumpustelevat nykyään muiden kuin toistensa kanssa. 5. Jne.
No mulle on paraikaa käymässä kuolinsyy numero 2 sen yksityishenkilön lävistyksen takia.
Olisko täällä pappia paikalla. Mieluummin katolista koska taidan tarvita myös manauksen.Pappi ilmoittautuu! Tosin oon luterilainen, manaukset ei kuulu ammattitaitoon, mutta josko rippi ja rukous riittäisi 😅
No jos voit rukoilla järkeni puolesta 🙏 tosin taitaa olla rukousten tarvetta itselläsikin tähän alhoon jouduttuasi.
Samassa veneessä ollaan koko seurakunta! Mutta rukoilen! T. Se pappi.
Tämä ketju on varsinainen syntisten pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa saunavideossa, kun Bojan jututtaa noita Itävallan tyttöjä ja kysyy olitteko alasti Käärijän kanssa saunassa, huomatkaa, miten hermostuneesti se renklaa tota sateenvarjoa käsissään ...
En ikinä tuu pääsemään yli tosta että se kysy olitko K kanssa alasti :D sillee että mitä, miksi? siis jos oikeesti yrittää ajatella ihan ilman mitää shippausta tai mustasukkasuutta niin kuka kysyy tollasta?
Ja vastaus on: ei sitä voi selittää muuten ku mustasukkasella aivopierulla, ei ehtiny ajatella edes mitä sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tanssijoita sit näkyny tänää?
Ei niitä välttämättä tarvii, Benkku osaa ihan yksinään pystyttää kyllä shown. On se ennenkin lavalla niin tehnyt.
meinasin vaan ettei ehk onnistu possujuna jos ei ole tanssijat mukana
Mä nään sen jo silmissäni ku K ratsastaa pelkällä Benkulla :D
Ihan mahdollista mut jotenkin toivon että ei.
Juu ei, please!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulen et hänelle ois ollut sinänsä sama oliko tytöt alasti K:n kanssa saunassa vai ei, mut et koko ajatus vaan hikoilutti ja kuplitutti B:a ja oli varmaan mielessä ... Et sauna, alastomuus, Käärijä .. Ja et joutuuko (?) hänkin meneen alasti tai onko K alasti.
No mä olen se lingvisti. Löytyykö mulle jotain virkaa täältä?
Mä voin kuvitella et K vihaisena myös sanoo mitä sylki suuhun tuo ja luultavasti lähipiiri (esim just Mikke) saanut osansa tästä. Toki ehkä kulmat hioutuu iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen se lingvisti. Löytyykö mulle jotain virkaa täältä?
Kielitieteilijälle on aina käyttöä ... 😏
Kiitos. Pitkään aikaan ei ole ollut näin hauskaa tässä ketjussa. Nyt täytyy lähteä elämään sitä oikeaa elämää (mitä se on?🤔). Hauskaa iltaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Oon välillä ärsyyntyny linkkien pyytäjistä, mutta oisko nyt mitenkään mahollista laittaa vielä kerran se saunavideo? En löytäny sitä millään, vaikka hain jo puoli tuntia ja mulla on ihan pakonomainen tarve nyt nähdä se nysty, eiku siis se video.
Tätä toivetta kannatan lämpimästi.
T. Rietas gay
Olen juristi. Tuun auttaa teidät sitten pois, kun ootte päätyneet in horny jail...
Löytyiskö vielä optikkoa jolta sais paremmat linssit kaikenmaailman nystyjen etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö vielä optikkoa jolta sais paremmat linssit kaikenmaailman nystyjen etsintään.
mä voisin tuoda parit mikroskoopit!
T. se bilsan ope
LMAO!!! First time seeing this😂 And her name is Marija which can be female Käärijä😄
Always great links and fun material here🤩