Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30661/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen K:n aina tarvitse reagoida, olisi liian ilmeistä?

Vierailija
30662/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt ihan taida heteroita olla? Toinen openmainded ja toinen bi/pan?

Aijai, kohta joku taas hikeentyy. Kun sä et usko että J on 1000% hetero. 

Minä ainakin olen 1000 000 000 % homo!

T. Rietas gay

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30663/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt ihan taida heteroita olla? Toinen openmainded ja toinen bi/pan?

Aijai, kohta joku taas hikeentyy. Kun sä et usko että J on 1000% hetero. 

Minä ainakin olen 1000 000 000 % homo!

T. Rietas gay

No doubt about that.

Vierailija
30664/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ettei vaan herra K ole noussut pissi päähän tämän kevään aikana ja hän on tyyppinä sellainen että kiukuttelee ja äkkipikainen. Ei varmaan ole kaverien kesken aina niin mukavaa.. olisko tullut riitaa B:nkin kanssa..

Vierailija
30665/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen Käärijän takia.

Hävettää olla suomalainen kaltaistesi takia.

Mua hävettää miten monta kertaa olen katsonut tänään sen matematiikkavideon

Mua vaan hävettää kaikki!

Muakin hävettää kaikki. Ei oo helppoo.

Vierailija
30666/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen tyttöystävä kai ajatteli B:n pitävän enemmän miehistä?

No tämäpä. Kaunis on kyllä nainen. Miksi tuo juontaja tosiaan esitteli B:n Bojan Arboretumiksi. Onko B:kin puutarhuri kenties 🥰

Oisko vitsi liittyen sukunimeen?

Vierailija
30667/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi ettei vaan herra K ole noussut pissi päähän tämän kevään aikana ja hän on tyyppinä sellainen että kiukuttelee ja äkkipikainen. Ei varmaan ole kaverien kesken aina niin mukavaa.. olisko tullut riitaa B:nkin kanssa..

Pikku känkkäränkkä.

Vierailija
30668/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30669/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Bojanin hottis kuvat nyt huutaisi reaktiota. Ne tulee kyllä K feediin montakin kertaa ja muiden kamujen kuvia K tykkäileeja kommentoi. Mun mielestä tuossa on jotakin outoa, että ei B kuumiin kuviin laita mitään. Tätä nyt jo jonkin aikaa jatkunut ja ainoa mitä laittoi jopa Tava postaukseen tuo Are you juttu. Äh!

No just teidän kaltaisten takia ne on ehkä päättäneet, että ei julkisia huomionosoituksia enää, kun te sekoatte jokaisesta tykkäyksestä/tykkäämättömyydestä ja kommentista/ei-kommentoinnista ja sitten siitä saa taas tarinat vauhtia. Jos yhteyksiä pitävät, niin tekevät sen sitten yksityisesti. Sitä paitsi he sai tästä kanssakäymisestä sen boostin uralleen mitä tarvitsivat, nyt molemmilla on vientiä muutenkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
30670/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B on jotenkin kuumempi miesten, erityisesti K:n kanssa, sen vaan huomaa

Niin huomaa. B on jotenkin kliininen naisten seurassa kuten täälläkin monesti jo huomattu. En hirveästi usko että olisi edes bi mutta on mitä on. Varmaan tykkää olla tuollainen "vague".

Vierailija
30671/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mic Mac ja ihana Häärijä :)

https://twitter.com/siitviis/status/1674468664865697792

Musta tuo Häärijä on ärsyttävä ja aika karsee

Hys hys!

Häärijä on söpö. Ihan mainio hahmo. Uusi kulkupeli hänellä nyt. Ei ole varmasti helppo rooli. Hyvin pitää pokkansa, kun joku yrittää saada puhumaan.

Ällö.

Nyt loppuu se Häärijän haukkuminen. Mulla oli mukava juhannus Häärijän kanssa ja siinä ei edes pituusero painanut.

Vierailija
30672/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sillon se sovintohomma vasta kuumaa olis. B ottaa ranteista kiinni ja väsyttää pienen kiukuttelijan.

