Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30721/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Allas Sea Poolilla Käärijä ja "Who is Benjamin?"

:D

Vierailija
30722/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla tarot luennat Jere sivu 83 ja uutena Bojan sivu 95, kinkkinen tilanne heillä, J B:n ensimmäinen tosi rakkaus?

huhhuh. Oon varmaan vähän tyhmä, kun en oikeasti usko tälläisiin, mutta miten tämä on täysin linjassa kaiken sen kanssa mitä tässä on nyt nähty ja ylianalysoitu? Tuli vähän tippa linssiin.

Mä ihmettelen lähinnä sitä, eikö kukaan muu ajattele että noi Tarot-tulkinnat voi sepittää ihan itse. Ei kai kukaan näe, mitä kortteja siellä on (muka) nostettu. Ei olisi konsti eikä mikään väittää nostaneensa jotakin sopivia kortteja sen mukaan, mitä jengi haluaa kuulla. Eli esim. kirjoittaa ensin noi tulkinnat ja katsoa sitten, mitkä kortit sopisivat siihen ja väittää nostaneensa ne.

Älkää käsittäkö väärin, olen itse KB shippailija, mutta en vaan usko noihin. Olisi kyllä enemmän kuin kivaa uskoa, kun lukemat olleet noinkin mieluisia shippaajan silmin.

Mä en ole noita luentoja vielä lukenut (pari aiempaa kyllä) ja itse taas ajatelen niin, että henkilö varmaankin nostaa kortteja kuten sanoo ihan *sokkona*. Mutta eihän ne kortit mitenkään mitään yhtä tiettyä asiaa tarkoita.

Mielestäni niiden tulkinnassa tehdään niin, että höpistään se, mitä poikien suhteesta voi TÄYSIN ILMAN MITÄÄN KORTTEJAKIN jo arvailla, miettiä, spekuloida tai kuvitella.

Uskon näkijyyteen, mutta tuo tarot-henkilö ei ole mitään näkijää nähnytkään. Tarkoitan, hän ei voi nähdä, mitä K&B päässä liikkuu, koska ei tee luentaa heille niin, että he ovat pyytäjinä saati paikalla.

Näkijöissäkään en usko mihinkään kykyyn ennustaa. Ainoastaan sellainen kyky lukea toisen (mun) mielessä olevia asioita on tullut itselleni vastaan näkijöiden kanssa. Mutta ei tässä ole kyse siitä.

Yhdenkin kortin kohdalla se edusti J:n burn outia. Googletin kortin (sivusto sunnuntainoita) ja sen mukaan kortti edustaa kyllä jonkun halutun asian tavoittelua, jonka eteen on tehty paljon, mutta jota ei saavutettu ja tilanteessa olisi hyvä kenties tehdä jotain muuta. Eli ei siinä sanottu, että on uupunut. Eli noita kortteja voi tulkita tosi laveasti ja joka tapauksessa ei noissa luennoissa ole tullut mitään uutta ainakaan itselleni. Täysin samanlaisen analyysin olisi voinut meistä kuka tahansa kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30723/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla tarot luennat Jere sivu 83 ja uutena Bojan sivu 95, kinkkinen tilanne heillä, J B:n ensimmäinen tosi rakkaus?

huhhuh. Oon varmaan vähän tyhmä, kun en oikeasti usko tälläisiin, mutta miten tämä on täysin linjassa kaiken sen kanssa mitä tässä on nyt nähty ja ylianalysoitu? Tuli vähän tippa linssiin.

Mä ihmettelen lähinnä sitä, eikö kukaan muu ajattele että noi Tarot-tulkinnat voi sepittää ihan itse. Ei kai kukaan näe, mitä kortteja siellä on (muka) nostettu. Ei olisi konsti eikä mikään väittää nostaneensa jotakin sopivia kortteja sen mukaan, mitä jengi haluaa kuulla. Eli esim. kirjoittaa ensin noi tulkinnat ja katsoa sitten, mitkä kortit sopisivat siihen ja väittää nostaneensa ne.

Älkää käsittäkö väärin, olen itse KB shippailija, mutta en vaan usko noihin. Olisi kyllä enemmän kuin kivaa uskoa, kun lukemat olleet noinkin mieluisia shippaajan silmin.

