Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28481/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanissa on kyllä jotain aivan käsittämätöntä vetovoimaa. Jotain sellaista ettei itselleni ainakaan tule tarvetta spekuloida hänen seksuaalisella suuntaumisellaan. Hän voi olla mitä tahansa.

Vierailija
28482/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psst.. tämä on nyt täysin fiktioon perustuvaa, ei tosikoille. MUTTA

juhannus meni, joka tarkoittaa sitä että joulu lähestyy (sorry). Niin miettikääpä Bojania käymässä Suomessa joulun tienoilla ja samalla pääsisi siemailemaan punaista Marlia K kanssa. 😌

Vastaan nyt omaan viestiini, lol. Mutta nyt alkokin itkettää. Tajusin, et tuskimpa me ollaan täällä enää tulevan joulun tienoilla shippaamassa.. pitääks tässä alkaa elää omaakin elämää vähän tunnollisemmin ja mitä mä teen ilman teitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28483/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulu tänne, mutta terveiset täältä Ljubljanasta. Saavuin tänään, vielä ei ole Joker Out soinut missään. Vanha Kroatian Euroviisu soi bussissa matkalla lentokentältä kaupunkiin. Ei tämä nyt niin pieni kaupunki ole. Lento oli viimeistä paikkaa myöten täynnä, eli kyllä pojat hyvin hoitaneet maansa markkinoinnin. Paikalliset ovat ystävällisesti neuvoneet, kun olen apua/neuvoa kysynyt.

Vanhan kaupungin baarissa tarjoilija puhui kaikki osaamansa suomen sanat. Arvasi, että olen Suomesta, vaikka en montaa sanaa englantia vääntänyt, enkä ihan kaameinta rally englantia vedä. Vähän hiljainen ja pidättyväinen ehkä olen uudessa paikassa ja ihan ypönä.

Oletko siis keikalle menossa siellä?

En. Ihan muuten vaan sain keväällä päähäni tulla tänne. Ehkä Euroviisut hieman vaikutti asiaan, myönnän. Olen vaan aina tuntenut vetoa näihin Balkanin maihin ja nyt tulin tänne ihan vaan pois Suomesta, rantalomista en tykkää.

Vierailija
28484/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juhannus meni, joka tarkoittaa sitä että joulu lähestyy (sorry). Niin miettikääpä Bojania käymässä Suomessa joulun tienoilla ja samalla pääsisi siemailemaan punaista Marlia K kanssa. 😌

Ja ulkona satelee hiljalleen lunta, takassa loistaa tuli. Ja K hulauttaa pienet votkat Marlin sekaan, ojentaa kuuman juoman B: lle ja istahtaa tämän viereen sohvalle.. He kippistävät glögimukeja naureskellen

ja kohta tilanne eskaloituu taas siihen et nää kaksi ei voi pitää näppejään erossa toisistaan....

Okei olen liikaa lukenut fanficeja ...

Vierailija
28485/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hey LadySLO, what are common nicknames for someone called Bojan? 🙂 Or the rest of the band?

:)

Bojan - Bojči [boychi], also Bojč

Jan - Janči 

Nace - Nacek

Kris - nothing comes to mind, it's a really rare name

Voi ja Gregor :) Gregorček, Gregči

These all have the meaning of "little", little Bojan, etc...

I forgot Jure! :O

Jure - Jurči, Jurček

Thank you 😊 So, does it work like that with foreign names as well, would Jere be Jerči?

Yes, it works with most names! :)

Vierailija
28486/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt omaan viestiini, lol. Mutta nyt alkokin itkettää. Tajusin, et tuskimpa me ollaan täällä enää tulevan joulun tienoilla shippaamassa.. pitääks tässä alkaa elää omaakin elämää vähän tunnollisemmin ja mitä mä teen ilman teitä?

Täällä yks joka inhoaa joulua.... Ahdistava ajatuskin. Ja niin ... Mahtaako enää olla tätä ketjua sillon.

Vierailija
28487/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin katsomaan tän Mannisen haastattelun Kuumaan Johanneksesta. Miten toi poika onkaan noin äärettömän rauhallinen, lähes maagisella tavalla. Viisaan oloinen nuori ihminen. Ja söpö ku mikä.

Ei kuulu tähän mut sanoinpa nyt (katselin kuitenkin ennen tätä kun Manninen haastatteli Kärtsää).

Johannes on kuuma🔥Veikkaan et sekin olis bondannut Bojanin kanssa ainakin jollain tasolla, jos Kuumaa olis päässyt euroviisuihin.

Menee ohi aiheen, mutta musta tuntuu siltä, että Johannes ja Luke Black olisivat saattaneet ystävystyä. Noh, siellä oli Käärijä ja Bojan, joten se siitä.

Vierailija
28488/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28489/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin katsomaan tän Mannisen haastattelun Kuumaan Johanneksesta. Miten toi poika onkaan noin äärettömän rauhallinen, lähes maagisella tavalla. Viisaan oloinen nuori ihminen. Ja söpö ku mikä.

Ei kuulu tähän mut sanoinpa nyt (katselin kuitenkin ennen tätä kun Manninen haastatteli Kärtsää).

Johannes on kuuma🔥Veikkaan et sekin olis bondannut Bojanin kanssa ainakin jollain tasolla, jos Kuumaa olis päässyt euroviisuihin.

