Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
29861/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ollut täällä, Kärtsäri on tosi söpönä💕

https://www.vantaa.fi/fi/ajankohtaista/artikkeli/nain-sujui-kaarijan-ja…

Leila

Vierailija
29862/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assuuu kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.

Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.

Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.

Se, että joku vihaa Käärijää, kertoo vain ja ainoastaan sen henkilön omista tunne-elämän ongelmista. Se, että itsestä löytyy ylipäätään energiaa kohdistaa vihaa johonkin artistiin (=käytännössä tyyppiin, jota vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti) ja jauhaa negatiivista p*skaa artistista esimerkiksi keskustelupalstoilla, kertoo siitä, että jokin artistissa triggeröi todella vahvasti henkilön ongelmia, traumoja, pettymystä ja tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Ei liity Käärijään mitenkään muutoin kuin, että on sattunut projisoinnin kohteeksi jollain piirteellään, mikä muistuttaa tätä henkilöä omista ongelmistaan.

Siis omalla kohdalla "vihaaminen" on lähinnä sitä että hemmetisti ärsyttää välillä are yout ja jotkut pösilöt ratkaisut videoissa. Ei mitään sen vakavampaa eikä syvällisempää. Kyllähän tällaisen saa sanoa ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29863/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ja Bojtsun halikuvien tykkäjissä 100.000 mennyt nyt rikki 😍💚🖤

Noniin, Böörijä kiinnostaa!

Kärtsälle ja Bojanille yhteinen puutarhaohjelma televisioon. Käärijä voi tehdä myös kummelisketsejä.

Katsojia löytyy!

Matkailuohjelma olisi hyvä kanssa 🙈 B olisi heistä se kulturellimpi ja kielitaitoisempi ja johdattaisi K:ta kulttuurin maailmaan. Jännitettävänä asiana olisi, oppiiko K englantia paremmin ohjelman aikana.

Tuota ohjelmaa voisinkin katsoa😂

As a matter of fact, ihana ehdotus.Näin jo mielessäni eri kohteita, missä nämä kaksi rakastettavaa kundia vierailisivat ja hieman "koheltaisivat".Bojan tietenkin spiikkaisi suurimman osan ajasta, mutta samalla Jere vieressä viihdyttäisi meitä katsojia.Olisikohan tämä työnjako sopiva?Sitten katsojat viimeisessä jaksossa ihailisivat sitä, miten hyvin Käärijä on oppinut puhumaan englantia sen "representin"jälkeen ja kosii lopuksi rakastaan.Eikä enää tässä vaiheessa millään nuuskarasian nuuskalla.

Mulle kelpaisi ihan basic matkailuohjelma noilta ilman taka-ajatuksia kun ne koheltaisi vieraissa maissa menemään. 😀

Tästähän oli jo muinoin suunnitelma. Bojanin kielitaidon varassa mennään. Lennoilta myöhästellään, puhelimet katoaa ja muutenkin on hauskaa. Niin ja Bojan itse olisi välillä kateissa.Tämä voisi minusta ihan oikeasti toimia.

Tästä voisi tulla vaikka mitä, jos joku oikeasti tarttuisi tähän.Kansainvälinen tunnettavuus on jo olemassa, niin ei muuta kuin löylyä kiukaalle.

Heidän tarvitsisi vain lähteä yhdessä minne tahansa, ohjelman sisältö syntyisi varmaan ihan itsestään.

Kuka ehdottaa ja kenelle? Tämä on vitsi, asianomaisia ei saanut lähestyä. Gregor nyt tuli kuitenkin mieleen..

Vierailija
29864/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS I thought this was cute & funny! 😂 Check the 2 photos in the comments too!

https://twitter.com/notthatgoatkid/status/1673749814931243009

😅Ja kaikki nuo husky vs. kärtsä kuvat😁

Eivätkö ne ole parhaita?? Ja he ovat oikeassa!

B iloisena kultaisena noutajana, joka aina haistelee ympäriinsä ja tervehtii kaikkia hymyillen.

K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outoja asioita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.

("Are youuuuuuuuu?")

Nauroin tälle vertaukselle 😀

Tämä ei ehkä aukene slovenialaiselle, mutta joku on verrannut heitä tässäkin ketjussa erään suomenkielisen lastenlaulun hahmoihin jonka nimi on "Päivänsäde ja menninkäinen". 😃 en tiedä onko se ihan osuva vertaus mutta silti...

