Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos B käyttää K vain pr juttuna
No niinhän se käyttää. K on sanonutkin että auttaa mielellään ystäviään hyötymielessä.
Ai vain? Ei nyt sentään. Mutta ystävien auttaminen, jos kerran voi, on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihana kuva.Kaikki näyttää niin onnellisilta ja iloisilta 💚
https://www.instagram.com/p/CtTpoEBt5eD/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tosi ihana kuva, niin onnelliset toistensa seurassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte kysyä joltain viisuissa tai esim. Tavalla olleelta (ei K&B itse) jotain K&B:n väleistä, keneltä kysyisitte ja mitä? Oletetaan että kysyminen ei olisi asiatonta/häiritsevää/tungettelevaa, vaan vastaus välittyisi esim. telepatialla. :)
Ja oletetaan, että vastaaja vastaa rehellisesti. Kyllä mä Mikken ajatukset haluaisin kuulla. Noin läheinen ihminen taatusti näkee ja kuulee myös niitä vähän piilossakin olevia asioita. Ja toisena Alessandran, hän tuntui olevan myös läheinen viisukaveri.
Mä haluaisin kuulla Rekon mielipiteen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psst.. tämä on nyt täysin fiktioon perustuvaa, ei tosikoille. MUTTA
juhannus meni, joka tarkoittaa sitä että joulu lähestyy (sorry). Niin miettikääpä Bojania käymässä Suomessa joulun tienoilla ja samalla pääsisi siemailemaan punaista Marlia K kanssa. 😌
Ja ulkona satelee hiljalleen lunta, takassa loistaa tuli. Ja K hulauttaa pienet votkat Marlin sekaan, ojentaa kuuman juoman B: lle ja istahtaa tämän viereen sohvalle.. He kippistävät glögimukeja naureskellen
ja kohta tilanne eskaloituu taas siihen et nää kaksi ei voi pitää näppejään erossa toisistaan....Okei olen liikaa lukenut fanficeja ...
"Hey look", sanoo K ja näyttää lunta kädellään. B kumartuu katsomaan ja K hieroo lumet B:n naamaan nauraen. "You little piece of green sh*t..." K yrittää karkuun, mutta ei räkänaurultaan pysty juoksemaan ja B saa hänet helposti kiinni, tarttuen vyötäröstä kiinni kaksin käsin ja tempaisten K:n pehmeään kinokseen niin, että hiutaleet vain pöllähtävät heidän ympärillään. B istuu rimpuilevan K:n vatsan päälle, käsi täynnä lunta kostoa varten. "Nonono, please dont" K anelee nauraen, ja yrittää työntää B:tä päältään. Heidän katseensa kohtaavat ja B:n käden liike hidastuu ja pysähtyy. K huomaa, kuinka hiutaleet sulavat kimmeltäviksi pisaroiksi B:n ripsiin ja poskille. Yö heidän ympärillään on äänetön ja taivaalla tuikkii miljoonia tähtiä.
Toisin sanoen tätä fanficien liikalukua on näköjään liikkeellä enemmänkin.
Ja mä tempaudun näihin ihan mukaan :D Tostakin pätkästä aivan haltioissani :D
LadySLO :) kirjoitti:
Vähän silmänruokaa:
Joker out teki mainoksen viime vuonna, tässä kulissien takaa:
Ja mainokset:https://www.youtube.com/watch?v=5bJdzizwx9s
Viimeinen on nimeltään "Massage with JO" :D
Mikä kappale tässä on? Kivan kuuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanissa on kyllä jotain aivan käsittämätöntä vetovoimaa. Jotain sellaista ettei itselleni ainakaan tule tarvetta spekuloida hänen seksuaalisella suuntaumisellaan. Hän voi olla mitä tahansa.
Bojanissa on tosiaan jotakin käsittämätöntä vetovoimaa, mutta en tiedä, onko se lainkaan seksuaalista. Minusta hän on kuin taidokkaasti tehty maalaus, johon ei saa koskea, jotta värit eivät suttaannu. Tätä arvotaulua kuuluu ihailla kaukaa ja sen saa omaksi vain sellainen keräilijä, jolla on taitoa säilyttää sitä oikein. Toisin on taas tämän matikan kirjan kohdalla, jonka laskuja haluaisin päästä jo laskemaan.
Kauniisti kuvailtu Bojanin arvoitusta. Mitä mieltä olemme, onko Jerestä tällaiseksi keräilijäksi? Olen ihan turhautunut tapaukseen KB, kun kaksi toisilleen kuuluvaa ei sitten millään päädy yhteen.