Mä en ole noita luentoja vielä lukenut (pari aiempaa kyllä) ja itse taas ajatelen niin, että henkilö varmaankin nostaa kortteja kuten sanoo ihan *sokkona*. Mutta eihän ne kortit mitenkään mitään yhtä tiettyä asiaa tarkoita.

Mielestäni niiden tulkinnassa tehdään niin, että höpistään se, mitä poikien suhteesta voi TÄYSIN ILMAN MITÄÄN KORTTEJAKIN jo arvailla, miettiä, spekuloida tai kuvitella.

Uskon näkijyyteen, mutta tuo tarot-henkilö ei ole mitään näkijää nähnytkään. Tarkoitan, hän ei voi nähdä, mitä K&B päässä liikkuu, koska ei tee luentaa heille niin, että he ovat pyytäjinä saati paikalla.

Näkijöissäkään en usko mihinkään kykyyn ennustaa. Ainoastaan sellainen kyky lukea toisen (mun) mielessä olevia asioita on tullut itselleni vastaan näkijöiden kanssa. Mutta ei tässä ole kyse siitä.

Yhdenkin kortin kohdalla se edusti J:n burn outia. Googletin kortin (sivusto sunnuntainoita) ja sen mukaan kortti edustaa kyllä jonkun halutun asian tavoittelua, jonka eteen on tehty paljon, mutta jota ei saavutettu ja tilanteessa olisi hyvä kenties tehdä jotain muuta. Eli ei siinä sanottu, että on uupunut. Eli noita kortteja voi tulkita tosi laveasti ja joka tapauksessa ei noissa luennoissa ole tullut mitään uutta ainakaan itselleni. Täysin samanlaisen analyysin olisi voinut meistä kuka tahansa kirjoittaa.

Palstailen muuten nyt perhelomalta Ruotsista. Varasimme hotellin vasta eilen aamulla ja tämä oli ainoa, mitä heillä oli jäljellä ja minua huvittaa, että tämä on hotellin Prinssi-sviitti! (Tarkoitus ei ole kehua sviitti-sanalla, vaan tuolla Prinssillä :D Ruotsissa hintataso on nyt edullinen, muista hotelleista tarjottiin 2x hotellihuone, mutta halusimme yhteisen)

30724/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa, missä haastiksessa Nojan on sanonut valitsevansa Adamin? Ja miks tollasta on (vai onko) edes kysytty? :D

Jollain haastattelijalla tämä kysymys oli setissään. Jos sinun pitäisi valita, kenen viisuedustajsn kanssa menisit naimisiin? En tiedä, kysyikö kaikilta. Vain Loreenin vastauksen kuulin 'Käärijän'.

Vierailija
30725/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on hyvin mahdollista, mutta tavallaan henkilö tuntuu kyllä hyvin luotettavalta ja tekee luennat tosissaan. Ehkä tässä mennään vähän myös sellaisella X-Filesista tutulla I want to believe -mentaliteetilla, eli haluaa uskoa, koska luennat kolahtaa syvälle ja vahvistaa omia ennakko-oletuksia ja tunteita. Tosin olihan ne monet uskomukset lopulta totta Salaisissa kansioissakin 😉

Vierailija
30726/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa nähdä K eilen, hän oli vedossa ja aidon innoissaan yleisömerestä. Oltiin niin edessä ettei ihmismassaa hahmottanut paikan päällä ja oli hyvä tunnelma ihmismäärästä huolimatta K postannut keikasta ilmakuvineen monta storya ja keikallakin vaikutti olevansa tosi otettu ihmismäärästä.

Noitakin storeja katsoessa mietin että voi kunpa B näkisi tämänkin, ja miksei näkisi, varmana katsoo K storyt. Kyllä nämä tällaset tarinat nostaa sitä hypeä ihan omalla laillaan - K on todella karismaattinen lava-artisti ja hän ansaitsee jokaisen torijuhlan. Olisi vaan ottanut ne Vantaan bileetkin 🤩🥰

Vierailija
30727/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noa Kirelillä on keikka 21.9 Israelissa ja jos käärijä sinne menee niin hänen on lennettävä sinne aikaisin. Se ei ole mikään festarikeikka. Vaan ennemmin maailmantähden keikka jossa kaikki menee käsikirjoituksen mukaan. Tämä tarkoittaa sitä että Käärijää ei nähdä Joker Out keikalla jos hän Israeliin lähtee.

