Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojan on aivan parhaimmillaan Demoni-videossa. 🔥 Vaikka on se hymykin hurmaava.
Bojanilla on semmonen pikkupojan virnu hymy. Söpö ehkä muttei kuuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on niin syötävän sulonen uusimmassa igstoorissaan.
https://twitter.com/mommyziemniak/status/1674056805972860931?s=46&t=Cpy…Bojan on musta seksikkäämpi vakavana, Kärtsä hymyillessä!
Mun mielestä taas Bojanin hymy on ehkä seksikkäintä maailmassa, se suorastaan valaisee hänen kasvonsa ja säteilee ympäristöön. Vakavana hän näyttää aina vähän surumieliseltä.
Sama juttu, aivan mieletön hymy ja varsinkin se oikea aito silmät viiruun vetävä hymy 😍 rakastan myös sitä, mitä B kertoi tatuointihaastattelussa että hänestä on ihan mielettömän puoleensavetävää, kun ihminen nauraa vapautuneesti. Joku häpeilee nauruaan ja B voi olla ihan wow hot. Tuleepa mieleen yksi sydämensäpohjasta naurava tyyppi 😍😅
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
PS I thought this was cute & funny! 😂 Check the 2 photos in the comments too!
https://twitter.com/notthatgoatkid/status/1673749814931243009
Kärtsä on miehistynyt valtavasti parissa vuodessa. Mikä pikku hoikkis aiemmin.
Aikamoinen kuvakavalkadi, johon on taas löydetty nuo K:n kanssa samanilmeiset koirat.
Milloin lie otettu tuo keltapukuisen Käärijän kuva? Aiemmassa historiassa (varmaan ennen tuota) oli sairautensa vuoksi laihtunut, painoi 49 kg. Mutta on kyllä miehistynyt kovasti.
Välillä JO on Leevi and the Leavings -tyyppistä, Metuljin kitarasta tulee mieleen Scandinavian music groupin eka levy, Vse Kar Vemin keskellä oleva kitaraosuus on kuin HIMin ekalta levyltä.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO, I think you currently provide the best comments and links here, thank you for that!
And also I am now very interested to travel to Slovenia someday.
So did I...
Kam naj grem v Sloveniji, ko želim videti najlepše kraje? Ali je Slovenija tako varna država kot Finska? Lahko odgovorite v angleščini, ker moje znanje slovenskega jezika še vedno ni dobro.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.
Suomalaiset tuppaa projisoimaan omaa kansallista häpeäänsä ja muita kompleksisia ongelmiaan tyyppiin, joka heitä edustaa maailmalla. Varsinkin, jos tekee sen vähän eri tavalla. Sama juttu oli Lordin kanssa, kauhiast pelättiin miten se nolaa meidät. Sit kun tulikin voitto, niin aluksi kauhee huuma ja hehkutus, kunnes taas ihmiset alkoi omaa utopistisiin odotuksiin pettymistään ja pahaa oloaan projisoimaan artistiin. Sama Kärtsän kohdalla, valitettavasti. Itselleni kyllä Käärijä on vain rakas, ei aiheuta mitään vihan eikä pettymyksen tunteita. 💚 Eläköön elämää ja toteuttakoon uraansa miten tahtoo, ei ole meille kyllä mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on aivan parhaimmillaan Demoni-videossa. 🔥 Vaikka on se hymykin hurmaava.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Demoni-videolla Bojan on huumaavan kuuma ja seksikäs viettelijä.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin lukiessa tätä ketjua että tuntuu et monella meillä on viha-rakkaussuhde Käärijään, ja johtuisko siitä vaan että suomalaista on helpompi arvostella ja tuntea sen puolesta myötähäpeää. Bojaniin on helpompi olla rakkaus-rakkaussuhteessa kun se on ulkomaalainen ja ajatellaan että se tekee kaiken täydellisesti.. eikä välttämättä tajuta vaikka se hölmöilisi yhtä lailla. Itse syyllistyn kyllä välillä "vihaamaan" Kärtsää, tunnustan. Vaikka onhan se ihana.
Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.
Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että itselleni ei ole aiemmin auennut tässä ketjussa tapahtuva Janin hehkuttaminen. Mutta nyt kun katsoin eilisen keikkapätkän, niin joo, huh, taisin valaistua. Miten tuo nahkatakki ja paljas rintakehä voikin olla niin kuuma kombo. Vähän samaa kuin Kärtsyn tyylissä. Jotenkin se vaan toimii, että vähän peitetään (käsivarret) ja vähän paljastetaan (rintakehä) - ihan tosi paljon seksikkäämpää kuin pelkkä paljas yläkroppa. Jooh, ei mulla muuta, jatkakaa.
Hei mulla kävi ihan sama! :D Ei ollu itellekään Jan mitenkään kummemmin uponnu, mut toi keikkapätkä sai mut ihan toisiin aatoksiin :D
En kyllä lämmennyt vieläkään. Ihan Anssi Kela, jolla on The Doorsin Robby Kriegerin kasvot 😙
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain ja ainoastaan 'rakkaussuhde' Käärijään enkä käsitä, miksi joku häntä vihaa. Oma 'suhteeni' Käärijään on 'äidillinen", olen vanhempi kuin K:n äiti.
Vihaako joku Käärijää? Joku fanikin? No onhan sitä vihaa tai mitä se onkin tänne palstallekin kirjoiteltu. Valitettavasti.
Älä enää jaksa näitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän ja Bojtsun halikuvien tykkäjissä 100.000 mennyt nyt rikki 😍💚🖤
Noniin, Böörijä kiinnostaa!
Kärtsälle ja Bojanille yhteinen puutarhaohjelma televisioon. Käärijä voi tehdä myös kummelisketsejä.
Katsojia löytyy!
Matkailuohjelma olisi hyvä kanssa 🙈 B olisi heistä se kulturellimpi ja kielitaitoisempi ja johdattaisi K:ta kulttuurin maailmaan. Jännitettävänä asiana olisi, oppiiko K englantia paremmin ohjelman aikana.
Tuota ohjelmaa voisinkin katsoa😂
As a matter of fact, ihana ehdotus.Näin jo mielessäni eri kohteita, missä nämä kaksi rakastettavaa kundia vierailisivat ja hieman "koheltaisivat".Bojan tietenkin spiikkaisi suurimman osan ajasta, mutta samalla Jere vieressä viihdyttäisi meitä katsojia.Olisikohan tämä työnjako sopiva?Sitten katsojat viimeisessä jaksossa ihailisivat sitä, miten hyvin Käärijä on oppinut puhumaan englantia sen "representin"jälkeen ja kosii lopuksi rakastaan.Eikä enää tässä vaiheessa millään nuuskarasian nuuskalla.
Mulle kelpaisi ihan basic matkailuohjelma noilta ilman taka-ajatuksia kun ne koheltaisi vieraissa maissa menemään. 😀
Tästähän oli jo muinoin suunnitelma. Bojanin kielitaidon varassa mennään. Lennoilta myöhästellään, puhelimet katoaa ja muutenkin on hauskaa. Niin ja Bojan itse olisi välillä kateissa.Tämä voisi minusta ihan oikeasti toimia.
Tästä voisi tulla vaikka mitä, jos joku oikeasti tarttuisi tähän.Kansainvälinen tunnettavuus on jo olemassa, niin ei muuta kuin löylyä kiukaalle.
LadySlo should start a new business: "suomalaiset mammat Sloveniaan!" (Finnish moms to Slovenia)
"LadySlo's Travels" 🤩🤩
I've been starting to think about a vacation on Slovenia, it's really beautiful country and what I've learned here and elsewhere online about Slovenia, I find it really interesting.