Vierailija
29865/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B iloisena kultaisena noutajana, joka aina haistelee ympäriinsä ja tervehtii kaikkia hymyillen.

K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outoja asioita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.

("Are youuuuuuuuu?")

Tämä ei ehkä aukene slovenialaiselle, mutta joku on verrannut heitä tässäkin ketjussa erään suomenkielisen lastenlaulun hahmoihin jonka nimi on "Päivänsäde ja menninkäinen". 😃 en tiedä onko se ihan osuva vertaus mutta silti...

Mäkin muistan tuon vertauksen, musta se on täydellinen 🥰

Vierailija
29866/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se yksi ohjelma oli, jota juonsi ainakin Vallu Walpio, Tatu ja Eeka nousivat siitä pinnalle. Far out, ehkä? Näkisin B&K tuollaisessa ohjelmassa (ilman muita kilpailijoita). Tekisivät joka viikko tehtäviä eri maissa 🤩

Muistan tuon ohjelman lapsuudesta. 😃 Joo uusintaversio ja osallistujina K ja B.

Vierailija
29867/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila

Ihana hetki

Vierailija
29868/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outojaita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.

("Are youuuuuuuuu?")

Päivänsäde ja menninkäinen, tarina mahdottomasta rakkaudesta. En tiennytkään, että se oli aluksi lastenlaulu. Minulle on tuttuja vakavammat tulkinnat sen sanomasta.

Vierailija
29869/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikkaruohot kyllä sitkeitä. Miten ikävöinkään sitä millaista täällä oli ennen. Hyppään siis yli laidan ja yritän hukuttautua lopullisesti tällä kertaa. Se tekee pidemmän päälle hyvää ja on moninkertaisesti parempaa verrattuna myrkylliseen sisäilmaan purrella. On aika saada ruohoa jalkojen alle. Laivan vetovoima on valtava, mutta ehkä tällä kerralla sen vastustaminen onnistuu.

Vierailija
29870/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.

Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.

Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.

Se, että joku vihaa Käärijää, kertoo vain ja ainoastaan sen henkilön omista tunne-elämän ongelmista. Se, että itsestä löytyy ylipäätään energiaa kohdistaa vihaa johonkin artistiin (=käytännössä tyyppiin, jota vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti) ja jauhaa negatiivista p*skaa artistista esimerkiksi keskustelupalstoilla, kertoo siitä, että jokin artistissa triggeröi todella vahvasti henkilön ongelmia, traumoja, pettymystä ja tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Ei liity Käärijään mitenkään muutoin kuin, että on sattunut projisoinnin kohteeksi jollain piirteellään, mikä muistuttaa tätä henkilöä omista ongelmistaan.

Siis omalla kohdalla "vihaaminen" on lähinnä sitä että hemmetisti ärsyttää välillä are yout ja jotkut pösilöt ratkaisut videoissa. Ei mitään sen vakavampaa eikä syvällisempää. Kyllähän tällaisen saa sanoa ääneen.

Ei se sitten taida vihaamista olla? Ainakaan tunteen asiallinen ääneen sanominen ei ole vihaamista. 🙂 Toisaalta kiinnostaa kuitenkin, miksi Kärtsän tekemiset menee niin paljon tunteisiin, että "hemmetisti ärsyttää"? On odotuksia jostain muusta, ja artisti ei täytä niitä? Pitäisikö täyttää, ja miksi pitäisi?

Vierailija
29871/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outojaita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.

("Are youuuuuuuuu?")

Päivänsäde ja menninkäinen, tarina mahdottomasta rakkaudesta. En tiennytkään, että se oli aluksi lastenlaulu. Minulle on tuttuja vakavammat tulkinnat sen sanomasta.

Vai oliko edes alunperin..

Vierailija
29872/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään vihaamista ole, jos esimerkiksi ei pidän Kärtsän juosten kustuista videotöräytyksistä ja tylytyshuumorista. Sitähän artisti on tarjoillut ja se on pettymys monelle.

Vierailija
29873/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on todella kuvauksellinen 🔥🔥🔥

https://twitter.com/bykaarija/status/1673814805235245057

Vierailija
29874/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila

Kiitos Leila! 😍 Olipa huippupätkä!

