Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
29121/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K on niin tollo ,että tämän päästää karkuun niin 🤡

https://www.instagram.com/tv/B-u4bLdjJsZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
29122/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulonen video Jerestä Euroviisujen aikaan.

https://twitter.com/tortim6ndi/status/1673692892311830529

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29123/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö Jeren kanssa nimenomaan julkisuuden ja rahan perässä. Hän tuttu näky musapiireissä ja deittaillut aiemmin artisteja.

Jos totta, niin miksi esim. Seiska ei paljastanut tätä? Olisi ollut paljon mehukkaampi juttu.

Odota vain, tarvittaessa Seiska kaivelee vielä kaikki luurangot kaapeista.

Vierailija
29124/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29132 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää aliarvioiko Jerenkään järkeä tässä gf-keississä. Kyllä hänellä varmasti ottajia olisi.

Sehän se tässä kummallista on, että kaikista ihmisistä valitsee faninsa. Se on jo lähtökohtaisesti epätasa-arvoinen suhde: toinen katsoo sinua ihaillen ja on valmis kirjaimellisesti kiertämään maata sinun perässä. En ennusta pitkää tulevaisuutta. 

Neumann avioitui faninsa kanssa ja sai kaksi poikaa.

Abban naisjäsen seurusteli faninsa kanssa.

Se voikin olla luultua yleisempää.

Mutta aika sus jos tämä tyttis on seurustellut jo useamman fanittamansa artistin kanssa. Tunnen itsekin tämän ihmistyypin, joka seukkaa rokkareiden kanssa. Ovat tosi raskaita ja epätasapainoisia.

Mikäs siinä, jos paukut riittää. Nuori nainen eikä montaa vuotta ees asunu pk seudulla

Siis onko nyt joko tieto, että seurustellut useamman fanittamansa ihmisen kanssa? Vai mistä ihmeestä nää jutut nyt tulee. Ja tiedän, että nää joidenkin kirjoittamat ilkeilyt gf pitäs vaan skipata, mut ai että inhottaa. Muistakaa oikeesti, että vaikka anonyymina täällä kirjottelette, niin se ei tee tästä yhtään sen hyväksyttävämpää. Moni täällä on varmasti yli 18 vuotias, joten käyttäydytään sen mukaisesti. En yhtään ihmettele jos nuorilla ongelmana nettikiusaaminen, jos aikuisetkin lähtee arvostelemaan FIILISTELY ketjussa milloin mitäkin. Sori.

Ainakin kahden aikaisemmin, ja ihan samaa kaavaa noudattanut.

Mistä te revitte näitä tietoja ja mitä ihmeen kaavoja?

Vierailija
29125/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K on niin tollo ,että tämän päästää karkuun niin 🤡

https://www.instagram.com/tv/B-u4bLdjJsZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

IHANA.

Vierailija
29126/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä että viisuissa k kävi ehkä vähän ylikierroksilla. Mikä on kuitenkin parempi kuin alisuorittaminen tai varmistelu. Pitää antaa kaikkensa varsinkin silloin kun edustaa muutakin kuin itseään. Toki omien voimavarojen sisällä, ei tarvitse itseään piippuun asti vetää.

Vierailija
29127/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään haluaisi sanoa tätä mutta itäinen parisuhdekulttuuri ja naiset eroavat todella, todella paljon täkäläisestä kulttuurista ja suominaisista..

J vaikuttaa tosi kiltiltä ja vähän yksinkertaiselta tiettyjen asioiden suhteen..

Vierailija
29128/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, joku keikka peruuntunut Jokereilla. Mikähän syynä.

Vierailija
29129/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa Kärtsä, nyt on aika siirtyä eteenpäin ja etsiä Bojanille oikeasti puoliso Suomesta!

Jep. Tällä kertaa sellainen rehellinen ja luotettava.

Vierailija
29130/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29132 kirjoitti:

Onko hän hyvin nuori kun on tyttö.

Olen kuullut hänen olevan venäläinen lastentarhaopettaja.

Ja joku vielä huhuilee, että hänellä on lapsi tai lapsia.

Nämä kaikki kuulopuheita.

Voi hyvä luoja....vai oot ihan kuullut moista..yhdessä asiassa olen kanssasi samaa mieltä..se on tuo viimeinen virke..

Näköjään valehtelija paikalla.Ei oo tyttis lastentarhanopettaja, mutta minä olen ja takana on tutkinto yliopistossa.Siksi harmittaa ammattikuntani aliarvioiminen, jos sinne joku lastenohjaaja pyrkii noin vain.

Vierailija
29131/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä K dollareista kiinni äläkä luota liikaa. Nyt on vaaran merkit ilmassa.

Kunhan ei vaan polttaisi siipiään naisen kanssa (taas).

Vierailija
29132/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana iloinen Jere ja toi sen nauru <3 Tota sen kikattelua vois kyllä kuulua useemminkin, toivottavasti sitä ois kuultavissa tän viikon keikkapätkissä :)

29133/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Jos olisit itse palavasti vastarakastunut, onnesi kukkuloilla ja juuri muuttanut rakkaasi kanssa yhteen.

Ja lähtisit sitten kesäleirille.

Ihastuisitko leirikaveriin huumaavasti?