Vierailija
30673/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa niitten tykkäyskyttäämisten kanssa. Eihän Bojankaan ole tykännyt kaikista Kärtsän kuvista.

Täällä taas jokapäiväinen niillä on välit poikki-paniikki menossa ja ihan turhaan😅

Vierailija
30674/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa gaypiireissä Kärtsän pituus tuntuu olevan vain etu. Kaunis mieshän K on ja hampaatkin kauniit ja persoonalliset.

Lukea käy vieläkin vähän sääliksi kun B vei K:n kokonaan.

No Luke on avoimesti gay, joten ehkä ei vaan uskaltanut hypätä mukaan hassutteluun (mä ainakin olen ihan jäässä ihastusten seurassa...). Oli kyllä tosi liikkis Käärijä-ihastuksineen 🥺

Eikä Kärtsäkään mitään kovin isoa kiinnostusta osoittanut noihin viisujen julkihomoihin, Lukeen, Gustaphiin.. Kohtelias ja ystävällinen oli toki. Luke on tyyppinä aika erilainen kuin B vaikka olikin sitä mieltä että heillä K:n kanssa samanlainen huumorintaju.

Jotenkin harmi, että tuo Luke jäi jotenkin niin varjoon viisuissa.Vaikutti erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä, mutta luulen, että olisi ollut niin eri sfääreissä Jeren kanssa kuin Bojan Kääryleen kanssa.

Vierailija
30675/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa, missä haastiksessa Nojan on sanonut valitsevansa Adamin? Ja miks tollasta on (vai onko) edes kysytty? :D

Vierailija
30676/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Bojanin hottis kuvat nyt huutaisi reaktiota. Ne tulee kyllä K feediin montakin kertaa ja muiden kamujen kuvia K tykkäileeja kommentoi. Mun mielestä tuossa on jotakin outoa, että ei B kuumiin kuviin laita mitään. Tätä nyt jo jonkin aikaa jatkunut ja ainoa mitä laittoi jopa Tava postaukseen tuo Are you juttu. Äh!

No just teidän kaltaisten takia ne on ehkä päättäneet, että ei julkisia huomionosoituksia enää, kun te sekoatte jokaisesta tykkäyksestä/tykkäämättömyydestä ja kommentista/ei-kommentoinnista ja sitten siitä saa taas tarinat vauhtia. Jos yhteyksiä pitävät, niin tekevät sen sitten yksityisesti. Sitä paitsi he sai tästä kanssakäymisestä sen boostin uralleen mitä tarvitsivat, nyt molemmilla on vientiä muutenkin ihan tarpeeksi.

Nimenomaan. K on kyllä tietoinen antamastaan näkyvyydestä ja boostista ja on kunnioittavaa laskea lintu omille siivilleen.

Ja nyt asiaton huomautus, tuo viimeisin päivitys ei ole kyllä Bojanin onnistuneimpia..

Vierailija
30677/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sillon se sovintohomma vasta kuumaa olis. B ottaa ranteista kiinni ja väsyttää pienen kiukuttelijan.

Tällä mielikuvalla elänkin seuraavat pari päivää 🤪🔥🔥🔥🔥🔥

Vierailija
30678/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mic Mac ja ihana Häärijä :)

https://twitter.com/siitviis/status/1674468664865697792

Musta tuo Häärijä on ärsyttävä ja aika karsee

Hys hys!

Häärijä on söpö. Ihan mainio hahmo. Uusi kulkupeli hänellä nyt. Ei ole varmasti helppo rooli. Hyvin pitää pokkansa, kun joku yrittää saada puhumaan.

Ällö.

Nyt loppuu se Häärijän haukkuminen. Mulla oli mukava juhannus Häärijän kanssa ja siinä ei edes pituusero painanut.

Oliko Kaalimadosta tilattu? No siinä on ollu joltinenkin pituusero 😂

Vierailija
30679/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuva on kyllä erinomainen Slovenian matkailumainos. https://twitter.com/amxdiem/status/1674359853773381635

Vierailija
30680/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana K otti lavalle lapsen, joka oli yleisössä eksynyt vanhemmistaan.

Ketju on lukittu.