Vierailija
29875/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila

Olipa ihana pätkä, Kärtsäri ottaa niin hyvin fanit huomioon. Söpöä myös tuo "tuntuu, että hänen kanssaan vois vaan pelata lautapelejä ihan koko ajan". Bojan on varmasti samaa mieltä. 🥰

Vierailija
29876/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas käärijän Instagram seuraajat tippuneet!

harmi! Yhdessä vaiheessa oli jo tosi lähellä loreenin seuraajamäärää. Nyt loreenin seuraajat yhä lisääntyy.

kyllä voisi käärijän olla hyvä palkata ihan oikea ammattilainen somevastaavaksi.

Mistä ootte saanu päähänne, että instan seuraajamäärä olis vähentyny?

Eilen oli Kärtsän instan seuraajien määrä lisääntynyt muutamalla sadalla, joten en ymmärrä näitä väitteitä? Tiktokissa ne on mielestäni pudonneet hiukan?

Vierailija
29877/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että itselleni ei ole aiemmin auennut tässä ketjussa tapahtuva Janin hehkuttaminen. Mutta nyt kun katsoin eilisen keikkapätkän, niin joo, huh, taisin valaistua. Miten tuo nahkatakki ja paljas rintakehä voikin olla niin kuuma kombo. Vähän samaa kuin Kärtsyn tyylissä. Jotenkin se vaan toimii, että vähän peitetään (käsivarret) ja vähän paljastetaan (rintakehä) - ihan tosi paljon seksikkäämpää kuin pelkkä paljas yläkroppa. Jooh, ei mulla muuta, jatkakaa.

Hei mulla kävi ihan sama! :D Ei ollu itellekään Jan mitenkään kummemmin uponnu, mut toi keikkapätkä sai mut ihan toisiin aatoksiin :D

En kyllä lämmennyt vieläkään. Ihan Anssi Kela, jolla on The Doorsin Robby Kriegerin kasvot 😙

Mä lämpesin sille jokerout hotline videossa. Velik velik kuuma (en oo varma miten tuo velik/e/o kirjoitetaan).

Harmi kun muilla on niissä videoissa aurinkolasit. Jan ei niitä tarvitse ja vetää ilman. 

Vierailija
29878/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ja Bojtsun halikuvien tykkäjissä 100.000 mennyt nyt rikki 😍💚🖤

Noniin, Böörijä kiinnostaa!

Kärtsälle ja Bojanille yhteinen puutarhaohjelma televisioon. Käärijä voi tehdä myös kummelisketsejä.

Katsojia löytyy!

Matkailuohjelma olisi hyvä kanssa 🙈 B olisi heistä se kulturellimpi ja kielitaitoisempi ja johdattaisi K:ta kulttuurin maailmaan. Jännitettävänä asiana olisi, oppiiko K englantia paremmin ohjelman aikana.

Tuota ohjelmaa voisinkin katsoa😂

As a matter of fact, ihana ehdotus.Näin jo mielessäni eri kohteita, missä nämä kaksi rakastettavaa kundia vierailisivat ja hieman "koheltaisivat".Bojan tietenkin spiikkaisi suurimman osan ajasta, mutta samalla Jere vieressä viihdyttäisi meitä katsojia.Olisikohan tämä työnjako sopiva?Sitten katsojat viimeisessä jaksossa ihailisivat sitä, miten hyvin Käärijä on oppinut puhumaan englantia sen "representin"jälkeen ja kosii lopuksi rakastaan.Eikä enää tässä vaiheessa millään nuuskarasian nuuskalla.

Mulle kelpaisi ihan basic matkailuohjelma noilta ilman taka-ajatuksia kun ne koheltaisi vieraissa maissa menemään. 😀

Bojan ja Käärijä mukaan seuraavaan Amazing Raceen🤭 Olisi hyvää viihdettä.

Tämä tai se farout. Itse tosin odottaisin vaan milloin b menee hermo k jatkuvaan häsläämiseen ja säätämiseen.

Vierailija
29879/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään vihaamista ole, jos esimerkiksi ei pidän Kärtsän juosten kustuista videotöräytyksistä ja tylytyshuumorista. Sitähän artisti on tarjoillut ja se on pettymys monelle.

Olen ihan samaa mieltä. Lähinnä harmittaa hänen puolestaan, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi hän niitä tekee. Sitten harmittaa vielä enemmän, kun mietin, onko hän niin yksinkertainen, että ei ymmärrä, miten noloilta nuo videot näyttävät. Eikö kukaan voi kertoa hänelle loukkaamatta, niin että hän tajuaisi muuttaa tyyliä.

Vierailija
29880/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Ihana hetki

Kiitos, kiva ja lämminhenkinen tunnelma.

Ketju on lukittu.