Pidän todella outona jos Käärijä jättää näin hyvän keikan välistä Joker Outin takia.

Mä oon koko ajan aatellut (toivonutkin) että jos K jollekin JO:n keikalle tulis, niin se olis Tampere, koska sen jälkeen bändillä vapaata ja voisivat hengailla ystävänsä kanssa Suomessa loppuviikonlopun. Sitä en tiedä tulisko lavalle saakka, mutta katsomoon fiilistelemään kavereiden keikkaa ainakin. Sinne ehtisi myös vaikka kävisi Israelissa torstaina.

En tiedä muistanko oikein, mutta eikö Gregor jossain kohtaa sanonut että JO:lla olisi tuolloin 7 keikkaa 5 eri maassa (ennen Tavastian lisäkeikkailmoitusta) eli olisivat nopeasti lähdössä Suomesta Treen jälkeen?

Vierailija
30728/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa, missä haastiksessa Nojan on sanonut valitsevansa Adamin? Ja miks tollasta on (vai onko) edes kysytty? :D

Jollain haastattelijalla tämä kysymys oli setissään. Jos sinun pitäisi valita, kenen viisuedustajsn kanssa menisit naimisiin? En tiedä, kysyikö kaikilta. Vain Loreenin vastauksen kuulin 'Käärijän'.

Eli siis tässä on mennyt taas mammoilla puurot ja vellit sekaisin. Ei ole kysytty siis mitään mistään Adam LAMBERTISTA, vaan Kyproksen viisuedustajasta Adam Lambrousta. 🙄 Kunnon rikkinäinen puhelin-efekti taas. Kyllä mäkin Lambroun kauneuden Kärtsän yli ymmärrän. Lambert taas on limainen.

Hyvä. Palasi usko Balkanilaiseen.

Vierailija
30729/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noa Kirelillä on keikka 21.9 Israelissa ja jos käärijä sinne menee niin hänen on lennettävä sinne aikaisin. Se ei ole mikään festarikeikka. Vaan ennemmin maailmantähden keikka jossa kaikki menee käsikirjoituksen mukaan. Tämä tarkoittaa sitä että Käärijää ei nähdä Joker Out keikalla jos hän Israeliin lähtee.

Pidän todella outona jos Käärijä jättää näin hyvän keikan välistä Joker Outin takia.

Mä oon koko ajan aatellut (toivonutkin) että jos K jollekin JO:n keikalle tulis, niin se olis Tampere, koska sen jälkeen bändillä vapaata ja voisivat hengailla ystävänsä kanssa Suomessa loppuviikonlopun. Sitä en tiedä tulisko lavalle saakka, mutta katsomoon fiilistelemään kavereiden keikkaa ainakin. Sinne ehtisi myös vaikka kävisi Israelissa torstaina.

En tiedä muistanko oikein, mutta eikö Gregor jossain kohtaa sanonut että JO:lla olisi tuolloin 7 keikkaa 5 eri maassa (ennen Tavastian lisäkeikkailmoitusta) eli olisivat nopeasti lähdössä Suomesta Treen jälkeen?

Tai että esiintyvät 5 eri maassa 7 päivän sisällä?

Vierailija
30730/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiakaan tässä ei ole Tampereen jälkeen julkaistuna (vielä) mitään https://www.instagram.com/p/CtilnJdNecS/?hl=fi

Tuossa on 18-22.9. yhteensä kuusi keikkaa.

30731/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://shared.jodel.com/Hdgo8q6I2Ab

Niin täynnä tunnetta nämä halauskuvat 💚

Tunnetta on todella isosti. Ja tuo, miten Bojan pitää kättään Käärijän pään päällä. Siinä tulee vielä toisenlainen lataus, päälaella on varmaan sellaisia tunto-'reseptoreita', jotka sen tekee. Se tunne, mikä tulee, kun joku silittää päätä.

Vierailija
30732/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun mielestä ainakin näissä viimeisissä luennoissa on ainakin ihan hyvin eroteltu kortin merkitys ja lukijan tulkinta toisistaan. Onhan tuossa varaa sepitellä vaikka mitä, myös niin päin, että kyse on sydänystävyydestä, jossa pattitilannetta edustaa pitkä välimatka. niin tai näin, noille korteille on helposti löydettävissä selitykset.

