Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että tyttöystävä voisi hyvin tehdä rikosilmoituksen jos täällä levitellään perättämiä juttuja. Sen takia kannattaa oikeasti miettiä mitä kirjoittaa. Tännekin on nimiä postattu ja kerrottu tyyliin koko elämäntarina jota ei netistä löydy. Tuntuu että jotkut haluaa vain luova hämmennystä. Kunnianloukkaus on siinä kohtaa kun levittää ihmisestä perättömiä asioita. Kukaan tuskin haluaa joutua mihinkään ongelmiin.
Toivon tyttöystävän tekevän rikosilmoituksen. Järkyttävää misogyniaa taas ketju täynnä!!!
Ei kai anonyymien keskustelupalstojen jutuista voi mitään rikosilmoitusta tehdä.
Jos ne täyttää esim. kunnianloukkauksen kriteerit. Lakia muuten muutettiin alkuvuodesta. Ehkä joku on perehtynyt enemmän asiaan ja osaa kertoa, että millä perustein rikosilmoitus kannattaisi tehdä tästä tapauksessa?! Onhan täällä esitetty aika loukkaavia syytöksiä Jeren tyttöystävää kohtaan. Oli ne totta tai ei, niin silti niiden kirjoittaja voisi miettiä, että haluaisiko hän, että hänestä itsestään tai hänen läheisistään kirjoitettaisiin tuolla tavoin.
Mä oon kyllä vähän järkyttynyt et täällä joku lähestyy Jereä (tai Bojania) näissä merkeissä. Ihan oikeasti. Se jos mikä menee häirinnän puolelle. Vaikka onhan täällä melkosen värikästä menoa ollut. Mut tää on fiilistelyketju, sekoillaan keskenämme täällä, ja annetaan mielikuvituksen laukata. Ei viitsisi oikeasti sekoittaa näitä (oikeita) ihmisiä mukaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Onko hän hyvin nuori kun on tyttö.
Olen kuullut hänen olevan venäläinen lastentarhaopettaja.
Ja joku vielä huhuilee, että hänellä on lapsi tai lapsia.
Nämä kaikki kuulopuheita.Voi hyvä luoja....vai oot ihan kuullut moista..yhdessä asiassa olen kanssasi samaa mieltä..se on tuo viimeinen virke..
Näköjään valehtelija paikalla.Ei oo tyttis lastentarhanopettaja, mutta minä olen ja takana on tutkinto yliopistossa.Siksi harmittaa ammattikuntani aliarvioiminen, jos sinne joku lastenohjaaja pyrkii noin vain.
Tyttis voi koulutuksellaan työskennellä lastenhoitajana päiväkodissa. Ihan eri ammatti kuin lastentarhanopettaja. He opiskelevat yliopistossa kandeiksi ja osa maisteriksi.
Jep, ja nyt haluaisin perustelut alapeukuttajilta.Taitaa olla rankka viikko takana, mutta ohos, nyt on vasta tiistai, joten voinette selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit tekee näköjään toisenkin keikan Puolassa kun 1500 lippua myi 15 minsassa loppuun. Kannattais suosiolla olla siellä vaikka pari viikkoa kun Puolan väkiluku on sellaset 38 miljoonaa niin voi siellä muutama kuuntelija vielä tuonkin jälkeen kaivata lippuja. Balkanin maat / Itä-Eurooppa noin muuten on noille hyvä markkinapaikka kun kielissäkin on noita yhteneväisyyksiä.
Siellä Puolassahan Kärtsääkin on kaipailtu ja kuunneltukin kai ihan mukavasti, mutta hyödyntämättä jäi sekin mahdollisuus. 😏
Totta muuten, Puolassa tykätään K:n tyylisestä musiikista. Ehkä talvella sitten olisi aikaa paitsi jos kiinnostaa mieluummin kiertää pitkin poikin Suomea pikkupaikoissa. Mietityttää jääkö tämän hetken noste hyödyntämättä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulu aiheeseen, mutta Balkanin miehet on kyllä komeita. Kroatialainen ja slovenialainen, aika jees 🤩
Huh, kuinka komeita. LadySlo voisi joskus valaista meitä, että minkälainen tasa-arvo Sloveniassa vallitsee esim. perhe-elämän ja työn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Myrtin koulutuksella voi työskennellä päiväkodissa lastenhoitajana. Siinä ammatissa on niin huono palkka, ettei sillä tule toimeen pääkaupunkiseudulla. Milloin myrtytti on edes viimeksi tehnyt töitä? Tämä kuvio ei haise, se löyhkää.
Ei kai meistä kukaan tiedä, käykö naisystävä töissä vai onko työttömänä. Eikä se edes kuulu meille.
LadySLO, thank you for answering to my question about Bojan's eloquency earlier today and explaining his wonderful way with words. That was so touching to read. I just admire him so much, how can one person be this talented. Mr Dreamy. Mr could almost be my son. Sigh.
Does K's opposite vibes transfer all the way to you? I mean here we see that at least his pubkic persona is pretty much the opposite to B's well read good manners and eloquence. How does all this seem from your side and point of view?
It is amazing how they seemed to click and bring out something super special to the surface together but all that seems like ancient history and B has never mentioned J in an interview after ESC. Sigh. I'd love these two to remain special friends, whatever that means to them.
Jere menetti heidän yhteisen are you-juttunsakin nyt kun meni sitä ilman merkitystä huutelemaan videolla.