Ja niin että teidän väliset kemiat tuntuisivat ja näkyisivät eleinä, ilmeinä, äänenpainoina, typertyneen rakastuneina katseina, jatkuvana fyysisenä kosketteluna

sadoilletuhansille, ehkä miljoonille ihmisille?

Ei K mihinkään rakastunut, se oli vaan koko viisuajan niin viisuhaipeissa että kaikki oli ihanaa ja hauskaa. Sitten kun B oli niin innostunut ja kiinnostunut niin kai se

itsetuntoa kohotti ja K on kuitenkin kova somettaja ja näki mahiksen tehdä huippumatskua. Sitähän he tarjoili.

Kuka mitäkin luulee. Luuloja nämä ovat. Minä luulen, että K oikeasti ihastui Bojaniin. Kyllä se on selvästi videoilla nähtävissä, aistittavissa. Sitä en osaa luulla rakastuiko, mutta siihenkin viitteita on. Mutta kun on realiteetit, naisystävä. Joku kirjoitti, että olisi tammikuulta alkaen, joten ovat jo sen verran ehtineet yhdessä olla.

Vierailija
29134/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kuulu aiheeseen, mutta Balkanin miehet on kyllä komeita. Kroatialainen ja slovenialainen, aika jees 🤩

29135/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Jos olisit itse palavasti vastarakastunut, onnesi kukkuloilla ja juuri muuttanut rakkaasi kanssa yhteen.

Ja niin että teidän väliset kemiat tuntuisivat ja näkyisivät eleinä, ilmeinä, äänenpainoina, typertyneen rakastuneina katseina, jatkuvana fyysisenä kosketteluna

Tämä! Ei jotenkin sovi yhtään kuvioon tämä tuore rakkaus ja esim se kikatteluvideo siinä turkoosilla matolla, että olenpa saattanut ihastua johonkuhun.

Tuossa olenpa saattanut ihastua johonkuhun on ehkä 'voimakkain' näkemäni K:n nauru ja suhteessa kysymykseen olisi voinut sivuuttaa kevyemmällä naurulla eikä jatkaa 'but I can tell you more" (muistaakseni noin sanoi). Nauru tuli kyllä aidosti. Todennäköisesti haastattelija tiesi jo K & B:n ihastumisesta toisiinsa.

Mutta, mitä mahtoi naisystävä tuosta niin ilmeisestä videosta tykätä. Vaikea olisi itseni tuollainen sivuuttaa ihan olan kohautuksella. Ei ole varmasti helppoa naisystävälläkään.

Vierailija
29136/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Can't tell you more.

Tämä! Ei jotenkin sovi yhtään kuvioon tämä tuore rakkaus ja esim se kikatteluvideo siinä turkoosilla matolla, että olenpa saattanut ihastua johonkuhun.

Tuossa olenpa saattanut ihastua johonkuhun on ehkä 'voimakkain' näkemäni K:n nauru ja suhteessa kysymykseen olisi voinut sivuuttaa kevyemmällä naurulla eikä jatkaa 'but I can tell you more" (muistaakseni noin sanoi). Nauru tuli kyllä aidosti. Todennäköisesti haastattelija tiesi jo K & B:n ihastumisesta toisiinsa.

Mutta, mitä mahtoi naisystävä tuosta niin ilmeisestä videosta tykätä. Vaikea olisi itseni tuollainen sivuuttaa ihan olan kohautuksella. Ei ole varmasti helppoa naisystävälläkään.

Vierailija
29137/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana iloinen Jere ja toi sen nauru <3 Tota sen kikattelua vois kyllä kuulua useemminkin, toivottavasti sitä ois kuultavissa tän viikon keikkapätkissä :)

Mikä ero tämän päivän stooriin. Tule takaisin, Jere!

Vierailija
29138/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Kai se on uskottava, että kikattelu turkoosilla matolla, kiehnääminen koko ajan Bojanissa, halailu ja pussailu, I miss you, jne jne, oli kaikki feikkiä. Aarrrggghh  miten kylmäävää.  

Vierailija
29139/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Ei K mihinkään rakastunut, se oli vaan koko viisuajan niin viisuhaipeissa että kaikki oli ihanaa ja hauskaa. Sitten kun B oli niin innostunut ja kiinnostunut niin kai se

itsetuntoa kohotti ja K on kuitenkin kova somettaja ja näki mahiksen tehdä huippumatskua. Sitähän he tarjoili.

Kuka mitäkin luulee. Luuloja nämä ovat. Minä luulen, että K oikeasti ihastui Bojaniin. Kyllä se on selvästi videoilla nähtävissä, aistittavissa. Sitä en osaa luulla rakastuiko, mutta siihenkin viitteita on. Mutta kun on realiteetit, naisystävä. Joku kirjoitti, että olisi tammikuulta alkaen, joten ovat jo sen verran ehtineet yhdessä olla.[/quote

Jos oikeasti rakastuu, olisi kaikille osapuolille rehellisintä jättää entinen suhde. Lapsiakaan ei ole. Näin ei kuitenkaan käynyt.

Vierailija
29140/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajatusleikkinä:

Kai se on uskottava, että kikattelu turkoosilla matolla, kiehnääminen koko ajan Bojanissa, halailu ja pussailu, I miss you, jne jne, oli kaikki feikkiä. Aarrrggghh  miten kylmäävää.  

Kylmäävää on se, että ajattelet näin.

Ketju on lukittu.