Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eiks ig-seuraajista myös poisteta aina välillä botteja, vai oonko boomerina ymmärtäny ihan väärin?
Jos käärijän postaukset on jonkun mielestä noloja, niin se ei sentään ole postannut kuvaa itsestään pöntöllä, kuten norjan alessandra🙈😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun jankkaan Käärijän seuraajien määrästä, mutta miehelläni näkyy 562t seuraajaa, mulla 563K seuraajaa. Bojanilla myös seuraajien määrä laskenut eilisestä. Suurimmat shippaajat jättäneet laivan?😆
Käärijä 562k
Bojan 203k
Mulla näkyi eilen vielä Bojanin kohdalla 204K, tänään 203K. Nyt on turhaa pilkun viilaamista.🙈 Päivittyykö insta miten noiden käyttäjämäärien osalta?
Mä oon nyt kyllä sitä mieltä et ei puhuttas enää Janin etumuksesta, koska on yksityishenkilö. Vaikka se vilahtelee jatkuvasti noissa stooreissa ja kuvissa, vahingossa tai tarkoituksellisesti, niin annettas sen nyt jo olla. Jan varmasti haluaa pitää etumuksensa julkisuudelta piilossa ja ajattelee vain sen turvallisuutta. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.
Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.
Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.Se, että joku vihaa Käärijää, kertoo vain ja ainoastaan sen henkilön omista tunne-elämän ongelmista. Se, että itsestä löytyy ylipäätään energiaa kohdistaa vihaa johonkin artistiin (=käytännössä tyyppiin, jota vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti) ja jauhaa negatiivista p*skaa artistista esimerkiksi keskustelupalstoilla, kertoo siitä, että jokin artistissa triggeröi todella vahvasti henkilön ongelmia, traumoja, pettymystä ja tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Ei liity Käärijään mitenkään muutoin kuin, että on sattunut projisoinnin kohteeksi jollain piirteellään, mikä muistuttaa tätä henkilöä omista ongelmistaan.
Siis omalla kohdalla "vihaaminen" on lähinnä sitä että hemmetisti ärsyttää välillä are yout ja jotkut pösilöt ratkaisut videoissa. Ei mitään sen vakavampaa eikä syvällisempää. Kyllähän tällaisen saa sanoa ääneen.
Eihän se mitään vihaamista ole, jos esimerkiksi ei pidän Kärtsän juosten kustuista videotöräytyksistä ja tylytyshuumorista. Sitähän artisti on tarjoillut ja se on pettymys monelle.
Olen ihan samaa mieltä. Lähinnä harmittaa hänen puolestaan, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi hän niitä tekee. Sitten harmittaa vielä enemmän, kun mietin, onko hän niin yksinkertainen, että ei ymmärrä, miten noloilta nuo videot näyttävät. Eikö kukaan voi kertoa hänelle loukkaamatta, niin että hän tajuaisi muuttaa tyyliä.
No sen voi kyllä sanoa, ettei Jere / Käärijä ole 'niin yksinkertainen'. Varmasti ei ole vikaa älykkyydessä. On fiksu ja oivaltava.
Loiri on esikuvansa (viisuihin oli crew ottanut K:lle mukaan jopa Loirin kuvan sinne huoneensa seinälle. Loiri tulee kyllä läpi näistä viimeaikojen storeista. Nuoremman K:n netissä olevista videoista ei mielestäni tule Loiria. Nuo videot ovat omaleimaisempia, hyviä. EI toki tietoa, minkälaisia storeja silloin teki, jos teki.
Käärijä on sanonut haluavansa myös hauskuuttaa ihmisiä. Se on tainnut viime aikoina onnistua paremmin keikoilla.
Parissa stoorissa on hämmentänyt se, kun on jotenkin tylysti sanonut crew:n jäsenelle. Aiemmin kampaajalle ja tänään sille, joka istui kuskin paikalla, auto oli pysäytettynä. Kun kuitenkin tuli vaikutelma näistä molemmista, ettei oikeasti halunnut olla tyly. Mutta ei niitä saanut hauskoiksi väännettyä.
Sä olet joku n 55-60v ja et muuta vissiin tee kun kirjoitat näitä tosi outoja viestejä tänne, ja lähetit eilen Käärijälle Bojanin kuvankin, eikö se niin ollut. Tuntuu jotenkin tosi oudolta nämä sun touhut. Hommaa jotain muuta tekemistä.
Ei osunut ikäarvio oikein. Teen kyllä paljon muuta, ei kulu aikani vain tämän ryhmän kanssa. Niinpä, mitä ihmeen outoa on yllä olevassa viestissäni, kun sen tähän tägäsit. Et taida olla ryhmän perustaja tai ylläpitäjä. Ehkä sinun itsesi kannattaa hommata muuta tekemistä, kun ei asiallinen keskustelu onnistu ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos käärijän postaukset on jonkun mielestä noloja, niin se ei sentään ole postannut kuvaa itsestään pöntöllä, kuten norjan alessandra🙈😁
Jos et tiedä mitä postaat, älä postaa mitään. Ja Alessandran päivän tulos 217k.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Kun etsin tätä, löysin myös tämän - se oli vain päiväshow haastattelu, jonka he tekivät, mutta ajattelin, että haluaisit tallenteen punaisella nenällä. https://fb.watch/lr19oeu8RV/
Siis katsoitteko tämän, Bojan on niiiiin ihana noille lapsille 😊
Kiitos LadySLO!