Upeita K:n kuvia 💚
https://www.tumblr.com/wednesdayday/721303886960476160/just-bringing-th…
Julkinen tai salattu tai jotain siltä väliltä. Palvottujen artistien gf:t saa aina rapaa niskaan, että roiskuu.
Kiesus, kun lueskelin vuosia sitten Samu Haberin Viviannesta (julkityttis ja paljpn yhteisjulkaisuja) kirjoitettuja juttiuja saksalaisessa somessa. Jäätävää.
Ei ihme, että on Etelin kanssa julkisuudessa matalimmalla mahdollisella profiililla.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Onko hän hyvin nuori kun on tyttö.
Olen kuullut hänen olevan venäläinen lastentarhaopettaja.
Ja joku vielä huhuilee, että hänellä on lapsi tai lapsia.
Nämä kaikki kuulopuheita.Täällä vaan jostain syystä puhutaan aina tyttiksestä vaikka lähempänä 30-v on. Mikä sinällään tietysti ihan positiivista että k on valinnut omaa ikäänsä lähellä olevan.
Ei naisystävä siinä yhdessä (syntymäpäivä?) videokuvassa parikymppiseltä näytä. Siinä 30 tai voisi olla vähän ylikin. Kuva on vielä jossain netissä itsensä laittama, mutta ig:sä oli siis vaihtanut yksityiseksi UMK:n aikoihin.
Lopeta jo nämä kirjoittelut tänne. Varmaan aika moni muukin kuin minä sitä toivoo. Hyvää kesän jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jere menetti heidän yhteisen are you-juttunsakin nyt kun meni sitä ilman merkitystä huutelemaan videolla.
Eiks tätä tapahtunut jo aiemminkin, tätä ihmeellistä yksinpuhelua? Ei kyllä tilannetajua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli päivän ja saagan surkein juttu. Toivottavasti ei enää laita sitä B:lle somessa. Tuskin vastaa enää ikävä kyllä.
Eikö sille J tosielämälle vois tehdä oman ketjun , jossa saisitte s aatana haukkua mummot ja kummin kaimat ja kaivella vaikka gf tietoja p erseestä asti. Tuskin pysyis lanka kauan ylhäällä,mutta onko pakko tulla tänne jankkaamaan noista? En halua että tämä ketju poistuu ja mua ei kiinnosta gf yhtään !
Idde kirjoitti:
Voi ei taas Joker Outilla peruttu keikka :(
Mistähän nämä nyt johtuu? Tämä jo ainakin toinen peruttu lyhyen ajan sisään.Ps. Whats the Tea, mistä me puhutaan, mitkä on päivän polttavat puheenaiheet? Mitä tästä Käärijän tyttiksestä?
Mikä toinen keikka on peruttu kuin Novo Mesto ja milloin?
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ajatusleikkinä:
Jos olisit itse palavasti vastarakastunut, onnesi kukkuloilla ja juuri muuttanut rakkaasi kanssa yhteen.Ja lähtisit sitten kesäleirille.
Ihastuisitko leirikaveriin huumaavasti?
Ja niin että teidän väliset kemiat tuntuisivat ja näkyisivät eleinä, ilmeinä, äänenpainoina, typertyneen rakastuneina katseina, jatkuvana fyysisenä kosketteluna
sadoilletuhansille, ehkä miljoonille ihmisille?Ei K mihinkään rakastunut, se oli vaan koko viisuajan niin viisuhaipeissa että kaikki oli ihanaa ja hauskaa. Sitten kun B oli niin innostunut ja kiinnostunut niin kai se
itsetuntoa kohotti ja K on kuitenkin kova somettaja ja näki mahiksen tehdä huippumatskua. Sitähän he tarjoili.Rakkaustarinoilla on aina kausis loppu.Ja, nyt olen kyllä ihmeissäni, että täälläkin soi tuo Kuumaa välillä.Rakkauteni BOJAANIIN ei haihdu, mutta siihen tulee ihania sivutekijöitä.
Kuka mitäkin luulee. Luuloja nämä ovat. Minä luulen, että K oikeasti ihastui Bojaniin. Kyllä se on selvästi videoilla nähtävissä, aistittavissa. Sitä en osaa luulla rakastuiko, mutta siihenkin viitteita on. Mutta kun on realiteetit, naisystävä. Joku kirjoitti, että olisi tammikuulta alkaen, joten ovat jo sen verran ehtineet yhdessä olla.
Tyttöystävä voi olla Käärijä crewssa palkollisena. Vaikkapa esimerkiksi roudarina. Kyllä hällä varmaan oma olennainen roolinsa on tossa kaikessa, jos kerran mukana tiiviisti kiertää.
Princess of Finland and slutty Slovenian son-in-law
I LOVE THAT
https://www.tumblr.com/damiannasworld/721281101542359040
eipä nyt anneta tyttöystävien pilata hommia suuntaan tai toiseen. True love always finds its way is what Im sayin
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä vähän järkyttynyt et täällä joku lähestyy Jereä (tai Bojania) näissä merkeissä. Ihan oikeasti. Se jos mikä menee häirinnän puolelle. Vaikka onhan täällä melkosen värikästä menoa ollut. Mut tää on fiilistelyketju, sekoillaan keskenämme täällä, ja annetaan mielikuvituksen laukata. Ei viitsisi oikeasti sekoittaa näitä (oikeita) ihmisiä mukaan tähän.
Näin on. Ja kyseinen henkilö lähetti sen kuvan/videon tms "harkinnan jälkeen".
Jos on kovin päämäärätietoinen nainen, tuollaiset miehen rakastumiset eivät tahtia haittaa.