Joskus nämä keräilijät ovat aika änkyröitä ja pohtivat pitkään arvotaulun ostamista. Joskus he eivät edes tajua, että edessä on miljoonien arvotaulu, sen kertomiseen tarvitaan erityinen asiantuntija. Vasta kun esille astuu kilpailija, niin moni keräilijä havahtuu, mutta silloin voi jo jäädä nuolemaan näppejään ja taulu meneekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte kysyä joltain viisuissa tai esim. Tavalla olleelta (ei K&B itse) jotain K&B:n väleistä, keneltä kysyisitte ja mitä? Oletetaan että kysyminen ei olisi asiatonta/häiritsevää/tungettelevaa, vaan vastaus välittyisi esim. telepatialla. :)
Ja oletetaan, että vastaaja vastaa rehellisesti. Kyllä mä Mikken ajatukset haluaisin kuulla. Noin läheinen ihminen taatusti näkee ja kuulee myös niitä vähän piilossakin olevia asioita. Ja toisena Alessandran, hän tuntui olevan myös läheinen viisukaveri.
Mä haluaisin kuulla Rekon mielipiteen myös.
Mikähän saa arvon rouvat niin kiihkeästi kaipaamaan olettamiaan "piilossa olevia asioita"? Kysynpähän vaan t.kansanradio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tuntenu koskaan tämmöstä himoa ja vetovoimaa mitä tunnen tätä miestä kohtaan. Toivottavasti elävässä elämässäki tapaisin vielä jonkun, jota kohtaan tuntisin edes puolet tästä.
https://twitter.com/jokeroutpics/status/1673375958433136640?s=46&t=Cpy9…Mä en kyllä tunne mitään himoa noita kohtaan (B/K/JO). Mut haluisin B&K yhteen, siinä kohtaa tunnen paljonkin😚
K vartalon käyttö on kyllä semmoista että vähän himottaa. Mutta oon sille liian vanha ja liian pitkä enkä näytä slovenialaiselta prinssiltä joten se siitä.
Äläs nyt, matalat sandaalit ja mökin vanha pitsipöytäliina päälle. Ja hymyä huuleen.
No hymy on kyllä ollut herkässä jo pitkään.
Joo lähtis katsoon Star is born taas kerran. Shallow kun soi niin kuvittelen siihen K&B . 💚
Ja Janin kanssa toivottavasti vietän sitten yön unissani 🥵
Öitä ruususet 🌹🌹
Enemmän mua pelottaa että porukka lähettelee K:lle ja B:lle jotain ilkeämielisiä viestejä tyttöystävästä ja mainitsee jatkuvasti shippauksen ja siitä tulee loppujen lopuksi täysin väkinäistä pask... Valitettavasti ulkomailla on erimerkkejä, missä ihmisillä on mennyt välit kokonaan tämmösten shippikuvioiden takia. Senpä takia toivon että K ja B pitää yhteyttä enemmän yksityisesti ja tuottavat sisältöä jos sitä haluavat eikä pelkästään seuraajien takia, jotka janoavat näkevänsä lisää jotain. Siihen nähden minusta oli jopa kiva, etteivät Suomessa hengaillessaan päivittäneet niin paljon. Täällä tietenkin onnistuttiin luomaan mielikuvat miten jokainen hetki meni vaikka tosiasiassa nähtiin muutamia minuutteja. Mitä ikinä sitten tapahtuikaan tunteita joita ei kuvattu mihinkään. Meni vähän fiilis kun kaikki loi jo oletuksen että tyttis oli jatkuvasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kappale tässä on? Kivan kuuloinen.
"Vem da greš"
Vierailija kirjoitti:
Satuin katsomaan tän Mannisen haastattelun Kuumaan Johanneksesta. Miten toi poika onkaan noin äärettömän rauhallinen, lähes maagisella tavalla. Viisaan oloinen nuori ihminen. Ja söpö ku mikä.
Ei kuulu tähän mut sanoinpa nyt (katselin kuitenkin ennen tätä kun Manninen haastatteli Kärtsää).
Mä niin toivoisin että Kuumaa nähdään vielä viisuissa. Harmi että sattuivat samana vuonna k kanssa.
Nytkin jossain whereever mökkirannalla Jertsun taaksepäin sliipatut hiukset järvestä noustessa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psst.. tämä on nyt täysin fiktioon perustuvaa, ei tosikoille. MUTTA
juhannus meni, joka tarkoittaa sitä että joulu lähestyy (sorry). Niin miettikääpä Bojania käymässä Suomessa joulun tienoilla ja samalla pääsisi siemailemaan punaista Marlia K kanssa. 😌
Vastaan nyt omaan viestiini, lol. Mutta nyt alkokin itkettää. Tajusin, et tuskimpa me ollaan täällä enää tulevan joulun tienoilla shippaamassa.. pitääks tässä alkaa elää omaakin elämää vähän tunnollisemmin ja mitä mä teen ilman teitä?