Kuka ikinä tuon miehen saa, niin hän on kyllä maailman onnellisin ihminen.Kohtelee hienosti myös lapsia ja on todella ystävällinen kaikille.Myönnän, että Kris on myös aika "kuuma", vaikka on myös vielä tosi nuori.Äärettömän hienosti keskustelevat keskenään ja kunnioittavat toisiaan eivätkä pälpättele toistensa puheen päälle.Slovenialaiset miehet ovat kyllä näyttäneet parhaat puolensa ja ovat sulattaneet aika monen suomalaisen sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Alessandra sanonut Bojanille, että tulee aina kiire pissalle, kun näkee Bojanin. Vähän samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Reko taitaa olla lomalla😚
No siksi niillä pojilla oli eilen niin erilaiset vaatteet.Taitaa Reko olla se pitsiliina mummo 🤣
Kun noita seuraajamääriä lähtee vertailemaan, kannattaa myös tarkistaa mikä määrä on feikkejä https://www.modash.io/fake-follower-check?influencer=%40dualipa
Testatkaapa vaikka paidatonriehuja & loreenofficial
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä mitä postaat, älä postaa mitään. Ja Alessandran päivän tulos 217k.
Jollain kevyt pakkomielle näihin instaseuraajiin. 😀 No ei siinä mitään, kukin fiilistelee tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt kyllä sitä mieltä et ei puhuttas enää Janin etumuksesta, koska on yksityishenkilö. Vaikka se vilahtelee jatkuvasti noissa stooreissa ja kuvissa, vahingossa tai tarkoituksellisesti, niin annettas sen nyt jo olla. Jan varmasti haluaa pitää etumuksensa julkisuudelta piilossa ja ajattelee vain sen turvallisuutta. 🙂
Yksityishenkilö?? Kyllä moni mies ois iloinen jos mammat huumaantuis niiden etumuksista uskon mä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja kun nuori ja kaunis nainen postaa someen tuollaista rouheaa materiaalia, on se vaan edistyksellistä. Autapas kun kyseessä on Suomalainen mies, niin juntimpaa saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.
Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.
Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.Se, että joku vihaa Käärijää, kertoo vain ja ainoastaan sen henkilön omista tunne-elämän ongelmista. Se, että itsestä löytyy ylipäätään energiaa kohdistaa vihaa johonkin artistiin (=käytännössä tyyppiin, jota vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti) ja jauhaa negatiivista p*skaa artistista esimerkiksi keskustelupalstoilla, kertoo siitä, että jokin artistissa triggeröi todella vahvasti henkilön ongelmia, traumoja, pettymystä ja tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Ei liity Käärijään mitenkään muutoin kuin, että on sattunut projisoinnin kohteeksi jollain piirteellään, mikä muistuttaa tätä henkilöä omista ongelmistaan.
Siis omalla kohdalla "vihaaminen" on lähinnä sitä että hemmetisti ärsyttää välillä are yout ja jotkut pösilöt ratkaisut videoissa. Ei mitään sen vakavampaa eikä syvällisempää. Kyllähän tällaisen saa sanoa ääneen.
Eihän se mitään vihaamista ole, jos esimerkiksi ei pidän Kärtsän juosten kustuista videotöräytyksistä ja tylytyshuumorista. Sitähän artisti on tarjoillut ja se on pettymys monelle.
En minäkään vihaa, päinvastoin tykkään ja toivon pitkää ja menestyksekästä uraa. Mutta suututtaa ja ärsyttää, että kun olis puoli maailmaa polvillaan sen edessä, niin sitten onnistutaan se näin nopeesti sössimään, vain koska ei osata ja ammattilaisia ei hyödynnetä.
Olen seurannut sivusta tätä keskustelua, mutta pakko nyt todeta, että kaikki Käärijän somesisällöistä huolestujat varmaan nimenomaisesti toivovat hänelle pelkkää hyvää ja mahdollisimman suurta menestystä, ja juuri siksi toivovat, että ainakaan huono somepresenssi ei olisi esteenä menestykselle. Itse ajattelen näin, eli todella toivon hänelle menestystä ja onnea niin paljon, että meinaa mennä tunteisiin se, kun tuntuu että nyt ei mietitä someasioita loppuun asti. Linjakkaammalla somella loisi kestävämpää pohjaa uralleen. Toisaalta kyse on toki makuasioista, ja kaikkia ei voi miellyttää, mutta saa kai täällä kuitenkin esittää myös asiallista kritiikkiä, kunhan siis pysytään asialinjalla.
Miksi toivot hänelle menestystä????? Miksi et toivo hänelle sitä, mitä hän itse tahtoo? Et sinä sitä tiedä. En usko hetkeäkään, että hän haluaisi jonkinlaista täysin erilaista uraa (ja suosiota), mitä hän toimimalla näin kuin toimii, saa.