And thanks to you, LadySlo! At first I didn't believe there could be some Slovenian person on vauvapalstan Aihe vapaalla. I've started to believe 😊
Pari mieltä lämmittävää Käärijän kuvaa 😉
https://64.media.tumblr.com/21c39f6302bc84d662afa0932cbbdb64/e8b4890168…
https://64.media.tumblr.com/df13fc91d301f753aa1c05996028c5ea/e8b4890168…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ainakin minulla johtuu siitä, että Bojanissa on oikeasti vähemmän arvosteltavaa. Kärtsässä mua suututtaa se, että ei suostu käyttämään ammatti-ihmisiä apunaan ja kaikki siitä asiasta johtuvat ongelmat, jotka on miljoonaan kertaan jo käyty läpi.
Mikä se yksi ohjelma oli, jota juonsi ainakin Vallu Walpio, Tatu ja Eeka nousivat siitä pinnalle. Far out, ehkä? Näkisin B&K tuollaisessa ohjelmassa (ilman muita kilpailijoita). Tekisivät joka viikko tehtäviä eri maissa 🤩
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
PS I thought this was cute & funny! 😂 Check the 2 photos in the comments too!
https://twitter.com/notthatgoatkid/status/1673749814931243009
😅Ja kaikki nuo husky vs. kärtsä kuvat😁
Eivätkö ne ole parhaita?? Ja he ovat oikeassa!
B iloisena kultaisena noutajana, joka aina haistelee ympäriinsä ja tervehtii kaikkia hymyillen.
K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outoja asioita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.
("Are youuuuuuuuu?")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että esittää rakentavaa kritiikkiä asiallisesta aiheesta ei tarkoita että vihaisia K:ta tai B:t". Kaikki kritiikki ei tietenkään ole täällä asiallista, mutta kyllä suuri osa on. Tämä on K:n ja B:n fiilistelyketju, ja joskus elämään kuuluu myös negatiiviset fiilikset ja kuka sen tässä keskustelussa on päättänyt ettei niitä saisi tuoda esille?
Siis nimenomaan. Asiallinen kritiikki kuuluu elämään ja se kannattaa oppia näkemään hyödyllisenä asiana. Asiallista kritiikkiä ei ole ulkonäköön ja persoonaan tai läheisiin ihmisiin liittyvä kritiikki, mutta uraan ja työhön liittyvä kritiikki on, jos sen osaa asiallisesti esittää. Suurin osa tässä ketjussa lukemani työhön liittyvä kritiikki on ollut ihan asiallista ja se on osattu perustella. Kyllä jokaisen pitää omassakin työssä osata ottaa vastaan kritiikkiä. Ei ole kohteelle itsellekään hyväksi, jos kaikki epäonnistumiset vain vaietaan ja esitetään, että hyvin menee, vaikka tosiasiassa parannettavaa olisi joissain kohdin.
Se on vaan pääasiassa tyhmää, että kritiikki täällä ei tavoita Kärtsää ja osuu siis näin ollen vain muuden fanien luettavaksi. Ja saa aikaan ikävää tunnelmaa. Varsinkin meillä, jotka emme kuvittele tietävämme ihmisiä itsejään paremmin, mitä heidän kannattaa tehdä (= mistä he todella nauttivat), emmekä ole sen takia tippaakaan kiinnostuneet *neuvomaan heitä*, kuitenkin vielä suunnaten sen ihmisille, jotka eivät asiaan vaikuta tipan tippaa (muut fanit).
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku vihaa Käärijää, kertoo vain ja ainoastaan sen henkilön omista tunne-elämän ongelmista. Se, että itsestä löytyy ylipäätään energiaa kohdistaa vihaa johonkin artistiin (=käytännössä tyyppiin, jota vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti) ja jauhaa negatiivista p*skaa artistista esimerkiksi keskustelupalstoilla, kertoo siitä, että jokin artistissa triggeröi todella vahvasti henkilön ongelmia, traumoja, pettymystä ja tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Ei liity Käärijään mitenkään muutoin kuin, että on sattunut projisoinnin kohteeksi jollain piirteellään, mikä muistuttaa tätä henkilöä omista ongelmistaan.