Menee ohi aiheen, mutta musta tuntuu siltä, että Johannes ja Luke Black olisivat saattaneet ystävystyä. Noh, siellä oli Käärijä ja Bojan, joten se siitä.

Benjamin ja Luke. Se olis ollut mätsi.

Vierailija
28490/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin sukkakuvasta tuli mieleen että onkohan hän kyllästynyt siihen että jokainen jalkakuva päätyy wikifeet-sivustolle 😀

Vierailija
28491/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulu tänne, mutta terveiset täältä Ljubljanasta. Saavuin tänään, vielä ei ole Joker Out soinut missään. Vanha Kroatian Euroviisu soi bussissa matkalla lentokentältä kaupunkiin. Ei tämä nyt niin pieni kaupunki ole. Lento oli viimeistä paikkaa myöten täynnä, eli kyllä pojat hyvin hoitaneet maansa markkinoinnin. Paikalliset ovat ystävällisesti neuvoneet, kun olen apua/neuvoa kysynyt.

Vanhan kaupungin baarissa tarjoilija puhui kaikki osaamansa suomen sanat. Arvasi, että olen Suomesta, vaikka en montaa sanaa englantia vääntänyt, enkä ihan kaameinta rally englantia vedä. Vähän hiljainen ja pidättyväinen ehkä olen uudessa paikassa ja ihan ypönä.

En. Ihan muuten vaan sain keväällä päähäni tulla tänne. Ehkä Euroviisut hieman vaikutti asiaan, myönnän. Olen vaan aina tuntenut vetoa näihin Balkanin maihin ja nyt tulin tänne ihan vaan pois Suomesta, rantalomista en tykkää.

Pidä hauskaa ja parhaat matkavinkit sit tänne!

Vierailija
28492/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanivideo K:sta, kuumaa-varoitus...

https://twitter.com/ellefaerie00/status/1673395899307794434

Sillä on kyllä tappavat silmät. Killing me softly with your eyes ...

Vierailija
28493/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan se sä joka täällä mainitsi asiasta joskus et taidan lähteä yksin Sloveniaan? Ihana et joku oikeasti toteuttaa näitä juttuja, olit tai et siis, ja et lähdit itseksesi reissuun! Nauti! Hyvää matkaa!

Vierailija
28494/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei, ei, en suostu ajattelemaan tota vaihtoehtoa. Oon jotenki niin uppoutunu tänne, etten tiiä miten täyttäisin sen ammottavan mustan aukon mikä shippauksen loppumisesta seurais.

Vierailija
28495/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko noi Bojanin sukat joku fanilahja? Toisaalta aika erikoista jos olis tolla tekstillä joku rakastunut fani antanut.

Vierailija
28496/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joku ilmoitti somessa että Jeren nimiin on avattu wikifeet-profiili, tuli Käärijän instaan vastauksena sukkakuva malediiveilta

Vierailija
28497/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanissa on kyllä jotain aivan käsittämätöntä vetovoimaa. Jotain sellaista ettei itselleni ainakaan tule tarvetta spekuloida hänen seksuaalisella suuntaumisellaan. Hän voi olla mitä tahansa.

Bojanissa on tosiaan jotakin käsittämätöntä vetovoimaa, mutta en tiedä, onko se lainkaan seksuaalista. Minusta hän on kuin taidokkaasti tehty maalaus, johon ei saa koskea, jotta värit eivät suttaannu. Tätä arvotaulua kuuluu ihailla kaukaa ja sen saa omaksi vain sellainen keräilijä, jolla on taitoa säilyttää sitä oikein. Toisin on taas tämän matikan kirjan kohdalla, jonka laskuja haluaisin päästä jo laskemaan.

Vierailija
28498/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei, ei, en suostu ajattelemaan tota vaihtoehtoa. Oon jotenki niin uppoutunu tänne, etten tiiä miten täyttäisin sen ammottavan mustan aukon mikä shippauksen loppumisesta seurais.

Ja jatkan vielä, et kyl mä siinä tapauksessa erittäin mielelläni lopetan shippauksen, jos jouluna on se tilanne et K on vihdoinkin tullu järkiinsä ja antautunu tunteidensa vietäväks :D Ja eikä siis tarvi kyl ootella jouluunkaan asti, kunhan vaan sen kirjotin ku joulun ajasta oli puhe :D

Vierailija
28499/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt Jereltä löytyy jotkut sukat/paita/lippis/muki, missä lukee suomeksi kirosana. Kuvaa odotellessa 😊

Vierailija
28500/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanissa on tosiaan jotakin käsittämätöntä vetovoimaa, mutta en tiedä, onko se lainkaan seksuaalista. Minusta hän on kuin taidokkaasti tehty maalaus, johon ei saa koskea, jotta värit eivät suttaannu. Tätä arvotaulua kuuluu ihailla kaukaa ja sen saa omaksi vain sellainen keräilijä, jolla on taitoa säilyttää sitä oikein. Toisin on taas tämän matikan kirjan kohdalla, jonka laskuja haluaisin päästä jo laskemaan.

Kauniisti kuvailtu Bojanin arvoitusta. Mitä mieltä olemme, onko Jerestä tällaiseksi keräilijäksi? Olen ihan turhautunut tapaukseen KB, kun kaksi toisilleen kuuluvaa ei sitten millään päädy yhteen.

Ketju on lukittu.