Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko iso maha pina coladasta
Sairastaa tuota suolistotautia, niin varmaan on maha aika usein paisunut ja kipeä
Vierailija kirjoitti:
Hyvää copiumia joo se on bugi että ainoo joka ei näy seurattavissa on B mutta kaikki muut näkyy. Unfollattu on.
Joo no en ole tällaisestä bugista kuullut että yksi seurattavista ei näkyisi, vaikka kaikki muut samat näkyykin. No, en tiedä, mielenkiintoista jos ei tosiaan enää seurais. Ei ole kyllä tosiaan yhteenkään viimeisimpää kuvaan kommentoinut eikä niistä tykännyt, mikä tukisi sitä että ei seuraisi eikä kuvat tulisi feediin
Onko kukaan vielä analysoinut sitä kun jokereiden instalivessä kysyttiin mikä kappale kuvaa parhaiten kutakin ja Bojanin vastaus oli Avril Lavignen Girlfriend 😀
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJXM6QAQ/
😅 (Joku vähän yhdistelly kuvia .)
Kyllä on kuvaa käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää tästä, jos sun puhelimella Bojan löytyy vielä K:n seurattavista. Peukku alaspäin, jos ei.
Löytyy se, next. Sut on a)estetty b)sulla on bugi joko päässä tai puhelimessa
Siis ymmärsinkö oikein, että JO on myynyt loppuun 12 000 hallin? Eikö se ole aika kova suoritus..
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä analysoinut sitä kun jokereiden instalivessä kysyttiin mikä kappale kuvaa parhaiten kutakin ja Bojanin vastaus oli Avril Lavignen Girlfriend 😀
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, että JO on myynyt loppuun 12 000 hallin? Eikö se ole aika kova suoritus..
Onhan se. Luulen että aika paljon tulee muualta kuin Sloveniasta kun ei he vielä paljon ole keikkoja julkistaneet muualle kuin Balkanille, Britteihin, Pohjoismaihin ja Puolaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Onhan se!👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼💪🏼
Mä meen mieluummin pienemmälle keikalle Suomessa kuin isolle areenakeikalle. Ne Irlannin pikkupaikat olisi olleet ihana kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mic Mac ja ihana Häärijä :)
Musta tuo Häärijä on ärsyttävä ja aika karsee
Hys hys!
Häärijä on söpö. Ihan mainio hahmo. Uusi kulkupeli hänellä nyt. Ei ole varmasti helppo rooli. Hyvin pitää pokkansa, kun joku yrittää saada puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on unfollattu myös ig:ssä. Ollut iso riita selvästi. noh kumpikohan eka itsepäisistä yrittää sovitella...
Ihanaa. Heillä on varmasti todella kiihkeää sovintoseksiä.🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Hyvä girlfriend like boyfriend K:lle kyllä
Instassa joku bugi nyt vaan. Mulle ei näy, että Jere seuraisi Bojania. Mulle ei myöskään näy, että esim Reko seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on unfollattu myös ig:ssä. Ollut iso riita selvästi. noh kumpikohan eka itsepäisistä yrittää sovitella...
Ihanaa. Heillä on varmasti todella kiihkeää sovintoseksiä.🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Huh mikä ajatus.... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekevät jotain tekaistua, että B ja K olisi riidoissa
On mennyt maku ketjuun ja koko shippailuun, kun koko ajan pitäisi todistella heidän välejään, ettei lähde huhumylly pyörimään. Analysoidaan jokainen stoorissa näkynyt potentiaalisena uutena ihastuksena tai valitetaan tyttöystäväst. Enpä yhtään yllättyisi vaikka pojat olisivat somessa hiljentyneet jatkuvien kyselyiden takia. Eikö Sloveniassa kirjoiteltu lehdissäkin jotain? Tai sitten pitää hulluja jännityksessä. Joka tapauksessa kumpikin seuraa kumpaakin. Ei sitä ehdi julkisesti kirjotella jos yksityisviestit käy kuumana. ;)
Mitä jossakin Slovenian lehdessä on kirjoiteltu?
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttöystävä kai ajatteli B:n pitävän enemmän miehistä?
No tämäpä. Kaunis on kyllä nainen. Miksi tuo juontaja tosiaan esitteli B:n Bojan Arboretumiksi. Onko B:kin puutarhuri kenties 🥰
Vierailija kirjoitti:
Instassa joku bugi nyt vaan. Mulle ei näy, että Jere seuraisi Bojania. Mulle ei myöskään näy, että esim Reko seuraisi.
Uu, kolmiodraama?
Oi! Käärijän vartaloo pitkin valuu hikikarpalo vai miten se meni 💧