Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30641/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen Käärijän takia.

Hävettää olla suomalainen kaltaistesi takia.

Vierailija
30642/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää miten monta kertaa olen katsonut tänään sen matematiikkavideon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30643/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä Adam Lambert juttu oli?😂 Adam muuten oli kuulemma viihtynyt yhden suomalaisen kanssa jatkoilla. Tykkääkö Adam pienistä ja vaaleista miehistä?

Milloin? Adamhan seurustelee vaalean tanskalaisen twinxin kanssa. Sauli oli novafestareilla siskojensa kanssa kattomassa exänsä keikkaa.

Vierailija
30644/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on unfollattu myös ig:ssä. Ollut iso riita selvästi. noh kumpikohan eka itsepäisistä yrittää sovitella...

Ihanaa. Heillä on varmasti todella kiihkeää sovintoseksiä.🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Huh mikä ajatus.... 🥵

Rietas ei edes pysyisi heidän tahdissaan ja kiihkossaan mukana.

Kyllä pysyisin! Olisin kuin kaniini! Panopupujussi! Homorodeo olisi se!

T. Rietas gay

Sä saat mut nauramaan aina ihan kippurassa. Kiitos!

Vierailija
30645/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää miten monta kertaa olen katsonut tänään sen matematiikkavideon

Mua vaan hävettää kaikki!

Vierailija
30646/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä Adam Lambert juttu oli?😂 Adam muuten oli kuulemma viihtynyt yhden suomalaisen kanssa jatkoilla. Tykkääkö Adam pienistä ja vaaleista miehistä?

Adamin maku taitaa nykyisellään olla melko femme boy. Sergey käy siihen hyvin.

Vierailija
30647/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eiköhän heille molemmille ole saattanut tulla yllätyksenä suosion suuruun ja juttujen nopea leviäminen. Mitä itse ajattelisitte jos löytäisitte uuden hyvän kaverin ja kohta koko netti povaa teistä paria tyyppisesti. Ovathan ne vitsailleet asialle mutta silti tommonen superhuomio ympäriinsä voi olla vähän raskasta...

Ja sitten vielä kun pitäisi olla teinityttöjen ja köh köh vähän vanhempien naisten sweetheart samaan aikaan niin voihan se etäisyyden otto olla välillä ihan järkevää. Sitten taas myöhemmin pieniä annoksia, nyt meni niin ylikierroksille somessa koko juttu Suomen reissun jälkeen.

Kyllä se on kuulkaa Bojan-ship seilannut Käärijän otteesta ulapalle ja uudet on ottajat mielessä. 

30648/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videota Lohjalta

https://twitter.com/siitviis/status/1674460482332241921

Hyvin vetää, vetävät! Ilo nähdä lyhytkin kippi. Kyllä on Käärijä komea, miehekäs.

Vierailija
30649/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teoria on että Bojan hiukan säikähtänyt miten paljon vetoa tuntee Käärijään. Ja nyt yrittää epätoivoissaan uskotella itselleen että kyllä mä oikeasti tytöistä tykkään. Siksi on viime aikoina alkanut seurata lähes järjestään vain kauniita naisia, malleja tms.

Mutta ei auta Bojan. Olet koukussa. Vain Jere saa viisarin värähtämään.

Vierailija
30650/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pinkki istuu Kärtsylin päälle kuin valettu. Vielä brunaakin ihossa, näyttää hyvältä kyllä.

Vierailija
30651/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on että Bojan hiukan säikähtänyt miten paljon vetoa tuntee Käärijään. Ja nyt yrittää epätoivoissaan uskotella itselleen että kyllä mä oikeasti tytöistä tykkään. Siksi on viime aikoina alkanut seurata lähes järjestään vain kauniita naisia, malleja tms.

Munkin silmään vaikuttaa vähän epätoivoiselta todistelulta nuo fanitytöille flirttailut ja "kuumat" katseet..

Vierailija
30652/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Bojanin hottis kuvat nyt huutaisi reaktiota. Ne tulee kyllä K feediin montakin kertaa ja muiden kamujen kuvia K tykkäileeja kommentoi. Mun mielestä tuossa on jotakin outoa, että ei B kuumiin kuviin laita mitään. Tätä nyt jo jonkin aikaa jatkunut ja ainoa mitä laittoi jopa Tava postaukseen tuo Are you juttu. Äh!

Vierailija
30653/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki luulevat että K:n gf on joku noita-akka? Tietysti fanille tulee mukavampi olo, jos voi kuvitella pelastavansa kohteen riivinraudan käsistä.

Tosiasiassa en voi kuvitella K:ta minkään ikävän ihmisen kanssa asumassa yhdessä.

Gf kuvaillaan mukavaksi ihmiseksi.

Kuvien perusteella tulee toinen mielleyhtymä, mutta kuvathan voivat aina valehdella.Silti näen rinnalla vain kaunissilmäisen ja hymyilevän Balkanin prinssin pörröttelemässä Kärtsylin hiuksia.Sen jälkeen Kärtsyliltä tulee hennosti pieni suukko Bojanin kaulalle.Ai niin, tämähän jo taidettiin nähdä, mutta otetaan uusinta.Jokainen voinee palata siihen hetkeen vielä uudelleen ja muistella.

Vierailija
30654/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pinkki istuu Kärtsylin päälle kuin valettu. Vielä brunaakin ihossa, näyttää hyvältä kyllä.

https://twitter.com/baby_medicine/status/1674494627150278662

Vierailija
30655/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on aina seurannut kauniita naisia (ja myös miehiä). Tapaa tällä hetkellä paljon ihmisiä ja solmii tuttavuuksia viihdemaailmassa, joten ei ihme, jos seuraajia/seurattavia on tullut lisää. Edelleenkään, tämän perusteella ei voi tehdä minkäännäköisiä johtopäätöksiä henkilön seksuaalisesta suuntautumisesta.

Vierailija
30656/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on jotenkin kuumempi miesten, erityisesti K:n kanssa, sen vaan huomaa

Vierailija
30657/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/baby_medicine/status/1674494627150278662

Herkullisen näköinen 🍬🍭🍡

Vierailija
30658/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kuva tilanteesta. Ravintola Wallis Katajanokalla. Hengaajatyttöset valmiina pyydystämään kohteen...

https://www.instagram.com/reel/CuFcvy-M76Z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

VWalisa ja pyöräilysortsihan ne siinä kyttää. Voi miesparka. Ystävätkin alkaa olla vain kontrollifriikin kavereita. Sääliksi käy ja kasvattais munat.

Vierailija
30659/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt ihan taida heteroita olla? Toinen openmainded ja toinen bi/pan?

Aijai, kohta joku taas hikeentyy. Kun sä et usko että J on 1000% hetero. 

Vierailija
30660/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kuva tilanteesta. Ravintola Wallis Katajanokalla. Hengaajatyttöset valmiina pyydystämään kohteen...

https://www.instagram.com/reel/CuFcvy-M76Z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

VWalisa ja pyöräilysortsihan ne siinä kyttää. Voi miesparka. Ystävätkin alkaa olla vain kontrollifriikin kavereita. Sääliksi käy ja kasvattais munat.

Tiukat mimmit pitää Jeren kurissa ja herran nuhteessa ja sit turhautunut Jere komentelee miespuolisia kavereitaan ja isottelee näille minkä kerkiää.

Ketju on lukittu.