Vierailija
30733/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa nähdä K eilen, hän oli vedossa ja aidon innoissaan yleisömerestä. Oltiin niin edessä ettei ihmismassaa hahmottanut paikan päällä ja oli hyvä tunnelma ihmismäärästä huolimatta K postannut keikasta ilmakuvineen monta storya ja keikallakin vaikutti olevansa tosi otettu ihmismäärästä.

Noitakin storeja katsoessa mietin että voi kunpa B näkisi tämänkin, ja miksei näkisi, varmana katsoo K storyt. Kyllä nämä tällaset tarinat nostaa sitä hypeä ihan omalla laillaan - K on todella karismaattinen lava-artisti ja hän ansaitsee jokaisen torijuhlan. Olisi vaan ottanut ne Vantaan bileetkin 🤩🥰

Minusta on ihana, kun hän on julkaissut myös jonkun storyn hänestä tiara päässä tekstillä "Söpö pikku prinsessa 👸". Vain muuan Balkanin prinssi puuttuu Vantaan prinsessan rinnalta...

Vierailija
30734/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, peukku ylös, jos uskot noihin. Peukku alas, jos et usko.

Vierailija
30735/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihana, kun hän on julkaissut myös jonkun storyn hänestä tiara päässä tekstillä "Söpö pikku prinsessa 👸". Vain muuan Balkanin prinssi puuttuu Vantaan prinsessan rinnalta...

Vaikutti olevan paaaljon rennompi yleisö kuin Raahessa. Jotenkin tuli myötähäpeä niistä pullojen Hei tosta ja seisoskelevista ihmisistä. Ei antanut hyvää kuvaa raahelaisista. Tuo Lohjan keikan klipit näyttää siltä, et kaikki oikeasti nauttii Ja hienoa, kun artistilla on faneja kaikista ikäluokista, taustoista riippumatta.

30736/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana K otti lavalle lapsen, joka oli yleisössä eksynyt vanhemmistaan.

Oisko kellään tiedossa klippii tästä? Nä on niin sulosia nä K:n isukkijutut

Varmasti olisi kiva nähdä kuva tilanteesta, mutta lapsia pitää suojella internetililtä. Hyvin nopeasti oli levinnyt Jeren sukulaispojan kuva netissä, esim. yhdessä K:n fani-ryhmässä, johon oli saanut kuvan tvitteristä. Toki lapsen äiti oli kuulemma julkaissut kuvan omassa julkisessa instassaan. Vanhemman vastuu tässä ensisijainen.

Vierailija
30737/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi kiva nähdä kuva tilanteesta, mutta lapsia pitää suojella internetililtä. Hyvin nopeasti oli levinnyt Jeren sukulaispojan kuva netissä, esim. yhdessä K:n fani-ryhmässä, johon oli saanut kuvan tvitteristä. Toki lapsen äiti oli kuulemma julkaissut kuvan omassa julkisessa instassaan. Vanhemman vastuu tässä ensisijainen.

No näistä voi aina blurraa ne lapset. Ja muutenkin yksityishenkilöt. Kaikki ei näin tietenkään tee, mikä on harmi juttu.

Vierailija
30738/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä löytyy pätkä hakusanoilla Kevin Käärijä tosta eksyneestä pojasta.

Vierailija
30739/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi vaan vähän tarkempi kuvaus asiasta (siis kirjallisesti) esim. kuka huomasi lapsen eksyneen ja toi lavalle, mitä K sanoi lapselle ja yleisölle jne.

Vierailija
30740/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klippi löytyy kyllä Twitteristä, mut en viitsi jakaa. Toki suloista Käärijältä kuinka huolehti pojasta, mut oli kyl nihee tilanne, kun isää kuulutettiin monta kertaa hakemaan poikansa eikä kukaan ilmoittautunut. Kärtsärikin alkoi jo hiiltyä ja sanoi, ettei keikka jatku ennenkuin isä löytyy. Lopulta kun aikaa meni niin järkkärit vei pojan lavan taakse, toivottavasti löysi isänsä pian. Muutenkin jo ennen keikkaa tuntui olevan paljon muksuja kateissa, kun kuulutuksia tuli koko ajan.

Ketju on lukittu.