Ei, ei, ei, ei, en suostu ajattelemaan tota vaihtoehtoa. Oon jotenki niin uppoutunu tänne, etten tiiä miten täyttäisin sen ammottavan mustan aukon mikä shippauksen loppumisesta seurais.
Miksi tän pitäisi loppua? Syyskuun lopussa on keikat, eiköhän me saada ihanaa matskua sieltä - yes, I come! Muistakaa. Ja eikös Reko jotain puhunut joulukuustakin. Ajatelkaas kun olisi joulukeikka, kyllä Jere pistäis Marlit lämpiämään pojille, ja Bojčille... 🤗 never stop the madness! Jos tämä ketju menee tukkoon ja lukkoon, aloitetaan uusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tuntenu koskaan tämmöstä himoa ja vetovoimaa mitä tunnen tätä miestä kohtaan. Toivottavasti elävässä elämässäki tapaisin vielä jonkun, jota kohtaan tuntisin edes puolet tästä.
https://twitter.com/jokeroutpics/status/1673375958433136640?s=46&t=Cpy9…Mä en kyllä tunne mitään himoa noita kohtaan (B/K/JO). Mut haluisin B&K yhteen, siinä kohtaa tunnen paljonkin😚
K vartalon käyttö on kyllä semmoista että vähän himottaa. Mutta oon sille liian vanha ja liian pitkä enkä näytä slovenialaiselta prinssiltä joten se siitä.
Äläs nyt, matalat sandaalit ja mökin vanha pitsipöytäliina päälle. Ja hymyä huuleen.
Kiitos illan loppukevennyksestä, mulla on tossa mummon perintöpöytäliina, vedän sen päälle ja Eccot jalkaan niin oon valmiina torstain keikalle täynnä odotuksia :D.
Viestitteleeköhän julkisuuden henkilöt oikeasti Instagramissa toisilleen stoorien teksteillä tai kuvissa? Jodelissa on kovin innokkaasti puiti parin muun eronneen julkkisparin kohdalla tapahtuvan näin ja mietin että tapahtuuko oikeasti vai yliajatellaanko aina. Samaa puidaan K:n ja B:n välillä ihan koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt Jereltä löytyy jotkut sukat/paita/lippis/muki, missä lukee suomeksi kirosana. Kuvaa odotellessa 😊
Tähän olisi minusta sopinut, vaikka ei kirosanoja sisälläkään, Twitterissä ollut fanin kuva kaupassa myynnissä olleesta käärijänvihreästä mukista, jossa oli teksti "Homo muki (hetero muki on pesussa)" tms. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos illan loppukevennyksestä, mulla on tossa mummon perintöpöytäliina, vedän sen päälle ja Eccot jalkaan niin oon valmiina torstain keikalle täynnä odotuksia :D.
😂😂
Henkilölle, joka on Sloveniassa - huomenna Joker out osallistuu hyväntekeväisyyskonserttiin Ljubljanassa. Esiintyjiä on useita, joten he saattavat soittaa vain yhden kappaleen tai kaksi.
Jos olet kiinnostunut:
https://www.eventim.si/en/tickets/stopimo-skupaj-za-urbana-ljubljana-ko…
Konsertti siirrettiin sisätiloihin, koska huomenna yöllä tulee hyvin todennäköisesti vettä.
"Hey look", sanoo K ja näyttää lunta kädellään. B kumartuu katsomaan ja K hieroo lumet B:n naamaan nauraen. "You little piece of green sh*t..." K yrittää karkuun, mutta ei räkänaurultaan pysty juoksemaan ja B saa hänet helposti kiinni, tarttuen vyötäröstä kiinni kaksin käsin ja tempaisten K:n pehmeään kinokseen niin, että hiutaleet vain pöllähtävät heidän ympärillään. B istuu rimpuilevan K:n vatsan päälle, käsi täynnä lunta kostoa varten. "Nonono, please dont" K anelee nauraen, ja yrittää työntää B:tä päältään. Heidän katseensa kohtaavat ja B:n käden liike hidastuu ja pysähtyy. K huomaa, kuinka hiutaleet sulavat kimmeltäviksi pisaroiksi B:n ripsiin ja poskille. Yö heidän ympärillään on äänetön ja taivaalla tuikkii miljoonia tähtiä.
Toisin sanoen tätä fanficien liikalukua on näköjään liikkeellä enemmänkin.