Pystytkö erottamaan omat mieltymyksesi mieluisesta urakehityksestä Käärijästä? Ja tajuamaan, että hän on oma ihmisensä, hän ei ole sinä, eikä minä.
Itsekin ihmettelen, että onkjo tämä se, mitä hän haluaa, mutta mitäpä mä siihen olen sanomaan, koska olen aika varma, että on. En todellakaan pidä häntä niiiiin tyhmänä, ettei OSAISI toimia tavoilla, joilkla saa sitä mitä haluaa. Johan mies on osoittanut olevansa eräänlainen manifestoinnin mestari.
Niiin pliiis voisitko jättää nämä selityksesi Käärijän parhaasta urasta väliin?
ei me kaikki muutkaan täällä päivitellä sitä, vaikka meistäkin ura järjesteltäisiin varmaan toisella tavalla. Mutta kun me ei kukaan olla Käärijöitä. Hän tekee niin kuin hän haluaa ja on siihen ihan varmasti tyytyväinen, tai jos ei ole, niin ei taatusti olisi siihenkään, mitä täällä esitetään. Syytä emme tiedä, miksi ei.
Koska se mitä te täällä ehdotatte, olisi toki se ns. normaali urakehitys, hän ei vain ole sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityishenkilö?? Kyllä moni mies ois iloinen jos mammat huumaantuis niiden etumuksista uskon mä 🤣
Okei oli huono vitsi.
Toi pitsimummo/Reko-oivallus oli hyvä 👏😅 Reko vaatettaa jäpät pitsiin ja pinkkiin ja kukkasiin ja he haluais olla enemmän mustaa, nahkaa ja rock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Lähinnä harmittaa hänen puolestaan, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi hän niitä tekee. Sitten harmittaa vielä enemmän, kun mietin, onko hän niin yksinkertainen, että ei ymmärrä, miten noloilta nuo videot näyttävät. Eikö kukaan voi kertoa hänelle loukkaamatta, niin että hän tajuaisi muuttaa tyyliä.
No sen voi kyllä sanoa, ettei Jere / Käärijä ole 'niin yksinkertainen'. Varmasti ei ole vikaa älykkyydessä. On fiksu ja oivaltava.
Loiri on esikuvansa (viisuihin oli crew ottanut K:lle mukaan jopa Loirin kuvan sinne huoneensa seinälle. Loiri tulee kyllä läpi näistä viimeaikojen storeista. Nuoremman K:n netissä olevista videoista ei mielestäni tule Loiria. Nuo videot ovat omaleimaisempia, hyviä. EI toki tietoa, minkälaisia storeja silloin teki, jos teki.
Käärijä on sanonut haluavansa myös hauskuuttaa ihmisiä. Se on tainnut viime aikoina onnistua paremmin keikoilla.
Parissa stoorissa on hämmentänyt se, kun on jotenkin tylysti sanonut crew:n jäsenelle. Aiemmin kampaajalle ja tänään sille, joka istui kuskin paikalla, auto oli pysäytettynä. Kun kuitenkin tuli vaikutelma näistä molemmista, ettei oikeasti halunnut olla tyly. Mutta ei niitä saanut hauskoiksi väännettyä.
Sä olet joku n 55-60v ja et muuta vissiin tee kun kirjoitat näitä tosi outoja viestejä tänne, ja lähetit eilen Käärijälle Bojanin kuvankin, eikö se niin ollut. Tuntuu jotenkin tosi oudolta nämä sun touhut. Hommaa jotain muuta tekemistä.
Ilmeisesti sama ihminen myös vastailee itselleen tai kiittelee videoista jne itseään.... No meitä on moneen (possu)junaan ...
Hoh hoijaa.
Ilmeisesti luulet minun vastailevan itselleni. En vastaile. Miksi ihmeessä vastailisin itselleni. Tämä on keskustasteleva ryhmä. Tuollaisia kommentteja näyttää tuleva silloin, kun asiallinen keskustelu ei onnistu. Huom. tämä ryhmä on Bojanin & Käärijän fiilistelyä varten. Kannattaisi pysyä asiassa.
Minä ainakin haluan pojat pitsissä ja kukkasissa, silkissä ja sametissa. Ihan tarpeeksi on rokkibändejä mustissa. Demoni-musiikkivideon stailaus on aika hot
Joku tuolla aamusella oli verrannut K:ta lintuun joka huutelee Are youta soidinhuutonaan .Kiitos nauruista 🤣🤣 K vetää soidintanssia Balkanin ruusulle varmaan tänään sitten keikalla 🥵🤣
Sitten tuli vielä tämä vastaan instassa 🤣🤣
https://www.instagram.com/reel/CtJ2tVGJipS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Joo ei oteta kaikkea vakavasti ja takasin köllöttään 🌹🌹💚
Eikö parisuhteessakin riidat pääty joskus ns. sovintoseksiin? Jos Jan edustaa palstalla tätä puolta?